Hop til indhold

Recommended Posts

     

Det er ved at være tiden at jeg forlader dette forum.
Det har været hyggeligt og lærerigt at være med herinde. 
Det er de færreste af mine indlæg der er blevet forstået på den måde som jeg havde håbet på, dog havde jeg forventet at det ville være svært for de fleste at acceptere at der kunne være en anden indgangsvinkel til det at købe en kropslig ydelse af et menneske som man ikke kendte.

Tag ikke fejl, mine skriv herinde har aldrig haft den agenda at såre nogen, jeg har aldrig gået efter at få nogen til at føle sig dårligt tilpas. Min overordende vinkel har ikke været at ramme nogen, men at fortælle hvordan verden kan se ud fra et andet perspektiv end det man ser når man går ind for at få sine lyster styret.
Vi mennesker elsker at få bugt med de behov som vi mener at vi har, og i mange tilfælde finder vi trøst ved det ukendte i stedet for at konfrontere den virkelighed vi lever i.

Jeg fandt dette forum ved hjælp af de piger jeg har mødt i forbindelse med mit daglige arbejde og det har været meget spændende at være med inde over.
Når man ser de fleste svar på det jeg har skrevet så ligner det mest af alt forsvarsværker fordi at man har problemer med at forstå at verden rent faktisk er som jeg har skrevet. 

I mit daglige virke har jeg kontakt med masser af kvinder der har solgt deres krop som en ydelse. Jeg skal jeg indrømme at dem jeg har kontakt med i størstedelen af tilfældene er er ældre.
Men de har været der hvor de helt unge er. Der hvor de var attraktive og interessante. De kunne tillade sig at sætte en stor pris på de ydelser der solgte.
Jeg valgte at skrive herinde fordi at jeg syntes at det er vigtigt at man også er klar over at der er en bagside af den nydelse som mange mennesker søger ved at købe x antal minutter i selskab med et andet menneske uden at der er nogen former for kemi.
Vi bør jo gøre det helt klart at det er de allerfæreste piger der deltager herinde hvis det ikke var for pengene.
De får et kick af at få penge for sex! Nogen fortæller at det er fordi at de har en KÆMPE lyst og ikke kan være i forhold.

Jeg blev sablet ned da jeg påstod at de fleste GP var misbrugte, også selvom jeg fremlagde dokumentation fra USA.
Så var der nogen der påstod at det ikke var tilfældet i Danmark og hvordan kunne man sammenligne de 2 lande.

Selvfølgelig skal man finde en måde at få dækket sine behov på, men det er vigtigt at man gør sig det helt klart at når man betaler for at få sex så kan man risikere at være med til at forværre et menneskes situation, selvom man mener at man køber en ydelse. 
Mange GP er slet ikke klar over de konsekvenser det har at sælge ydelser med deres krop, det finder de først ud af når det er alt for sent.

Vi har så et godt system i DK der kan hjælpe med at medicinere når tiden er inde. Alligevel syntes jeg at det er vigtigt at man som køber af sexuelle ydelser gør sig det klar at man er igang med en grænseoverskridende handling når man tager pungen frem og betaler.
Afslutningsvis vil jeg nævne at det er utroligt svært for en pige at forlade denne branche fordi at de har oplevet hvor nemt det er at tjene mange penge i forhold til at skulle gå på arbejde og tjene det samme.

Der er lavet mange tiltag for at hjælpe pigerne ud af branchen, men det viser sig at det er langt sværere end det man har forventet og hver eneste dag kommer der nye til, de er betaget af muligheden for at tjene nemme penge.


Vi er ikke kommet længere og så længe at der er interesse i at købe en sexuel ydelse for at få nydelse så længe vil der være piger der er klar til at stå til rådighed.
Det er tusserne der tæller - alt andet er indbildning 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alligevel syntes jeg at det er vigtigt at man som køber af sexuelle ydelser gør sig det klar at man er igang med en grænseoverskridende handling når man tager pungen frem og betaler.
 

