Hop til indhold
Administrator

Opdateringen er nu gennemført

Recommended Posts

Kan vi få styr på sproget. Er det dansk eller engelsk?

Hvis jeg skriver en anmeldese skal der da ikke stå " by " T.Hansen47, der skal stå AF T.Hansen47. Jeg er IKKE en by i Rusland :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er lidt af fejlene rettet.

  • Chatten virker vist
  • Smileys er tilbage
  • Likes er tilbage
  • Citater skulle virke igen (også på gamle indlæg)
  • Det fleste billeder skulle gerne være tilbage

Sproget bliver nok noget af det sidste som der kommer styr på, da alle de andre fejl har lidt højere prioritet :) 

Redigeret af Administrator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså, chatten virker umiddelbart kun hvis man bruger Safari? Og jeg kan ikke se smileys på chatten, der kommer bare et spørgsmålstegn? Du må på overarbejde! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, huset bliver langsomt færdigt... Vi har fundet ud af at man skal fjerne sikkerhedsblokeringen, så virker det også i Chrome og FF.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, huset bliver langsomt færdigt... Vi har fundet ud af at man skal fjerne sikkerhedsblokeringen, så virker det også i Chrome og FF.

 

​I krom og FistFucking ?

- lidt spøjs combo.. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Vi har fundet ud af at man skal fjerne sikkerhedsblokeringen, så virker det også i Chrome og FF.

 

​Ja men så er man også mere sårbar for angreb, det kan ikke anbefales at fjerne sikkerhedsblokeringen permanent.

Dvs. det skal genindstilles hver gang man lukker (hjemmeside viseren) browseren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt se at det er et moderne enkelt og rent design.. men jeg synes det er for rent og enkelt.. det er saftsusme svært at læse ned over siden og skille de enkelte posts fra hinanden. Det samme med quotes m.v.

Jeg synes at det virker meget forvirrende :(

og vil langt hellere have det gamle design

og nej jeg tror ikke at det er noget man vender sig til..

jm2c

​Jeg er faktisk enig i at designet, ikke visuelt er så nemt at læse i, men omvendt støtter jeg de andre i at sådan forventer man at designet er idag.
Jeg lever med det, men er ikke så vild med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes de mest mærkbare forbedringer er det visuelle/grafiske interface og hastigheden.

Jeg kan rigtig godt lide designet, som er langt mere moderne og intuitivt end det tidligere. Bevares man skal lige vænne sig til alt det nye. Den visuelle editor er blevet nemmere og mere intuitiv. Det er fx nemmere at indsætte billeder. Før skulle jeg ind og redigere BBcoder for at indstille dimensionerne på billedet jeg satte ind, men nu dukker, der en dialogboks op, hvor jeg kan indstille størrelsen på billedet i pixels. Det er også blevet nemmere at citere fra multiple brugere ved at trykke på + ud fra brugerens indlæg. 

En anden mærkbar forbedring er hastigheden. Før skulle jeg vente i evigheder, når jeg trykkede på ikonerne notifikationer og breve (dem til højre i toppen). De kørte simpelthen i ring. Nu dukker de op med det samme, når jeg klikker på dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Så virker den da om ikke andet, bedre end den gjorde før :P 

Nu skulle søgefunktionen til gengæld virke.

​Hæhæ, det er næsten som scenerne fra "Das Boot" på bunden af Gibraltarstrædet: Næppe er ét problem nogenlunde løst, før der straks dukker to nye op.

Men tak for dine bestræbelsen på at få alt til at virke.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Hæhæ, det er næsten som scenerne fra "Das Boot" på bunden af Gibraltarstrædet: Næppe er ét problem nogenlunde løst, før der straks dukker to nye op.

Men tak for dine bestræbelsen på at få alt til at virke.

​Hvorfor så negativ? Gode ting tager ofte tid og du skal huske på at dette er en service, som bliver stillet gratis til rådighed for os og derfor kan vi godt tillade os at være lidt taknemmelig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke få chatten til at virke. Har prøvet internet explorer og Crome. Begge 'hænger' når jeg går ind. Jeg ser hvem der er i chatten, men selve chatten viser at der ventes - men mere sker ikke

Redigeret af Århus M
Jeg kom på efter at havde ændret sikkerhedszone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan ikke få chatten til at virke. Har prøvet internet explorer og Crome. Begge 'hænger' når jeg går ind. Jeg ser hvem der er i chatten, men selve chatten viser at der ventes - men mere sker ikke

​I Chrome skal du klikke på følgende ikon i adresselinjen og bekræfte den sikkerheds undtagelse, som popper op. 

Udklip.thumb.PNG.5aad8a7bd0746e91fd04b35udklip2.thumb.png.9f592e3f814948bac0c968

Så skulle det gerne virke!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan ikke få chatten til at virke. Har prøvet internet explorer og Crome. Begge 'hænger' når jeg går ind. Jeg ser hvem der er i chatten, men selve chatten viser at der ventes - men mere sker ikke

​I internet explorer skal du klikke på knappen "vis alt indhold", når du går ind i chatrummet. Udklip3.thumb.PNG.3d0ab46da437b90a2e0861

Del dette indlæg


Link til indlæg

tillykke med en velgennemført opdatering - med de obligatoriske små-bugs (som I sikkert får styr på) og så elsker jeg iøvrigt det nye stilrene design .... :)  Det betyder at man rent faktisk kan læse EG selvom man sidder i "offentligheden" uden at det virker alt for åbenlyst HVAD man foretager sig :)

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

tillykke med en velgennemført opdatering - med de obligatoriske små-bugs (som I sikkert får styr på) og så elsker jeg iøvrigt det nye stilrene design .... :)  Det betyder at man rent faktisk kan læse EG selvom man sidder i "offentligheden" uden at det virker alt for åbenlyst HVAD man foretager sig :)

​Ja det kan du lige indtil den dag, hvor de igen implementerer reklamebannere fra diverse dildo - og sex butikker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det synes jeg ikke er noget problem - når først du er logget på...

​Det er rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvorfor så negativ? Gode ting tager ofte tid og du skal huske på at dette er en service, som bliver stillet gratis til rådighed for os og derfor kan vi godt tillade os at være lidt taknemmelig ;)

​Prøv lige at læse mit indlæg en gang til, og prøv så at læse lidt indenad, Tittermand:

Mit indlæg er ikke negativt ment.

Det er et hip til alle dem, der bestormer Admin med problemer/beklagelser over, at tingene ikke går hurtigt nok –  samt et skulderklap til sidstnævnte for at tage problemerne, som de kommer.

Men den har du så ikke fattet :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men den har du så ikke fattet :sad:

 Faktisk skrev Admin allerede i går morges under tråden

Bug liste efter opdatering på 'Feedback om Eroguide'

Skriv endelig alle de fejl i opdager i denne tråd, så skal jeg nok forsøge at få dem rettet løbende :)

 

Det er det åbenbart mange, der ikke har set det siden der er skrevet både på denne tråd og er oprettet selvstændige tråde om problemer. Underligt er det er så svært. at samle tingene et sted..;-)

 

Og så er der hermed åbnet en ladeport for kære Nille til at komme med endnu et af hans unuancerede indlæg.:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg lukker den ladeport, og beder om at man holder sig til emnet, nemlig den nye forumversion og evt. problemer med den ! :)

 

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt logge på chatten og sige hej, men kan så ellers ikke se om der bliver skrevet noget, eller hvad der bliver skrevet, så jeg må smutte igen.

Men andre er da online, måske jeg er den de andre ikke vil lege med :-(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...