Hop til indhold
Gæst

En wellness dag - nyt i branchen

Recommended Posts

Gæst

Om konceptet som sådan er nyt kan vel altid diskuteres, men personligt synes jeg i hvert fald at nedenstående tilbud er bemærkelsesværdigt, og mon ikke initiativer som nedenstående vil blive modtaget i branchen med kyshånd.

 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

Ser man på prisen, som er kr 3.000 for en  wellness/langtids date af ca 4 timers varighed, så  rammer man da et leje hvor alle der går med ønsker i sådanne retninger burde kunne være med. Og ser man på rammerne, så angives det, at stedet indeholder Spa, brænde ovn mv. - Det lyder i  mine øre, som de helt perfekte rammer til sådant et arrangement.

 

Umiddelbart ser jeg også tilbuddet som en glæde/lyst til at gøre lidt ekstra for sine stamkunder. Derved ikke sagt at det kun er begrænset til disse, da det blot fremgår at disse vil blive prioriteret højere end nye. Personligt kan jeg godt lide den prioritering, for der vel tale om et exceptionelt godt tilbud.

 

Det bliver spændende at se, om den slags lejligheds tilbud til ens kundesegment vil sprede sig i branchen. Jeg synes i hvert fald det er flot, kreativt og særdeles velment tænkt af Mylena.

 

p.s.

Det bliver så spændende at høre om hun nu bliver kimet ned - Man må jo så håbe at man ikke hører "Du er nummer 20 i køen og vil blive betjent snarest"  :)

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et fantastisk initiativ, og må det blive en kæmpe succes for Mylena, såvel som for hendes gæster:-)

Selvfølgelig kommer hendes stamgæster i første række.

Uanset at oplægget ikke optimalt tilsvarer egne ønsker til forandrings-tænkning, så udgør dette oplæg et kæmpe stort skridt i den rigtige retning, vurderet på villighed til offentligt at tilbyde noget der ikke er præcedens for i branchen, måske andet end som tilbud i det skjulte til de udvalgte få?

Gid Mylena vil kunne inspirere kolleger/konkurrenter til at ville rykke grænserne for hvad de vil tilbyde, gerne flere end de få udvalgte, og til priser som flere end blot de færreste er i stand til at betale.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder pokkers lækkert. Det gad jeg godt med den rette GP!

​I min optik opfylder Mylena 112% kravet "om den rette GP" !   :-)

Redigeret af Andreas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gid Mylena vil kunne inspirere kolleger/konkurrenter til at ville rykke grænserne for hvad de vil tilbyde, gerne flere end de få udvalgte, og til priser som flere end blot de færreste er i stand til at betale.

​Hold nu op med den der "jeg vil have det hele for det halve" retorik¨

Hvorfor hele tiden det der slet skjulte "i er for dyre - i vil få mange flere kunder hvis i sætter prisen ned" sludder - jamen Rejse ... vi vil ikke nødvendigvis have flere kunder... måske prisen har det leje det har fordi det passer med hvad vi piger kan håndtere at få ind i et mix af faste og nye kunder

Jeg tilbyder da også særlige priser/dates/arrangementer for faste kunder der har besøgt mig mere end 5 gange - hvor vi snakker priser ikke vildt langt fra Mylenas for hele min palette af udbud i x antal timer - men det er dælme ikke noget jeg bare smider i udbud til inspiration for andre.. 

Hvis en kunde skal opnå den slags "tilbud/rabatter" - så er det fordi der er opbygget en relation der kan bære 3-4 timer...  det er ikke noget en eller anden tilfældig "jeg gider ikke betale dyrt for en luksusvare"-gæst skal have adgang til hvis du spørger mig

Det er varen altså for "god" til..... no offense

Del dette indlæg


Link til indlæg

En PH-lampe koster, hvad en PH-lampe koster.

ønsker du en, men vil ikke betale prisen, kan du købe et plagiat. Bliver du lige tilfreds med det er alt godt, men ellers vil du ærgre dig over, at du var for nærig til at købe originalen.

 

jeg har selv med glæde benyttet GPers tilbud, men vel vidende, at det er pigen, det har fastsat prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​I min optik opfylder Mylena 112% kravet "om den rette GP" !   :-)

​Kan kun give dig ret, Mylena er en Lady i særklasse,der giver nogle fantastiske lækre oplevelser.

 

' alt='' class='ipsImage' >

' alt='' class='ipsImage' >

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Kære Jasmin:smile:

Hold nu op med den der "jeg vil have det hele for det halve" retorik¨

Hvorfor hele tiden det der slet skjulte "i er for dyre - i vil få mange flere kunder hvis i sætter prisen ned" sludder - jamen Rejse ... vi vil ikke nødvendigvis have flere kunder... måske prisen har det leje det har fordi det passer med hvad vi piger kan håndtere at få ind i et mix af faste og nye kunder

Jeg kan kun give dig ret - det er hver eneste gang der er udsigt til billigere fisse han vågner op - og straks begynder at argumentere for alles behov - og altid med slet skjult udgangs i hans egen magre pengepung - det er nærmest som et livs mantra - for det er jo ikke første gang og ej heller sidste!!!

