Hop til indhold
Jasmin

Anmeldelse af gæst - en ubehagelig oplevelse fra fed start.

Recommended Posts

Gæst

Efter sådan en tur, så forstår jeg slet, slet ikke de piger, der sutter uden gummi ;) 

Jeg sutter uden, og jeg har aldrig oplevet sådan en ostereje. :D "Kun" en gennemtrængende lugt at sur røv, men det er i sig selv også slemt nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Heldigt for dig, siger jeg bare ;) Sur røv, sure nosser og lugt af lort er jo hverdagskost, hehe, men vi kan ta' det ;) Ellers er det retur til badeværelset ;) 

Hvem var det, der skrev om parfume på tommel og pegefinger? Nikita? Den skulle man måske tage til sig. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kommer vi, Jasmin, aldrig til at mødes men det er sejt nok at tage et emne op der oser af fordomme og endda oplever du at dine egne fordomme sørgeligvis bliver indfriet. Du burde have sagt fra og gæsten burde aldrig have kontaktet dig. Du forsøgte at redde situationen men i tilfældet var det umuligt grundet gæstens gøren og laden som du fremstiller det.

Nogen shit storm fortjener du absolut ikke, men dit indlæg er tæt på at kunne bidrage til en fejlagtig generalisering af en bestemt type mennesker. Jeg tænker at man godt kan være soigneret selvom man er overvægtig. Det gælder både mandlige gæster og GP'er. Tynde eller skulle jeg sige normalvægtige kan have dårligere hygiejne end fede folk.Fede kan også være bedre og mere hensynsfulde gæster. Det er gæstens karaktertræk og sind der er afgørende. 

Lad mig sige at jeg hylder det frie valg og GP'er har ret til at sige fra, hvilket man i samfundet generelt ikke har - en butik må ikke afvise pga. fx vægt eller etnicitet. Der er GP'er anderledes stillet og det synes jeg er fair nok.

Jeg håber for dig at folk læser dine annoncer så sådanne situationer kan undgås fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... jeg kan nu bedre lide hvis gæsterne bare er rene og lækre ;) 

Sådan kan jeg også bedst lide at møde frem eller bede om et bad med undervognskyl, som pigen gerne må komme og hjælpe med, som hun synes det skal gøres, da jeg så ved, at det ikke er dårlig hygiejne fra min side, der står i vejen for en god oplevelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heldigt for dig, siger jeg bare ;) Sur røv, sure nosser og lugt af lort er jo hverdagskost, hehe, men vi kan ta' det ;) Ellers er det retur til badeværelset ;) 

​Det kan jeg så ikke forstå - ihvertfald ikke for de piger der som du - konsekvent sender dine gæster i bad inden hyggestunden - eller KAN vi mænd bare ikke vaske lugten væk :shock: .
Jeg sidder her med en lidt ubehagelig følelse af at kunne give en pige den samme ulækre oplevelse, jeg bader konsekvent hver morgen, tager et bad inden jeg kører afsted på pigebesøg og tager altid et bad inden jeg skal være sammen med pigen - kan jeg så alligevel risikere at "hørme igennem" ??

Jeg har i øvrigt noteret mig at selv på klinikker hvor der er to piger på vagt er det faktisk et betydeligt mindretal af gangene jeg er kommet til et baderum hvor brusenichen ikke er tør og ubrugt :?

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt sikker på, at du ikke på nogen måde kommer til, at 'hørme igennem', søde Bundstok ;) 

Jeg tror, at hvis man ikke var ordentligt ren fra starten, så hjælper en vaskeklud måske ikke så meget. Og der er altså desværre en del mænd, der ikke får tørret sig ordentligt efter det store toiletbesøg, sorry to say..... ;) Jeg spørger jo altid mine gæster, om de kommer lige fra badet, de fleste siger ja, eller vil gerne ha et bad, men jeg har også fået svar som 'Ja, jeg var i bad i går aftes' eller 'Ja, jeg var i bad i morges', det sidste sagt af en fyr i arbejdstøj kl 16 ;) 

Redigeret af Liv
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt sikker på, at du ikke på nogen måde kommer til, at 'hørme igennem', søde Bundstok ;) 

Jeg tror, at hvis man ikke var ordentligt ren fra starten, så hjælper en vaskeklud måske ikke så meget. Og der er altså desværre en del mænd, der ikke får tørret sig ordentligt efter det store toiletbesøg, sorry to say..... ;) Jeg spørger jo altid mine gæster, om de kommer lige fra badet, de fleste siger ja, men jeg har også fået svar som 'Ja, jeg var i bad i går aftes' eller 'Ja, jeg var i bad i morges', det sidste sagt af en fyr i arbejdstøj kl 16 ;) 

​Ok - ja, man må jo konstatere at vi har forskellig tilgang til begrebet 'god hygiejne' - de gutter kan så slet ikke forestille sig at der kan være tale om lidt numsesved i løbet af dagen :sad: - jeg forestiller mig at bare en prut bliver hængende.

