Hop til indhold

Bug liste efter opdatering

Featured Replies

Skrevet
Pele10 skrev, den 7/28/2016 at 16:00:

De sidste par uger har jeg haft et problem på min Samsung mobil - nemlig at overskrifterne på hver enkelt tråd står lodret under hinanden med ét bogstav på hver linje, hvilket gør det stort set umuligt at læse overskriften. Når så man kommer ind på tråden er der såmænd intet i vejen.

Jeg har ledt efter og forsøgt forskellige ting i indstillinger men det er ikke lykkedes mig at lokalisere fejlen.

Har nogle andre oplevet dette eller er jeg - også dér ;-) et særtilfælde?

Det virker fint på min samsung.

Har du prøvet en anden browser, evt. Chrome?

KF.

• Svar 179
  • Visninger 14.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Indlægene har ikke længere numre. Det var meget praktisk at kunne henvise til f.eks. indlæg #33 i en tråd - især når der var tale om lange indlæg og dermed undgå alt for omfattende citater. 

• Krølle Bølle
    Krølle Bølle

Private  trakasserier hører hjemme i "hyggesnak". Lad os dog bruge de to øverste fora til fornuftige og  relevante spørgsmål!!

• Funktionen er dog helt anderledes end før. Nu forsvinder en læst tråd fra oversigten. Det gjorde den ikke før, den var blot ikke længere markeret. Før kunne du læse nyt i tråden og senere på enkel vis

Postede billeder

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

@Administrator Ville bare oplyse, at jeg oplever ikke at kunne åbne visse tråde via Edge på mobil efter update til seneste version i nat (mobil update skåret ud i pap). Gælder umiddelbart tråde med æ,ø,å og andre specialtegn.

Hvis jeg fx forsøger denne tråd der indeholder et Å, forsøger den at åbne en streng der ser sådan ud:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/61960-obs-advarsel-pas-pÃ¥/ og kan ikke åbne...

Hvis man manuelt ændrer til et Å i strengen således, kan den åbnes:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/61960-obs-advarsel-pas-på/

Redigeret af Display

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.