Hop til indhold
Gæst

Frit lejde til skattefuskere og socialbedragere i branchen?

Recommended Posts

Gæst

Mao. så siger du, at ALLE almindelige lønmodtagere i Danmark let og elegant vil kunne finde ud af regler og pligter mv. for at drive selvstændig virksomhed i Danmark. Det er eddermaneme noget af en påstand...!!!

Jeg vil så komme med den påstand, at der er rigtigt mange lønmodtagere, der lever i den vildfarelse, at de tror, at de første 50.000 (som jo er grænsen for moms-registreringen) BÅDE er moms- OG skattefri, og at de derfor tror, at det ikke er nødvendigt at registrere sig som erhvervsdrivende og/eller at man skal opgive disse "mindre indtægter" på selvangivelsen. (dette er noget jeg personligt har erfaret - men det vil stadig være en påstand qua at EG jo er et anonymt forum). Heldigvis er der ingen [f.eks. myndigheder] der "opdager" denne vildfarelse, idet disse mennesker jo netop "bare" er lønmodtagere.

Din PÅSTAND om at alle "voksne mennesker" kan finde ud af regler mv., er simpelthen så langt ude, at det grænser det patetiske.

Og at du så ydermere bruger din PÅSTAND til noget der ligner personforfølgelse/personhetz mod VarmePia, siger noget om din person, som i mine øjne, ikke er særligt positivt :sad: Du levner i hvert fald ikke meget plads til andre mennesker med en anden opfattelse end din egen....

​OK så tager vi bladet fra munden. Hvorfor fanden skulle alle lønmodtagere vide det?? Det er jo igen et latterligt argument fra dig. Tag dig nu sammen mand, og læs dine indlæg inden du poster dem. Det er jo tåkrummende pinligt.

Hvis man agter at starte virksomhed, og man kommer fra lønmodtagerstatus, så undersøger man en lille smule om, hvordan man skal forholde sig. Det er da logik for perlehøns, hvorimellem du åbenbart ikke er at finde. Når man går i gang med at undersøge forholdene, er det rasende nemt at finde vejledning, mulighed for møder, arrangementer m.v. hvor man kan få viden, eller man kan spørge nogle, der allerede er selvstændig. Hvis det også er en udfordring for dig, så må jeg sgu sige at du er helt uden for rækkevidde.

Ja det kan godt være, det ser ud som om jeg kører lidt på Pia, og det er fordi hun selv synes det "sjovt" at latterliggøre mig tidligere (det hun kunne nå at slette igen er væk, for det var da godt nok pinligt for hende), men det er naturligvis helt forbigået din ensporede opmærksomhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man agter at starte virksomhed, og man kommer fra lønmodtagerstatus, så undersøger man en lille smule om, hvordan man skal forholde sig. Det er da logik for perlehøns, hvorimellem du åbenbart ikke er at finde. Når man går i gang med at undersøge forholdene, er det rasende nemt at finde vejledning, mulighed for møder, arrangementer m.v. hvor man kan få viden, eller man kan spørge nogle, der allerede er selvstændig. Hvis det også er en udfordring for dig, så må jeg sgu sige at du er helt uden for rækkevidde.


Det er bare ikke rigtigt! Jeg har været selvstændig i 20 år og har gennem tiden rådgivet adskillige med at starte egen virksomhed. 6 ud af 8 har opgivet pga. kompleksiteten i regler, lovgivning osv., så det virker langt fra logisk for de fleste, men det kan en påfugl næppe se.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er bare ikke rigtigt! Jeg har været selvstændig i 20 år og har gennem tiden rådgivet adskillige med at starte egen virksomhed. 6 ud af 8 har opgivet pga. kompleksiteten i regler, lovgivning osv., så det virker langt fra logisk for de fleste, men det kan en påfugl næppe se.

​Prøv at Google "start virksomhed".

Hvis du og andre ikke kan finde ud af at komme videre derfra, ja så siger det ret meget om jeres evner. Nu vil jeg ikke udtale mig om dine evner som rådgiver, men en prostitueret skal altså kun have et CVR-nr. og så kører det, og det kun hvis årlig omsætning er over 50.000.

Hvori ligger det komplicerede?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvori ligger det komplicerede?

