Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

de piger jeg kender der har trukket sig (ubesejrede) tilbage - siger at selvom det var sjovt den gang - vil de ikke gøre det om.... Og det er altså piger der havde succesoplevelser i branchen (læs stort økonomisk overskud)

Hvor stiller den så en som bruger ? - tjah - med en bekymret samvittighed.

​Hvorfor er det så mærkeligt? Jeg har prøvet rigtig mange forskellige ting i mit liv, og de fleste har været sjove og givet mig mange gode oplevelser, men alligevel vil jeg ikke gøre dem om, eller gå tilbage og prøve engang mere. At det var sjovt og gav gode oplevelser da jeg gjorde det, er ikke ensbetydende med at jeg engang mere vil kunne får de samme sjove og gode oplevelser igen. Vi udvikler os med tiden, og det værste der kan ske er at du hænger fast i det samme spor hele dit liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

de piger jeg kender der har trukket sig (ubesejrede) tilbage - siger at selvom det var sjovt den gang - vil de ikke gøre det om.... Og det er altså piger der havde succesoplevelser i branchen (læs stort økonomisk overskud)

Hvor stiller den så en som bruger ? - tjah - med en bekymret samvittighed.

​hvorfor dog ?? 

jeg var konsulent i en del år - kørende konsulent... og jeg bliver det ALDRIG igen.... det var sjovt mens det var og jeg var dygtig til det  - men jeg gør det aldrig igen... 

der kan da være tusind grunde til at de ikke ville gøre det igen - ligesom at jeg har tusind gode grunde til at jeg aldrig bliver kørende konsulent igen om jeg så fik al guld i verden for det 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

​hvorfor dog ?? 

jeg var konsulent i en del år - kørende konsulent... og jeg bliver det ALDRIG igen.... det var sjovt mens det var og jeg var dygtig til det  - men jeg gør det aldrig igen... 

der kan da være tusind grunde til at de ikke ville gøre det igen - ligesom at jeg har tusind gode grunde til at jeg aldrig bliver kørende konsulent igen om jeg så fik al guld i verden for det 

​Jeg elsker dig for din ligefremme, personlige og afmystificerende logik! :wub:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Morten, for at blive slettet, så dit farvel får magt, skal du sende en mail til Adm. og bede om at få slettet din profil. 

Eller truer du blot med at gå? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

​hvorfor dog ?? 

jeg var konsulent i en del år - kørende konsulent... og jeg bliver det ALDRIG igen.... det var sjovt mens det var og jeg var dygtig til det  - men jeg gør det aldrig igen... 

der kan da være tusind grunde til at de ikke ville gøre det igen - ligesom at jeg har tusind gode grunde til at jeg aldrig bliver kørende konsulent igen om jeg så fik al guld i verden for det 

​Nemmerlig. 

Man har prøvet noget, man har oplevet noget, og det var så det. Der venter andre oplevelser, andre udfordringer man kan blive høj af at løse - hvorfor i al verden så vende tilbage til noget man har udlevet. 

At forlade, er ikke det samme som at fortryde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Morten, for at blive slettet, så dit farvel får magt, skal du sende en mail til Adm. og bede om at få slettet din profil. 

Eller truer du blot med at gå? 

​Han skal vel lige se hvor mange grædekoner eller stripperpiger, der kommer til begravelsen ;-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ro på nu.

Det er pinse og dermed højsæson for genopstandelser. Måske Morten har planlagt en genopstandelse i en anden (uplettet) skikkelse? Det er jo set før.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ro på nu.

Det er pinse og dermed højsæson for genopstandelser. Måske Morten har planlagt en genopstandelse i en anden (uplettet) skikkelse? Det er jo set før.

​Nu må jeg desværre korrigere dig, BX. Det er i påsken man genopstår. I pinsen taler man sort, eller i tunger, som det hedder. Det er fordi Helligånden kommer over en. Det giver selvfølgelig også Morten nogle ganske fine muligheder :-D

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Synes egentlig det grænser lidt til det usmagelige det her og voksen mobning.. Det klær ingen og personligt synes jeg det viser meget lidt rummelighed og medmennskelighed. Kan man ikke bare sige pænt farvel ligesom man ville ville gøre irl? 

Må i have en god pinse og nyde livet i  det gode vejr. 