Jeg kan så også forestille mig at nogle mennesker har en 'fobi' for deres egen bagdel - at de slet ikke kan lide at få deres fingre derom . Jeg husker jeg engang skulle sexe med en kvinde om hvem jeg vidste at hun ikke havde det så godt med sin egen krop, selvom hun kom lige ud af badet lugtede hun af prut da jeg kom derned - hun kunne simpelthen ikke tænke tanken at røre sig selv mellem balderne - måske nogle mænd kan have det på samme måde ? 

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
 selvom hun kom lige ud af badet lugtede hun af prut da jeg kom derned - hun kunne simpelthen ikke tænke tanken at røre sig selv mellem balderne - måske nogle mænd kan have det på samme måde ? 

​Nedtur...what you resist persist...

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun kunne simpelthen ikke tænke tanken at røre sig selv mellem balderne - måske nogle mænd kan have det på samme måde ? 

 

​Det ser jeg jo tit i svømmehallen, men for at lave et grundigt undervognsskyl, skal man faktisk ned at sidde på hug med en håndbruser, der kan lave nogle få kraftige koncentrerede turbostråler - og det kan mange håndbrusere ikke  - og mange - især overvægtige kan ikke sidde på hug :blink:

Man kan dog sidde behageligt på toiletsædet og spule sig bagi, men desværre er det endnu ikke et krav ved nybygninger at brusetermostaten skal kunne betjenes fra toiletsædet og at bruseslangen skal kunne nå derhen. Istedet vinder japanske toiletter efterhånden mere og mere udbredelse, men det er nu trælst at skulle flytte røven for at få strålen lige der hvor det trænges allermest ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kan du dog gennemføre sådan noget? Med en lille frygt for at lyde som Morten1981: Er det ikke netop den slags ting, man mister selvrespekten og går i en psykisk deroute over?

Jeg tror ikke man skal gøre sådan noget alt for mange gange af "professionel stolthed."

Nu handler Mortens bekymring - skulle den være ægte og ikke bare spil for galleriet -  jo om piger der har en lidt anden tilgang til det at være GP end mig. 

Jeg har været business-pige siden jeg startede min første forretning som helt ung teenager og jeg har altid set sådan på at det når det var mig der fik tingene til at lykkes imod alle odds - så var jeg fandme dygtig og så kunne jeg klappe mig selv på skulderen... 

Når jeg har haft en gæst som ham her og det hele er gennemført - så har jeg en hel fælledpark af skulderklap til mig selv, fordi jeg ikke gav fortabt, fordi jeg fik max ud af ingenting og fordi jeg havde det der skulle til for at sætte mig ud over tingene...  det svækker aboslut ikke mit selvbillede :):)  

Disse oplevelser ville ødelægge det for mig som GP hvis det skete tit... men det gør det ikke... for det sørger jeg for. Men det er UFATTELIG vigtigt at skelne mellem om det ødelægger "det at være GP" eller om det ødelægger "MIG" - for sidstnævnte kan det aldrig ødelægge. 

Det er ikke min selvrespekt der er in question - ikke som jeg ser det for jeg ved nøjagtig hvem jeg er og hvor jeg er... og sålænge jeg tager en læring med fra en oplevelse og kan tillægge den min samlede pujle af viden om hvordan jeg får absolut mest ud af min hobby som GP - så betyder selve oplevelsen ikke alverden... 

Jeg samler ikke på dårlige oplevelser i mit sind (og har aldrig gjort det) så selv om jeg husker detaljer - så gør det ikke indtryk eller er noget jeg dvæler ved :) 

​Det kan jeg så ikke forstå - ihvertfald ikke for de piger der som du - konsekvent sender dine gæster i bad inden hyggestunden - eller KAN vi mænd bare ikke vaske lugten væk :shock: .

