Hop til indhold
Brutus

På rad og række

Recommended Posts

Jeg har langt hen af vejen undgået egentlige bordeller og istedet valgt privat-diskret. En af årsagerne følger nedenfor.
Jeg har således ikke har nogen videre erfaring med bordeller og min aversion bygger mest på, hvad jeg har hørt og læst samt egne forestillinger.
Og dem fik jeg så bekræftet idag, for jeg valgte at besøge Daisyclub. De smukke orientalske piger har fået super anmeldelser, så jeg har længe følt mig draget.
Tre piger var ledige og de stillede sig hurtigt op på række, for at jeg skulle vælge.
Det kan godt være at det er mig, der er sær eller sart, men jeg får altså nogle helt forkerte associationer af at blive stillet foran en stribe piger og skulle vælge - som var de en vare. Et billede af et slavemarked, opstod for mit indre blik - gys! Jeg ved selvfølgelig godt at det er noget vrøvl, men det ændrer ikke på følelsen, den er ikke styret af logik.
Det var Sudoku, der havde lukke mig ind, og hende valgte jeg så. Dette er ingen anmeldelse, de hører hjemme andetsteds, men hun var selvfølgelig dejlig, og jeg glemte hurtigt min "fobi".

To spørgsmål:
- Er sådan en line-up af piger almindelig på bordeller?
- Er jeg den eneste, som har det svært med det (altså ikke bare svært ved at vælge).

Selvfølgelig kunne jeg have ringet i forvejen og bedt om den ene af pigerne, i stedet for at komme uanmeldt, så havde jeg undgået udvælgelses-sceancen. Der gør jeg en anden gang.

/Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, du er ikke den eneste. Og inden nogen siger noget: Svaret er ja! Jeg er skyldig til hvide damecykle, PK, GP-røvslikkere og meget andet jer er stolt over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har oplevet det enkelt gang! Jeg havde ikke svært ved det. Altså jeg havde svært ved at vælge :-) men selve seancen tog jeg som en cool del af oplevelsen det pågældende sted. De tre piger var alle smukke og virkede gæve + der var jo ingen tvivl om hvad nogen af os egentlig havde gang i, så jeg synes det var fedt! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv sidder jeg og surfer efter nye eventyr pt. Forskellen er at jeg er gemt, bekvemt bag en skærm, mine røde ører er skjult for modtager. Det du der oplevede har jeg også oplevet. Det er ægte, nogle ville endog sige befriende ægte. Ingen fortalelser for at skjule hvad det egentlig handler om, intet sikkerhedsnet. Et marked jo, hvad er de annoncesider vi bruger? Jeg selv har fundet det ret lærerigt at skulle vælge en kvinde til, og flere fra mens jeg så dem i øjnene, et marked af kroppe, såvel der som her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brutus ja det kan forekommer det er sådan at pigerne kommer samlet ind:?. Fortrække  hvis der flere muligheder at pigerne kommer enkelt vis ind så evt. man spørge ind til noget inden man træffer valget:D.    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv sidder jeg og surfer efter nye eventyr pt. Forskellen er at jeg er gemt, bekvemt bag en skærm, mine røde ører er skjult for modtager. Det du der oplevede har jeg også oplevet. Det er ægte, nogle ville endog sige befriende ægte. Ingen fortalelser for at skjule hvad det egentlig handler om, intet sikkerhedsnet. Et marked jo, hvad er de annoncesider vi bruger? Jeg selv har fundet det ret lærerigt at skulle vælge en kvinde til, og flere fra mens jeg så dem i øjnene, et marked af kroppe, såvel der som her.

​Der er noget i det du siger. Og måske skjuler jeg bare hvad det drejer sig om for mig selv. Måske er jeg faktiskt tilmed købesexmodstandere egentlig. Det er jeg nok. Men alligevel møder jeg indimellem dejlige kvinder der jeg aldrig kan se foran mine øjne i en rad hvor mænd skal vælge; kvinder der har en integritet der skulle skave mærkeligt i en række med andre piger. Og så er jeg ikke købesexmodstandere mere.

