Hop til indhold
Nihil

Syn på kunden

Recommended Posts

Foranlediget af Jasmins tråd om hul vs. Helhed, her må jeg pointere at alle helheder har huller, selv os maskuline af slagsen, der betragter sig selv som ufejlbarlige, vil jeg lige følge op på den nævnte tråd med noget som jeg har tænkt på i en rum tid og som jeg troede var essensen af Jasmins tråd. Jeg har ikke fulgt med i skrivene om Bly, og det er heller ikke det jeg vil tage op.

Ris til egen røv er hvad jeg vil lægge op til, eftersom opfattelsen af kunden, sådan i generelle termer kunne være spændende at belyse fra GP’s synsvinkel. Jo, jeg ved der ikke vil være mange svar fra de, der står skrevet med pink, i hvert fald ikke kritiske og det har jeg fuld forståelse for, da der jo er en forretning der skal opretholdes. Dog kunne der være forskellige tilgange, således som der jo også er det fra kundens perspektiv i forhold til den kvinde/mand man betaler for en seksuel ydelse. 

Klientiserer i kunden? Med det mener jeg, hvad ser i når døren åbnes? Og har i allerede skematiseret en domfældning af den kunde der nu banker på eller åbner døren for jer? At før dømme er jo ikke kriminelt, så længe bevidstheden om, at det netop er det man gør, er erkendt af en selv, men hvorledes betragter i klienterne, det hele bunder i menneskesyn, så lad mig holde det generelt og ikke dykke ned i enkeltepisoder, man kan altid finde en kunde der af forskellige årsager nu er kommet til at betragte GP’er som fragmenterede objekter – patter, røve osv. Og som glemmer den lille topmave eller rygsøjlen der buer helt rigtigt på netop den kvinde, eller det vid man mødes med….Hmmmm….svinkeærinde der, sorry. Men ser i os som sørgelige eksistenser, der er nødsaget til betale for sex, maskuline maskiner der har et drive der er overmenneskeligt, eller måske nogle der får et kick ud af, at gå langs husmurene, med solbriller og hat, mens han har sedlerne klar i lommen…hehe….jo mine fordomme lever stadig vel, selv efter så mange år som betalende kunde.

Det kunne være interessant med en belysning af dette, og igen ingen GP, med forretningssans vil udlægge sin opfattelse af klientellet negativt, derfor følte jeg også, at jeg lige måtte remse nogle muligheder op. For det går jo begge veje i ethvert møde mellem mennesker, at syn kolliderer – eller forenes i spejlingen. Står der et menneske i jeres dør, eller ser i straks på den bugnende tegnebog? Er det et lem der skal tømmes, således huslejen kan betales? Der skal dømmes begge veje.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke nogen forretning at skulle tage hensyn til længere. Så jeg vil da gerne svare så ærligt som muligt.

Man bruger faktisk ikke særlig meget energi på at forholde sig til kunden - mennesket bag ved. Ikke i første omgang. Han er blot næste på programmet og så længe han ikke er kendt i huset tager man det som det kommer.

Det betyder jo ikke at man ikke interesserer sig for hvad det er for et menneske der står over for en. Man måler og vejer i lige så høj grad som i gør. Forsøger at læse hvilke behov vedkommende mon har og læse Hvordan han møder en.

Er kunden kendt af huset, forbereder man sig i forhold til den hukommelse man har. Hvad var det han kunne lide sidste gang. Snakkede vi om noget. Var det ham der skulle på ferie osv osv. Man bruger en del resurse på at skabe en connection til ham. Selvfølgelig for at give ham en oplevelse af at være velkommen og savnet.

Der er dage hvor man gør sig mere umage en andre. Jeg er taget på vagt hvor mit overskud ikke har været til andet end - kom så ind og Farvel igen. Også er hjernen ellers slået fra. Også har der været vagter hvor humøret har været højt og man har suget alle små impulser til sig og givet en masse igen.

Kemi er alt afgørende. Jeg har haft kunder som jeg ikke ville kunne genkende 10 min efter de er ude af døren. Og jeg har haft kunder jeg vil huske resten af mit liv. Fysiske fremtræden betyder noget. Som i livet alle andre aspekter. Men den er bestemt ikke afgørende for om man høre til i første eller sidste kategori. 