Som mand synes jeg det er pinlig læsning - med denne "være fedtet" overfor de "Lyserøde"

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Du forsøger vist at citere Jasmin, men det ser ud som om du citerer mig ;-)

 

Redigeret af Andreas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke Jasmins og Nyder Livets irrettesættelse af Rejsenetværk, når han roser Lady Mylenas initiativ.

På hvilken måde er det forkert at søge, henholdsvis give, mest mulig værdi for pengene?

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Good Fun

Tak, men din opbakning gør bare ondt værre, så lad gerne slige kommentarer tale for sig selv, det må de for min skyld gerne.

Så kære læser fokuser på det gode indlæg af Bluejacket, linket til Mylena.

At jeg kommenterede viste sig desværre bare kontrapoduktivt, ignorer derfor bare støjen.

I virkeligheden havde det bedste nok været, hvis jeg og vi havde ladet det indledende indlæg stå ukommenteret:-(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Rejsenetværk

Den slags meningsløse personangreb bør efter min mening ikke have lov at passere upåtalte.

Lady Mylenas wellnesskoncept er rosværdigt.

Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Rejsenetværk

Den slags meningsløse personangreb bør efter min mening ikke have lov at passere upåtalte.

Lady Mylenas wellnesskoncept er rosværdigt.

Good Fun

​Nej de sure opstød fra Jasmin, Warmgun og Nyder livet skulle de have undladt, det er ikke pænt, prøv med natron ud rørt i vand, det hjælper.

Rejsenetværket og andre har lov til at nedfælde sine meninger på pergamenterne, men der er jo desværre altid nogen der ser det som sin fornemste opgave, at HAKKE på andre indlægsskribenter, som smagsdommere.

Skulle sgu tro de var selv ud nævnte Moderatorer.

Undskyld hvis dette betragtes som en afsporing, men kunne dæleme IKKE holde min kæft mere.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu var tanken med tråden ikke, at man skulle forfalde til en debat omkring prisniveau, men snarere en positiv observation af, at der i branchen sker noget nyt der er værd at bemærke.

For at komme tilbage på sporet, vil jeg ligeledes nævne Jasmins sexferie. Her er der bestemt også tale om et flot tiltag, hvor kvinden så at sige rejser ud til de kunder, der kunne være interesseret men synes der er for langt til hendes normale besøgssted.

Jasmins annonce

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nej de sure opstød fra Jasmin, Warmgun og Nyder livet skulle de have undladt, det er ikke pænt, prøv med natron ud rørt i vand, det hjælper.

Rejsenetværket og andre har lov til at nedfælde sine meninger på pergamenterne, men der er jo desværre altid nogen der ser det som sin fornemste opgave, at HAKKE på andre indlægsskribenter, som smagsdommere.

Skulle sgu tro de var selv ud nævnte Moderatorer.

Undskyld hvis dette betragtes som en afsporing, men kunne dæleme IKKE holde min kæft mere.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Jeg har svært ved at se mit indlæg som et surt opstød. Det er jo sådan, at enhver sag har mindst to sider. Hvis man er bange for, at man ikke kan lide at få svar på tiltale, er det nok klogest at holde sig fra at ytre sig.

jeg ved, at Rejse ikke har det sådan - ellers ville han ikke blive ved og ved. Han har en sag, han plæderer for. Derfor tager han modargumenterne med oprejst pande. Vi behøver ikke at være enige, men vi har lov til at udtrykke vores meninger - også uden at blive mødt med påstande om at komme med sure opstød, eller hvad der ellers kommer af påstande.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om konceptet som sådan er nyt kan vel altid diskuteres, men personligt synes jeg i hvert fald at nedenstående tilbud er bemærkelsesværdigt, og mon ikke initiativer som nedenstående vil blive modtaget i branchen med kyshånd.

 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

 

Hvorfor kan jeg ikke se dette? Er jeg ved at blive ekskluderet..​

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor kan jeg ikke se dette? Er jeg ved at blive ekskluderet..​

​Sikkert fordi det er slettet, så det kun er Moderationen internet, der har adgang til det.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næe den eksisterer i bedste velgående, men er den er i annoncer så linket løber ind i timeout på et tidspunkt. Her er en kopi - hvis det altså virker:

TheLadyMylena skrev 12.04.15

Kære Gentleman

 

Lige nu er der en helt særlig luksus oplevelse på en erotisk wellness/langtids date til et extremt tilbud ! 

Drømmer du om en dag fyldt med forkælelse & nydelse 
fra en varmblodet, chokoladefarvet, moden, livsglad & charmerende Lady ?


Vil du opleve noget extra... både på flere måder... & i længere tid ? 