​Det er sq meget symptomatisk, at du i en og samme tråd kan konstatere manglende næstekærlighed og to sider senere være fuldstændigt uforstående overfor, at nogen kan finde det kompliceret at blive selvstændig og følge reglerne.

Men for at gøre det forståeligt for dig også, så har jeg personligt ingen problemer med at være selvstændig, og jeg driver ikke en rådgivningsvirksomhed, men jeg har konstateret, at 6 ud af 8 har givet op i forsøget på at blive selvstændig trods ihærdige forsøg på at få det til at lykkes.

Men der er ingen grund til at polemisere mere, for det er ret enkelt at se, at du ingen forståelse har for andres opfattelse af forholdene, og din umiddelbart tiltalende kommentar om næstekærlighed var tydeligvis kun for syns skyld. Egentlig skidesynd, at en vidende og til tider tænksom person som du skal være så fordømmende.

 

Redigeret af siddharta

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Det er sq meget symptomatisk, at du i en og samme tråd kan konstatere manglende næstekærlighed og to sider senere være fuldstændigt uforstående overfor, at nogen kan finde det kompliceret at blive selvstændig og følge reglerne.

Men for at gøre det forståeligt for dig også, så har jeg personligt ingen problemer med at være selvstændig, og jeg driver ikke en rådgivningsvirksomhed, men jeg har konstateret at 6 ud af 8 har givet op i forsøget på at blive selvstændig trods ihærdige forsøg på at få det til at lykkes.

Men der er ingen grund til at polemisere mere, for det er ret enkelt at se, at du ingen forståelse har for andres opfattelse af forholdene, og din umiddelbart tiltalende kommentar om næstekærlighed var tydeligvis kun for syns skyld. Egentlig skidesynd, at en vidende og til tider tænksom person som du skal være så fordømmende.

 

Du kan altså ikke forklare hvori det komplicerede er? Nej for det er ikke kompliceret!

Det er bare en dødsyg undskyldning for, at "rigtig mange" piger snyder og bedrager, som Pia skrev. Intet andet.

Du blander tingene sammen og hiver noget ind fra højre, som intet har med sagen at gør. Sandsynligvis fordi du har et problem med at svare på mit simple spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan altså ikke forklare hvori det komplicerede er? Nej for det er ikke kompliceret!

Det er bare en dødsyg undskyldning for, at "rigtig mange" piger snyder og bedrager, som Pia skrev. Intet andet.

Du blander tingene sammen og hiver noget ind fra højre, som intet har med sagen at gør. Sandsynligvis fordi du har et problem med at svare på mit simple spørgsmål.

​Here we go again.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

​OK så tager vi bladet fra munden. Hvorfor fanden skulle alle lønmodtagere vide det?? Det er jo igen et latterligt argument fra dig. Tag dig nu sammen mand, og læs dine indlæg inden du poster dem. Det er jo tåkrummende pinligt.

At du synes, at mine argumenter er latterlige, kan jeg kun tolke, som at du ikke forstår dem. For latterlige er de bestemt ikke!

Det IKKE en mulighed at være lønmodtager som GP.

Dvs. hvis man vil være GP så SKAL man være selvstændig.

Dvs. GP er et erhverv KUN for dem som kan finde ud af at være selvstændig, og have helt styr på det skattemæssige. Punktum.

Men hvis man vælger et fag som murer, elektriker, advokat osv., så kan de mennesker, der IKKE kan finde ud af at være selvstændige, i det mindste være lønmodtagere.

Men i GP-branchen SKAL alle mennesker - kloge som dumme - PRESSES ud i at være selvstændige.

Kan du se forskellen nu??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

 

Ja det kan godt være, det ser ud som om jeg kører lidt på Pia, og det er fordi hun selv synes det "sjovt" at latterliggøre mig tidligere (det hun kunne nå at slette igen er væk, for det var da godt nok pinligt for hende), men det er naturligvis helt forbigået din ensporede opmærksomhed.

Jeg slettede mit skriv efter du sendte mig en sviner på pm, hvor det klart fremgik hvor humørforladt du er. 