Det her er business som al andet business. Men det betyder ikke at man ikke ser de mennesker der kommer i forretningen. Også var det afgørende Hvordan i mødte mig... jeg var lidt et spejl. Blev jeg mødt med smil, nysgerrighed og respekt. Så fik man det igen. Var kontakten begyndte med tingen om pris. En mistro osv. Så var jeg noget mere lunken når døren blev åbnet.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Foranlediget af Jasmins tråd om hul vs. Helhed, her må jeg pointere at alle helheder har huller, selv os maskuline af slagsen, der betragter sig selv som ufejlbarlige, vil jeg lige følge op på den nævnte tråd med noget som jeg har tænkt på i en rum tid og som jeg troede var essensen af Jasmins tråd. Jeg har ikke fulgt med i skrivene om Bly, og det er heller ikke det jeg vil tage op.

Ris til egen røv er hvad jeg vil lægge op til, eftersom opfattelsen af kunden, sådan i generelle termer kunne være spændende at belyse fra GP’s synsvinkel. Jo, jeg ved der ikke vil være mange svar fra de, der står skrevet med pink, i hvert fald ikke kritiske og det har jeg fuld forståelse for, da der jo er en forretning der skal opretholdes. Dog kunne der være forskellige tilgange, således som der jo også er det fra kundens perspektiv i forhold til den kvinde/mand man betaler for en seksuel ydelse. 

​ihhh altså - hvorfor tror du dog ikke vi vil svare ærligt - hold da op.... har du ikke lagt mærke til at vi lyserøde herinde faktisk har røven fuld af integritet  de fleste af os?????

uanset at jeg har en hobby jeg gerne vil bevare -  så har jeg INTET imod at give et indblik i hvordan jeg ser kunderne... nogle vil aldrig turde besøge mig  af samme grund - og andre vil synes det er magisk....  pointen er - det er sgu da ikke en hemmelighed

Klientiserer i kunden? Med det mener jeg, hvad ser i når døren åbnes? Og har i allerede skematiseret en domfældning af den kunde der nu banker på eller åbner døren for jer? 

Hvad jeg ser når døren åbnes er først og fremmest en attitude... er den positiv, neutral eller negativ....  og ikke mindst - er den stærk, midddel eller svag/frygtsom

Jeg bruger et splitsekund på at vurdere den mand jeg står overfor... bliver dette en god oplevelse... og alle med positive glade attituder - uanset om de er selvsikre eller er ved at pisse i bukserne - de bliver gode.... for de har det der skal til.  I denne fase er jeg BEDØVENDE ligeglad med looks - med mindre kunden naturligvis er overvægtig - så stopper festen ... men normalt er det KUN udstråling jeg ser på i det splitsekund

Først når vi har fat i det jeg kalder "neutrale eller negative" attituder begynder jeg at se på udseende/lugt ect... for allerede der skal jeg vurdere: "er det her noget jeg kan tænde på hvis han slet  ikke vil mig????"  og hvis der  er andre faktorer som jeg så ikke kan lide - fx for lille overvægt eller andet - jamen så melder jeg rent  ud og siger nej tak og beder gæsten finde et bedre match. Så bliver mit valg  baseret  på en kombi af attitude og udseende....  

Jeg ser PÅ INGEN MÅDE!!! - og har aldrig gjort det -  på hvorfor kunden står der... for  jeg er  inderligt ligeglad... om det handler om udenomssex, singlesex, tømning whatever... i dont give a flying fuck.... det der tæller er "er han begejstret for at komme ind til mig og vild med  det han ser"

At før dømme er jo ikke kriminelt, så længe bevidstheden om, at det netop er det man gør, er erkendt af en selv, men hvorledes betragter i klienterne, det hele bunder i menneskesyn, så lad mig holde det generelt og ikke dykke ned i enkeltepisoder, man kan altid finde en kunde der af forskellige årsager nu er kommet til at betragte GP’er som fragmenterede objekter – patter, røve osv.

Jeg betragter hver enkelt kunde som et individ der vil mig... jeg har den grundholdning at han er kommet for at få mig op at ringe i samspil med at jeg gør det samme med ham - han er min "opgave" og jeg er hans.... fordi han har lyst..... jeg er fucking ligeglad med HVORFOR han har lyst - det har ingen impact på vores samspil... 