Jeg sidder her med en lidt ubehagelig følelse af at kunne give en pige den samme ulækre oplevelse, jeg bader konsekvent hver morgen, tager et bad inden jeg kører afsted på pigebesøg og tager altid et bad inden jeg skal være sammen med pigen - kan jeg så alligevel risikere at "hørme igennem" ??

TAK Bundstok fordi du stiller det spørgsmål ..... for hvor ville jeg ønske at flere mænd kendte svaret på det....  

Første markering... jo det kan i sagtens :)  ...

MEN

de bakterier der skaber de grimme lugte sidder i huden  i øverste hudlag, og det er altså ikke nok bare at skylle og gnide. Der skal kraftige midler til - stærk sæbe ER et must og nogle gange skal der særlig desinficerende sæbe til. Og der skal speciel anti bakteriel creme til bagefter hvis "fedme-folder" ikke skal lugte grimt efter blot et par timer igen...  Det gælder for nogen også i skridtet hvis de er disponeret for det eller sidder stille i bil eller på kontor.    

Det er der ikke noget galt i - vi er alle forskellige... og nogen mænd har bare større behov for grundighed og plejemidler end andre!! 

Vi snakker ikke mangelfuld hygiejne.. det er ganske et spørgsmål om at de midler der anvendes for at fjerne lugten ikke gør arbejdet. 

Nogle mænd kan ikke bare vaske lugten væk - for lugten sidder i huden.. og så har i EN mulighed... og det er en skraber. - den snupper det øverste hudlag og fjerner lugten... hvorfor tror i så mange piger er helt lugtfri under armene.... barberingen fjerner problemet... 

 

mht markering 2 -  ja - det er desværre en mulighed hvis du er en af de mænd der er velsignet med et stillesiddende job hvor lugten rigtig får lov til at hygge-putte i folderne en hel dag.  For så skal der en vask til, der siger spar to til tingene....  Jeg siger ikke at det vil være lige slemt for alle - men hvis du spørger om det er en mulighed ?? - absolut ja!

Det er sjældent slemt med håndværkerne, for de kamp sveder og den lugt de har kommer af noget helt andet der er meget meget lettere at få bugt med. Det er ikke en "gammel" lugt på dem (hvis de altså vel ar mærke bader dagligt) så for dem kan det ofte klares med mindre. 

Men for alle hvor lugten er "spærret inde" og hvor det kombineres med disponering for voldsom bakterie-flora - der er svaret ja. Der vil det "hørme igennem" uanset bad hvis der ikke gøres andet og mere på daglig basis... 

Så skraber hvis muligt... og drop alle ideer om milde håndsæber... "almond-milk-nu-skal-din-hud-plejes-med-aloe-rend-mig-i-røven"-sæber er lige til at lukke op og skide i... vælg nu dem der virkelig er kraftige og gør arbejdet ordentligt... 

I mænd har bare sværere ved at blive "helt" rene end vi piger har... hormoner, hudtype, kropsbehåring ect ect arbejder imod jer.. så i er nødt til at vælge de plejeprodukter der hjælper jer mest muligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep, det var det, smart idé, men jeg kan nu bedre lide hvis gæsterne bare er rene og lækre ;) 

​Jeg forstår ikke dem, der møder op uden at have været i bad. Det kan vel kun tolkes som mangel på selvkritik.

Selv kunne jeg ikke drømme om det, for vidste jeg, at jeg ikke havde været i bad kort tid for inden, ville det give mig et skår i selvtilliden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske en god karbolopløsning efterfulgt af et par liter hospitalssprit og afsluttet med en kogning kan gøre tricket :-)

Venligst

Spunsen/Bundstokken

imgres.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske en god karbolopløsning efterfulgt af et par liter hospitalssprit og afsluttet med en kogning kan gøre tricket :-)

Venligst

Spunsen/Bundstokken

imgres.jpg

​se det var måske slet ikke en dum ide... måske vi skulle droppe badeværelset og installere et kemisk renseanlæg i stedet... du siger noget :D :D:D:D:D:D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg ser det, så er der en form for "point of no return" når gæsten ankommer. Det skyldes ganske enkelt en professionel tilgang til det jeg laver. Der er grænser for hvor langt man lader en gæst tro der "skal ske noget" for så at trække i land.  Når jeg har modtaget pengene har jeg også comitted til det jeg laver og så fucker jeg det ikke op for gæsten med mindre der sker et eller andet helt hen i vejret... der hvor jeg stopper legen pr omgående er hvis de klasker mig i røven - så bliver de bedt om at gå på stedet. 

