Hop til indhold

Bug liste efter opdatering

Featured Replies

Skrevet

Jeg har reelt kun en efter opdateringen, men andre kan jo tilføje:

Ikke muligt at køre Desktop view af sitet på sin mobil, selvom browseren er sat op til at benytte desktop versionen.

Forhåbentligt er det en indstillingsmulighed som admin kan pille ved :)

• Svar 179
  • Visninger 14.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Indlægene har ikke længere numre. Det var meget praktisk at kunne henvise til f.eks. indlæg #33 i en tråd - især når der var tale om lange indlæg og dermed undgå alt for omfattende citater. 

• Krølle Bølle
    Krølle Bølle

Private  trakasserier hører hjemme i "hyggesnak". Lad os dog bruge de to øverste fora til fornuftige og  relevante spørgsmål!!

• Funktionen er dog helt anderledes end før. Nu forsvinder en læst tråd fra oversigten. Det gjorde den ikke før, den var blot ikke længere markeret. Før kunne du læse nyt i tråden og senere på enkel vis

Postede billeder

Skrevet

Når jeg forsøger at like et indlæg, får jeg denne fejlmeddelse:

"Sorry, there is a problem

We could not locate the item you are trying to view.

Error code: 2F173/I

Contact Us"

Skrevet
  • Author

enig Nille ... Ideen var også kun at gøre det nemmere for admin at det var samlet i en tråd for bedre overblik :)

Så kan Admin selv prioritere :)

Skrevet

Der er problemer med WYSIWYG'en - smileyer der konverterer til billeder automatisk mangler billedfilerne   fx : ) (uden mellemrum) viser blot et fejlikon efter conversion

og man kan ikke gå til "text"mode - dvs - minus kontrol over citater ect - det må du meget gerne prioritere højt for ellers bliver indlæggende kaos - det kan være svært nok med multiquote som det var uden mulighed for manuel redigering :) 

Skrevet

jeg får den her når jeg forsøger at trykke like 

' alt='' class='ipsImage' width="1000px" height="537px">

Skrevet

og den her når jeg vil se notifications

Skrevet

Man kan vist heller ikke se forskel på det citerede og det man selv har skrevet. 

Det gælder muligvis kun det som er skrevet FØR opdateringen. 

For der er tydelig forskel på det Nille skrev, og det han citerede fra Jasmin. 

Og så kunne jeg godt lide at der før var stavekontrol :D 

​Det gør det nemmere at skrive fra telefonen. 

Redigeret af holstebronx

Skrevet

Alle indlæg efter forrige login kommer til at stå som læst.

Skrevet

youtube embedding virker ikke

​Det er ikke nogen nyhed!

Det har INTET med opdateringen at gøre, da ADMIN tidligere har nævnt, at det problem opstod efter, at de skiftede til SSL (altså efter der kom et s på efter http i adresselinjen).

Skrevet

Ikke muligt at køre Desktop view af sitet på sin mobil, selvom browseren er sat op til at benytte desktop versionen.

Jeg forstår ikke hvorfor du vil bruge desktop versionen på din mobil. Er det fordi, at det kun er muligt at bruge chatten via desktop versionen? 

Jeg synes kun det er en fordel at den selv finder ud af at tilpasse sig efter om det er desktop eller mobil. 

Redigeret af titman

Skrevet

Chatten virker vist heller ikke ;)

Skrevet

Alle indlæg efter forrige login kommer til at stå som læst.

Min fejl. Det er bare alle indlæg før opdateringen der står som læst.

Skrevet

Hvordan skifter jeg til web version på min telefon ?

Jeg synes i hvert fald at nogle funktioner mangler når jeg er på siden på min telefon, i forhold til her på computeren.

Skrevet

alle venner i profiler er væk.

Så nu er ingen venner med nogen mere....

Måske det kunne hjælpe på klikkedannelsen....:-D

Skrevet

Jeg savner også min liste i højre side med seneste emner.

Skrevet

En lille ting. Under "More" - "Oneline users" kan man nu se hvad de enkelte brugere aktuelt læser. Den funktion har været her tidligere, men det blev valgt at deaktivere den.

Skrevet

Jeg er desværre begyndt at få meddelelser til min private e-mail, når der er nogen, der har skrevet til mig via PB, selvom jeg tidligere har fravalgt dette.

Skrevet

Så man kan lige frem følge et andet medlem, få beskeder hver gang han laver noget herinde... lidt specielt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.