Der hvor jeg "bundter" mine kunder op er i kommunikationen.... der er de seriøse, de nervøse og så er der hele det sidste segment der bare er komplette narrøve  og idioter.. dem der sender pik-billeder, dem der skriver "er du vågen" dem der spørger om det der står i annoncen i forvejen ect ect ect....  de er dummere end vådt bølgepap og kommer aldrig igennem til et besøg...  de er sørgelige for de mangler alle de kvaliteter jeg finder attraktive...  men igen - det har noget at gøre med lav intelligens og dårlig opdragelse... det har intet at gøre med civil-status

De er ikke mine gæster og bliver det heller ikke - for jeg vil slet ikke have mænd der lægger så dårligt fra land... det holder ikke en meter...  så hellere være fri. 

Men når de først er igennem sorteringen og har fået en date - så er de individuelle mænd der sætter hver deres præg på min dag... og dem der udvikler sig til faste kunder - det er dem jeg jubler over når smsen tikker ind og hvor jeg tænker JUBIIII - nu kommer ham der kan det franske så sengen er gennemblødt eller hvad ved jeg

Men ser i os som sørgelige eksistenser, der er nødsaget til betale for sex, maskuline maskiner der har et drive der er overmenneskeligt, eller måske nogle der får et kick ud af, at gå langs husmurene, med solbriller og hat, mens han har sedlerne klar i lommen…hehe….jo mine fordomme lever stadig vel, selv efter så mange år som betalende kunde.

Det lader til at  du gør  - siden du har  behov for at spørge om vi gør.... 

Men for mit eget vedkommende - nej... for der er intet sørgeligt i at betale for retten til at gå igen uden forpligtelser!!! - alle der har fulgt mig ved hvorfor  jeg er  GP - fordi jeg har fetish for fremmed pik og ikke vil have en mand installeret hjemme

fair and square

MEN

hvis disse mænd der er mine modstykker og elsker fremmed fisse og ikke vil have pigen med hjem skulle være sørgelige - så ville det være det samme som at mene at JEG er sørgelig og jeg er da alt andet. 

Jeg har aldrig mødt en mand med et drive der matchede mit eget - så nej - det overmenneskelige drive kan jeg på ingen måde få øje på!! - jeg kan få øje på det HELT normale drive der bare ikke har noget  outlet. Der er ingen forløsning hjemme (med eller uden en partner) og altså - finder man frem til mig og mine kolleger. 

Der hvor jeg nogengange synes det er "trist" er hvis kunden hellere ville knalde konen end mig - det er sgu synd... tænk at elske nogen så meget...og ikke få samme gengældelse... men det gør ikke kunde sørgelig - det gør SITUATIONEN meget sørgelig - og jeg skelner kraftigt mellem person og omstændigheder

Det kunne være interessant med en belysning af dette, og igen ingen GP, med forretningssans vil udlægge sin opfattelse af klientellet negativt, derfor følte jeg også, at jeg lige måtte remse nogle muligheder op. For det går jo begge veje i ethvert møde mellem mennesker, at syn kolliderer – eller forenes i spejlingen. Står der et menneske i jeres dør, eller ser i straks på den bugnende tegnebog? Er det et lem der skal tømmes, således huslejen kan betales? Der skal dømmes begge veje.

Det i markeringen pisser mig VOLDSOMT af... indrømmet... for det er for dumt et udgangspunkt...  hvis vi GPer skriver noget positivt vil alle kunne vende den mod os og sige "det skal du jo sige for at have en forretning" - og kun hvis vi skriver noget negativt kan udsagnet valideres...  hvor dumt er det ?? 

Hvad nu hvis vi IKKE ser kunderne som negative ?? har du tænkt over hvor stort et helvede det ville være hvis vi så dem så "fattigt" som du har skitseret... så ville det dælme være nedtur at være GP.

