Hop til indhold
Morten1981

En stor tak

Recommended Posts

Hej Ludvig.

Meget velskrevet indlæg du her, kommer med. Gode holdninger og meninger. Som uden tvivl viser en viden indenfor området.

Rigtig god fredag.

KK

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det skulle komme fra dig af;) Manden har været chatspion og har haft 2 profiler til det ene formål at lave ballade og slid osv.:cry: Lav nu være kaste med sten når du selv bor i et glashus;) Har så travlt med andre, hvordan de skal opføre sig, når du er selv er  alt andet end en engel :evil:  

Æhhh, dav mand økseskaft

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De sølle skæbner du snakker om, har jeg heller intet problem med at støtte op omkring. Men det har været en blanding af useriøse facts om stakkels prostituerede til at vi er hardcore businessmindede til småtrusler rettet mod Nikita fra Mortens side. 

Nogle snakker om, at hvis man ikke finder sig i de småtrusler som 'jeg ved hvem du er' osv, så har man prinsessenykker- men som pige, kan det føles som om at hele ens persona bliver revet fra hinanden og der kommer en ubehagelig angst ved sådanne ytringer. Desuden er det mangel på gensidig respekt. Føler jeg. 

Jeg elsker at opleve aha-moments og få en større forståelse for mig selv og andre osv- desuden ville jeg være den første til at 'indrømme' det, hvis jeg skulle føle mig ramt- så hvis du har noget viden om piger i faget- do share. 

Måske handler det om ens indstilling til tilværelsen blandet med en evne til at passe på sig selv- om man har fået grænser hjemmefra osv. Der kunne måske uventet ske en hændelse, som pludselig ud af det blå knækker en- det er svært at dømme, når det drejer sig om andre piger og deres valg.. 

Branchen har lært mig flere ting, og det er jeg glad for. Synes kun at jeg er blevet stærkere som person  på en række områder.

Jeg har dog samtidig fået større forståelse for fyre herindefra og deres oplevelser omkring købesex. Nogle fyre kan heller ikke finde grænsen, når det gælder 'glædespiger' og ser kun egne behov og kvinden som ren objekt. 

Der er flere gange herinde, blevet snakket om hvordan man kan se hinanden som individer, som skal behandles ordentligt og på gensidige respekterede præmisser. 

Hvis nogle mennesker skal 'reddes', så kræver det enten grundig viden eller at personen selv rækker ud efter det. 

For hovedparten af de lyserøde, så er det en hobbyforretning og måske derfor svært at organisere noget stærkt. :)

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Der er plads til alle men du kan ikke forhindre folk i at skrive deres meninger om folk som de kan lide eller ikke lide. Så på den måde har "folket" en magt herinde.

Har man ikke lyst til at være her kan man bare smutte.

​Hvis man ikke kan sige noget positivt om en anden person, bør man holde sin k...

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det skulle komme fra dig af;) Manden har været chatspion og har haft 2 profiler til det ene formål at lave ballade og slid osv.:cry: Lav nu være kaste med sten når du selv bor i et glashus;) Har så travlt med andre, hvordan de skal opføre sig, når du er selv er  alt andet end en engel :evil:  

sm244 Kan kun give dig ret, måske et indlæg fra www.gimel.dk skulle kunne forklare en hel del.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det skulle komme fra dig af;) Manden har været chatspion og har haft 2 profiler til det ene formål at lave ballade og slid osv.:cry: Lav nu være kaste med sten når du selv bor i et glashus;) Har så travlt med andre, hvordan de skal opføre sig, når du er selv er  alt andet end en engel :evil:  

​Gad vide hvad de andre spion-profiler hedder ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

sm244 Kan kun give dig ret, måske et indlæg fra www.gimel.dk skulle kunne forklare en hel del.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Jamen BD sådan et fint et har jeg da- indlæg fra Gimel. Det ser du vel helst ikke igen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også tæt på denne verden, og har den inde på livet hver dag. Jeg ved, man godt kan ha et bijob som glædespige, og samtidig være en velfungerende kæreste, mor, kvinde og i besiddelse af stresset job ved siden af..;-) Men Men Men, sådan ser det ikke ud for flertallet er jeg bange for. Man har erkendt det i regeringen med et hjælpeprojekt til 46 mill,-. Trine Tease har tidligere beskrevet en del elendigheder, så jeg syntes at det er vigtigt at fokusere på flertallet, når vi diskutere om trivsel eller ikke trivsel i prostitutionsbranchen.

Jeg er sikker på at de velskrivende piger herinde, udemærket er klar over, at der i branchen findes mange sølle skæbner, og jeg forstår også godt de ikke vil stryges over din tættekam, for inderst inde ved vi jo alle godt, at piger med store kvaler og måske et misbrug, ikke gør deres sorte version synlig herinde...Det siger vist sig selv.

Jeg undre mig en sjælden gang, over at "Nogen" eller måske SIO, ikke har benyttet sig af Eroguide.dk som talerør i prostitutionsdebatten. Herinde er der jo mange eksempler på piger som trives, og som efter min mening sender de signaler der er behov for. I den sidste ende er det jo kun gisninger vi mænd kan bidrage med. Vi har ikke smidt os på ryggen for ussel mammon, og der ligger den store og væsentlige forskel jo i den sidste ende. 