Knus line 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nu må jeg desværre korrigere dig, BX. Det er i påsken man genopstår. I pinsen taler man sort, eller i tunger, som det hedder. Det er fordi Helligånden kommer over en. Det giver selvfølgelig også Morten nogle ganske fine muligheder :-D

​Du har ret! Det er mig, der ikke er alt for stiv i min "bivelshistorie". Tingene passede ellers så godt sammen :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes egentlig det grænser lidt til det usmagelige det her og voksen mobning.. Det klær ingen og personligt synes jeg det viser meget lidt rummelighed og medmennskelighed. Kan man ikke bare sige pænt farvel ligesom man ville ville gøre irl? 

Må i have en god pinse og nyde livet i  det gode vejr. 

Knus line 

​Nu var Morten jo ikke ligefrem den, der tog på mig med fløjlshandsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

     

Det er ved at være tiden at jeg forlader dette forum.
Det har været hyggeligt og lærerigt at være med herinde. 
Det er de færreste af mine indlæg der er blevet forstået på den måde som jeg havde håbet på, dog havde jeg forventet at det ville være svært for de fleste at acceptere at der kunne være en anden indgangsvinkel til det at købe en kropslig ydelse af et menneske som man ikke kendte.

Tag ikke fejl, mine skriv herinde har aldrig haft den agenda at såre nogen, jeg har aldrig gået efter at få nogen til at føle sig dårligt tilpas. Min overordende vinkel har ikke været at ramme nogen, men at fortælle hvordan verden kan se ud fra et andet perspektiv end det man ser når man går ind for at få sine lyster styret.
Vi mennesker elsker at få bugt med de behov som vi mener at vi har, og i mange tilfælde finder vi trøst ved det ukendte i stedet for at konfrontere den virkelighed vi lever i.

Jeg fandt dette forum ved hjælp af de piger jeg har mødt i forbindelse med mit daglige arbejde og det har været meget spændende at være med inde over.
Når man ser de fleste svar på det jeg har skrevet så ligner det mest af alt forsvarsværker fordi at man har problemer med at forstå at verden rent faktisk er som jeg har skrevet. 

I mit daglige virke har jeg kontakt med masser af kvinder der har solgt deres krop som en ydelse. Jeg skal jeg indrømme at dem jeg har kontakt med i størstedelen af tilfældene er er ældre.
Men de har været der hvor de helt unge er. Der hvor de var attraktive og interessante. De kunne tillade sig at sætte en stor pris på de ydelser der solgte.
Jeg valgte at skrive herinde fordi at jeg syntes at det er vigtigt at man også er klar over at der er en bagside af den nydelse som mange mennesker søger ved at købe x antal minutter i selskab med et andet menneske uden at der er nogen former for kemi.
Vi bør jo gøre det helt klart at det er de allerfæreste piger der deltager herinde hvis det ikke var for pengene.
De får et kick af at få penge for sex! Nogen fortæller at det er fordi at de har en KÆMPE lyst og ikke kan være i forhold.

Jeg blev sablet ned da jeg påstod at de fleste GP var misbrugte, også selvom jeg fremlagde dokumentation fra USA.
Så var der nogen der påstod at det ikke var tilfældet i Danmark og hvordan kunne man sammenligne de 2 lande.

Selvfølgelig skal man finde en måde at få dækket sine behov på, men det er vigtigt at man gør sig det helt klart at når man betaler for at få sex så kan man risikere at være med til at forværre et menneskes situation, selvom man mener at man køber en ydelse. 
Mange GP er slet ikke klar over de konsekvenser det har at sælge ydelser med deres krop, det finder de først ud af når det er alt for sent.

Vi har så et godt system i DK der kan hjælpe med at medicinere når tiden er inde. Alligevel syntes jeg at det er vigtigt at man som køber af sexuelle ydelser gør sig det klar at man er igang med en grænseoverskridende handling når man tager pungen frem og betaler.
Afslutningsvis vil jeg nævne at det er utroligt svært for en pige at forlade denne branche fordi at de har oplevet hvor nemt det er at tjene mange penge i forhold til at skulle gå på arbejde og tjene det samme.

Der er lavet mange tiltag for at hjælpe pigerne ud af branchen, men det viser sig at det er langt sværere end det man har forventet og hver eneste dag kommer der nye til, de er betaget af muligheden for at tjene nemme penge.


Vi er ikke kommet længere og så længe at der er interesse i at købe en sexuel ydelse for at få nydelse så længe vil der være piger der er klar til at stå til rådighed.
Det er tusserne der tæller - alt andet er indbildning 

​Hej Morten, jeg har kun læst et eller to af dine indlæg, sååå Dine afsluttende sætninger er noget malplacerede. Vi ved godt, bort set fra enkelte romantikere, at det handler om at yde så lidt som muligt, som så meget som muligt. Tag de detalierede prislister mange af de prostituerede har, det er helt til grin.Godt at jeg er lysår fra det system.