Selvfølgelig er det da en pest at opdage at kundens hygiejne er ikke-eksisterende EFTER pengene har skiftet hænder... fuck det er nasty - men gør det ham til en sørgelig stakkel eller andre negativer ??? nej - det gør ham snavset... og kun snavset

Står der et lem i døren - ja selvfølgelig gør der det... men det vigtige er manden bagved - for det er ham der skaber oplevelsen - ikke lemmet!!! Det er hans attitude og ikke hans lem der begejstrer mig når han står på mit dørtrin... og det er hans entusiasme og glæde der giver den gode oplevelse.... 

UANSET hvor mange penge manden har betalt kan pengene ikke give mig en god oplevelse.... de kan være plaster på en kedelig omgang - men jeg ser ikke på pengepungen, for upåagtet hvor meget den indeholder får jeg kun en god oplevelse hvis manden er glad :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak for et rigtigt fint svar kvinden.Jeg er næsten sikker på at, efter man har været i branchen en rum tid, der så vil forekomme en ændring, alt efter hvilket motiv man ellers startede i branchen med. Sådan har det i hvert fald været fra min vinkel. Fordomme er jo til for at holde livet farbart, men de er også til for at kunne skydes i sænk. Så den udprægede fysiske tilgang har for mig ændret sig til en mere komplet stimulation. Jeg ved ikke hvorledes det forholder sig på den anden side af branchen i forhold til en ændring af synet på mennesket. Men det vel individuelt igen. Jeg tænker også, at de der er pink herinde hører til i den mest hårdhudede, egenrådige og stærke del af den branche. Tag det ikke som en kompliment, men der må være rigtig mange der ikke har det samme overskud. Jeg har i hvert fald selv haft nogle oplevelser med GP'er, hvor jeg ikke har kunnet se dem for mig her inde, hvor man på sin vis skal svare for sig og reflektere, plus alt hvad der af kommer. Det jeg hermed vil sige er at som også nogle kunder opfatter jer som et hul, er der også nogle glædespiger der ser moneter og ikke meget andet. Sådan er det, men altid i en servicebranche skinner tilgangen til et syn på mennesket som sådan i gennem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Jasmin for et meget fint, om end meget privat indlæg, du er en stærk kvinde jo, jeg er en mand, ved siden af os står der en kuet mand og en kvinde ligeså. Jeg synes at, selvfølgelig tager man udgangspunkt i sig selv, kan man godt perspektivere til andre. Der er andre i gården der ikke lige har dit overskud. Så når du nu er så fikseret på dig selv og ikke reflekterer på branchens vegne, så fred med det. Mine motiver for at være kunde satte jeg såmænd ikke op til debat, da jeg ikke synes det kommer så mange andre ved. Så du burde om nogen vide hvor bæltestedet sidder. Og vi kunne føre en tråd om mit motiv, dit motiv, i forhold til at gøre det til en privat diskussion, jeg vælger at holde det abstrakt, til nøds personligt, for at det også har værdi for andre end lige mig selv.

Det handler om mennesker ikke det enkelte menneske efter min mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kan jo ikke udtale mig på andres vegne end mine egne - det ville ikke give mening når du spørger så specifikt... 

især fordi - jeg er dødeligt uenig med "kvinden" i hendes indledning - at man ikke bruger meget tid på at forholde sig til kunden.... jamen jeg gør... hun har udtalt sig på mine vegne men jeg kan ikke genkende det hun skriver... 

jeg vil nødigt begå samme fejl - for jeg har ikke ret til at udtale mig på mine kollegers vegne... for jeg ved ikke hvordan de ser deres kunder... jeg ved kun hvordan jeg forholder mig til mine :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok men så er det heller ikke tilladt for mig heller at reflektere og perspektivere, jeg tog også udgangspunkt i mit eget liv for derefter, at forsøge at tage en generel debat. Jeg er sådan set ret ligeglad, dog ikke vedrørende de kvinder jeg frekventerer, med hvorledes den enkelte forholder sig til en kunde. Med mindre det baseres på en sum af enkeltstående udsagn der så kan sættes sammen til et nogenlunde komplet billede. Jeg kan desværre ikke lave en mosaik med to brikker, den ville være sørgelig som jeg. :-).

Lad det ligge så. Om man ikke kan bruge egne oplevelser til at skabe et generelt overblik, ja hvad har vi så tilbage? Også jeg har spejlet mig i kilden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad det ligge så. Om man ikke kan bruge egne oplevelser til at skabe et generelt overblik, ja hvad har vi så tilbage? Også jeg har spejlet mig i kilden.