​Der er ingen aktive piger som ønsker at skide i egen rede. Det ville heller ikke gavne forretningen at stå frem og udtale sig om branchens elendighed. Uden tvivl er der piger som trives og er velfungerende jeg kender jo nogle af dem :) men vi hører sjældent fra "sølle" piger herinde ?

Vi skal heller ikke blive forblændet af illusionen om at alt er lutter lagkage. Jeg tror vi alle har prøvet piger som ikke glade for deres job som GP.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

​. Jeg tror vi alle har prøvet piger som ikke glade for deres job som GP.

 Nej aldrig. Nøjes med at tale for dig selv, og undlad at inddrage os andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​HA HA HA 

Eller Titman og Fickenstein...

Du må ikke nævne tidligere brugernavne som har ønsket at blive slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kan godt det var Morten der blev udelukket, lige nu, ser han ud til at være den klogeste her, han lod resten kaste med mudder!!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Aarhuselsker det er ikke så smart pådutte andre, hvad de skal leve op til når du ikke engang selv er i nærheden, at kunne leve op til egne ord;)

Aarhuselsker du kan ikke lade være med at påkalde sig ledelsen opmærksomhed du er på chatten med din dobbeltprofil Aand. Går du stadig at benægter at det. Jøsses dog;) Få dig dog et liv mand:!: en stå her og spille hellige:idea:

  

Nille gå ikke at afsløre hvad de andre spion-profiler hedder nogle kunne få det ret dårligt:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Aarhuselsker det er ikke så smart pådutte andre, hvad de skal leve op til når du ikke engang selv er i nærheden, at kunne leve op til egne ord;)

Aarhuselsker du kan ikke lade være med at påkalde sig ledelsen opmærksomhed du er på chatten med din dobbeltprofil Aand. Går du stadig at benægter at det. Jøsses dog;) Få dig dog et liv mand:!: en stå her og spille hellige:idea:

  

Nille gå ikke at afsløre hvad de andre spion-profiler hedder nogle kunne få det ret dårligt:shock:

​Er James Bond også på EG? :D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Skal man holde kæft hvis man er uenig, det er vist den anden vej rundt.

​Det er på ingen måde den jeg skriver. Min kommentar går på dette udsagn fra dig "ikke forhindre folk i at skrive deres meninger om folk". At skrive sin mening OM folk er et personligt angreb hvis det er negativt, og har intet at gøre med om man er enig eller uenig i deres holdninger. Så hvis man ikke kan skrive noget pænt OM folk, så bør man holde sin k...

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kaste sten i glashus?? Men det er jo skidesjovt. Hvorfor skal man ikke det?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er på ingen måde den jeg skriver. Min kommentar går på dette udsagn fra dig "ikke forhindre folk i at skrive deres meninger om folk". At skrive sin mening OM folk er et personligt angreb hvis det er negativt, og har intet at gøre med om man er enig eller uenig i deres holdninger. Så hvis man ikke kan skrive noget pænt OM folk, så bør man holde sin k...

Hvis det er sandt, hvad man skriver, er det vel ikke et angreb?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kaste sten i glashus?? Men det er jo skidesjovt. Hvorfor skal man ikke det?

​Det er kun sjovt hvis man ikke selv skal rydde op bagefter. :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis det er sandt, hvad man skriver, er det vel ikke et angreb?

​Sådan bliver det somregl tolket af den det går udover, men det er slet ikke pointen. Pointen er at hvis man ikke kan sige noget pænt OM en anden person, så bør man holde sin k...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kaste sten i glashus?? Men det er jo skidesjovt. Hvorfor skal man ikke det?

Øhm, fordi man bor i det??

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Sådan bliver det somregl tolket af den det går udover, men det er slet ikke pointen. Pointen er at hvis man ikke kan sige noget pænt OM en anden person, så bør man holde sin k...

Jamen der er vi så helt uenige.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er på ingen måde den jeg skriver. Min kommentar går på dette udsagn fra dig "ikke forhindre folk i at skrive deres meninger om folk". At skrive sin mening OM folk er et personligt angreb hvis det er negativt, og har intet at gøre med om man er enig eller uenig i deres holdninger. Så hvis man ikke kan skrive noget pænt OM folk, så bør man holde sin k...

Sig det til fx Morten, han skriver dårligt om alle GP'er...

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ok ? sig mig hvor mange piger har du besøgt ?

Alle dem der har fristet- dog resterer nogle. Men jeg går nu efter kvalitet frem for kvantitet ;) :) :):);)    

Det er det der med at være tilstede i øjeblikket, i  stedet for at være der et øjeblik  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg lige kommet hjem og har derfor læst denne tråd ud i et. For øjeblikket er der gået mere end syv timer siden Morten skrev i den tråd, som han selv startede. Ellers har der været enkelte ganske udmærkede velformulerede indlæg fra bl.a. Sara og Ludvig, Resten (mindst 25 indlæg) er mudderkastning mellem andre EG-brugere.

Hvis Morten skulle få karantæne for i den grad at sætte lus i skindpelsen igen, er det lidt skuffende for mig.

Jeg tror ikke personligt, at Morten flytter sine positioner og holdninger. Vi er bare begyndt forfra på en diskussion, som ikke fører noget godt med sig.

De overbeviste og frelste (på hver sin side) vil altid slås med hinanden. Men jeg vil stadig gerne vide, hvor Morten har sin viden fra. Og Morten, jeg interesserer mig ikke for tilfældige amerikanske links, men Mortens egen historie.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...