Hop til indhold
Jasmin

Anmeldelse af gæst - en ubehagelig oplevelse fra fed start.

Recommended Posts

Der er så mange der skriver herinde at vi piger aldrig tør sige noget dårligt om gæsterne for så ødelægger vi vores forretning... det er noget vrøvl - og jeg tør godt. 

Det her job rummer SÅ mange grænsezoner hvor man kunne og skulle og nok burde have gjort noget anderledes - men alting foregår desværre i real-tid så det er ikke altid man når at undvige og afværge alle katastroferne... 

Neden for er jeg (og alle mine kære kolleger) decideret blevet opfordret til at melde ud af alle typer af anmeldelser - og det er så noget jeg vil tage op lige her...  

jeg forventer en shit-storm og bliver ikke overrasket hvis den dukker op... for jeg ved at der er mange mener at vi bare skal elske alt hvad vi får penge for... men sådan er verden nu ikke skruet sammen... 

men jeg bliver positivt overrasket hvis i kan sætte jer ind i at vi piger ikke altid får afværget alle de fehlere vi i retrospekt burde have fanget... men thats life... 

først indledningen der gav anledning til at fortælle om denne oplevelse.. 

​Jeg vil gerne læse om alle typer besøg. Jeg aner ikke hvilken kategori jeg falder i - og det kan jo snildt ændre sig fra pige til pige og fra besøg til besøg - men man kan da for søren aldrig blive dummere af at lære noget nyt.

Alene i din anmeldelse har jeg læst ting som kan tages med videre. Bevares, mange af tingene i indlægget er common knowledge, men der var alligevel detaljer, hvor jeg tænkte "okay, sådan har jeg sgu ikke betragtet det før".

 

Giv den gas! Også gerne med anonyme anmeldelser. Hvis ikke her, så på en blog et andet sted. Jeg vil nyde at læse med!

jeg har haft en gæst... og det var hvad der VIRKELIG kvalificerer som en ringe oplevelse. 

3 ud af 3 fehlere - han har ikke læst annoncen så han ved hvad jeg IKKE er til...  dårlige hygiejne og dårlig attitude...  det er en af de aftaler der aldrig skulle have fundet sted... 


here we go... 


Vi har aftalt klokkeslæt - fint nok... men knap en time før ringer han og siger - "ej jeg bliver sgu lige 15 min forsinket ... det er da i orden ikk???"

Så er jeg jeg har lyst til at sige "nej ved du hvad - det er sgu ikke i orden når du tager for givet at jeg har tid til din dårlige planlægning... " 

Men jeg lægger aldrig kunderne så tæt at det ødelægger noget - så han får besked tilbage at det lige går men at han ikke skal blive yderligere forsinket. 

Han ankommer... og der skulle mine alarmklokker have ringet... han tager ELEVATOREN en enkelt sal op...  not a good sign!!!


Han går ind og i mit værelse står nu..... tada.... en af de mænd der ikke har læst at jeg "ikke ønsker besøg af mænd der er SVÆRT overvægtige" 


Han plaprer løs om hvor langt han har kørt for at møde mig ect ect.... er jeg ikke bare vildt glad for at han har kørt så og så langt i så og så lang tid bla bla bla...  og jeg tænker - oh dear - har du siddet og svedt i en bil i mindst en time???  fucking ringe attitude han dukker op med i betragtning af hvor meget han lige har været forsinket. 


Inden jeg når at sige at jeg synes han skal gå igen (hvilket er mit udganskpunkt) så har han lagt penge og er begyndt at strippe... FUCK - så er det for sent... PIS PIS PIS


Nå - tænk positivt Jasmin - vi prøver - han har gjort en indsats for at komme hertil - beløn indsats - vi prøver.. det kan jo være undtagelsen.... vi prøver... 


BAD FUCKING IDEA - der er en grund til at jeg normalt sender svært overvægtige fyre hjem igen - jeg skulle have skidt på det hele, givet ham hans tøj og hans penge og bedt ham gå uanset hvad... 


Han tager tøjet af og bekræfter værre anelser end først antaget. Ud over virkelig uæstetisk hud har manden en mave der forhindrer adgang til hans penis i stående tilstand og det bad han påstår han lige har været i...  tja - skal vi ikke bare konstatere at "lige har været" er en meget relativ term. 


Jeg sender ham ud for at vaske hænder og penis - og samtidig så finder jeg min parfume og smører 6 dråber direkte under næsen... (det blev min redning) Han virker nemlig slet ikke indstillet på at vaske penis - ok fair nok - den er svær at nå - men for fucks sake makker... du skal til at knalde


Han kommer ind igen... og jeg finder nu for alvor ud af hvad det er jeg har med at gøre.. 