​jeg synes bestemt ikke man skal lade det ligge - for grundspørgsmålet er jo godt

men  det vil være en fejl at forsøge at skabe et overblik og generalisere når vi piger har så vidt forskellig en tilgang til vores gæster

hvis vi alle havde nøjagtig samme syn på den ekstremt u-homogene gruppe der hedder "kunder" - så var alle anmeldelser jo stortset ens... men det er de ikke fordi vi piger ser jer meget forskelligt

jeg synes derimod at alle pigerne skal give deres bud... for kun på den måde kan du få et overblik - det bliver bare ikke så generelt som du måske havde håbet på 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det kræver næppe nogen større indsigt i branchen at kunne regne ud, at når der tilbydes seksuelle ydelser mod betaling, så har pigerne nok nogenlunde samme tilgang til deres kunder, som stort set alle andre der er beskæftiget med direkte kundekontakt der fordre en passende portion af troværdig og tillid.

Uagtet hvad en håndfuld piger giver udtryk for, så kan man roligt gå ud fra, at største parten af de aktive aktører i branchen, driver "butikken" professionelt som et erhverv. I den forbindelse vil jeg gerne præcisere, at jeg bestemt ikke ser det faktum som værende fordømmende ej heller ødelæggende for serviceniveauet, oplevelsesindholdet m.v, såfremt man er afklaret omkring præmissen for sine besøg.

Der kan være mange bevæggrunde til at købe sex, men fælles for dem alle er "Det fungere" :) og måske ikke helt uvæsentligt, man bestemmer stort set selv hvornår man få en skøn og pragtfuld oplevelse, uden at man skal rende rundt og stor bage på konen eller det modsatte køn over længere tid, med tvivlsomme udfald. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror de fleste piger i den her branche har oplevet at man har slået automat piloten til. Lukket døren efter kunden også ikke skænket det en tanke derefter... for så at modtage en sms eller en mail hvor kunden skriver rosende ord. Takker for en fantastisk oplevelse. Og man sidder så med et stort WTF... var han i samme rum som jeg.... eller hvem fanden er det der skriver. Var det kl 11 eller kl 12. 

Så at man kan sagtens levere en god service uden at have ofret kunden anden opmærksom end lige i den tid der er betalt for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som Jasmin er inde på, er det nok ikke videre befordrende for pigernes skrivelyst, når man bliver dømt utroværdig fra start... Medmindre man selvfølgelig ser negativt på sine gæster. :huh:  

Men jeg prøver lige alligevel.

Jeg har ved gud aldrig fordømt mine gæster udfra det faktum alene, at de bankede på min dør? Det ville der være noget dobbeltmoralsk og selvmodsigende i, i forhold til hvad jeg selv tilbød dem. Hvis en kvinde i branchen ser ned på sine gæster af den årsag, så er hun ifølge min mening på den helt forkerte hylde. For så vil hun aldrig have gæster på besøg, som hun rent faktisk kunne lide og respekterede - for det ville blive ødelagt af pengene :huh: Så har jeg reflekteret lidt på branchens vegne. ;) 

I første omgang er vi jo bare mennesker, så jeg så på mine besøgende som på alle andre mennesker - et blankt lærred, indtil man har fået nok indtryk til at kunne danne sig et billede af personen. De indtryk kommer ikke fra selve det økonomiske imellem os (det er nok ved at være tydeligt, at dette virker helt skørt i min verden :D ) men fra mandens adfærd og attitude (selvfølgelig!).

Jeg brugte meget energi på at forholde mig til en gæst inden et besøg. For hele processen hvor jeg prøvede at greje, om jeg kunne opfylde hans forventninger, om vi var det rette match, om han var den rette type for lige mig, krævede da en del af mig. Men jeg ville ikke være den proces foruden, da det var meget vigtigt for mig, så jeg så vidt muligt kunne undgå et fejlslagen møde for begge parter.

Jeg gik op i, om de var søde og velopdragne, og hvad de havde brug for, ønskede og forventede... Ikke hvorfor de besøgte mig, eller hvor paranoide de var på vejen til mig. :D 

Jeg vil vove den påstand, at hvis en kvinde kun ser på sine gæster som et lem, der skal tømmes og en pung, der skal rippes, går hun en meget trist tid som glædespige i møde. For så mangler der både overskud, lyst og vilje til at engagere sig.

