Hop til indhold
Morten1981

En stor tak

Recommended Posts

 

I forbindelse med med min frihedsberøvelse herinde fra, kunne jeg konstatere at det ikke var alle der stod og grinede af situationen. 

Flere stod og kiggede måbende og tænkte hvad skete der lige der....

Det gjorde jeg også, jeg forstod aldrig hvorfor - 

Lad os være realistiske - jobbeskrivelsen og foruddannelsen samt hvervet GP ( LUDER ) står ikke i  bogen _hvad kan jeg blive_ - man skal være af en speciel støbning - det er ikke noget man lige bliver - der skal en forhistorie til og lad dig ikke spise af små historier - det tager tid at nå så langt.

Efter jeg var blevet låst fast - der forsøgte man at køre mudderkastningen videre og endnu engang kunne jeg konstater at på trods af at mange ikke tør se virkeligheden i øjnene og forstå hvad der ligger bag ved mange ( Ikke alle - bemærk at jeg skriver IKKE ALLE - ) kvinders valg i denne branche så var der folk der valgte og gå imod strømmen og stille spørgsmålstegn ved den karantæne jeg blev udsat for.

Der vil altid være nogen der ikke er som de andre - jeg er en af dem - og jeg tør godt tage en frisk diskussion.

Tak til alle jer der forsøgte at få belyst den virkelige grund til hvorfor jeg blev smidt ud i 14 dage.

 

Redigeret af Morten1981
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor tror du selv, at du fik husarrest i 14 dage?

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du har læst de gamle tråde ordentligt så ved du heller ikke hvorfor ; - ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

I forbindelse med med min frihedsberøvelse herinde fra, kunne jeg konstatere at det ikke var alle der stod og grinede af situationen. 

Flere stod og kiggede måbende og tænkte hvad skete der lige der....

Det gjorde jeg også, jeg forstod aldrig hvorfor - 

Lad os være realistiske - jobbeskrivelsen og foruddannelsen samt hvervet GP ( LUDER ) står ikke i  bogen _hvad kan jeg blive_ - man skal være af en speciel støbning - det er ikke noget man lige bliver - der skal en forhistorie til og lad dig ikke spise af små historier - det tager tid at nå så langt.

Efter jeg var blevet låst fast - der forsøgte man at køre mudderkastningen videre og endnu engang kunne jeg konstater at på trods af at mange ikke tør se virkeligheden i øjnene og forstå hvad der ligger bag ved mange ( Ikke alle - bemærk at jeg skriver IKKE ALLE - ) kvinders valg i denne branche så var der folk der valgte og gå imod strømmen og stille spørgsmålstegn ved den karantæne jeg blev udsat for.

Der vil altid være nogen der ikke er som de andre - jeg er en af dem - og jeg tør godt tage en frisk diskussion.

Tak til alle jer der forsøgte at få belyst den virkelige grund til hvorfor jeg blev smidt ud i 14 dage.

 

​Har du tænkt på, at lyst også spiller en rolle i valget som GP?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du har læst de gamle tråde ordentligt så ved du heller ikke hvorfor ; - ) 

Og du mener ikke, at det drejer sig om, at du begyndte at trolle og afspore tråde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Har du tænkt på, at lyst også spiller en rolle i valget som GP?

MIN MENING og MIT SVAR

NEJ - DET ER REN business at være luder -

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og du mener ikke, at det drejer sig om, at du begyndte at trolle og afspore tråde?

​Kom med eksempler på det du skriver 

Del dette indlæg


Link til indlæg

MIN MENING og MIT SVAR

NEJ - DET ER REN business at være luder -

 

Der er ingen grund til at råbe :)

Og jeg tror ikke der er nogen herinde der ved st det er din holdning. Men fordi man har en holdning behøver man jo ikke banke alle i hovedet med den hele tiden :)

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor tror du selv, at du fik husarrest i 14 dage?

GF

Hvis du har læst de gamle tråde ordentligt så ved du heller ikke hvorfor ; - ) 

Kan du ikke bare svare på mit simple spørgsmål:

Hvorfor tror du selv, at du fik husarrest i 14 dage?

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du ikke bare svare på mit simple spørgsmål:

Hvorfor tror du selv, at du fik husarrest i 14 dage?

GF

​Fordi at du og -klikken- trykkede på alle mine svar og indberettede dem til Admins som om det var spam

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må håbe husarresten har virket og du har brugt den til at tænke over tingene, Morten.

Hvis du derimod stadig ikke har forstået hvorfor, og fortsætter hvor du slap, har den nok ikke virket efter hensigten. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen grund til at råbe :)

Og jeg tror ikke der er nogen herinde der ved st det er din holdning. Men fordi man har en holdning behøver man jo ikke banke alle i hovedet med den hele tiden :)

 

​Jeg er skærer det ud i pap så det ikke kan misforstås.

Det lader til at der er flere herinde der godt er klar over at de budskaber jeg sender ud ikke er helt tossede - prøv at læse andre indlæg end dem der er skrevet af de lyserøde ;-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må håbe husarresten har virket og du har brugt den til at tænke over tingene, Morten.

Hvis du derimod stadig ikke har forstået hvorfor, og fortsætter hvor du slap, har den nok ikke virket efter hensigten. 

​Er du dommer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

MIN MENING og MIT SVAR

NEJ - DET ER REN business at være luder -

 

​JEG VIDSTE IKKE DET VAR DIN MENING OG DIT SVAR - TROEDE DU TALTE FOR TANJA RAHM!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

​JEG VIDSTE IKKE DET VAR DIN MENING OG DIT SVAR - TROEDE DU TALTE FOR TANJA RAHM!!!!!

​HA HA HA 

Eller Titman og Fickenstein...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Er du dommer ?

​Jeg er ikke dommer, men jeg har en mening, som jeg gav udtryk for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

og mine meninger kan du ikke lide ;-) 

​nogle måske, men ikke alle. Og under ingen omstændigheder når de bliver afsendt fornærmende og/eller tråd-afsporende.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

​nogle måske, men ikke alle. Og under ingen omstændigheder når de bliver afsendt fornærmende og/eller tråd-afsporende.

​smid lige et eks på nogen jeg har skrevet der rammer ind i ovenstående...

Del dette indlæg


Link til indlæg

​smid lige et eks på nogen jeg har skrevet der rammer ind i ovenstående...

​Jeg tror egentlig bare du selv skal gå tilbage og læse de indlæg du fik stuearrest for. Der var jeg vist helt på linie med administrationen. Det var faktisk også det jeg mente med at du kunne have tænkt over hvorfor du fik stuearrest under stuearresten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg tror egentlig bare du selv skal gå tilbage og læse de indlæg du fik stuearrest for. Der var jeg vist helt på linie med administrationen. Det var faktisk også det jeg mente med at du kunne have tænkt over hvorfor du fik stuearrest under stuearresten. 

​Så nemt går det her ikke, enten smider du eksempler eller også lader du være med at komme med påstande - 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Så nemt går det her ikke, enten smider du eksempler eller også lader du være med at komme med påstande - 

​Uha gør jeg det ?

Nej, det jeg gør er at henvise dig til de tråde som du fik stuearrest for. For jeg er ret sikker på du godt kan læse. Det er nogle af de sidste inden der er 14 dages pause i skriveriet, hvis du skulle være i tvivl ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis du læser efter så er der masser der er uenige i den karantæne jeg har været tildelt men du har sikkert ikke set de tråde der har været oprettet af brugere der fandt det urimeligt at jeg blev udelukket - det er utroligt at der ikke er et hav af brugere fra klikken der allerede nu liker dine skriv

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...