Han smider sig på sengen på midten og har en slående lighed med noget der skal reddes på en strand i New Zealand. Uengageret og strandet og ude af stand til ret meget. Hans derpå følgende udmelding om hvad han synes jeg skal foretage mig underbygger virkelig "uengageret og strandet"


Pikken er ganske vist tilgængelig nu - men det er den fold, hans mave har ned over pikken, desværre også. 

Det er så her de 6 dråber parfume reddede mig... for det der med hygiejne - det er altså noget der skal holdes ved lige på daglig basis!!!!  ISÆR i eventuelle folder!!! Der dannes mug derinde og det stinker hvis man ikke vasker det af 2-3 gange dagligt.. det er et faktum. 

Jeg sætter mig derfor - ikke overraskende - uden for lugte-vidde og tager den halvslappe pik i pincetten (2 fingre - der var ikke rigtig noget af den) så den kan blive vækket. Jeg holder masken og den bliver heldigvis stiv på rekordtid, men da jeg trækker forhuden tilbage på denne "nyvaskede" kalorius fremkommer horder af hvidt snask... 

For fanden da - du har lige vasket den... og det der er resultatet?? og great - det har jeg så på fingrene nu... hurra for mig...

Det er virkelig ulækkert... men jeg har hverken tid eller tålmodighed til at lære manden om basal hygiejne...og nu er jeg nået til der hvor det skal overståes i en vis fart..  jeg har simpelthen ikke tid/lyst eller overskud til andet nu. 

På med kondomet. Det gør jeg normalt med munden - men ikke denne gang. Damn...  så havde randersskøgen fået a run for her money.. selv med parfumekoncentrat direkte i næseborene

Jeg takker min herre og skaber for min parfume og giver et gummi-indpakket blowjob der heldigvis har en hurtig virkning... gudskelov - for den kolossale mængde af kønsbehåring der gemmer sig nede under maven var lige så uplejet som resten. Det er svært at sutte på noget så småt når man er nødt til at lægge hænderne i et beskyttende lag mod lugt og diverse.. 


Så siger han - "jeg vil røre"

ok.. jeg havde observeret hans håndvask og den gik nok endda - så jeg flytter mig så han kan røre min krop.... det var så min næste fejl...  (hold kæft jeg var en klovn på stribe her)

Det er rædsomt - hans hænder flyver formålsløst rundt og han hiver og flår og niver i min hud og mine bryster. Det gør i det hele taget pisse hamrende ondt... jeg beder ham slappe noget af hvor efter han i stedet forsøger at tage fat om mit hoved. Det har jeg nu lært at undvige så det bliver ikke til noget - men ubehageligt er det.

Hele tiden tænker jeg "hvorfor ind i helvede lyttede jeg ikke til mine instinkter - de slår aldrig fejl"... fulgt op af "fuck du er en idiot Jasmin"

Så vil han røre min fisse... og jeg tager trusserne af og sætter mig så der er fri og let adgang i den tro han vel slapper lidt af nu hvor jeg har bedt specifikt om BLID!!!!! berøring...  men ak... 

Han jager med fuld kraft 2 fingre op i fissen på mig fuldstændig uden hensyntagen til at jeg er tør som Saharas ørken og  roder rundt. Hans formålsløse finger-roderi producerer intet resultat andet end endeløst ubehag og et vacuum der med al tydelighed viser hans talentløshed. 

Så siger han i stedet at han vil kneppe - gudskelov tænker jeg... endelig.. jeg smører lige noget glidecreme på så det overhovedet kan lade sig gøre. 

Han har gudskelov en ide om at kneppe i doggy style så jeg slipper for blankt at afvise missionær, men doggy kan man sgu ikke når maven hænger ud over pikken og pikken er på størrelse med en drue-agurk. Så er der altså nogle gængse love i fysikkens verden der udfordres over evne. 

Det hele ender med en spiller til ham fordi hans pik ganske enkelt aldrig kommer ind... ikke engang da jeg med fuldt spredte ben liggende på knæ spreder mine balder fuldstændig... maven er i vejen og pikken er for lille.

Det var simpelthen så rædsom en oplevelse... på alle måder...  

Hvis hans hygiejne havde været hvad den skulle være - så havde jeg kunnet leve mig lidt ind i det til trods for hans elendige attitude og hvis han havde haft for 25 øre talent for hvordan man rører en kvinde - så havde jeg ikke haft fornemmelsen af overgreb. 

Men nej.... 

Så dette var en af de aftaler jeg bare vil glemme igen... og en hvor nummeret med garanti er låst og blokeret så jeg aldrig nogen sinde skal tænke på om det skulle blive aktuelt igen med ham. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åh, de kontraster! Det er herligt! Gerne flere historier, anmeldelser, fif, tips og tricks. Du har en herlig måde at skrive på, så jeg håber bestemt på mere!

