Hop til indhold
Display

Bug liste efter opdatering

Recommended Posts

Gæst

Så man kan lige frem følge et andet medlem, få beskeder hver gang han laver noget herinde... lidt specielt.

​Nu er det ikke kun GPerne, der kan stalkes ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har i testet systemet, inden i lancerer en så stor opdatering?
Man skal være værre end dårlig til at teste, for at overse alle de fejl, som der er lige nu.

Vi glæder os til, at alt bliver løst. Det nye grafiske brugerinterface er indbygende og et stort plus, så det skal nok blive godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være jeg er overset den. Men knappen "seneste indlæg/emner" er væk i mobilversionen ): . Og så som der er blevet nævn, desktop-mode valget må også godt komme tilbage i mobilversionen. 

Eller stort skulderklap til jer/dig admin for det kæmpe arbejde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kommer vennelisten tilbage ? den var nyttig.

​Var den ? 

Du har mulighed for at følge dine "venner" via follower funktionen. Der kan du følge med i deres aktivitet på boardet. Fx får du en notifikation, når de poster et nyt indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​jeg har ingen venner (havde slået funktionen fra) så savner den ikke hehe

​Var den ? 

Du har mulighed for at følge dine "venner" via follower funktionen. Der kan du følge med i deres aktivitet på boardet. Fx får du en notifikation, når de poster et nyt indlæg. 

 

Tak for svar admin. og mod.  :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg er altså Organizer :P

​Har du ikke lært i din opdragelse, at du ikke må lyve  sm154

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer vennelisten tilbage ? den var nyttig.

Men altså den RIGTIGE admin må da godt komme på banen :)

med mindre at "erstatningen" er det der følge / overvågning af profiler :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

CHAT: Ved skifte mellem privat og tilbage til åben chat ender man tilbage i "toppen" af alle folks "indspark" og ikke i bunden hvor det nyeste indhold er.

Man skal således scrolle ned hver gang man har chattet privat - det bliver lidt øv i længden.

Hvis ikke man kan ende i "bunden" af åben chat, så kunne nyeste indspark stå øverst og ældst nederst. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

På den mobile version der hakker det en del når jeg skriver, og hvis jeg retter i teksten så roder den rundt i ordene. Kurseren kan også finde på at hoppe rundt i teksten.

Om det har noget med min telefon / skrive / sms program skal jeg ikke kunne sige, men sådan var det ikke før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil bede jer holde jer fra ligegyldig pingpong og personfnidder og holde jer til emnet. Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Se evt. på min profil:

  • LocationNordsjælland / Sverige

Location og lokationen mangler et ":" og et mellemrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg savner stadig at man læse indholdet af en eventuel anmeldelse og også se, om/hvornår den er læst af en fra ledelsen. Selvfølgelig kan man tage en kopi før man sender den, så man er helt klar på indholdet, men det virker som gammeldags løsning.

Og der skrives jo også anmeldelser, der er begrundet med mere end blot 2-3 ord.

Det virker simpelt at løse, men jeg skal ikke kloge mig på, om det virkelig  er så simpelt at indføre en 'autoreply', som det lyder. Men Admin har jo tidligere tryllet, bl.a. mht 'Like'-knappen, som der oprindeligt var ret stor modstand mod.

Og i øvrigt, når man skifter linie kommer der altid dobbelt linieafstand, Det er ikke altid særlig hensigtsmæssigt.

Og en sidste kommentar/et sidste spørgsmål. Hvor er muligheden for at læse korrektur på et indlæg/en pb blevet af??

 

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej

Et andet formentlig mindre problem, hvis overhovedet noget.

Man kan klikke på et anmeldelsesforum som læst på ikonet til venstre for det, men hvis der 'kun' er efterlysninger er denne knap inaktiv,  men der står stadig en sort prik ud for 'Efterlysninger' så man kan se at der er nyt her.

Er det meningen??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Synes også, som flere andre, at der bør være en klar adskillelse mellem de enkelte indlæg.

Jeg mener at jeg har set 'en streg' mellem gamle (læste) og nye ulæste indlæg, når jeg opdaterede siden i løbet af dagen, men en klar adskillelse mellem de enkelte indlæg er 'et must' i min verden, det gør alle indlæg meget mere læsevenlige og overskuelige.

Forresten kommer vores underskrifter/signatur tilbage på et tidspunkt??

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sad egentlig og blev lidt irriteret over tidsgengivelserne, jeg mener 5 timer siden, 2 timer siden og 34 minutter siden osv er ret intetsigende og upræcise, men kan se at Admin har rettet op på dette foreløbig på 'Meddelelser fra EG' så mon ikke det snart er helt på plads på alle fora..

Måske nok en uvæsentlig detalje men det hjælper mht at se om indlæg/kommentarer har krydset hinanden, og så er det vel altid godt at få præcise tidsangivelser på et board, så fint at Admin har styr på dette.

 

EDIT: Kan se at Admin har rettet det, så det også gælder alle tråde på dette board, der er mere end 24 timer gamle

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...