 

​Tak. Jeg kan ikke lade være med at tænke på at det minder utroligt meget om det, der i ikke-prof-sammenhæng kan ende med "kontakt-voldtægt" eller blot "pligt-samleje", fordi (typisk) kvinden tænker, at når nu hun lod ham komme med op i lejligheden, kyssede og kælede - så kan hun ikke sige nej til sex, selvom alt i hende skriger imod det. Mange kvinder kan vist berette om den slags oplevelser - jeg har selv oplevet situationen privat en enkelt gang (altså hvor jeg gennemførte sex, selvom jeg ikke havde lyst og hellere ville gå hjem).

Det næste spørgsmål er jo om det kan ske igen?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Haha.. tak for at bringe en lille smule opkast tilbage i min mund.. igen!:eek:

Ja jeg ved godt at dårlig til at sige nej til de klammeste. Men jeg tror nu, at jeg skulle være i et usædvanligt klamt humør, før at jeg tog svampepik-firkant i munden.  :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ting jeg ikke fatter er at gæsterne kommer beskidte i sengen? Bevares man kan jo godt forestille sig man har haft en lang dag på kontoret/byggepladsen og så tager direkte ud til GP'en uden at suse hjem for første checkop. Det har jeg da også selv gjort.

Men når man så kommer er det første jeg spørger om altid om jeg kan starte med at snuppe et bad for jeg kommer lige fra bla. bla.....

Ligesom jeg forventer pigen er ren og lækker for at vi sammen kan få en sjov tur på madrassen går det da begge veje? Altså jeg er gået en gang hvor pigen ikke havde bademulighed og jeg havde været til lange svedige møder hele dagen. Det ville bare blive flovt for mig at skulle knalde nogen mens man føler sig svedig og halvklam med sur røv. (og det ikke er en ligeså beskidt tøs i et snusket telt på en festival, hvor alle alligevel er klamme :) -Fordel ved Northside i Århus i øvrigt, ingen teltplads så alle kommer hjem og i bad hver aften hvilket giver mere hygiejniske scoringer).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er så mange der skriver herinde at vi piger aldrig tør sige noget dårligt om gæsterne for så ødelægger vi vores forretning... det er noget vrøvl - og jeg tør godt. 

Det her job rummer SÅ mange grænsezoner hvor man kunne og skulle og nok burde have gjort noget anderledes - men alting foregår desværre i real-tid så det er ikke altid man når at undvige og afværge alle katastroferne... 

Neden for er jeg (og alle mine kære kolleger) decideret blevet opfordret til at melde ud af alle typer af anmeldelser - og det er så noget jeg vil tage op lige her...  

jeg forventer en shit-storm og bliver ikke overrasket hvis den dukker op... for jeg ved at der er mange mener at vi bare skal elske alt hvad vi får penge for... men sådan er verden nu ikke skruet sammen... 

men jeg bliver positivt overrasket hvis i kan sætte jer ind i at vi piger ikke altid får afværget alle de fehlere vi i retrospekt burde have fanget... men thats life... 

først indledningen der gav anledning til at fortælle om denne oplevelse.. 

jeg har haft en gæst... og det var hvad der VIRKELIG kvalificerer som en ringe oplevelse. 

3 ud af 3 fehlere - han har ikke læst annoncen så han ved hvad jeg IKKE er til...  dårlige hygiejne og dårlig attitude...  det er en af de aftaler der aldrig skulle have fundet sted... 


here we go... 


Vi har aftalt klokkeslæt - fint nok... men knap en time før ringer han og siger - "ej jeg bliver sgu lige 15 min forsinket ... det er da i orden ikk???"

Så er jeg jeg har lyst til at sige "nej ved du hvad - det er sgu ikke i orden når du tager for givet at jeg har tid til din dårlige planlægning... " 

Men jeg lægger aldrig kunderne så tæt at det ødelægger noget - så han får besked tilbage at det lige går men at han ikke skal blive yderligere forsinket. 

Han ankommer... og der skulle mine alarmklokker have ringet... han tager ELEVATOREN en enkelt sal op...  not a good sign!!!