 

Og hvad angår det eventuelle hylekor, så er der jo ingen der er identificérbare ud fra beskrivelsen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om manden ikke har haft den fjerneste anelse om det mest basale... Og det er mildt sagt...

ingen hygiejne, ingen realitetssans, og det her med at han så bliver sendt ud for at vaske sig, og ikke engang magter at prøve??.

 

Det var ikkelige sådan en oplevelse jeg havde forventet at se fra en GP, men.... Daaaayyyum!

Det er lige før jeg ville lave en aftale, bare for at du kan lægge den der på afstand og få tilliden til folket tilbage i rette område.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Jasmin

Dette bør da på ingen måde give en shitstorm? Hvad du beskriver om den "mand" lyder da så ualmindeligt klamt du burde have en medalje for faglig vedholdenhed i stedet haha.

Tak for skrivet..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvad gør man lige i sådan en situation? At du tager mod ham vidner om at du er en meget åbent menneske, du siger at han mangler talent for af hvordan man rører en kvinde, jeg tænker er det ikke derfor man opsøger dig "man kan fumle og famle sig frem du vidste hellere ikke hvad du skulle gøre du fumlede og famlede også.

Men jeg kan godt lide din pointe med at du ikke tager imod svært overvægtige mænd, ikke fordi de afskyer dem, men ganske simpelthen fordi at du må det punkt ikke er i stand til at få en god oplevelse ud af det for manden du kommer jo i anden rækker, man ligger et klækkeligt beløb. det er et kæmpe dilemma skal man lukker alt ind

nu ved jeg ikke hvor lang tid det var siden, du havde den oplevelse det fremgår ikke af din historie, men på den måde var den lærerstreg eller måske naivt, eller måske endda "grådighed" sat i gåseøjne du jongleret mellem mand som ikke er særlig attraktiv faktisk tvært imod kontra gode kontanter, hvad siger det mig lige i denne situation? der var pengene der lokkede. Den uheldig mand som sikkert bag alt det ucharmerende er en af de sødeste mennesker du måske endnu har mødt, han var blevet et middel til husleje til dit tøjforbrug hvad ved jeg, ikke et mål at give manden en god oplevelse. Hvis en kommer og siger hej kan vi være sammen, jeg har så kun kage med, tænkt hvis din nabo tog initiativ og bankede på til det og ikke kendte dit erhverv.

Jeg håber ikke det var en begyendelse på en shitstorm, men nogen gange sker der sande laviner herinde, hvor ting går i ring og de blot gentager i hinanden bare i nye vinkler, men modigt at dig og det siger til mig jeg må gøre noget ud af mig selv det har du gjort. og jeg tænker også arme stakkel altså om din uheldige gæst og der intet som helst medlidenhed at spore, et næste nummer i rækken attitude   

Redigeret af Romantikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skulle du forvente en "shitstorm" for den beretning?

Jeg synes da nærmest du har taget et unødigt stort hensyn til den beskrevne figur - et hensyn jeg ikke ville forvente af dig med dine ellers ret bastante udmeldinger angående dine gæsters generelle fremtoning ;-) .

Jeg er i en branche hvor jeg mange gange dagligt stifter bekendskab med menneskers forskellige grader af personlig hygiejne, jer er ret kendt for IKKE at være særlig diplomatisk  når jeg støder på folk der ikke er ordentlig forberedt på mødet med mig, de gange jeg har bidt det i mig og holdt ud har jeg følt en lille foragt for mig selv bagefter - nu ER jeg definitivt blevet for gammel til IKKE at sige fra. 

Næste gang skal du s'gu sige fra , af respekt for dig selv.

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Redigeret af Bundstokken
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

den type du beskriver, er lige præcis den type, der er nød til at betale for sex
de har også et behov, uanset størrelse
og når andre ikke gider dem, så er der os som plan b

ikke alle er modeller og eksperter, de ville jo nemt kunne få gratis sex så

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er så mange der skriver herinde at vi piger aldrig tør sige noget dårligt om gæsterne for så ødelægger vi vores forretning... det er noget vrøvl - og jeg tør godt. 

Det her job rummer SÅ mange grænsezoner hvor man kunne og skulle og nok burde have gjort noget anderledes - men alting foregår desværre i real-tid så det er ikke altid man når at undvige og afværge alle katastroferne... 