Jeg kan fint finde dig en udenlandsk pige, der gerne vil ha hjælp til at skatteregistrere sig, så kan du jo sætte en god  gerning til din store flap og hjælpe hende med det, hvis du kan finde ud af det.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg slettede mit skriv efter du sendte mig en sviner på pm, hvor det klart fremgik hvor humørforladt du er. 

Jeg kan fint finde dig en udenlandsk pige, der gerne vil ha hjælp til at skatteregistrere sig, så kan du jo sætte en god  gerning til din store flap og hjælpe hende med det, hvis du kan finde ud af det.... 

​Skal vi lige have rækkefølgen på plads.

Du svinede mig til i tråden, med kommanderende og nedladende kommentarer. Jeg gjorde dig stille og roligt opmærksom på, at jeg ikke synes det var særlig pænt gjort. Herefter latterliggjorde du mig med diverse talentløse rim, eller hvad det nu var. Havde du forventet, at jeg ville skraldgrine af det, og give dig likes i lange baner.

Er du fuldstændig fra snøvsen?

Kom du bare med en udenlandsk pige, så skal jeg sørge for at hun bliver registreret de rigtige steder lynhurtigt.

Det du selv lagde frem vidnede helt klart om, at du ikke selv fatter noget som helst. Du skrev om arbejdstilladelse til en EU-pige, og fuldstændige irrelevante og udgåede formularer. Det er da i hvert fald ikke dig, de stakkels forvirrede piger skal henvende sig hos, hvis de skal have hjælp til det. Du kan da slet ikke finde ud af det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​OK så tager vi bladet fra munden. Hvorfor fanden skulle alle lønmodtagere vide det?? Det er jo igen et latterligt argument fra dig. Tag dig nu sammen mand, og læs dine indlæg inden du poster dem. Det er jo tåkrummende pinligt.

Hvis man agter at starte virksomhed, og man kommer fra lønmodtagerstatus, så undersøger man en lille smule om, hvordan man skal forholde sig. Det er da logik for perlehøns, hvorimellem du åbenbart ikke er at finde. Når man går i gang med at undersøge forholdene, er det rasende nemt at finde vejledning, mulighed for møder, arrangementer m.v. hvor man kan få viden, eller man kan spørge nogle, der allerede er selvstændig. Hvis det også er en udfordring for dig, så må jeg sgu sige at du er helt uden for rækkevidde.

Ja det kan godt være, det ser ud som om jeg kører lidt på Pia, og det er fordi hun selv synes det "sjovt" at latterliggøre mig tidligere (det hun kunne nå at slette igen er væk, for det var da godt nok pinligt for hende), men det er naturligvis helt forbigået din ensporede opmærksomhed.

​Kære Starson45:)

- du latterliggør sgu dig selv - hvor ved du egentlig fra at alle som starter op som selvstændige som  det aaaalleeeerførste uuuuundersøger aaaalt om love - §§§§§§§ - bekendtgørelser - regler - anvisninger - kutymer - osv - osv - det er sikkert nogle der gør - men ikke alle, hos dem ligger deres drive i lysten og evnen til selvstændighed - de ser muligheder ikke begrænsninger - og hvor ved jeg det fra - jamen kære ST45 - jeg har sgu selv været selvstændig i 38 år og har for ganske få år siden lige puffet lidt til en meget ung mekaniker der startede op selvstændig ved at lave sortarbejde i periode og på den måde skaffede sig startkapital = lille primitivt værksted - noget brugt maskineri - værktøj. Efter sådan ½ år nævnte jeg for ham, nu tror jeg altså du skal til at passe på de der emsige skattefolk - ring til min revisor så skal nok fortælle dig hvor lidt der egentligt skal til for at du er lovligt kørende i forhold til alle de, dig kontrollerende myndigheder, og nu er han med både cvr - og resten af hele gøjemøjet - -  og lige ST45 - skulle jeg have ageret stikker og have angivet ham til dig i den periode hvor han knoklede sort efter de ugentlige 37timer - ?????????????????????????????? - -  det var hans måde at starte op på - husk det ST45 

Jeg frarådede ham også at søge vejledning hos vores lokale Skattemyndigheder - man kan aldrig få loyal rådgivning hos Skat og da slet vejledning af en lønmodtager udi privat virksomhedsdrift med overskud for øje. 