Han går ind og i mit værelse står nu..... tada.... en af de mænd der ikke har læst at jeg "ikke ønsker besøg af mænd der er SVÆRT overvægtige" 


Han plaprer løs om hvor langt han har kørt for at møde mig ect ect.... er jeg ikke bare vildt glad for at han har kørt så og så langt i så og så lang tid bla bla bla...  og jeg tænker - oh dear - har du siddet og svedt i en bil i mindst en time???  fucking ringe attitude han dukker op med i betragtning af hvor meget han lige har været forsinket. 


Inden jeg når at sige at jeg synes han skal gå igen (hvilket er mit udganskpunkt) så har han lagt penge og er begyndt at strippe... FUCK - så er det for sent... PIS PIS PIS


Nå - tænk positivt Jasmin - vi prøver - han har gjort en indsats for at komme hertil - beløn indsats - vi prøver.. det kan jo være undtagelsen.... vi prøver... 


BAD FUCKING IDEA - der er en grund til at jeg normalt sender svært overvægtige fyre hjem igen - jeg skulle have skidt på det hele, givet ham hans tøj og hans penge og bedt ham gå uanset hvad... 


Han tager tøjet af og bekræfter værre anelser end først antaget. Ud over virkelig uæstetisk hud har manden en mave der forhindrer adgang til hans penis i stående tilstand og det bad han påstår han lige har været i...  tja - skal vi ikke bare konstatere at "lige har været" er en meget relativ term. 


Jeg sender ham ud for at vaske hænder og penis - og samtidig så finder jeg min parfume og smører 6 dråber direkte under næsen... (det blev min redning) Han virker nemlig slet ikke indstillet på at vaske penis - ok fair nok - den er svær at nå - men for fucks sake makker... du skal til at knalde


Han kommer ind igen... og jeg finder nu for alvor ud af hvad det er jeg har med at gøre.. 

Han smider sig på sengen på midten og har en slående lighed med noget der skal reddes på en strand i New Zealand. Uengageret og strandet og ude af stand til ret meget. Hans derpå følgende udmelding om hvad han synes jeg skal foretage mig underbygger virkelig "uengageret og strandet"


Pikken er ganske vist tilgængelig nu - men det er den fold, hans mave har ned over pikken, desværre også. 

Det er så her de 6 dråber parfume reddede mig... for det der med hygiejne - det er altså noget der skal holdes ved lige på daglig basis!!!!  ISÆR i eventuelle folder!!! Der dannes mug derinde og det stinker hvis man ikke vasker det af 2-3 gange dagligt.. det er et faktum. 

Jeg sætter mig derfor - ikke overraskende - uden for lugte-vidde og tager den halvslappe pik i pincetten (2 fingre - der var ikke rigtig noget af den) så den kan blive vækket. Jeg holder masken og den bliver heldigvis stiv på rekordtid, men da jeg trækker forhuden tilbage på denne "nyvaskede" kalorius fremkommer horder af hvidt snask... 

For fanden da - du har lige vasket den... og det der er resultatet?? og great - det har jeg så på fingrene nu... hurra for mig...

Det er virkelig ulækkert... men jeg har hverken tid eller tålmodighed til at lære manden om basal hygiejne...og nu er jeg nået til der hvor det skal overståes i en vis fart..  jeg har simpelthen ikke tid/lyst eller overskud til andet nu. 

På med kondomet. Det gør jeg normalt med munden - men ikke denne gang. Damn...  så havde randersskøgen fået a run for her money.. selv med parfumekoncentrat direkte i næseborene

Jeg takker min herre og skaber for min parfume og giver et gummi-indpakket blowjob der heldigvis har en hurtig virkning... gudskelov - for den kolossale mængde af kønsbehåring der gemmer sig nede under maven var lige så uplejet som resten. Det er svært at sutte på noget så småt når man er nødt til at lægge hænderne i et beskyttende lag mod lugt og diverse.. 


Så siger han - "jeg vil røre"

ok.. jeg havde observeret hans håndvask og den gik nok endda - så jeg flytter mig så han kan røre min krop.... det var så min næste fejl...  (hold kæft jeg var en klovn på stribe her)

Det er rædsomt - hans hænder flyver formålsløst rundt og han hiver og flår og niver i min hud og mine bryster. Det gør i det hele taget pisse hamrende ondt... jeg beder ham slappe noget af hvor efter han i stedet forsøger at tage fat om mit hoved. Det har jeg nu lært at undvige så det bliver ikke til noget - men ubehageligt er det.