For mig er det ikke særligt enkelt, men damer på række kan jeg absolut ikke lide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

To spørgsmål:
- Er sådan en line-up af piger almindelig på bordeller?
- Er jeg den eneste, som har det svært med det (altså ikke bare svært ved at vælge).

​Jeg har det personligt lige så svært med det, som dig. Har f.eks. været ude for de hos Honeygirls, hvor der nogen gange er to polske piger på vagt. Så har jeg valgt en trekant, for at få lukket den pinagtige situation (det var nu også ret godt, sidste gang).

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

- Er sådan en line-up af piger almindelig på bordeller?

​Nej, det er det absolut ikke.

I hvert fald ikke på de bordeller, hvor der er danske piger - dér har jeg aldrig nogensinde oplevet det i de 34 år, jeg har frekventeret bordeller.

Jeg har kun ganske få oplevelser med bordeller med udenlandske piger - men dér har jeg heller ikke oplevet det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg har det personligt lige så svært med det, som dig. Har f.eks. været ude for de hos Honeygirls, hvor der nogen gange er to polske piger på vagt. Så har jeg valgt en trekant, for at få lukket den pinagtige situation (det var nu også ret godt, sidste gang).

​Du har ikke svært med det, men prøver at lukke den pinagtige situation. Så har du alligevel lidt svært med det!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er brutalt og meget pågående. Men det er vel hvad det drejer sig om, vi kan herinde forsøge at lande en kvinde, og dermed vælge endnu flere fra, de står i en række også virtuelt. Jeg forblændes ofte af selve jagten, hvor søde ord og smilende billeder af række op og ned af bryster, ben og bagdele gør det ud for den virkelighed der jo er faktisk, de sælger en ydelse hvori deres krop spiller en essentiel rolle. Om rækken er virtuel eller ganske håndgribelig er vel bare, tja potato - potato - Min pointe var at jeg er af den overbevisning at det er sundt for os der køber sex, at se at det faktisk er et marked, en service der bliver leveret. Vælg, ræk ud put i kurven og betal. Simplificerer jeg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg nok en af de ex-klinikpiger, som har været på færrest bordeller i min tid, men jeg har aldrig selv oplevet et sådan setup og ej heller hørt om det fra andre danske piger og/eller danske klinikker. Mon ikke svaret skal findes i rødder og miljø - kotyme, metoder og fremgangsmåder er i mange henseender, og altså også indenfor denne branche, meget anderledes udenfor vores landegrænse.

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Simplificerer jeg?

​Ja, jeg tror det. Hvis du står i skofabrikken i Kina og kigger på når menneskerne arbejder under slaveforhold - også børn - så tror jeg du har lidt sværere at vælge din Nikemodel på plads. Men her hjemme i skobutikken er det lidt som at sidde foran computeren - distancen mellem fabrikken og dig er stor.

Der findes sko der ikke tilvirkes under disse forhold, og der findes piger der ikke står i rad og der findes kunder der ikke vælger fra en parad af piger på den måden.

Eller komplicerer jeg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved bare at når jeg går på klinik, og der jo gerne er en anden klinik lige ved siden af, så står de på rad og række i mit hoved. Når jeg ser en liste på 20 kvinder på en side, så står de på række i mit hoved, jeg forblændes ikke af distancen, det er reelt nok. Der er nogle prostituerede i DK også der ikke har det godt jo, men diskussionen om de står på rad og række eller ej er efter min mening en romantisering af branchen. Du har ikke overbevidst mig, måske dig selv. Jeg har oplevet mange utroligt søde kvinder i dette univers, men jo jeg har betalt hver gang og valgt fra og til. Det er uskyldigt at finde dem her, eller på en side med andre annoncer, ja at gå på en klinik hvor der er mure der adskiller kvinderne fra hinanden, for mig var det nok bare en øjenåbner at måske, tja måske står de faktisk sådan på rad og række og venter på en der vælger. Jeg vil ikke kommentere om det er slaveforhold hos trådstarterens besøgssted. Det skal jeg ikke kloge i. Men vi er enige om ingen skal prostituere sig selv mod deres egen vilje, om de, der så vælger at gøre det af sig selv, står på række eller ej. Det bliver vi nok ikke enige om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uh, Nihil !
Jeg har absolut ikke haft til hensigt at insinuere at der er "slavelignende tilstande" hos Daisyclub. Det er udelukkende tanker, der foregår  mit eget hoved.