Men ellers, jeg tror du ville det bedste, men de fleste af os sexkunder ved godt hvad vi vil have. Nogle foluserer ikke så meget på alder, for mig selv er det selve ydelserne det handler om. Kan og vil de sutte pik, kan og vil de lave et ordentligt håndjob? Det er der efter min mening meget få der kan i dag. Måske skal jeg skrive et lærestykke til de prostituerede og thai massagepigerm som er med her. HJ er i dag efter min mening i dag ren malkning. Der er en ældre thaibedstemor i KBH, eller var, hun havde en video. Det skulle åbenbart være så godt, at det skulle være en anbefaling. Men det fra en gammel rynket version af en håndkraft malkemaskine. 

Anderledes er det med de kvindelige prostituerede. Hvor mange af dem, i procenter har sparet penge op ved reelt prostitutionsarbejde? 1%? 3%? Det kan godt være at der er nogle af de prostituerede som virkelig har scoret kassen, men så har det været ved at finde en fyr med tegnebogen i orden, eller som Mamma San eller Bordelmutter. Hvis de da ikke har spillet deres formuer væk, inden kunderne foretrak hendes døtre..

Held og lykke i fremtiden.

Stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... Anderledes er det med de kvindelige prostituerede. Hvor mange af dem, i procenter har sparet penge op ved reelt prostitutionsarbejde? 1%? 3%?

​Den hér forstår jeg ikke. Det er ordet "reelt", der generer mig i sammenhængen. Gider du uddybe?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes egentlig det grænser lidt til det usmagelige det her og voksen mobning.. Det klær ingen og personligt synes jeg det viser meget lidt rummelighed og medmennskelighed. Kan man ikke bare sige pænt farvel ligesom man ville ville gøre irl? 

Må i have en god pinse og nyde livet i  det gode vejr. 

Knus line 

​Du Line

Egentlig kan jeg godt undvære at blive beskyldt for mobning af Morten. Jeg har spurgt Morten om hans baggrund for sine udtalelser og holdninger i flere tråde, som er blevet lukket, fordi andre brugere er gået over stregen. Nu har Morten fået lejlighed til at svare nærmere på disse spørgsmål, og det er jeg glad for.

Ligeledes har jeg prøvet at anfægte Mortens karantæne. Jeg mente ikke, den var rimelig på den først angivne baggrund, hvorefter moderatorerne kom med en nærmere forklaring.

Baggrunden for min flabede kommentar er, at jeg hverken tror på eller håber på, at Morten har opgivet sin deltagelse herinde. Jeg håber meget, at Morten vil komme med sine indspark i debatten. Han har nogle pointer som visse brugere udmærket kunne tage ad notam, selv burde han også være bedre til at lytte og være mere åben overfor andre virkelighedsopfattelser end sin egen.

Sådan ser jeg på sagen, og jeg håber at det er tilstrækkelig forklaring.

Også god pinse til dig. Desværre danser solen ikke i København i dag.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Morten

Jeg kan forstå på dem alle at du er voldsom upopulær. Jeg har ikke orket at sætte mig ind i hvad det hele drejede sig om.

Men du er så en slags Rasmusmodsat dem er der brug for også dem der er tilhænger af købesex, sådan noget bliver hurtigt til mudderkastning frem for en faglig diskussion, man kan jo altid være enige om at være uenige, fair nok så begrav dog den stridsøkse.

Du er en mand med din mennings mod Om du så har noget at have det i det ved jeg ikke. At man kaster kritik ud på baggrund af hvad man har læst og hørt uden at stoppe op og reflektere over det og finde sin egen holdning det er en god evne at have som ikke alle besidder. Det er lidt ligesom at en stiller sig op til en halvdårlig koncert og klapper snart kommer resten frem som desmerdyr der kommer op fra deres huler man vil jo ikke være den besværlige. omvendt hvis det er en kanon koncert så bliver man ramt af en fælles glæde.

Du bliv ramt af en menneskelig lavine herinde en menningslavine hvem der startede den det ved jeg ikke, men vedkommende af argumenteret så godt at han eller hun har fået en fanskare. dette er ikke noget sensationelt frisket til at sige menneskeligt natur.

