Hop til indhold
Display

Bug liste efter opdatering

Recommended Posts

​Ingen problemer på min android telefon.

Kunne det tænkes du bruger iPhone :P

​Haha et eller andet skal android jo være hurtigt til ;-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et lidt andet problem: Jeg har ikke så mange smilier som tidligere. Jeg ser f.eks, at Drille-Nille bruger tungerækkeren, og den eksisterer ikke hos mig. Ejheller det store brede smil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har et lidt andet problem: Jeg har ikke så mange smilier som tidligere. Jeg ser f.eks, at Drille-Nille bruger tungerækkeren, og den eksisterer ikke hos mig. Ejheller det store brede smil.

Det sidder i vores fingre, gamle jas. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg i IE10 eller er det 11 trykker eller klikker på "tilbage", så kommer jeg ikke længere tilbage til det sted, hvor jeg før var på en given side, men til toppen af pågældende side.

Det er irriterende og genererer en hel del scrolling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mangler en mulighed for at kunne hoppe direkte til første ulæste indlæg i en tråd Istedetfor at man skal igennem 30 andre indlæg på siden. Kommer det senere eller kan jeg bare ikke finde funktionen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille stavefejl.
Der står Udgiv din svar i stedet for Udgiv dit svar på knappen nederst til højre, når man er ved at skrive et svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Admin,

Jeg har ikke læst det hele i den her tråd... Men jeg kan næsten ikke overskue, at man ikke kan vælge web-versionen (medmindre jeg ikke kan se det) når man er herinde fra mobilen. Kommer den tilbage?

Preview... Kommer den tilbage?

Jeg har også lidt problemer med at copy/paste en tekst fra noter (når jeg nu forsøger at lave min egen kladde) og herind til. Så bliver teksten kæmpe stor. Det kunne man godt i den gamle version.

På forhånd tak :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smileys fra iphone virker i beskeder, men ikke når man skriver indlæg. 

Edit. I beskeder virker de heller ikke b

Redigeret af DETH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke, at jeg ikke kan få visse smilier frem.

Jeg har f.eks ikke "det brede smil" på min palet og ejheller ikke "tungerækkeren" :P. Når jeg f.eks vil bruge sidstnævnte, som her, er jeg nødt til at gå ind i et andet indlæg – her er Nilles oplagt :P – og kopiere den for at sætte den ind i mit indlæg.

Det kan næppe være rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke, at jeg ikke kan få visse smilier frem.

Jeg har f.eks ikke "det brede smil" på min palet og ejheller ikke "tungerækkeren" :P. Når jeg f.eks vil bruge sidstnævnte, som her, er jeg nødt til at gå ind i et andet indlæg – her er Nilles oplagt :P – og kopiere den for at sætte den ind i mit indlæg.

Det kan næppe være rigtigt.

​Bx: det tog også mig lidt tid at opdage, men..Åbn gå ind under Smileys: Oppe til højre står der categories. Vælg Smilys...så har du dem:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Bx: det tog også mig lidt tid at opdage, men..Åbn gå ind under Smileys: Oppe til højre står der categories. Vælg Smilys...så har du dem:P

​OK, åh ja, her de jo allesammen. Savnede, men ikke glemt: Den, der blusser, den der smiler bredt, den, der er sur, den, der er skeptisk, den ..........

Tusind tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

JEG vil have numrene tilbage til hver kommentar i trådene.
Det er meget rart når man er i gang i en heftig diskussion, at man kan henvise til et bestemt nr.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg vil også meget meget gerne have indlægsnumrene tilbage - de mangler!!!

 

og FORMATTERING pleaaaaaaaaaaaase.... må vi ikke godt få lov til at skrive vores indlæg i BBcode hvis vi vil - den nye formattering er håbløs :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mangler en mulighed for at kunne hoppe direkte til første ulæste indlæg i en tråd Istedetfor at man skal igennem 30 andre indlæg på siden. Kommer det senere eller kan jeg bare ikke finde funktionen?

​Du skal bare trykke på: f.eks.: "for 7 minutter siden"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke, at jeg ikke kan få visse smilier frem.

Jeg har f.eks ikke "det brede smil" på min palet og ejheller ikke "tungerækkeren" :P. Når jeg f.eks vil bruge sidstnævnte, som her, er jeg nødt til at gå ind i et andet indlæg – her er Nilles oplagt :P – og kopiere den for at sætte den ind i mit indlæg.

Det kan næppe være rigtigt.

​Shift + : + p = :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Navne på nogle tidligere brugere mangler. Nogle står med deres tidl. navn og statusen "guest" - andre står bare som "guest" og navnet kommer kun frem hvis man er så heldig at indlægget er citeret i et senere indlæg i tråden. Er det ikke det, og er der mere end en "Guest"  i en gammel tråd, så bliver det temmelig kryptisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg savner medlemskartoteket. Først og fremmest kartoteket over glædespiger;-)

​Tryk på søge-luppen uden at skrive noget i søgefeltet. Mærk af i 'Members' på siden, der åbner. Ny side åbner, hvor du kan afmærke de forskellige grupperinger, herunder de lyserøde! På siden med resultatet kan du foretage yderligere søgninger. Og ja, mange ting var nemmere i 'gamle dage', hvor det kun var nødvendigt med 1 klik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke, om dette er nævnt, men det ser ud til, at man ikke aktivt skal vælge at følge et indlæg. De sidste tråde jeg har besvaret har medført, at jeg så pludselig også følger dem med mail-notifikationer og det hele.

Fik noget af et chok i går, da jeg efter et par timer væk fra telefonen havde modtaget 22 mails!? :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Svært af finde ud af, hvor længe man kan redigere et indlæg. Tidsangivelsen '1 time eller 2 timer siden'  er komplet uanvendelig.

Det vil være godt med en mere præcis tidsangivelse om hvornår et indlæg er postet. ligesom i 'gamle dage'

Redigeret af Kunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

På min Android mobil kan jeg ikke se billeder i fx billedtråde, fx "Dagens asian, røv" etc. Der er et lillebitte ikon man sommetider kan dobbeltklikke på så kommer billedet i nyt vindue. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...