Hele tiden tænker jeg "hvorfor ind i helvede lyttede jeg ikke til mine instinkter - de slår aldrig fejl"... fulgt op af "fuck du er en idiot Jasmin"

Så vil han røre min fisse... og jeg tager trusserne af og sætter mig så der er fri og let adgang i den tro han vel slapper lidt af nu hvor jeg har bedt specifikt om BLID!!!!! berøring...  men ak... 

Han jager med fuld kraft 2 fingre op i fissen på mig fuldstændig uden hensyntagen til at jeg er tør som Saharas ørken og  roder rundt. Hans formålsløse finger-roderi producerer intet resultat andet end endeløst ubehag og et vacuum der med al tydelighed viser hans talentløshed. 

Så siger han i stedet at han vil kneppe - gudskelov tænker jeg... endelig.. jeg smører lige noget glidecreme på så det overhovedet kan lade sig gøre. 

Han har gudskelov en ide om at kneppe i doggy style så jeg slipper for blankt at afvise missionær, men doggy kan man sgu ikke når maven hænger ud over pikken og pikken er på størrelse med en drue-agurk. Så er der altså nogle gængse love i fysikkens verden der udfordres over evne. 

Det hele ender med en spiller til ham fordi hans pik ganske enkelt aldrig kommer ind... ikke engang da jeg med fuldt spredte ben liggende på knæ spreder mine balder fuldstændig... maven er i vejen og pikken er for lille.

Det var simpelthen så rædsom en oplevelse... på alle måder...  

Hvis hans hygiejne havde været hvad den skulle være - så havde jeg kunnet leve mig lidt ind i det til trods for hans elendige attitude og hvis han havde haft for 25 øre talent for hvordan man rører en kvinde - så havde jeg ikke haft fornemmelsen af overgreb. 

Men nej.... 

Så dette var en af de aftaler jeg bare vil glemme igen... og en hvor nummeret med garanti er låst og blokeret så jeg aldrig nogen sinde skal tænke på om det skulle blive aktuelt igen med ham. 

 

jeg tror han har tabt et væddemål  :D:D:D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Må indrømme, at jeg bukker mig i dyb respekt for jer glædespiger, der kæmper med de mandslinger for hvem personlig hygiejne er så elendig.

Jeg var engang med til et betalt gangbang, hvor der var en mand der tog præmien for den absolut mest ulækre jeg til dato har mødt.

Efter at han havde siddet på sengen ved siden af pigen .. var der brunt fra hans røv på sengebetrækket ... og ligeså på to steder i de tilstødende sofaer ..

DJEZUZ MOTHER FUCKING CHRIST .... kom da lige videre fra den infantile tilgang til vask af dit elendige korpus ...

(og til dem der tænker aaarhhh det vist ikke heeelt sandt .. jo fame jov så ....)

.. gag-refleksen blev altså seriøst testet der ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske en god karbolopløsning efterfulgt af et par liter hospitalssprit og afsluttet med en kogning kan gøre tricket :-)

Venligst

Spunsen/Bundstokken

imgres.jpg

​Der skal spædes godt op med svovl- eller eddikesyre. Det tager de sidste urenheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

den type du beskriver, er lige præcis den type, der er nød til at betale for sex
de har også et behov, uanset størrelse
og når andre ikke gider dem, så er der os som plan b

ikke alle er modeller og eksperter, de ville jo nemt kunne få gratis sex så

​Så langt så godt ... men hvis man har SÅ dårlig hygiejne, så burde man ikke få lov til at betale for sex

om man er tyk, elendig i sengen, har en regnorm osv... ja det kan være grunde til at man må betale for sex, men man burde ikke have lov, når pikhovedet ligner noget der er dyppet i ris alamende og man iøvrigt lugter som en strandet hval på en varm sommerdag ....

TAKE A FUCKING SHOWER AND BE EXTRAORDINARILY GENTLE WITH THE PALMOLIVE ...

Redigeret af MM40

Del dette indlæg


Link til indlæg

En x ren ufortyndet klorin til at dyppe understelet i og skylle godt med vand bagefter så er det klaret,  sm154   sm154

Venligst Landsbytossen - nu med tablet 

Redigeret af BigDick
ændret tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er så mange der skriver herinde at vi piger aldrig tør sige noget dårligt om gæsterne for så ødelægger vi vores forretning... det er noget vrøvl - og jeg tør godt. 