Neden for er jeg (og alle mine kære kolleger) decideret blevet opfordret til at melde ud af alle typer af anmeldelser - og det er så noget jeg vil tage op lige her...  

jeg forventer en shit-storm og bliver ikke overrasket hvis den dukker op... for jeg ved at der er mange mener at vi bare skal elske alt hvad vi får penge for... men sådan er verden nu ikke skruet sammen... 

men jeg bliver positivt overrasket hvis i kan sætte jer ind i at vi piger ikke altid får afværget alle de fehlere vi i retrospekt burde have fanget... men thats life... 

først indledningen der gav anledning til at fortælle om denne oplevelse.. 

jeg har haft en gæst... og det var hvad der VIRKELIG kvalificerer som en ringe oplevelse. 

3 ud af 3 fehlere - han har ikke læst annoncen så han ved hvad jeg IKKE er til...  dårlige hygiejne og dårlig attitude...  det er en af de aftaler der aldrig skulle have fundet sted... 


here we go... 


Vi har aftalt klokkeslæt - fint nok... men knap en time før ringer han og siger - "ej jeg bliver sgu lige 15 min forsinket ... det er da i orden ikk???"

Så er jeg jeg har lyst til at sige "nej ved du hvad - det er sgu ikke i orden når du tager for givet at jeg har tid til din dårlige planlægning... " 

Men jeg lægger aldrig kunderne så tæt at det ødelægger noget - så han får besked tilbage at det lige går men at han ikke skal blive yderligere forsinket. 

Han ankommer... og der skulle mine alarmklokker have ringet... han tager ELEVATOREN en enkelt sal op...  not a good sign!!!


Han går ind og i mit værelse står nu..... tada.... en af de mænd der ikke har læst at jeg "ikke ønsker besøg af mænd der er SVÆRT overvægtige" 


Han plaprer løs om hvor langt han har kørt for at møde mig ect ect.... er jeg ikke bare vildt glad for at han har kørt så og så langt i så og så lang tid bla bla bla...  og jeg tænker - oh dear - har du siddet og svedt i en bil i mindst en time???  fucking ringe attitude han dukker op med i betragtning af hvor meget han lige har været forsinket. 


Inden jeg når at sige at jeg synes han skal gå igen (hvilket er mit udganskpunkt) så har han lagt penge og er begyndt at strippe... FUCK - så er det for sent... PIS PIS PIS


Nå - tænk positivt Jasmin - vi prøver - han har gjort en indsats for at komme hertil - beløn indsats - vi prøver.. det kan jo være undtagelsen.... vi prøver... 


BAD FUCKING IDEA - der er en grund til at jeg normalt sender svært overvægtige fyre hjem igen - jeg skulle have skidt på det hele, givet ham hans tøj og hans penge og bedt ham gå uanset hvad... 


Han tager tøjet af og bekræfter værre anelser end først antaget. Ud over virkelig uæstetisk hud har manden en mave der forhindrer adgang til hans penis i stående tilstand og det bad han påstår han lige har været i...  tja - skal vi ikke bare konstatere at "lige har været" er en meget relativ term. 


Jeg sender ham ud for at vaske hænder og penis - og samtidig så finder jeg min parfume og smører 6 dråber direkte under næsen... (det blev min redning) Han virker nemlig slet ikke indstillet på at vaske penis - ok fair nok - den er svær at nå - men for fucks sake makker... du skal til at knalde


Han kommer ind igen... og jeg finder nu for alvor ud af hvad det er jeg har med at gøre.. 

Han smider sig på sengen på midten og har en slående lighed med noget der skal reddes på en strand i New Zealand. Uengageret og strandet og ude af stand til ret meget. Hans derpå følgende udmelding om hvad han synes jeg skal foretage mig underbygger virkelig "uengageret og strandet"


Pikken er ganske vist tilgængelig nu - men det er den fold, hans mave har ned over pikken, desværre også. 

Det er så her de 6 dråber parfume reddede mig... for det der med hygiejne - det er altså noget der skal holdes ved lige på daglig basis!!!!  ISÆR i eventuelle folder!!! Der dannes mug derinde og det stinker hvis man ikke vasker det af 2-3 gange dagligt.. det er et faktum. 

Jeg sætter mig derfor - ikke overraskende - uden for lugte-vidde og tager den halvslappe pik i pincetten (2 fingre - der var ikke rigtig noget af den) så den kan blive vækket. Jeg holder masken og den bliver heldigvis stiv på rekordtid, men da jeg trækker forhuden tilbage på denne "nyvaskede" kalorius fremkommer horder af hvidt snask... 

For fanden da - du har lige vasket den... og det der er resultatet?? og great - det har jeg så på fingrene nu... hurra for mig...

Det er virkelig ulækkert... men jeg har hverken tid eller tålmodighed til at lære manden om basal hygiejne...og nu er jeg nået til der hvor det skal overståes i en vis fart..  jeg har simpelthen ikke tid/lyst eller overskud til andet nu. 

