Hop til indhold
Administrator

Opdateringen er nu gennemført

Recommended Posts

Opdateringen af forumsoftwaren er nu gennemført. Det er en forholdsvis stor opdatering og derfor tog det lidt længere end planlagt.

Der er stadig en masse fejl jeg mangler at rette, bl.a. er chatten endnu ikke i drift og lige nu står alting på engelsk. Men jeg vil forsøge at få lavet så mange rettelser i løbet af weekenden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I øjeblikket kan jeg ikke logge ind på mobil i "privat" indstilling. Bliver det en mulighed senere? Det var muligt inden opdatering. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altså for dårligt altså !

Jeg vil have mine penge tilbage.

Ellers klager jeg til Forbrugerrådet, Kontant, Ekstrabladet og Ombudsmanden;-)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

​Glem ikke fagforeningen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altså for dårligt altså !

Jeg vil have mine penge tilbage.

Ellers klager jeg til Forbrugerrådet, Kontant, Ekstrabladet og Ombudsmanden;-)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

​Du glemte Rejseankenævnet!

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opdateringen af forumsoftwaren er nu gennemført. Det er en forholdsvis stor opdatering og derfor tog det lidt længere end planlagt.

Der er stadig en masse fejl jeg mangler at rette, bl.a. er chatten endnu ikke i drift og lige nu står alting på engelsk. Men jeg vil forsøge at få lavet så mange rettelser i løbet af weekenden.

​Fint fint. Et lille problem. Tidligere kom man på en ny side, når man klikkede på et link. Det synes jeg er at foretrække. Bliver det sådan igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt se at det er et moderne enkelt og rent design.. men jeg synes det er for rent og enkelt.. det er saftsusme svært at læse ned over siden og skille de enkelte posts fra hinanden. Det samme med quotes m.v.

Jeg synes at det virker meget forvirrende :(

og vil langt hellere have det gamle design

og nej jeg tror ikke at det er noget man vender sig til..

jm2c

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dejligsex

ro på alle det er en ny opdatering, slap af og giv admin en chance han skal også lige lære den nye platform at kende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad er der sket med skurvognen?????? Ingen weekendøl??

:D

 

Jeg keder mig nok snart ihjel! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan du ikke oprette en chat tråd, under hyggesnak ? :)

 Mig? Nej, for så står alt det lort jeg lukker ud her for evigt! :D Mén, det gør det selvfølgelig i forvejen, hah.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Mig? Nej, for så står alt det lort jeg lukker ud her for evigt! :D Mén, det gør det selvfølgelig i forvejen, hah.

Ja, så er der ikke meget at gøre :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...