Det her job rummer SÅ mange grænsezoner hvor man kunne og skulle og nok burde have gjort noget anderledes - men alting foregår desværre i real-tid så det er ikke altid man når at undvige og afværge alle katastroferne... 

Neden for er jeg (og alle mine kære kolleger) decideret blevet opfordret til at melde ud af alle typer af anmeldelser - og det er så noget jeg vil tage op lige her...  

jeg forventer en shit-storm og bliver ikke overrasket hvis den dukker op... for jeg ved at der er mange mener at vi bare skal elske alt hvad vi får penge for... men sådan er verden nu ikke skruet sammen... 

men jeg bliver positivt overrasket hvis i kan sætte jer ind i at vi piger ikke altid får afværget alle de fehlere vi i retrospekt burde have fanget... men thats life... 

først indledningen der gav anledning til at fortælle om denne oplevelse.. 

jeg har haft en gæst... og det var hvad der VIRKELIG kvalificerer som en ringe oplevelse. 

3 ud af 3 fehlere - han har ikke læst annoncen så han ved hvad jeg IKKE er til...  dårlige hygiejne og dårlig attitude...  det er en af de aftaler der aldrig skulle have fundet sted... 


here we go... 


Vi har aftalt klokkeslæt - fint nok... men knap en time før ringer han og siger - "ej jeg bliver sgu lige 15 min forsinket ... det er da i orden ikk???"

Så er jeg jeg har lyst til at sige "nej ved du hvad - det er sgu ikke i orden når du tager for givet at jeg har tid til din dårlige planlægning... " 

Men jeg lægger aldrig kunderne så tæt at det ødelægger noget - så han får besked tilbage at det lige går men at han ikke skal blive yderligere forsinket. 

Han ankommer... og der skulle mine alarmklokker have ringet... han tager ELEVATOREN en enkelt sal op...  not a good sign!!!


Han går ind og i mit værelse står nu..... tada.... en af de mænd der ikke har læst at jeg "ikke ønsker besøg af mænd der er SVÆRT overvægtige" 


Han plaprer løs om hvor langt han har kørt for at møde mig ect ect.... er jeg ikke bare vildt glad for at han har kørt så og så langt i så og så lang tid bla bla bla...  og jeg tænker - oh dear - har du siddet og svedt i en bil i mindst en time???  fucking ringe attitude han dukker op med i betragtning af hvor meget han lige har været forsinket. 


Inden jeg når at sige at jeg synes han skal gå igen (hvilket er mit udganskpunkt) så har han lagt penge og er begyndt at strippe... FUCK - så er det for sent... PIS PIS PIS


Nå - tænk positivt Jasmin - vi prøver - han har gjort en indsats for at komme hertil - beløn indsats - vi prøver.. det kan jo være undtagelsen.... vi prøver... 


BAD FUCKING IDEA - der er en grund til at jeg normalt sender svært overvægtige fyre hjem igen - jeg skulle have skidt på det hele, givet ham hans tøj og hans penge og bedt ham gå uanset hvad... 


Han tager tøjet af og bekræfter værre anelser end først antaget. Ud over virkelig uæstetisk hud har manden en mave der forhindrer adgang til hans penis i stående tilstand og det bad han påstår han lige har været i...  tja - skal vi ikke bare konstatere at "lige har været" er en meget relativ term. 


Jeg sender ham ud for at vaske hænder og penis - og samtidig så finder jeg min parfume og smører 6 dråber direkte under næsen... (det blev min redning) Han virker nemlig slet ikke indstillet på at vaske penis - ok fair nok - den er svær at nå - men for fucks sake makker... du skal til at knalde


Han kommer ind igen... og jeg finder nu for alvor ud af hvad det er jeg har med at gøre.. 

Han smider sig på sengen på midten og har en slående lighed med noget der skal reddes på en strand i New Zealand. Uengageret og strandet og ude af stand til ret meget. Hans derpå følgende udmelding om hvad han synes jeg skal foretage mig underbygger virkelig "uengageret og strandet"


Pikken er ganske vist tilgængelig nu - men det er den fold, hans mave har ned over pikken, desværre også. 