Lidt det samme gælder for mændene... Hvis de kun ser pigerne som et hul... Så går de nogle triste og fattige besøg i møde, hvor det aldrig kommer op på et højere og mere mentalt tilfredstillende niveau. Deres tab. :) 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så at man kan sagtens levere en god service uden at have ofret kunden anden opmærksom end lige i den tid der er betalt for. 

Ingen tvivl om det. Men spørgsmålet er, om man VIL nøjes med det. :) 

Jeg ved da, at der findes mange piger som mig selv f.eks, som gik meget op i og satte pris på at vide lidt om manden, før han blev lukket ind. :) 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Jeg møder mine gæster som jeg ville møde et hvilket som helst menneske, med imødekommenhed og åbenhed.

Jeg vil gerne lære mennesket at kende i det omfang min gæst har lyst til at dele ud og jeg er spændt på, hvordan sexen forløber, er han god til at slikke, osv. Jeg er oprigtig glad for mine gæster og det kan de tydelig mærke, specielt når de kommer igen. Jeg vil gerne ha mine gæster får så dejlig og gensidig en oplevelse som muligt, da jeg har fuld forståelse for at de har måttet arbejde for deres penge og de har glædet sig til at komme og hygge. Jeg lukker ikke af, eller slår autopilot til som fx kvinden skrive om, men forsøger at gøre det så godt som muligt selv hvis kemien måske kunne være bedre på dagen, da det jeg oplever af gæsten jo kun er et lille øjebliksbillede af hvem han er. Det skal virklig noget til, før jeg bliver så mopset på en gæst at jeg "bare gerne vil ha det overstået" det sker faktisk kun i de situationer hvor gæsten forsøger at behandle mig nedværdigende eller forsøger at overskride mine grænser gentagne gange og det er da gudskelov meget sjældent. 

Hvis man basalt ikke kan li at ha med mennesker at gøre og ikke kan li at glæde andre ( yde service ) så synes jeg ikke man har noget fremtid i denne branche. 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gad egentlig vide, ville I GP'ere kunne acceptere at jeres mand gik til prostituerede? Og ville I miste respekten for ham?

Jeg har fornemmelsen at langt de fleste kvinder IKKE ville acceptere det, og at de ville miste respekten for deres ægtefælle hvis de fandt ud af det.

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville ikke miste respekten for min mand FORDI, han købte sex... Men det ville jeg til gengæld gøre, hvis han gjorde det bag min ryg. 

Men generelt tror jeg, at en kvinde ville miste respekten for sin partner, uanset om han har betalt for bedraget eller ej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej allesammen. meget interessant indlæg Nihil. Det satte mine refleksioner igang. nu har jeg arbejdet i service branchen i knap 30 år. både som sælger, tjener og nu pædagog. dog ikke som GPér den ydelse har jeg ikke leveret hehehe. Dog har vi ihvertfald en ting tilfælles. Vi yder en service og kunden køber en ydelse af os. (bryder mig ikke om ordet vare i denne tråd).  Mine tanker til dette må være.

I både pigernes og i mit arbejde er kommunikation alfa omega. Kunden Bliver orienteret om hvad der tilbydes. Det er så faktisk deres ansvar og vide hvad de bruger penge på. jeg orientere så ofte som muligt forældrene og kunder om de, har forstået budskabet jeg levere. Det eliminere ofte forviklinger, vrede og utryghed. Det ser jeg som den nødvendige fokus og ser udbyttet af samarbejdet.der er guld værd. Ja nogle kunder, kan jeg huske til den dag jeg dør mens andre bare er en gæst tror jeg vil postulere det også er sådan for jer piger. Jeg har også mødt min del af vrede kunder og fået mindre pæne ord med på vejen, Ofte med de typer er det de tror fordi de betaler de ejer os. Nej det gør de ikke. De betaler for en ydelse vi levere, heldigvis kan jeg også bestemme at sige nej tak til dem. 

til pigerne Vær ikke bange for at snakke med kunden. (ja det er nu min erfaring i er gode til det). I den tid jeg er sammen med pigen og betaler for en ydelse.Ser jeg pigen som en samarbejdspartner der tør udfordre og tør stille spørgsmål. om mine behov. det glæder helt sikkert mig, jeg kan ikke snakke for andre. Men en pige der virker interesseret i mig gør mig mere sikker. Her snakker jeg ikke om pigen er interesseret i et kærlighedforhold hehehe.

kontakten pr. telefon og fx email,  Er derfor meget vigtigt i min optik for, at begge parter får en dejlig stund sammen. Man får afstemt de ting der skal ske.

