Hop til indhold
Administrator

Opdateringen er nu gennemført

Recommended Posts

Jeg kan godt logge på chatten og sige hej, men kan så ellers ikke se om der bliver skrevet noget, eller hvad der bliver skrevet, så jeg må smutte igen.

Men andre er da online, måske jeg er den de andre ikke vil lege med :-(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

​Ingen alarm Rejse, det er der andre som har oplevet... de har bare hinandens diller i munden, så de kan ikke svare :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal deaktivere al beskyttelse mod virus og malware for at få chatten til at fungere. Kort og godt en rigtig GFE, som visse rumænske piger tilbyder.

Jeg bruger IE, og der kommer den der besked i bunden om jeg vil have vist alt indholdet på siden. Jeg trykkede ja, og jeg kunne se hvad de andre skrev derinde på chatten.

Jeg har som sådan ikke ændret på indstillinger for antivirus, sikkerhed eller den slags.

Edit:

Men jeg står til at være på chatten, selvom jeg har forladt den igen.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er lidt af fejlene rettet.

  • Chatten virker vist
  • Smileys er tilbage
  • Likes er tilbage
  • Citater skulle virke igen (også på gamle indlæg)
  • Det fleste billeder skulle gerne være tilbage

Sproget bliver nok noget af det sidste som der kommer styr på, da alle de andre fejl har lidt højere prioritet :) 

​Men man kan da starte med at oversætte de vigtigste knapper, Submit Reply og Create :)


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis jeg har forstået rigtig skal man stille spørgsmål angående den "nye" side her :-)

For mig virker alt fint… har ikke vænnet mig til mobilversionen, men det kommer nok. Selveste EG.dk virker mere smidig end før, i hvert fald på mit Safara.. visuelt til den bedre sige.

 På mange måder ligner det jo den gamle versionen, bare på en mere moderne måde. 

Dog har jeg et spørgsmål angående tidligere medlemslister. Her kunne man hurtig danne sig et overblik over moderatorer, lyserøde etc samt se hvem der er aktiv på forum og deslige. Er den funktion forsvundet? eller formår jeg ikke at lede de rigtige steder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis jeg har forstået rigtig skal man stille spørgsmål angående den "nye" side her :-)

For mig virker alt fint… har ikke vænnet mig til mobilversionen, men det kommer nok. Selveste EG.dk virker mere smidig end før, i hvert fald på mit Safara.. visuelt til den bedre sige.

 På mange måder ligner det jo den gamle versionen, bare på en mere moderne måde. 

Dog har jeg et spørgsmål angående tidligere medlemslister. Her kunne man hurtig danne sig et overblik over moderatorer, lyserøde etc samt se hvem der er aktiv på forum og deslige. Er den funktion forsvundet? eller formår jeg ikke at lede de rigtige steder?

Hej Havnebumsen

Det sidste som jeg har markeret vil jeg opfordre dig til også at poste i tråden:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/35088-bug-liste-efter-opdatering/?page=3

Det er jo egentlig en bug eller mangel du har fået øje på, og derfor bør den retteligt placeres der. 

Vær opmærksom på at det kun en velment opfordring. Du bestemmer selvfølgelig selv, hvad du vælger at gøre :)

Redigeret af Titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om det var muligt i den gamle EG version. Men jeg kan se her i den nuværende, at man kan skrive som gæst uden at have en profil.

Er jeg den eneste der synes det er dårligt med gæsteskrivere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

 

Jeg ved ikke om det var muligt i den gamle EG version. Men jeg kan se her i den nuværende, at man kan skrive som gæst uden at have en profil.

Er jeg den eneste der synes det er dårligt med gæsteskrivere?

Jeg kan måske give en mulig forklaring:

Der kunne være tale om et  nyt Nick.

Brug lige et par sekunder på sagen: Jeg tror der er tale om mig:Krølle Bølle - med lem gennem 1,5 år. Pt med navne-problemer.

Din liker kunne også have sagt det,da vedkommende i den den grad spammede min tråd

Håber det hjalp lidt.

 

Redigeret af Krølle Bølle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan måske give en mulig forklaring:

Der kunne være tale om et  nyt Nick.

Brug lige et par sekunder på sagen: Jeg tror der er tale om mig:Krølle Bølle - med lem gennem 1,5 år. Pt med navne-problemer.

De liker kunne også have sagt, da vedkommende i den spammede min tråd.

Håber det hjalp lidt.

 

 

​Ville det efterhånden ikke være nemmere, at du skiftede navn til "Bølle Børge"? :grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan måske give en mulig forklaring:

Der kunne være tale om et  nyt Nick.

Brug lige et par sekunder på sagen: Jeg tror der er tale om mig:Krølle Bølle - med lem gennem 1,5 år. Pt med navne-problemer.

Din liker kunne også have sagt det,da vedkommende i den den grad spammede min tråd

Håber det hjalp lidt.

 

Alle profiler kan man da klikke ind på herinde. Og denne "Guest" var ikke klikbar.


Og hvad mener du med det jeg har markeret? Noget personfnidder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jeg den eneste, der oplever, at den nye version kører langsommere end den gamle?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Er jeg den eneste, der oplever, at den nye version kører langsommere end den gamle?

Nej X, den er nok en smule "tungere" end den gamle version.. Du må se at få opgraderet din puter, eller endnu bedre, købe dig en smartphone 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej X, den er nok en smule "tungere" end den gamle version.. Du må se at få opgraderet din puter, eller endnu bedre, købe dig en smartphone 8-)

​Hæ! Jeg købte faktisk en helt ny puter for tre uger siden med OS X Yosemite v. 10.10.2, så al programvare skulle være det sidste nye :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

​Hæ! Jeg købte faktisk en helt ny puter for tre uger siden med OS X Yosemite v. 10.10.2, så al programvare skulle være det sidste nye :???:

​Så må du vel hellere få det søde personale på plejehjemmet til at hjælpe dig lidt med disse nymodens maskiner. De plejer at være flinke til at hjælpe. Har hørt, at de også gerne hjælper med NemID og andre lignende ting ;-)

 

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lille EG virker stadig ikke på min PC!

Jeg kan logge på og ellers intet andet!!

Så går jeg ud fra at du skriver fra din smartphone.

Du har nok virus på din pc og i så fald bør du rense den :)

Du kan også prøve at skifte til en anden browser. Hvad for en bruger du?

Redigeret af Titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så går jeg ud fra at du skriver fra din smartphone.

Du har nok virus på din pc og i så fald bør du rense den :)

Du kan også prøve at skifte til en anden browser. Hvad for en bruger du?

Ja, jeg skriver på min smartphone.

På PC' bruger jeg IE  v.11 - den seneste og skifter ikke browser.

Nu vil jeg bruge weekenden til at tjekke min PC. Bruger YouSee' sikkerhedspakke fra F-Secure.

Tak for rådene!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...