 

 

​Jeg vælger at citere denne mening fra dit lange skriv, som jeg mener er den vigtigste i et forum som dette. Jeg kan fra min vinkel her i verden hverken være enig eller uenig i resten af dit skriv, fordi jeg har ikke tilstrækkelig viden.

Men ovenstående er jeg meget enig i. Og er noget jeg reflekteret over hver gang. Nogle gange har dette skridende over grænser været fantastiskt spændende; andre gange har det været noget jeg har skammet mig over. Og jeg vil nok aldrig føle det at købe sex som noget enkelt, eller noget jeg har ret til. For mig er det som at købe en billet til en mulighed; en mulighed som jeg og kvinden i bedste fald kan gøre noget godt af sammen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde du ikke allerede sagt farvel og tak en gang:

Husk nu at dem du møder, er dem, som ikke har kunnet klare at tjene en masse penge uden at bruge dem på stoffer - eller som netop er gået ind i erhvervet for at få penge til stoffer! - det er jo netop de piger vi ikke gider, eller som må tage til takke med de mænd, som udnytter dem på forskellig vis.

Hvorfor fortæller du ikke om alle de glædespiger, der har forstået at sætte grænser, levere en anstændig og mindeværdig service, har tjent penge til studier, et hus, en fed bil, rejst verden rundt, børn i Afrika mv. - og som stadig har lidt på kistebunden og en sund økonomi?

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Farvel – og hils frk. Harm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

     

...

... Min overordende vinkel har ikke været at ramme nogen, men at fortælle hvordan verden kan se ud fra et andet perspektiv end det man ser når man går ind for at få sine lyster styret.

Vi mennesker elsker at få bugt med de behov som vi mener at vi har, og i mange tilfælde finder vi trøst ved det ukendte i stedet for at konfrontere den virkelighed vi lever i.

...

I mit daglige virke har jeg kontakt med masser af kvinder der har solgt deres krop som en ydelse. Jeg skal jeg indrømme at dem jeg har kontakt med i størstedelen af tilfældene er er ældre.
....
Vi bør jo gøre det helt klart at det er de allerfæreste piger der deltager herinde hvis det ikke var for pengene.
De får et kick af at få penge for sex! Nogen fortæller at det er fordi at de har en KÆMPE lyst og ikke kan være i forhold.

... 

​Du kunne muligvis godt have fået startet en seriøs diskussion hvis du havde grebet din tilstedeværelse herinde anderledes an. Kernen i det ikke lykkes for dig ligger efter min mening i det fremhævede:

Du ved hvordan virkeligheden virkelig er, vi andre (inkl. pigerne) lukker bare øjnene. Du ved det fordi du har en særligt priviligeret tilgang i kraft af dit arbejde - eller hvad det nu er. Fint nok som et udgangspunkt for en debat, men dit krav på en priviligeret tilgang bliver et postulat når du ikke vil stå frem. Hvis du alene er herinde for at starte den debat og ikke selv er sex-køber, hvorfor så gemme sig bag "Morten1981"?  

Hver gang du har været presset på hvor har du din særlige viden fra, er du gledet udenom, og er dukket op i en ny tråd og startet forfra med de samme argumenter. Dit krav til os har været "trust me, I am an annonymus nick on the internet" - og skægt nok er vi en smule skeptiske. Den debatstil hjælper heller ikke sagen.

Nu da du fra alle sider bliver presset for at lægge noget på bordet, vælger du så at smutte fra EG og samtidigt at få det sidste ord ved at lægge din programerklæring ud én gang mere og påtage dig matyrrollen som den med de misforståede gode hensigter og den afviste dialogsøgende. . 

  • Synes godt om 17

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Du kunne muligvis godt have fået startet en seriøs diskussion hvis du havde grebet din tilstedeværelse herinde anderledes an. Kernen i det ikke lykkes for dig ligger efter min mening i det fremhævede:

Du ved hvordan virkeligheden virkelig er, vi andre (inkl. pigerne) lukker bare øjnene. Du ved det fordi du har en særligt priviligeret tilgang i kraft af dit arbejde - eller hvad det nu er. Fint nok som et udgangspunkt for en debat, men dit krav på en priviligeret tilgang bliver et postulat når du ikke vil stå frem. Hvis du alene er herinde for at starte den debat og ikke selv er sex-køber, hvorfor så gemme sig bag "Morten1981"?  