Med dine 3 miderste linjer synes jeg du er direkte modbydelig overfor dem der er mindre en dig selv. Husk Starson45 - dem du møder på vej op - dem møder du også på vej ned !!!!!!!!!!! 

helt ærlig ST45 - har du NOGENSINDE selv været selvstændig med cvr. nr - ??????????    - jeg tror næppe - for du magter da til fuldkommen ikke at komme over på iværksætternes banehalvdel.

- nej jeg gider sgu ikke skrive mere

Mange hilsner

Nyder livet

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mao. så siger du, at ALLE almindelige lønmodtagere i Danmark let og elegant vil kunne finde ud af regler og pligter mv. for at drive selvstændig virksomhed i Danmark. Det er eddermaneme noget af en påstand...!!!

Jeg vil så komme med den påstand, at der er rigtigt mange lønmodtagere, der lever i den vildfarelse, at de tror, at de første 50.000 (som jo er grænsen for moms-registreringen) BÅDE er moms- OG skattefri, og at de derfor tror, at det ikke er nødvendigt at registrere sig som erhvervsdrivende og/eller at man skal opgive disse "mindre indtægter" på selvangivelsen. (dette er noget jeg personligt har erfaret - men det vil stadig være en påstand qua at EG jo er et anonymt forum). Heldigvis er der ingen [f.eks. myndigheder] der "opdager" denne vildfarelse, idet disse mennesker jo netop "bare" er lønmodtagere.

Din PÅSTAND om at alle "voksne mennesker" kan finde ud af regler mv., er simpelthen så langt ude, at det grænser det patetiske.

Og at du så ydermere bruger din PÅSTAND til noget der ligner personforfølgelse/personhetz mod VarmePia, siger noget om din person, som i mine øjne, ikke er særligt positivt :sad: Du levner i hvert fald ikke meget plads til andre mennesker med en anden opfattelse end din egen....

Mao. så siger du, at ALLE almindelige lønmodtagere i Danmark let og elegant vil kunne finde ud af regler og pligter mv. for at drive selvstændig virksomhed i Danmark. Det er eddermaneme noget af en påstand...!!!

Jeg vil så komme med den påstand, at der er rigtigt mange lønmodtagere, der lever i den vildfarelse, at de tror, at de første 50.000 (som jo er grænsen for moms-registreringen) BÅDE er moms- OG skattefri, og at de derfor tror, at det ikke er nødvendigt at registrere sig som erhvervsdrivende og/eller at man skal opgive disse "mindre indtægter" på selvangivelsen. (dette er noget jeg personligt har erfaret - men det vil stadig være en påstand qua at EG jo er et anonymt forum). Heldigvis er der ingen [f.eks. myndigheder] der "opdager" denne vildfarelse, idet disse mennesker jo netop "bare" er lønmodtagere.

Din PÅSTAND om at alle "voksne mennesker" kan finde ud af regler mv., er simpelthen så langt ude, at det grænser det patetiske.

Og at du så ydermere bruger din PÅSTAND til noget der ligner personforfølgelse/personhetz mod VarmePia, siger noget om din person, som i mine øjne, ikke er særligt positivt :sad: Du levner i hvert fald ikke meget plads til andre mennesker med en anden opfattelse end din egen....

​Kære Filosoffen

Et godt formuleret skriv fra din - bliv endelig ved når der er brug for det:)

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Pia

Det er voksne mennesker vi taler. Voksne mennesker, der har ret til at bestemme over deres egen krop og som (forhåbentligt) er afklarede omkring deres erhverv. Men lige præcis på dette punkt med skat og moms mener du de er nogle pattebørn, der skal tildeles støttepædagoger, og have særlige kontaktpersoner hos myndighederne. Vor herrer bevares.

Det der du fyrer af, er simpelthen en frygtelig omgang ynk, og en ualmindelig dårlig undskyldning for ikke at svare skat og eventuel moms.