På med kondomet. Det gør jeg normalt med munden - men ikke denne gang. Damn...  så havde randersskøgen fået a run for her money.. selv med parfumekoncentrat direkte i næseborene

Jeg takker min herre og skaber for min parfume og giver et gummi-indpakket blowjob der heldigvis har en hurtig virkning... gudskelov - for den kolossale mængde af kønsbehåring der gemmer sig nede under maven var lige så uplejet som resten. Det er svært at sutte på noget så småt når man er nødt til at lægge hænderne i et beskyttende lag mod lugt og diverse.. 


Så siger han - "jeg vil røre"

ok.. jeg havde observeret hans håndvask og den gik nok endda - så jeg flytter mig så han kan røre min krop.... det var så min næste fejl...  (hold kæft jeg var en klovn på stribe her)

Det er rædsomt - hans hænder flyver formålsløst rundt og han hiver og flår og niver i min hud og mine bryster. Det gør i det hele taget pisse hamrende ondt... jeg beder ham slappe noget af hvor efter han i stedet forsøger at tage fat om mit hoved. Det har jeg nu lært at undvige så det bliver ikke til noget - men ubehageligt er det.

Hele tiden tænker jeg "hvorfor ind i helvede lyttede jeg ikke til mine instinkter - de slår aldrig fejl"... fulgt op af "fuck du er en idiot Jasmin"

Så vil han røre min fisse... og jeg tager trusserne af og sætter mig så der er fri og let adgang i den tro han vel slapper lidt af nu hvor jeg har bedt specifikt om BLID!!!!! berøring...  men ak... 

Han jager med fuld kraft 2 fingre op i fissen på mig fuldstændig uden hensyntagen til at jeg er tør som Saharas ørken og  roder rundt. Hans formålsløse finger-roderi producerer intet resultat andet end endeløst ubehag og et vacuum der med al tydelighed viser hans talentløshed. 

Så siger han i stedet at han vil kneppe - gudskelov tænker jeg... endelig.. jeg smører lige noget glidecreme på så det overhovedet kan lade sig gøre. 

Han har gudskelov en ide om at kneppe i doggy style så jeg slipper for blankt at afvise missionær, men doggy kan man sgu ikke når maven hænger ud over pikken og pikken er på størrelse med en drue-agurk. Så er der altså nogle gængse love i fysikkens verden der udfordres over evne. 

Det hele ender med en spiller til ham fordi hans pik ganske enkelt aldrig kommer ind... ikke engang da jeg med fuldt spredte ben liggende på knæ spreder mine balder fuldstændig... maven er i vejen og pikken er for lille.

Det var simpelthen så rædsom en oplevelse... på alle måder...  

Hvis hans hygiejne havde været hvad den skulle være - så havde jeg kunnet leve mig lidt ind i det til trods for hans elendige attitude og hvis han havde haft for 25 øre talent for hvordan man rører en kvinde - så havde jeg ikke haft fornemmelsen af overgreb. 

Men nej.... 

Så dette var en af de aftaler jeg bare vil glemme igen... og en hvor nummeret med garanti er låst og blokeret så jeg aldrig nogen sinde skal tænke på om det skulle blive aktuelt igen med ham. 

 

​Ædr, ædr, hvor ulækkert ..... Du skulle have sendt ham retur.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beretningen der efterlader mig med flg. undren: Du fremstår normalt ikke konfliktsky eller som en der sætter dig selv til helt til side for andre. Du er heller ikke en der ikke kan sige nej til penge. Intet du skriver tyder på antydningen af, at du skulle frygte for fx din egen sikkerhed ved at smide ham på porten. Hvad vil du selv sige var de vigtigste faktorer for ikke at smide ham ud igen? Medlidenhed? Ønsketænkning. Stress?

For i lyset af det billede din aktivitet herinde tegner af dig, er det meget overraskende, men dejligt med nye vinkler på forummet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jasmin er det klassiske eksempel på glædespigen med det store hjerte.

På trods af hendes klare instinkt, kvindelig intuition om i vil, besluttede hun af gennemføre noget hun fra starten havde en klar fornemmelse vil blive en dårlig oplevelse, sikkert fordi hun ikke ønskede at gæsten skulle få et nederlag ved at blive afvist.

At hun nu vælger at dele oplevelsen med os alle, viser bare hun er et stort og stærkt menneske som fint kan indrømme sine fejltagelser offentligt.

Herfra er min største respekt til Jasmin, med et ønske om gode oplevelser fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jasmin,

når jeg læser dit indlæg, kommer jeg uvilkårligt til at tænke på den let fejlernærede mand, der har været så flink at filme kinøjseren, the kitten og en tydeligt addictet smuksack med dårlige tænder.