Hvad handler det mon om, måske give dem ret man er enige i og tilføje en nuancer eller en bemærkning, tydeliggøre til dem der er uenige i det hvis de har misforstået det, og med dem der er uenige lade dem være uenige men man kan godt udfordrer dem lidt problemet er i vise tilfælde at de tror de ved bedst måske kan i en fælles dialog opnå nye indsigter eller måder at se tingene som du ikke kunne have tænkt på, man lærer mere af dem man uenige med dem man er enige med og til mudderkasterne ignorere dem.

og husk en god sober tone.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg har ikke orket at sætte mig ind i hvad det hele drejede sig om.

og husk en god sober tone.

​Hej Romantiker

Må jeg ikke i al stilfærdighed foreslå, at du prøver på det. Altså at sætte dig ind i det Det er et temmelig stærkt mineret farvand, du bevæger dig i. ;)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

En god metafor med det stærk mineret farvand.

Så gælder det om at undgå minerne jo.;-) 

Jeg prøver at se det lidt sådan neutralt, som fluen på væggen det er som at være vidne til en skænderi, man ved folk er sure tværer stædige og frustreret, Eller som at hører folk grine over et eller andet man synes ikke er morsomt.

jeg holder ikke med nogen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Han skal vel lige se hvor mange grædekoner eller stripperpiger, der kommer til begravelsen ;-)

​Dette kunne jeg have skrevet til en del af jer andre også, så det er ikke myntet på JS alene.

 

Hvorfor er det at hvergang der er en bruger, som ikke er venner med alle her, skal hånes når han offentlig fortæller at han forlader boardet. Hvis der havde være en synes ikke godt om knap, vil kommentar som ovenstående få en dislike af mig. Jeg synes det er en respektløs kommentar, som ikke engang er sjov.

 

Edit: Havde ikke set Line's indlæg da jeg skrev dette. Hun udtrykker meget bedre det jeg mener.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Nu var Morten jo ikke ligefrem den, der tog på mig med fløjlshandsker.

Giver det dig ret til at aflevere det sidste spark, mens manden vender ryggen til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Så i ikke hvad manden skrev??  Goodbye

 

Sikke en gang ævl og gævl - lad nu Morten1981 hvile i fred...:shock:

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er det at hvergang der er en bruger, som ikke er venner med alle her, skal hånes når han offentlig fortæller at han forlader boardet. Hvis der havde være en synes ikke godt om knap, vil kommentar som ovenstående få en dislike af mig. Jeg synes det er en respektløs kommentar, som ikke engang er sjov.

​Det er der da heller ingen, der gør.

Hvem hånede f.eks Bergi, da han skrev, at han smuttede, fordi han havde fundet sit livs viv? Hvem hånede SEM, fordi hun valgte at forlade EG, og hvem hånede Sidespringeren, fordi ............

Nej, dem, der ved afgangen nok er blevet "hånet", er nok dem, der mere eller mindre han udvist en konfrontatorisk adfærd igennem længere tid.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver det dig ret til at aflevere det sidste spark, mens manden vender ryggen til?

​At Morten vender ryggen til, er jo helt hans eget valg.

Han var jo, pænt sagt, ikke selv sart, når han gik ind i en debat eller skrev indlæg. Så i hans tilfælde vil jeg mene, at det er løn som forskyldt, hvis han får knubbede ord med på vejen ud.

En bruger som f.eks Tywin Lannister fik ikke samme negative afskedssalut. Tværtom. Han var en bruger, der havde nogle gode pointer og aldrig fornærmede nogen.

Det samme gælder, som tidligere nævnt, Bergi, samt bkg1394, der også havde en række gode indlæg, inden de meldte deres afsked. Der er sikkert flere andre eksempler.

Men skal man nu ligefrem begræde, at bevidst konfrontatoriske skikkelser forlader EG?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Det er der da heller ingen, der gør.

Hvem hånede f.eks Bergi, da han skrev, at han smuttede, fordi han havde fundet sit livs viv? Hvem hånede SEM, fordi hun valgte at forlade EG, og hvem hånede Sidespringeren, fordi ............

Nej, dem, der ved afgangen nok er blevet "hånet", er nok dem, der mere eller mindre han udvist en konfrontatorisk adfærd igennem lngere tid.

Eller har andre holdninger end dig og ligesindede, der bare ikke kan acceptere holdninger, der afviger Jeres konsensus.

Og så er du i offerrollen igen, kan jeg se. Den klæder dig ikke.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Så i ikke hvad manden skrev??  Goodbye

 

Sikke en gang ævl og gævl - lad nu Morten1981 hvile i fred...:shock:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...