SKAT har lavet diverse vejledninger, der forklarer, hvordan man registrerer sig og fører et regnskab, sågar en vejledning målrettet prostituerede. Frit tilgængelig på SKAT.dk. Og SKAT afholder informationsmøder for nystartede virksomheder, hvor man ganske gratis kan deltage, lige så mange gange man har lyst. På Virk.dk kan du på ganske kort tid registrere din virksomhed og lave ændringer og det er altså ikke kompliceret (udlændinge er faktisk forbløffet over, hvor smidigt det danske system er, og på dette punkt er Danmark i førertrøjen som et af de mest erhvervsvenlige lande i verden). Og så er det vel ikke helt ualmindeligt, lige at spørge sine kollegaer, hvordan man gør dit og dat, så tingene er i orden. Alt dette kan snildt klares uden at involvere dyre rådgivere. Jeg mener: I har en rimelig overskuelig omsætning og et meget begrænset antal omkostningsposter; leje, annoncer, kondomer m.v.. Hvor svært kan det være?

Kom nu ind i kampen. Mon ikke det er viljen og ikke evnen, der mangler?

Der er helt andre årsager til, at "rigtig mange" piger snyder og bedrager. Det er for fanden da ikke uvidenhed om reglerne, når pigerne tjene penge ved prostitution uden at være registreret og betale skat (og eventuel moms) og samtidigt hæver sociale ydelser. Det er helt bevidst. Det er måske startet i det små, og pludseligt er det steget den enkelte over hovedet i takt med den dejlige stigning i privatforbrugsmulighederne, der lige pludseligt har åbnet sig. På bekostning af andre skatteydere, vil jeg lige tilføje.

Men tak fordi du bekræftede min "fordom" om at "rigtig mange" piger ikke har orden i sagerne. Du ved, en af de fordomme I piger ikke passer ind i. ;-)

​Kære Starson45:):)

Efter at have læst ovenstående - som jeg desværre til tillade mig at kalde "stinker" en "sviner" ud imod en stigmatiseret gruppe i det danske samfund - så kommer følgende tanke hos mig : - hvad er der egentlig sket i dit liv siden du stadig har brug for dette ordvalg.

Det er helt berettiget hvis du spørger hvorfor jeg ind imellem kører hårdt på dig - jeg synes bare du skal prøve at tage din egen medicin - så kan du smage den - og føle den??

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

​Skal vi lige have rækkefølgen på plads.

Du svinede mig til i tråden, med kommanderende og nedladende kommentarer. Jeg gjorde dig stille og roligt opmærksom på, at jeg ikke synes det var særlig pænt gjort. Herefter latterliggjorde du mig med diverse talentløse rim, eller hvad det nu var. Havde du forventet, at jeg ville skraldgrine af det, og give dig likes i lange baner.

Er du fuldstændig fra snøvsen?

Kom du bare med en udenlandsk pige, så skal jeg sørge for at hun bliver registreret de rigtige steder lynhurtigt.

Det du selv lagde frem vidnede helt klart om, at du ikke selv fatter noget som helst. Du skrev om arbejdstilladelse til en EU-pige, og fuldstændige irrelevante og udgåede formularer. Det er da i hvert fald ikke dig, de stakkels forvirrede piger skal henvende sig hos, hvis de skal have hjælp til det. Du kan da slet ikke finde ud af det.

 

Du har helt ret, jeg kan ikke finde ud af det! 

Derfor får du nu chancen, stay tuned, så får vi jo se om du er så kry når det kommer til stykket. Næste gang en udenlandsk pige stiller det spørgsmål så tager jeg dig på ordet! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg slettede mit skriv efter du sendte mig en sviner på pm, hvor det klart fremgik hvor humørforladt du er. 

Jeg kan fint finde dig en udenlandsk pige, der gerne vil ha hjælp til at skatteregistrere sig, så kan du jo sætte en god  gerning til din store flap og hjælpe hende med det, hvis du kan finde ud af det.... 

​Kære VarmePia:):)

- jeg synes det er tankevækkende at du efter en PM "sviner" - sletter et indlæg

Jeg synes det lyder ubehageligt !!!!!!!!!!!!!!!

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

​Kære VarmePia:):)

- jeg synes det er tankevækkende at du efter en PM "sviner" - sletter et indlæg

Jeg synes det lyder ubehageligt !!!!!!!!!!!!!!!