Var det ham? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

de har også et behov, uanset størrelse

:grin:

​At Jasmin ikke tænder på "stærkt frodige" mænd, er en ting. Vi har alle forskellig smag.

Men at man ikke har styr på hygiejnen når man - planlagt - skal være intimt sammen med en anden person (uanset om det er normal sex/købe sex mv.), er da FULDKOMMEN UTILGIVELIGT!!!

Umiddelbart vil jeg mene, at personer der ikke kan finde ud af dette, enten har en stor mangel i deres opdragelse, eller simpelthen er psykisk syg.

@Jasmin: Tak for - endnu - et super skriv!! :-) Dog gav indlægget mig en anelse kvalme.... :?

Omend sætningen "... da jeg med fuldt spredte ben liggende på knæ spreder mine balder fuldstændig... " gav mig visse associationer.... :D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

du er god til at skrive Jasmin! men det er meget federe at læse om den gode oplevelse! føj hvor er det ulækkert!

ham skulle du have valgt fra i bagklogskabens klare lys! ærgerligt med en sådan oplevelse! havde du virkelig fornemmelsen af overgreb?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle jeres kommentarer :)  

Der er kommet et par rigtig gode spørgsmål som jeg gerne vil forsøge at svare på hvis jeg kan... men det kan være vanskeligt, for det var en real-tids-situation og det er altid svært bagefter at skelne mellem hvorfor man valgte at gøre som man gjorde og hvorfor man ikke gjorde noget andet... men jeg giver det et forsøg 

Tak for beretningen der efterlader mig med flg. undren: Du fremstår normalt ikke konfliktsky eller som en der sætter dig selv til helt til side for andre. Du er heller ikke en der ikke kan sige nej til penge. Intet du skriver tyder på antydningen af, at du skulle frygte for fx din egen sikkerhed ved at smide ham på porten. Hvad vil du selv sige var de vigtigste faktorer for ikke at smide ham ud igen? Medlidenhed? Ønsketænkning. Stress?

 Jeg kan ikke forestille mig at der skulle have været fare for min sikkerhed - dertil var manden ganske enkelt i for dårlig form. Men hvorfor smed jeg ham ikke ud??? - skide godt spørgsmål.

Som jeg ser det, så er der en form for "point of no return" når gæsten ankommer. Det skyldes ganske enkelt en professionel tilgang til det jeg laver. Der er grænser for hvor langt man lader en gæst tro der "skal ske noget" for så at trække i land.  Når jeg har modtaget pengene har jeg også comitted til det jeg laver og så fucker jeg det ikke op for gæsten med mindre der sker et eller andet helt hen i vejret... der hvor jeg stopper legen pr omgående er hvis de klasker mig i røven - så bliver de bedt om at gå på stedet. 

var det "helt hen i vejret" denne gang ??? det kan debatteres - for hans dårlige hygiejne er ikke en ond hensigt, og at han ikke læser min annonce er ikke ond hensigt og at han er selvoptaget og selvfed er ikke ondt - det er bare dybt ubegavet på alle områder... 

Jeg kan godt kende forskel på en mand der forsøger at dominere mig ved at klaske mig i røven (og vække mit spontane raseri) og så på en mand der er fuldkommen uden herredømme over nogen af sine håndbevægelser og er stærk tilmed så det gør ondt. 

Førstnævnte mærker konsekvensen pr omgående - men det er svært at straffe dumhed, uvidenhed og talentløshed... der er jeg jo i min egenskab af bedre rustet/vidende et eller andet sted forpligtet til at forsøge at rette op på det i stedet.  

paradokset ved at modtage penge for sexen er at jeg som GP forpligter mig til at forsøge at få det bedste ud af det...  uanset hvor håbløs en partner må være

Det kan være skidesvært (som i kan se) for hvis der virkelig ikke er noget godt at arbejde med - så er det op af bakke. Men det ændrer ikke på at min forpligtelse kombineret med at jeg respekterer enhver gæst nok til ikke at holde ham for nar når transkaktionen først er overstået gjorde at jeg ikke bare sagde stop. 

Vanligvis når jeg at fange alle potentielle katastrofer i døren og sende dem retur. Det gælder både de svært overvægtige, dem der ikke forinden har oplyst at de er mellemøstlig herkomst ect... 

Jeg grovsorterer i telefonen, smuttere sorteres i døren.... og så er der dem der alligevel kommer igennem nettet... og det er så en af de her historier her.  

Hej Jasmin,

når jeg læser dit indlæg, kommer jeg uvilkårligt til at tænke på den let fejlernærede mand, der har været så flink at filme kinøjseren, the kitten og en tydeligt addictet smuksack med dårlige tænder.

