Hop til indhold
Jasmin

Anmeldelse af gæst - en ubehagelig oplevelse fra fed start.

Recommended Posts

Gæst

De billeder der kører for mine øjen nu - en smuk blondine og en alt for stor ildelugtenden mand...
Det kunne jeg godt være for uden... stakkels Jasmin...
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Så langt så godt ... men hvis man har SÅ dårlig hygiejne, så burde man ikke få lov til at betale for sex

om man er tyk, elendig i sengen, har en regnorm osv... ja det kan være grunde til at man må betale for sex, men man burde ikke have lov, når pikhovedet ligner noget der er dyppet i ris alamende og man iøvrigt lugter som en strandet hval på en varm sommerdag ....

TAKE A FUCKING SHOWER AND BE EXTRAORDINARILY GENTLE WITH THE PALMOLIVE ...

​jeg nævnte intet om hygiejnen...
er selvfølgelig enig i man skal være ren, og det lød ret så ulækkert
men ingen grund til at nedgøre manden for sin vægt, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Det var godt nok en sørgelig beretning !

Der er rigtig  mange ting man ikke kan gøre for mht. udseende og væremåde (vægt - højde- udstyr - handikaps osv.).

Men alm. hygiejne (især intim og mund)  og  venlighed er da en selvfølgelighed, når man vil være intim med et andet menneske.

Også hans attitude overfor Jasmin !

Nok køber man en oplevelse hos en GP , men vi skal lige huske, at det drejer sig om et med menneske og ikke en viljeløs vare !

Gudskelov er jeg aldrig blevet afvist af en GP'er, men jeg kan sagtens forstå, at de måske kunne ske en dag.

Heldigvis er pigerne herinde generelt  nok mere rummelige end os gæster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var godt nok en sørgelig beretning !

Der er rigtig  mange ting man ikke kan gøre for mht. udseende og væremåde (vægt - højde- udstyr - handikaps osv.).

Men alm. hygiejne (især intim og mund)  og  venlighed er da en selvfølgelighed, når man vil være intim med et andet menneske.

Også hans attitude overfor Jasmin !

Nok køber man en oplevelse hos en GP , men vi skal lige huske, at det drejer sig om et med menneske og ikke en viljeløs vare !

Gudskelov er jeg aldrig blevet afvist af en GP'er, men jeg kan sagtens forstå, at de måske kunne ske en dag.

Heldigvis er pigerne herinde generelt  nok mere rummelige end os gæster.

Markeringen - ​I de tilfælde hvor det, af flere anmeldere er refereret , at det er maskinsex der er leveret af en k.....maskine, er det da ok at betragte vedkommende som en sådan.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry folks, men denne tråd har et par gange været ved at tippe over til noget, som ikke er sundt, hverken fysisk eller mentalt.

Mig har det givet associationer til tråden om mandeparfume, hvor naturlig kropslugt bliver gjort til noget fy.

Et grundigt bad og måske en parfumefri deo under armene skulle for de fleste klare lugtproblemerne. Jeg er så heldig, at selv om mit BMI ligger i den let forhøjede ende, så behøver jeg til daglig ikke bruge deo, at jeg så gør det alligevel for ikke at opleve en ubehagelig overraskelse sidst på dagen, er så en anden sag.

Men hvad hulen er der i vejen med at være menneske og bare dufte af ingenting?

At hygiejne skal gøres til farmakologisk videnskab med alt, hvad der følger af lige fra manglende selvværd til allergier, er helt i hegnet og kun medvirkende til at give reklamebranchen og visse producenter vind i sejlene.

Hygiejne omfatter også den mentale del af slagsen. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Er jeg virkelig den eneste, der er ved at være træt af at høre om Jasmins mange meninger og oplevelser?

Jeg forstår ikke ideen med at trylle en anmeldelse op af hatten af en tilfældig gæst og latterliggøre ham foran det nemme publikum, som var han en beskidt elefant, der lige skulle spules med den kolde vandslange. Jeg troede ellers ikke at du ville anmelde mænd uden deres accept?

Er det en advarsel for andre? Er det ren afstraffelse? Er det (endnu) et forsøg på at belære os mænd, hvad vi skal gøre og ikke gøre? Vil du gerne banke fast med syvtommersøm, at man som GB har ret til at sige fra overfor ulækre mænd?

Og nej....jeg føler mig ikke truffet. Jeg er ikke overvægtig. Jeg er ikke usoigneret. Og jeg har ikke besøgt Jasmin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jeg virkelig den eneste, der er ved at være træt af at høre om Jasmins mange meninger og oplevelser?

​Du er jo velkommen til at springe over hendes indlæg - men de er måske for interessante til at du kan lade være :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ha ha jasmin. Run for my money:) det lyder jo akkurat som ham. Holte dog med at læse halvvejs men alt det der med hvor langst han havde kørt og overvægtig selvom jeg udtrykkeligt havde skrevet jeg IKKE tog imod meget overvægtige. Det lyder som en lige så dårlig oplevelse og vi er alt for flinke i stedet for at bede dem skride. Dejligt however at høre det ikke kun er sket for mig :P selvom jeg har ondt af dig, det er en sur dag på job ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...