Tankegangeni dette indlæg, er i hvert fald for mig at. Ens kunder er meget vigtige og det er alfa og omega at alle spiller på samme hold. for at begge parte opnår det de ønsker.

ja måske lidt rodet men håber da budskabet er til at forstå.

Ha en skøn mandag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville ikke miste respekten for min mand FORDI, han købte sex... Men det ville jeg til gengæld gøre, hvis han gjorde det bag min ryg. 

Men generelt tror jeg, at en kvinde ville miste respekten for sin partner, uanset om han har betalt for bedraget eller ej. 

​Jeg har faktisk haft diskussionen med min kone, og hendes holdning var at det ville være værre for hende hvis jeg var utro med en prostitueret end hvis jeg havde en affære. Set fra mit synspunkt giver det ingen mening, da "fordelen" ved en prostitueret er at der ikke er følelser involveret, mens det vil der typisk være ved en affære, hvorfor risikoen for at miste er meget større ved en affære. Men det er nok bare min mandlige måde at se på det, det er ihvertfald ikke hendes tilgang.

Jeg tror at der fra hendes synspunkt er noget "ulækkert" ved sex med prostituerede, som overskygger den mindre risiko for at manden skal forlade kvinden til fordel for en prostitueret som han er faldet for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg gad egentlig vide, ville I GP'ere kunne acceptere at jeres mand gik til prostituerede? Og ville I miste respekten for ham?

Jeg har fornemmelsen at langt de fleste kvinder IKKE ville acceptere det, og at de ville miste respekten for deres ægtefælle hvis de fandt ud af det.

Jeg ville til enhver tid foretrække at en mand gik til en prostitueret, da 'truslen' er 99% mindre end ved en affære. Og jeg forestiller mig at mange prostituerede er interesseret i beskyttelse ved samleje osv. 

Jeg kan godt forstå de mænd som kommer til mig, og samtidig elsker deres samlevere, da de ikke får dækket deres behov. Synes at det er lidt synd faktisk.. 

Fik engang en gruppe mail fra en vred kone. Hun skrev rundt til flere gp'ere. Bad hende om at slette mig fra hendes liste - I do not kiss and tell. Og det er slet ikke min afd. 

Men ville da reflektere over hvorfor min mand gjorde det og kommunikere med ham. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville til enhver tid foretrække at en mand gik til en prostitueret, da 'truslen' er 99% mindre end ved en affære. Og jeg forestiller mig at mange prostituerede er interesseret i beskyttelse ved samleje osv. 

Jeg kan godt forstå de mænd som kommer til mig, og samtidig elsker deres samlevere, da de ikke får dækket deres behov. Synes at det er lidt synd faktisk.. 

Fik engang en gruppe mail fra en vred kone. Hun skrev rundt til flere gp'ere. Bad hende om at slette mig fra hendes liste - I do not kiss and tell. Og det er slet ikke min afd

Men ville da reflektere over hvorfor min mand gjorde det og kommunikere med ham. 

​Det må så desværre konstateres at IKKE alle dine kollegaer, der har samme tilgang til det markerede.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet. 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har lige læst en gammel tråd om fyrenes første gang hos en gp. Og noget der går igen er- jeg var mega nervøs, men hun var så sød og fik det til at virke naturligt, hun fik mig beroliget, hun tog styring osv.. Det tyder jo på at den besøgte havde en intention om at gøre besøget behageligt. Kender ikke nogle historier om hvor pigen står og er hånlig overfor fyren pga det f.eks. 

I starten var jeg jo ligeså grøn som de fyre og meganervøs- eej, tænk hvis fyren er ditten og datten, hvordan får jeg tiden til at gå. Heldigvis var det en helt almindelig fyr, som havde bestilt to timer.  