Var det ham? :)

uha - det skal jeg ikke kunne sige. Eftersom han ikke havde kamera med - så tvivler jeg på det :)  

du er god til at skrive Jasmin! men det er meget federe at læse om den gode oplevelse! føj hvor er det ulækkert!

ham skulle du have valgt fra i bagklogskabens klare lys! ærgerligt med en sådan oplevelse! havde du virkelig fornemmelsen af overgreb?

​Tak for komplimentet. 

Ja det er absurd ulækkert - og jeg valgte netop denne episode for at illustrere hvad det er vi piger associerer til når nogle skriver "i skal bare yde lige service" bla bla bla... 

for nej det skal vi ikke....  ja jeg skulle have sagt fra... og jeg har rigtig meget med i bagagen fra denne historie omkring "RETTIDIG OMHU" - det sker ikke igen... en sådan mand vil blive sendt retur uanset hvor meget tøj han har nået at få af og hvor mange penge han har lagt på sengen

Jeg har lært af denne episode at penge lagt på sengen er IKKE penge lagt i hånden på mig - det tæller ikke...  først hvis jeg samler pengene op træder mine forpligtelser i kraft. 

Nej - jeg havde ikke  fornemmelsen af overgreb per se - for manden forsøgte ikke at gøre mig ondt. Han havde bare på ingen måde nogen forståelse for hverken styrken i hans hænder eller hvad der føles godt på nogen måde. Han forsøgte at gøre ting han havde set andre gøre uden nogen forståelse for hvad han havde set. 

Hvis der havde været ond hensigt og evt tale om en dominant personlighed - så havde vi kunnet snakke overgreb - men de ganske få gange det er sket i min tid som Jasmin - der har jeg slået fra mig på en måde der fik gæsten ud af døren i en fart. 

Men hvis overgreb skulle måles i hvor ubehageligt det var og hvor nas det gjorde - hell yeah... så kvalificerer det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jasmin,

når jeg læser dit indlæg, kommer jeg uvilkårligt til at tænke på den let fejlernærede mand, der har været så flink at filme kinøjseren, the kitten og en tydeligt addictet smuksack med dårlige tænder.

Var det ham? :)

​Hvorfor vil du vide det? er det ikke utidig nysgerrighed? Jeg synes i øvrigt, at tonen i dit indlæg er meget nedladende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ok så din fornemmelse for overgreb skal tolkes på den måde! tak for forklaringen!

jeg tillader mig lige at spørge om noget andet også!

du virker ikke særlig imponeret over at han er kørt langt for at møde dig? 

det er naturligvis heller ikke nogen kæmpe bedrift i sig selv, og den generelle dårlige oplevelse, mandens udseende/udstråling + måden han "plaprer" løs på om netop dette er muligvis også uden den store fornemmelse for dig og dit væsen!

men som udgangspunkt må det da være dejligt at have en forretning/service/produkt handyrene gider at køre langt for!

hvis det altid er din umiddelbare tanke at det medfører dårlig hygiejne er et hvert af sådanne besøg ikke kommet dårligt fra start da dit førstehåndsindtryk giver dig dårlige associationer! og så er det jo fra start op ad bakke også for dig med at levere den gode "service"

tanken bør vel være: fedt at du gad! under bruseren med dig og så giver vi den fanme gas!

eller hvad? 

Redigeret af champ

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er ikke imponeret over det :) for jeg ser ikke det at man kører for noget som noget særligt... 

det er muligt det er fordi jeg har været kørende konsulent i mange år og har et andet forhold til kørsel - men at nogen vil køre langt for at møde mig giver ikke hverken plus eller minuspoint :) 

hvis det altid er din umiddelbare tanke at det medfører dårlig hygiejne er et hvert af sådanne besøg ikke kommet dårligt fra start da dit førstehåndsindtryk giver dig dårlige associationer! og så er det jo fra start op ad bakke også for dig med at levere den gode "service"

tanken bør vel være: fedt at du gad! under bruseren med dig og så giver vi den fanme gas!

eller hvad? 

​det er det absolut heller ikke.... men når jeg ved at manden der står foran mig nødvendigvis er fysisk udfordret i en grad der giver folder og rynker ud over det sædvanlige - så ved jeg hvad det betyder... 

hvis der står en eller anden letbuttet/slank/spinkel gut foran mig og siger det samme - så skænker jeg det ikke en tanke....  for så er der slet ikke den problemstilling. 

Uanset kropbygning tænker jeg: fedt du gad - ud i bad med sig.... der er bare nogle fysisk fremtoninger der gør at jeg ved hvor stor en proces der skal ligge i det bad før seancen bliver et hit... og SÅ er det ganske rigtig op af bakke... 

