Hop til indhold
Brutus

På rad og række

Recommended Posts

Gæst

I starten af 90'erne kunne man besøge et Eksklusivt sted i Hellerup (Vip Club) hvor konceptet var bad, jazucci, sauna, lettere massage og sex. Tidsbestilling var en by i Rusland, så man mødte bare op, og blev henvist til en stor hjørnesofa, hvor andre gæster også ventede. Typisk var der 4 til 5 piger på vagt (alle danske), som enkeltvis kom ind i stuen, og hilste på hver enkelt gæst. Når alle ledige havde været runden igennem, vendte den ældre Bordelmutter tilbage, og spurgte ind til om nogen var blevet fristet af præsentationen. 

Her trådte først til mølle princippet i kraft, og mutter førte så de udvalgte sammen i omklædningsrummet. Det var på en måde et "Line up" og så alligevel ik. Det ubehagelige øjeblik hvor man skal vælge med øjenkontakt, slap alle parter for på denne måde..:smile:

Vh Ludvig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej og det er sgu helt fair Brutus, men erkendelsen man fornægter styrer man i den grad. At dette måske er blevet for let, tjo bare en tanke, men pointen var i hvert fald at det var en øjenåbner for mig at stå foran en række af kvinder og skulle vælge. Det er i dag det samme skema, formatet er bare blevet strømlinet til klienten, således at denne oplever så lidt ubehag som muligt i processen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af grundene til at jeg ikke brød mig om kliniklivet, var netop at man skulle ind og hilse, hvis gæsten ikke havde bestemt sig hjemmefra. Jeg har både prøvet, at vi hilste hver for sig, og at vi gik ind sammen. Så stod man ellers der, som på en kvægauktion.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
    To spørgsmål:

- Er sådan en line-up af piger almindelig på bordeller?
- Er jeg den eneste, som har det svært med det (altså ikke bare svært ved at vælge).

​1. Nej.
2. Så længe pigerne har det fint med det, har jeg det også.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

PrinceC Du finder nok ikke mange piger, der synes det er mega fedt ;) 

​Nu er der heller ikke så mange, der gør det, men hvis de gør og har det fint med det, så er det jo dejligt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev inviteret på bordel i Bangkok af en leverandør. Når man var kommet gennem receptionen, havnede man i et stort bar-lignede lokale, hvor den ene væg var af glas. Bag glasvæggen sad måske 100 piger på bænke som i et teater, altså stigende op mod bagvæggen, så ingen kunne side og gemme sig. De var alle let-påklædte og bar et stort rundt skilt med et nummer på. I baren sad så alle mændene ved borde i en halvcirkel som vendte mod glasruden, hvor man så fik serveret drinks og snacks, men man i ro og mag iagttog pigerne., inden man traf sit valg.

Det var virkelig grænseoverskridende. Men af respekt for min vært og vores forretninger, var jeg til sidst nød til at fremstamme et nummer... og nr. 34 blev kaldt over højtaleren og stod efterfølgende og ventede ved trappen, da vi lige skulle have en re-fill med op.

Det var indbegrebet af et kødmarkedet og da vi kom op på et ellers pænt værelse med jacuzzi, gik jeg helt kold og kunne intet, andet end at holde øje med klokken og vente til der gik ca. et kvarter, så skyldte jeg mig ned igen og ud!

Nøj hvor en cigaret i den lumre natteluft gjorde godt på det tidspunkt. Lufthavnen lå lige ved siden af, så jeg bad straks om at blive kørt derud til en tidlig check-in. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på Geiz-Club i Hamburg

http://geiz-club.com/

for nylig - her sidder pigerne i en stor sofa og man sætter sig selv ved baren, bestiller en drink og værten spørger så lidt til hvad man er interesseret i - og om man er interesseret - så vinker han til pigerne, der kommer over en efter en, giver hånd og præsenterer sig og man forsøger så efter bedste evne at huske deres navne. Så kan man sidde endnu et stykke tid i ro og mag og nyde sin drink, mens pigerne prøver at kigger en i øjnene og skabe kontakt og håbe på at blive den udvalgte ;-)

Jeg havde tænkt mig det skulle være lyshårede Fiona, som jeg kendte fra tidligere, men så kom der en type ind ad døren og kaldte hende over til sig. En anden sød mørkhåret pige, havde dog kigget mig ud og jeg havde overvejet om jeg skulle være utro mod Fiona og tage hende istedet - så at Fiona blev snuppet for næsen af mig, afgjorde valget og jeg skyndte mig at signalere til Silena at jeg ville vælge hende - der var nemlig kommet 4 andre herrer, som også havde fået en præsentation af pigerne - og tog de hver en ud af de 7 -8 tilstedeværende pige, ville udvalget, jo hurtigt blive endnu mere begrænset.

Pigerne er desværre ikke alle med på stedets oversigt over pigerne:

http://geiz-club.com/modelle.htm?id=16

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fremvisningsseancen er jo blevet kutyme siden det østeuropæiske indtog....

Ofte deler op til 5-6 piger 2-3 rum og jeg tror fremvisningen anses som mest "demokratisk" og serviceminded. Ofte har pigerne arbejdet i udlandet, hvor det har været praktiseret i klubtregi der.

Til sammenligning har de danske klinikker meget sjældent haft mere end 2 piger samtidig, som man så har kunne hilse på efter tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...