Som nogle af de garvede kunder ved, så blev jeg selvfølgelig lokket i små fælder senere hen og fik prøvet mine grænser af. Dem fandt jeg dog hurtigt. Jeg startede i et escortbureau og tingene gik hurtigt- der var mange oplevelser- man er jo gerne et festligt indslag i de sene nattetimer, ellers er jeg en naturligt åben pige og har generelt haft den tilgang at jeg skulle have mig selv med i det. Derfor åbner man sig jo også op for hvilken person, man har med at gøre. Og hvis jeg er positiv og glad, så smitter det som regel af på fyren. Nogle fyre har simpelthen været så glade for at jeg tog imod dem, da de ellers plejer at blive afvist fordi at de virkede farlige f.eks. Men havde også den naive tilgang at se det positive i folk. 

Hvis fyren 'prøver mig af', så stopper jeg seancen og fortæller hvor mine grænser går. Så er pengene sådan set ikke det værd. Og til sidst lærer man folk at kende på deres skrive/talemåde, så man kan afvise dem diskret allerede i tlf. Jeg har også lært kun at have vagt når jeg er veloplagt og desuden holde pauser, hvis jeg har lyst til det. 

Men det er en forretning- og som så mange andre erhvervsdrivende, så må man komme på 'arbejde' med den hensigt at give en god service? Selvfølgelig er fyrene kunder og udgangspunktet er sex. Og som kvinden nævner- nogle fyre husker man og andre går lidt i glemmebogen- lidt ligesom fyrenes oplevelse? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville til enhver tid foretrække at en mand gik til en prostitueret

Enig med Sara. Jeg ville også foretrække købesex, hvis det kom til utroskab - ja altså, hvis det endelig skulle være. :huh: 

Så Bear... Jeg tror ikke, at det er de mandlige øjne, der gør forskellen, men derimod uvidenhed og fordomme. :) 

Jeg synes i hvert fald ikke, at hverken glædespigerne eller deres gæster er klamme, ulækre eller mindre værd, som vi tidligere har været inde på i denne tråd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Det må så desværre konstateres at IKKE alle dine kollegaer, der har samme tilgang til det markerede.

Nej, men dem har vi vist alle stødt ind i.. Har da fået kærligheden at føle :) 

Jeg snakkede med en ejendomsmægler og det lød på mig, at i hans verden var tingene ikke meget anderledes. Dog eat dog. Der var et par advokater som morede sig med nogle af hans penge og dem ville han nok ikke få at se igen.. 

Nogle af de oplevelser har da fået mig til at indse hvad jeg synes er vigtigt i tilværelsen og så kan jeg kun ønske folk godt videre ud i livet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare trist at enkelte sexudbyderne plaprer ud til andre med kundernes private oplysninger. Men ja du har ret, skiderikker findes der alle steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

På en side som nærværende, må jeg stille mig undrende overfor, hvorfor man kan være i tvivl om, at både gæster og pigerne har respekt for hinanden og deres forskellige bevæggrunde til at være i branchen.

EG er forhåbentligt et fællesskab for ligesindede, der for længst er blevet afklaret omkring vores valg, samt at konceptet fungere for begge parter. At der så kan være nogle udfordringer forbundet med det, uagtet om man er gæst eller piger er en anden snak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fra tid til anden dukker disrespekten frem, det kan være et ord, en linje, en tone gennem et indlæg/anmeldelse. EG er et fællesskab af ja snart 12000 ligesindede?. Medlemskab fordrer ikke ligesind efter min mening, om man er medlem af den lokale brugsforening, handler det samme sted køber den samme mælk,så smager den altid forskelligt ansporet af ens egne smagsløg, mælkens kvalitet en given dag og hvor meget græs koen nu har set den foregående dag.

Jeg må også pointere at selv om der gerne er mange på siden, er der altid flere der følger, læser og benytter sig af oplysningerne på siden, som ikke er medlemmer. Nogle gange må man agere for at få folk til at reagere. Jeg tror faktisk det har været en sund debat, og mosaikken er ved at være samlet, om end den er svær at sætte sammen når alle brikkerne har samme kulør.

Redigeret af Nihil

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...