Det er blandt andet en grund til at jeg ikke modtager de svært overvægtige - for jeg er ikke GP for at skulle konfronteres med den problemstilling hele tiden :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

den type du beskriver, er lige præcis den type, der er nød til at betale for sex
de har også et behov, uanset størrelse
og når andre ikke gider dem, så er der os som plan b

ikke alle er modeller og eksperter, de ville jo nemt kunne få gratis sex så

Behovet er der, men det er ikke en menneskeret at få sex - heller ikke med en GP!

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak for uddybningen, den pågældende kundes fremtoning og generelle udfoldelser har spillet meget ind på dine beskrivelser.

jeg har ikke yderligere spørgsmål/bemærkninger andet end: fedt du gad!

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvorfor vil du vide det? er det ikke utidig nysgerrighed? Jeg synes i øvrigt, at tonen i dit indlæg er meget nedladende.

​Jeg fatter ikke en bønne, alle spørgsmål i denne verden bunder i nysgerrighed, så hvor vil du hen?

Nedladende tone, har der været noget i din mad? Jeg betegner manden som "let fejlernæret", hvor andre bruger ord som klam, men det er min tone, du kaster dig over.

Jeg ved ikke, hvad der trykker dig, men du skal jo selv bøvle med at blive god igen. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin, du skriver virkelig godt, og dette var virkelig for alvor klamt. Jeg får ikke engang medlidenhed med manden, hvis han kan genkende sig selv i din beskrivelse.

Jeg har en eller to gange været ude for at skulle til at slikke en GP, som ellers var sød nok, og pludselig mærket en anderledes lugt. Mange forskellige lugte er spændende og kinky, men lige præcis lugt af lort, lukker simpelt hen for blodtilførslen til min pik. Jeg kan ganske enkelt ikke gennemføre noget som helst.

Hvordan kan du dog gennemføre sådan noget? Med en lille frygt for at lyde som Morten1981: Er det ikke netop den slags ting, man mister selvrespekten og går i en psykisk deroute over?

Jeg tror ikke man skal gøre sådan noget alt for mange gange af "professionel stolthed."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg ser det, så er der en form for "point of no return" når gæsten ankommer. Det skyldes ganske enkelt en professionel tilgang til det jeg laver. Der er grænser for hvor langt man lader en gæst tro der "skal ske noget" for så at trække i land.  Når jeg har modtaget pengene har jeg også comitted til det jeg laver og så fucker jeg det ikke op for gæsten med mindre der sker et eller andet helt hen i vejret... der hvor jeg stopper legen pr omgående er hvis de klasker mig i røven - så bliver de bedt om at gå på stedet. 

​Jeg har nu oplevet at få alle pengene igen, fordi den udenlandske pige ikke ville starte med at stå og kæle lidt uden tøj på - noget som jeg tænder meget på, da det får mig til at slappe af og jeg får en bedre fornemmelse for hvilken slags pige, jeg har med at gøre og hendes proportioner - men nej, det her var arbejde og det gad hun ikke og næsten før jeg fik tænkt mig om - men dog med tøj på ;-) blev jeg losset ud af døren, hvor jeg faktisk et kort øjeblik overvejede at ringe på igen og spørge om vi ikke kunne starte forfra, da hun netop var min type og en af de kønneste glædespiger jeg nogensinde har mødt.

En anden gang et andet sted, ville pigen også bare have jeg skulle ligge mig fladt på sengen og heller ikke være med på at stå og kæle lidt - her var det dog mig der bad om at få pengene igen - og det lykkedes da også til sidst efter nogen palaver og stille stædig afventning, så der ikke kunne komme nye kunder i butikken, at få først halvdelen tilbage og siden resten smidt på gulvet, selvom de mente at nu havde jeg jo set pigen nøgen og så havde jeg ligesom fået noget for pengene - men døren blev da godt nok også slammet i efter mig.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en historie, Jasmin. Øv, men du lærte sikkert noget, altid stol på din første mavefornemmelse allerede i telefonen og handl på det "Desværre, du kan ikke bestille en tid hos mig"

Jeg havde en tilsvarende forleden, godt nok en sød mand med fin attitude, jeg har haft ham før, men selvom jeg beder alle gå i bad eller hvis de lige har været det, så bruge en vaskeklud, så var det ikke så godt, da jeg trak lidt tilbage.... 'Uh, jeg snupper lige en vådserviet her', det var så ikke nok, så tilbage på badeværelset med ham. Vi prøver igen.... Arrgh, jeg sprang op af sengen og sagde 'Det her kan jeg simpelthen ikke'. Så ham på badeværelset igen og vi gennemførte, men jeg var ikke super stolt af situationen ;) 

Efter sådan en tur, så forstår jeg slet, slet ikke de piger, der sutter uden gummi ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...