Mange hilsner

Nyder livet

Ja der var både føn og klem på. Ret uværdigt af en voksen mand :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Pia

Jeg må sige, at du opfører dig som et lille barn, og er alvorligt bekymret for, at der er  et eller andet galt med dig. Mærkeligt at du bruger så meget tid på mig, når du skriver at du er fløjtende ligeglad med min person.

jeg har virkeligt ondt af dig, for du opfører dig temmeligt pinligt.

Kan du hygge dig. Håber du får bedre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Problemet med dig Starson, det er du læser mit skriv som fanden læser biblen. Du antager at pigerne skulle sidde i busken fordi de gerne vil snyde. Jeg forklarer at de ikke aner hvordan de skal gribe registrationen an og seriøs hjælp på dette område ville få dem ud af busken. Stor forskel. 

Jeg synes det er meget utiltalende den måde du person hetzer på fra tråd til tråd fordi du er blevet tøsefornærmet over et eller andet. Kom da videre mand! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der var både føn og klem på. Ret uværdigt af en voksen mand :( 

Kære varmePia :);-)

​- forbavser mig ikke

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pia

Jeg må sige, at du opfører dig som et lille barn, og er alvorligt bekymret for, at der er  et eller andet galt med dig. Mærkeligt at du bruger så meget tid på mig, når du skriver at du er fløjtende ligeglad med min person.

jeg har virkeligt ondt af dig, for du opfører dig temmeligt pinligt.

Kan du hygge dig. Håber du får bedre.

 

​Starson

Det der er virkelig usympatisk og nedladende. Jeg har fuldstændig mistet fornemmelsen af, hvad det egentlig er for en pointe, du vil have frem i denne debat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Problemet med dig Starson, det er du læser mit skriv som fanden læser biblen. Du antager at pigerne skulle sidde i busken fordi de gerne vil snyde. Jeg forklarer at de ikke aner hvordan de skal gribe registrationen an og seriøs hjælp på dette område ville få dem ud af busken. Stor forskel. 

Jeg synes det er meget utiltalende den måde du person hetzer på fra tråd til tråd fordi du er blevet tøsefornærmet over et eller andet. Kom da videre mand! 

:wink: Hyg dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude

"Frit lejde til skattefuskere og socialbedragere i branchen?"

- - nu er frit lejde jo mange ting !!!  - ja det er det rigtig nok!!   - det er også den frit lejde som SKAT helt af sig selv - ved nøl - snøl - glemsomhed - inkompetence - eller guderne må vide hvad - tog da de efter 5 år "glemte" at inddrive 800.000mill hos borgerne - så slap de for det - pengene er tabt for tid og evigt!!!!!   - sig at bemærke.

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude

Med hensyn til .

"Frit lejde til skattefuskere og socialbedragere i branchen?"

Så kan det faktisk ikke få mig op i det "røde felt" om der ind imellem er nogle GPér:wub: der ikke får sig behørigt afregnet med SKAT - bredt forstået.

Og hvorfor nu det : jeg synes det den enkelte pige byder sin egen krop og med sin krop udfører:wub: af arbejde - det er så samfundsnødvendigt og gavnligt for samfundet, -  at deres indsats uanset status: - etnisk dansker eller ej - klinik eller Halmtorvet - at deres samlede indsats skal vejes på en guldvægt - og vægten af denne indsats langt overstiger hvad der måtte mangle i behørig afregning med Skat.

Jeg ser meget hellere at SKAT drosler deres "pige-chikane" ned og flytter flere folk over på den store unddragne SKAT - og det ved SKAT godt selv hvor er.

Der var engang en herinde der nævnte at SKAT går efter mindste og lavest hængende æbler på træet - hvor imod de øverste store og fuldmodne - det er for svært.

Nå nu får jeg nok nogle gevaldige hug - men så kan moderator bare smide mig ud.

Mange hilsner også til :wub:

Nyder livet

 

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må give Starson ret, selv om jeg ikke kan lide hans kraftige sprogbrug:

Det er så let som at klø sig i bagdelen at oprette en enkeltmandsvirsomhed på CVR.dk og blive momsregistreret.

Det samme gælder at føre en bog over indtægter og udgifter og at selvangive sit overskud i forretningen.

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...