Men naturligvis har du og andre ret i at det er et valg og dermed også et fravalg, uanset om pigerne står på rad eller ikke. Det er måske noget af det jeg holder af på Thai-klinikkerne, der vælger de selv. Jeg kan selvfølgelig sige nej eller vælge en anden, men det sdste har jeg aldrig prøvet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville føle mig ganske underligt til mode, hvis jeg oplevede, at pigerne blev stillet op på rad og række, som var jeg til dyrskue :blink:

Det er heldigvis aldrig sket på de danske klinikker jeg har besøgt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej der er heldigvis utroligt bekvemt, at de har valgt ikke at gør det, for os. - Display lad os prise os lykkelige for at vi slipper for rad og række af kvinder.

 

Redigeret af Nihil

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er selvfølgelig også at simplificere! et sådant line up kan jo både udføres direkte smagsløst, men så sandelig også med god stemning og klasse!

så når bananas insinuerer at det skulle være tegn på dårligdom, ringe forhold osv og at de kunder der besøger et sådant sted direkte støtter disse dårlgdomme, så synes jeg at han skyder meget ved siden af målet!

at dømme et sted, og dem der besøger det, udelukkende ud fra at der er flere piger på arbejde samtidigt synes jeg er meget hårdt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nej, det er det absolut ikke.

I hvert fald ikke på de bordeller, hvor der er danske piger - dér har jeg aldrig nogensinde oplevet det i de 34 år, jeg har frekventeret bordeller.

Jeg har kun ganske få oplevelser med bordeller med udenlandske piger - men dér har jeg heller ikke oplevet det.

​Jeg har heller aldrig oplevet dette. Det skyldes måske, at jeg allerede hjemmefra har udset mig en pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skyldes måske, at jeg allerede hjemmefra har udset mig en pige.

​Det har jeg osse som oftest gjort.

Men selv når jeg ikke har - og i gamle dage, da tidsbestilling slet ikke var mulig - har jeg aldrig oplevet line-up.

Jeg har derimod oplevet, at når jeg bare dumpede ind, så kom der én af pigerne ind - og hvis hun ikke lige var sagen, gik hun igen og sendte sin kollega ind (der er som oftest to på vagt ad gangen). Og jeg har haft indtryk af, at det har været lissom med taxaerne på hovedbanegården: den, hvis tur det var, der er kommet ind først, hvilket jeg ser som en ganske fin måde at deles om gæsterne på.

Men i virkeligheden kan jeg slet ikke huske, hvornår jeg sidst bare er dumpet ind uden tidsbestilling. Nu om dage - når jeg "dumper ind" - ringer jeg lige ind på mobilen først for at høre, om den pige, jeg har i tankerne, er ledig.

Men angående det line-up, som Brutus har oplevet - det er tilsyneladende orientalske (thai?) piger, det drejer sig om - er jeg helt sikker på, at det er kulturbestemt og ikke er et udslag af "slavelignende" tilstande.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg maler gør jeg det også gerne med den skønne pensel, om ikke andet så for den følgende beskuers skyld, men når spejlingen sitrer retrospektivt, så kan jeg ikke snyde mig selv for at tænke at det man skovl er en skovl og om de står på række på din helt egen personlige skærm der hjemme hvor øjne ej mødes, eller du vælger i rækken, der hvor betalingen sker, tja man kan male sig selv i forskønnende nuancer, når nu det er det man allerhelst vil. Du slipper for det fordi du ikke har lyst til det, det betyder ikke at det er en anderledes udvælgning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligt at jeg er tungnem, Nihil, Men selv efter 4x gennemlæsning forstår jeg stadigvæk ikke hvad du skriver. Prøv lidt mindre filosofisk.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja man kan så skrive: Rækken er der, afvis den blot af forfængelige hensyn, men det er på nippet til hykleri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...