Hver gang du har været presset på hvor har du din særlige viden fra, er du gledet udenom, og er dukket op i en ny tråd og startet forfra med de samme argumenter. Dit krav til os har været "trust me, I am an annonymus nick on the internet" - og skægt nok er vi en smule skeptiske. Den debatstil hjælper heller ikke sagen.

Nu da du fra alle sider bliver presset for at lægge noget på bordet, vælger du så at smutte fra EG og samtidigt at få det sidste ord ved at lægge din programerklæring ud én gang mere og påtage dig matyrrollen som den med de misforståede gode hensigter og den afviste dialogsøgende. . 

​Et meget rammende indlæg. Lige i skiven.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Meget enig med findus....

Jeg kan ikke lade være med at ærge mig lidt over, at det ikke var mere debattør i dig, Morten. Der kunne komme en både spændende og lærerig diskussion ud af det, hvis der en dag kom en "modstander" uden messende tendenser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt spøjst at en person med ekspertviden om GP'er ser så ensidig på tingene. Hele forummets brugere lever åbenbart med en illusion om "den lykkelige luder". Morten mener at han kender virkeligheden og bagsiden af jobbet, men vil ikke uddybe yderligere, vi har åbenbart alle sammen med skyklapper på ?

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er lidt spøjst at en person med ekspertviden om GP'er ser så ensidig på tingene. Hele forummets brugere lever åbenbart med en illusion om "den lykkelige luder". Morten mener at han kender virkeligheden og bagsiden af jobbet, men vil ikke uddybe yderligere, vi har åbenbart alle sammen med skyklapper på ?

 

Hvorfor er det spøjst?

Hvis det er de eneste piger han har mødt så er det vel naturligt nok....

Der er rigtigt rigtigt mange afklarede piger i denne her Branche - MEN der er også rigtigt mange som bestemt ikke trives.

Når en 18-20 årig pige debutere så syntes jeg personligt at det er lidt trist og sørgeligt - Jeg siger ikke at alle unge piger i branchen er stakler, men afklarede det er de dæleme ikke!

Østpigernes 'begejstring' for sex med danske mænd er da også i den grad overvældende.

Og den nye trend med sex uden kondom vidner om en presset branche og meget pressede piger.

Pigerne i Skelbækgade er måske afklarede mht at sex giver dem penge til stoffer.

Men glade er de nok næppe.

Det havde klædt Morten at spille med åbne kort.

Og personligt bliver jeg ærlig talt lidt sur over at blive sat i gruppe af sexmisbrugte stakler.

Jeg er stadig glad for det jeg laver - jeg er afklaret og tilfreds med den frihed jeg har til at arbejde når jeg har lyst.

Og det ved jeg at rigtigt mange af de Danske piger også er.

Men i er altså både blinde og døve hvis i tror at alle har det sådan. 

Eg's lyserøde er ikke som pigerne i Branchen er flest.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Godt skriv Findus. Det kunne jeg ikke sige bedre selv.

Til Morten:

Det er de færreste af mine indlæg der er blevet forstået på den måde som jeg havde håbet på

Det er jeg nu ikke så overrasket over. Man får det man giver. Jeg synes faktisk du har haft nogle pointer fra tid til anden men de fleste er druknet i provokationer og bedrevidende arrogance... og det kommer man sjældent særligt langt med. Du forpassede din chance for en frugtbar diskussion 

dog havde jeg forventet at det ville være svært for de fleste at acceptere at der kunne være en anden indgangsvinkel til det at købe en kropslig ydelse af et menneske som man ikke kendte.

 Nej, det er ikke så svært at accepterer... de fleste af os garvede rotter, der har været med i spillet længe har formentlig også knyttet nogle venskaber, der viser lidt af verden fra den anden side. Jeg kender godt bagsiden i det her erhverv - både fra udøvende og pensionerede. Og jeg kender også til flere kedelige historier fra flere af mine veninder - men selvom jeg muligvis ikke får alt at vide så tillader jeg mig stadig at mene at kende mine veninder bedre end du gør. En frugtbar diskussion starter med at acceptere at der findes andre meninger end ens egne... ellers er det ikke en disussion men en missionering.... men du ønskede måske i virkeligheden ikke at diskuttere?

