Hop til indhold
Display

Bug liste efter opdatering

Recommended Posts

Gæst

Hvorfor kan man ikke fravælge at få en besked, når man er blevet citeret?

  • A notification when new content is posted
Det er øjensynlig umuligt at demontere denne funktion, eller også kan jeg bare ikke finde ud af det, under alle omstændigheder hamrende irriterende.
Og så savner jeg stadig muligheden for at kunne læse korrektur på et indlæg.før det bliver postet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg savner den gamle søgefunktion hvor man kunne søge i det specifikke forum man var inde i. Som det ser ud nu søger man i hele eroguide, hvilket virker lidt uoverskueligt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg savner den gamle søgefunktion hvor man kunne søge i det specifikke forum man var inde i. Som det ser ud nu søger man i hele eroguide, hvilket virker lidt uoverskueligt.

 

 

​Klik i søgefeltet - og til venstre i søgefeltet åbnes mulighed for at indstille søgningen til 'This tråd', 'Members' m.m. Eller klik på luppen uden at have skrevet noget i søgefeltet, hvilket giver direkte adgang til Advanced Search.

Redigeret af Gammelnok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

spørgsmål angående  medlemslister. (som man kunne trykke under på forsiden i gamle version)  Her kunne man hurtig danne sig et overblik over moderatorer, lyserøde etc samt se hvem der er aktiv på forum og deslige. Er den funktion forsvundet? eller formår jeg ikke at lede de rigtige steder? eller er det en funktion man ikke ønsker i det nye Eroguide?

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indlægene har ikke længere numre. Det var meget praktisk at kunne henvise til f.eks. indlæg #33 i en tråd - især når der var tale om lange indlæg og dermed undgå alt for omfattende citater. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg savner det gode gamle EG logo til venstre i toppen af siden.

Det burde være relativt simpelt at sætte ind. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Chatten virker ikke med Firefox, tror jeg. Er det rigtigt forstået?

​Nej det er forkert forstået.

Du skal trykke på skjoldet i adresslinjen og acceptere sikkerhedsundtagelse. 

Udklip.thumb.PNG.bac0daec8335913936cb2f7

Unavngivet.thumb.png.8b43ce53c664ea1700d

 

Redigeret af Titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fint :-) Tak skal du have

Men du har ret i at chatten burde virke uden at man skal bekræfte sikkerhedsundtagelse. Er sikker på at admin arbejder på en løsning på det problem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mere ang chatten: Når jeg lukker en privat ned, kan jeg ikke se at det jeg skriver bliver postet. Når man så bliver lidt febrilsk med enter tasten, så ender det i ren spam, da det rent faktisk bliver postet. Man skal ud af chatten og ind igen, før man kan se det - og så har man lidt røde ører.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle sider bliver genindlæst udendeligt på min iphone. Har kun prøvet mobil udgaven ind til videre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg næppeHavnebums- de manglende likes skyldes med al sandsynlighed den dalende kvalitet (om muligt) i dine indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det tror jeg næppeHavnebums- de manglende likes skyldes med al sandsynlighed den dalende kvalitet (om muligt) i dine indlæg

​Ærgerlig du ikke formår at læse hvad jeg skriver

Del dette indlæg


Link til indlæg

I betragtning af at du altid brøster dig af at være i besiddelse af både vid og bid og en selvbestaltet position som tounge-in-cheek 'enfant terrible' er du nu ret mimoseagtig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I betragtning af at du altid brøster dig af at være i besiddelse af både vid og bid og en selvbestaltet position som tounge-in-cheek 'enfant terrible' er du nu ret mimoseagtig :)

​Ja du får jo sat en tydelig streg under hvem du er med sådan et indlæg :-) intet at tilføje

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mobil versionen er ret langsom.

​Ingen problemer på min android telefon.

Kunne det tænkes du bruger iPhone :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...