Det er så her de 6 dråber parfume reddede mig... for det der med hygiejne - det er altså noget der skal holdes ved lige på daglig basis!!!!  ISÆR i eventuelle folder!!! Der dannes mug derinde og det stinker hvis man ikke vasker det af 2-3 gange dagligt.. det er et faktum. 

Jeg sætter mig derfor - ikke overraskende - uden for lugte-vidde og tager den halvslappe pik i pincetten (2 fingre - der var ikke rigtig noget af den) så den kan blive vækket. Jeg holder masken og den bliver heldigvis stiv på rekordtid, men da jeg trækker forhuden tilbage på denne "nyvaskede" kalorius fremkommer horder af hvidt snask... 

For fanden da - du har lige vasket den... og det der er resultatet?? og great - det har jeg så på fingrene nu... hurra for mig...

Det er virkelig ulækkert... men jeg har hverken tid eller tålmodighed til at lære manden om basal hygiejne...og nu er jeg nået til der hvor det skal overståes i en vis fart..  jeg har simpelthen ikke tid/lyst eller overskud til andet nu. 

På med kondomet. Det gør jeg normalt med munden - men ikke denne gang. Damn...  så havde randersskøgen fået a run for her money.. selv med parfumekoncentrat direkte i næseborene

Jeg takker min herre og skaber for min parfume og giver et gummi-indpakket blowjob der heldigvis har en hurtig virkning... gudskelov - for den kolossale mængde af kønsbehåring der gemmer sig nede under maven var lige så uplejet som resten. Det er svært at sutte på noget så småt når man er nødt til at lægge hænderne i et beskyttende lag mod lugt og diverse.. 


Så siger han - "jeg vil røre"

ok.. jeg havde observeret hans håndvask og den gik nok endda - så jeg flytter mig så han kan røre min krop.... det var så min næste fejl...  (hold kæft jeg var en klovn på stribe her)

Det er rædsomt - hans hænder flyver formålsløst rundt og han hiver og flår og niver i min hud og mine bryster. Det gør i det hele taget pisse hamrende ondt... jeg beder ham slappe noget af hvor efter han i stedet forsøger at tage fat om mit hoved. Det har jeg nu lært at undvige så det bliver ikke til noget - men ubehageligt er det.

Hele tiden tænker jeg "hvorfor ind i helvede lyttede jeg ikke til mine instinkter - de slår aldrig fejl"... fulgt op af "fuck du er en idiot Jasmin"

Så vil han røre min fisse... og jeg tager trusserne af og sætter mig så der er fri og let adgang i den tro han vel slapper lidt af nu hvor jeg har bedt specifikt om BLID!!!!! berøring...  men ak... 

Han jager med fuld kraft 2 fingre op i fissen på mig fuldstændig uden hensyntagen til at jeg er tør som Saharas ørken og  roder rundt. Hans formålsløse finger-roderi producerer intet resultat andet end endeløst ubehag og et vacuum der med al tydelighed viser hans talentløshed. 

Så siger han i stedet at han vil kneppe - gudskelov tænker jeg... endelig.. jeg smører lige noget glidecreme på så det overhovedet kan lade sig gøre. 

Han har gudskelov en ide om at kneppe i doggy style så jeg slipper for blankt at afvise missionær, men doggy kan man sgu ikke når maven hænger ud over pikken og pikken er på størrelse med en drue-agurk. Så er der altså nogle gængse love i fysikkens verden der udfordres over evne. 

Det hele ender med en spiller til ham fordi hans pik ganske enkelt aldrig kommer ind... ikke engang da jeg med fuldt spredte ben liggende på knæ spreder mine balder fuldstændig... maven er i vejen og pikken er for lille.

Det var simpelthen så rædsom en oplevelse... på alle måder...  

Hvis hans hygiejne havde været hvad den skulle være - så havde jeg kunnet leve mig lidt ind i det til trods for hans elendige attitude og hvis han havde haft for 25 øre talent for hvordan man rører en kvinde - så havde jeg ikke haft fornemmelsen af overgreb. 

Men nej.... 

Så dette var en af de aftaler jeg bare vil glemme igen... og en hvor nummeret med garanti er låst og blokeret så jeg aldrig nogen sinde skal tænke på om det skulle blive aktuelt igen med ham. 

 

Er det vores 'ven' her:

http://xhamster.com/movies/2580473/chinese_hooker_in_denmark_2.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...