Hop til indhold

Bug liste efter opdatering

Featured Replies

Skrevet

Så man kan lige frem følge et andet medlem, få beskeder hver gang han laver noget herinde... lidt specielt.

​Nu er det ikke kun GPerne, der kan stalkes ;)

• Svar 179
  • Visninger 14.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Indlægene har ikke længere numre. Det var meget praktisk at kunne henvise til f.eks. indlæg #33 i en tråd - især når der var tale om lange indlæg og dermed undgå alt for omfattende citater. 

• Krølle Bølle
    Krølle Bølle

Private  trakasserier hører hjemme i "hyggesnak". Lad os dog bruge de to øverste fora til fornuftige og  relevante spørgsmål!!

• Funktionen er dog helt anderledes end før. Nu forsvinder en læst tråd fra oversigten. Det gjorde den ikke før, den var blot ikke længere markeret. Før kunne du læse nyt i tråden og senere på enkel vis

Postede billeder

Skrevet

Man kan vist heller ikke se forskel på det citerede og det man selv har skrevet. 

​Tjekker lige...

Skrevet

Har i testet systemet, inden i lancerer en så stor opdatering?
Man skal være værre end dårlig til at teste, for at overse alle de fejl, som der er lige nu.

Vi glæder os til, at alt bliver løst. Det nye grafiske brugerinterface er indbygende og et stort plus, så det skal nok blive godt.

Skrevet

Det kan godt være jeg er overset den. Men knappen "seneste indlæg/emner" er væk i mobilversionen ): . Og så som der er blevet nævn, desktop-mode valget må også godt komme tilbage i mobilversionen. 

Eller stort skulderklap til jer/dig admin for det kæmpe arbejde. 

Skrevet

Nille fandt ud af at man skal tilade usikkert indhold i sin browser for at få chatten til at virke. (i nogen browsere)

Skrevet

Det er ikke nemt at opdage når der er en der skriver i privat chat. Fanen eller tallet med nye beskeder burde få en anden farve.

Skrevet

Kommer vennelisten tilbage ? den var nyttig.

​Var den ? 

Du har mulighed for at følge dine "venner" via follower funktionen. Der kan du følge med i deres aktivitet på boardet. Fx får du en notifikation, når de poster et nyt indlæg. 

Skrevet

​jeg har ingen venner (havde slået funktionen fra) så savner den ikke hehe

​Var den ? 

Du har mulighed for at følge dine "venner" via follower funktionen. Der kan du følge med i deres aktivitet på boardet. Fx får du en notifikation, når de poster et nyt indlæg. 

Tak for svar admin. og mod.  :D:D

Skrevet

Tak for svar admin. og mod.  :D:D

​Og jeg er altså supporter.

Skrevet

​Jeg er altså Organizer :P

​Har du ikke lært i din opdragelse, at du ikke må lyve  sm154

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Skrevet

Kommer vennelisten tilbage ? den var nyttig.

Men altså den RIGTIGE admin må da godt komme på banen :)

med mindre at "erstatningen" er det der følge / overvågning af profiler :D

Skrevet
  • Author

CHAT: Ved skifte mellem privat og tilbage til åben chat ender man tilbage i "toppen" af alle folks "indspark" og ikke i bunden hvor det nyeste indhold er.

Man skal således scrolle ned hver gang man har chattet privat - det bliver lidt øv i længden.

Hvis ikke man kan ende i "bunden" af åben chat, så kunne nyeste indspark stå øverst og ældst nederst. :)

Skrevet

På den mobile version der hakker det en del når jeg skriver, og hvis jeg retter i teksten så roder den rundt i ordene. Kurseren kan også finde på at hoppe rundt i teksten.

Om det har noget med min telefon / skrive / sms program skal jeg ikke kunne sige, men sådan var det ikke før.

Skrevet

Jeg vil bede jer holde jer fra ligegyldig pingpong og personfnidder og holde jer til emnet. Kurator

Skrevet

Se evt. på min profil:

• LocationNordsjælland / Sverige

Location og lokationen mangler et ":" og et mellemrum.

Skrevet

Jeg savner stadig at man læse indholdet af en eventuel anmeldelse og også se, om/hvornår den er læst af en fra ledelsen. Selvfølgelig kan man tage en kopi før man sender den, så man er helt klar på indholdet, men det virker som gammeldags løsning.

Og der skrives jo også anmeldelser, der er begrundet med mere end blot 2-3 ord.

Det virker simpelt at løse, men jeg skal ikke kloge mig på, om det virkelig  er så simpelt at indføre en 'autoreply', som det lyder. Men Admin har jo tidligere tryllet, bl.a. mht 'Like'-knappen, som der oprindeligt var ret stor modstand mod.

Og i øvrigt, når man skifter linie kommer der altid dobbelt linieafstand, Det er ikke altid særlig hensigtsmæssigt.

Og en sidste kommentar/et sidste spørgsmål. Hvor er muligheden for at læse korrektur på et indlæg/en pb blevet af??

Mvh

Skrevet

Hej

Et andet formentlig mindre problem, hvis overhovedet noget.

Man kan klikke på et anmeldelsesforum som læst på ikonet til venstre for det, men hvis der 'kun' er efterlysninger er denne knap inaktiv,  men der står stadig en sort prik ud for 'Efterlysninger' så man kan se at der er nyt her.

Er det meningen??

Skrevet

Synes også, som flere andre, at der bør være en klar adskillelse mellem de enkelte indlæg.

Jeg mener at jeg har set 'en streg' mellem gamle (læste) og nye ulæste indlæg, når jeg opdaterede siden i løbet af dagen, men en klar adskillelse mellem de enkelte indlæg er 'et must' i min verden, det gør alle indlæg meget mere læsevenlige og overskuelige.

Forresten kommer vores underskrifter/signatur tilbage på et tidspunkt??

Redigeret af smo

Skrevet

Sad egentlig og blev lidt irriteret over tidsgengivelserne, jeg mener 5 timer siden, 2 timer siden og 34 minutter siden osv er ret intetsigende og upræcise, men kan se at Admin har rettet op på dette foreløbig på 'Meddelelser fra EG' så mon ikke det snart er helt på plads på alle fora..

Måske nok en uvæsentlig detalje men det hjælper mht at se om indlæg/kommentarer har krydset hinanden, og så er det vel altid godt at få præcise tidsangivelser på et board, så fint at Admin har styr på dette.

EDIT: Kan se at Admin har rettet det, så det også gælder alle tråde på dette board, der er mere end 24 timer gamle

Redigeret af smo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.