Fair well.. og husk at lytte en gang imellem ;)

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det havde klædt Morten at spille med åbne kort.

Enig! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er stadig glad for det jeg laver - jeg er afklaret og tilfreds med den frihed jeg har til at arbejde når jeg har lyst.

Og det ved jeg at rigtigt mange af de Danske piger også er.

Men i er altså både blinde og døve hvis i tror at alle har det sådan. 

Eg's lyserøde er ikke som pigerne i Branchen er flest.

 

​Lige dér, tror jeg du har fuldstændig ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er det spøjst?

Hvis det er de eneste piger han har mødt så er det vel naturligt nok....

Der er rigtigt rigtigt mange afklarede piger i denne her Branche - MEN der er også rigtigt mange som bestemt ikke trives.

Når en 18-20 årig pige debutere så syntes jeg personligt at det er lidt trist og sørgeligt - Jeg siger ikke at alle unge piger i branchen er stakler, men afklarede det er de dæleme ikke!

Østpigernes 'begejstring' for sex med danske mænd er da også i den grad overvældende.

Og den nye trend med sex uden kondom vidner om en presset branche og meget pressede piger.

Pigerne i Skelbækgade er måske afklarede mht at sex giver dem penge til stoffer.

Men glade er de nok næppe.

Det havde klædt Morten at spille med åbne kort.

Og personligt bliver jeg ærlig talt lidt sur over at blive sat i gruppe af sexmisbrugte stakler.

Jeg er stadig glad for det jeg laver - jeg er afklaret og tilfreds med den frihed jeg har til at arbejde når jeg har lyst.

Og det ved jeg at rigtigt mange af de Danske piger også er.

Men i er altså både blinde og døve hvis i tror at alle har det sådan. 

Eg's lyserøde er ikke som pigerne i Branchen er flest.

 

​Du har sikkert ret Trine, MEN mon ikke der en rød tråd i forhold de afklarede piger herinde og det som hovedparten af de mandlige brugere som er aktive i forum herinde søger/køber hos?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvorfor ser vi ingen ulykkelige og uafklarede piger herinde på EG, lidt tankevækkende når Morten og politikerne mener der er flest af dem i branchen ?

 

​Nok fordi de ikke gider uddybe det yderligere og slet ikke i et forum med fremmede.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

de piger jeg kender der har trukket sig (ubesejrede) tilbage - siger at selvom det var sjovt den gang - vil de ikke gøre det om.... Og det er altså piger der havde succesoplevelser i branchen (læs stort økonomisk overskud)

Hvor stiller den så en som bruger ? - tjah - med en bekymret samvittighed.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

de piger jeg kender der har trukket sig (ubesejrede) tilbage - siger at selvom det var sjovt den gang - vil de ikke gøre det om.... Og det er altså piger der havde succesoplevelser i branchen (læs stort økonomisk overskud)

Hvor stiller den så en som bruger ? - tjah - med en bekymret samvittighed.

​Det er jo ærlig snak fra kilden, citeret på anden hånd, om end en troværdig andenhånd.

En ting savner jeg dog: Hvorfor vil de ikke gøre det om? Pga. omverdenens foragt, idiotiske, måske ligefrem ubehagelige kunder, føler de sig udnyttet, eller fordi det er et fag hvor man må pensionerer sig selv tideligt, eller, eller, eller? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

​Nok fordi de ikke gider uddybe det yderligere og slet ikke i et forum med fremmede.

​Der har rent faktisk været nogle få piger på EG, kortvarigt, som ikke var glade for det de lavede. Desværre gik trådene ret hurtigt i muddder. Jeg kan simpelthen ikke finde trådene. Nogen der kan huske dem? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God vind på din videre vej fremover.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem er frk. Harm?

​Tanja Rahm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Farvel – og hils frk. Harm.

​Dårlig stil!!!!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...