Så bid mærke i, at jeg er i et helt specielt & sprudlende forårshumør, 
& i noget tid har haft et stort ønske om, at forkæle & kredse om mine dejlige gæster 
yderligere end jeg plejer, 
& vil derfor gerne byde på denne mulighed for en lækker dag eller aften med rendyrket hygge & saftig erotik ;)

For få udvalgte Gentlemen, inviterer jeg til råhygge i et skønt privat luksus sted, 
tæt ved Århus, hvor jeg vil gøre alt for, at du vil få en 
forførende, flirtende, fræk & fantastisk forårsdate 
til det enestående tilbud på KUN 3ooo,- ! 

 

~ En wellness dag til dig fra mig ~

..._Sshhh..._Discover_My_Secrets_!_..._(

Mine tanker om hvordan vores date f. eks. kan forløbe er : 

* Dampende fræk & lækker sex ~ min velkomst hilsen til dig ;) 
Varme kys & knus samt de DYBESTE intense pirrende blowjobs.
Kropskontakt i alle mulige former på alle mulige måder.
Evt. med masser af våde SPRØJTEORGASMER !
Du må naturligvis også sprøjte alle de gange du vil.

Vi kan foretage os alt det vi begge begærer & tænder på, 
indenfor de skønne gensidige blide former.

* Herefter kunne vi få lidt godt til ganen & maven i form af hjemmelavet mad vi forbereder sammen. 
Gerne din ynglingsret.
Der er fuldt udstyret køkken med alt service m.m. Maden skal blot medbringes/købes.
Evt. kan vi istedet bestille mad udefra eller ta et lille smut på en hyggelig intim restaurant/cafe.

* Give dig kropsmassage  ~ dog kan jeg desværre ikke nogle bestemte teknikker  ~ men jeg elsker at røre... overalt !

* Der bliver mulighed for hygge & afslapning i et skønt boblende spabad & dampende sauna,
eller hygge foran brændeovnes dansende flammer mens vi evt. nyder et lille glas vin... & hinanden.

* Som et ´på frækt gensyn´ & afrunding på en dejlig dag eller aften, 
slipper du nok ikke for at blive hevet med ind i sengen igen 
(eller hvor vi nu kunne tænke os) til endnu et gensidigt erotisk eventyr ;)

3_11_V.thumb.jpg.85e501157a61363bc4cff37

Fortæl mig gerne om dine ønsker & forslag til, hvad din drømmedate ellers kunne indeholde.
Lad os mixe det hele godt sammen med hvad du har på hjerte & i den rækkefølge du føler for, så du får et saligt smil om læberne 
hver gang du tænker tilbage på din dag.

 

Den eksklusive date vil bestå af ca. 4 timers varighed til det extreme tilbud på KUN 3ooo,- !
F.eks. enten fra middagstid (frokostdate) eller fra om eftermiddagen (aftendate)
 Dog til senest kl 22.00. 
Tilbudet gælder for udvalgte gæster 
fra onsdag d. 8.4. & frem til onsdag d. 22.4. !
Søde & dejlige Gentlemen, som før har besøgt mig, vil komme i første betragtning. 

mylena_021.thumb.jpg.b8623d7ab3ac73cb748

 Så grib muligheden nu... Ring & bestil tid... inden det er for sent ! 

 

Se venligst nærmere ang. kontakt tidsrum & meget andet i min hjemmeside :

http://www.theladymylena.com


Jeg glæder mig til snart at forkæle, friste & forføre dig  ;)

*~ Forårskys fra Mylena ~*

 

MylenaBlack 081 7 1 7 V.jpg

mylena 306 1.jpg

 

mylena 286 1 SV.jpg

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Gentlemen


Tusind tak for al Jeres interesse & de positive kommentarer mht. mit tilbud på den erotiske wellness/langtids date.

Jeg har været meget, meget spændt på konceptet da jeg annoncerede med det.
Det var også en lille bitte smule nervepirrende.. hi..hi..
Men det hele er blevet så varmt & dejligt modtaget, at jeg har nydt hvert minut !


Et stort knus & tak til Jer (I ved selv hvem I er) for hjælpen med at få mit ønske opfyldt & for at dette kunne lade sig gøre ;)

 

Jeg har nu med glæde fået mulighed for at kunne genoptage konceptet... 
... om ganske få dage :)

Tak til Jer

 

Må alle få en herlig dag 

~ Kys fra Mylena ~

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et slowjob er i min bog klart at foretrække fremfor et blowjob, omend det jo også har sin ret. Det er da et klasse koncept, og om man nu alligevel som undertegnede er, til lange dates med udforskning af hverandre. Så håber jeg også flere vil tilbyde dette. Man kan vel betragte hele ens væsen som en erogen zone, om tiden og GP'en er med på den.

En opbyggende langsom pirring mod, ja det klimaks, som bare bliver bedre af det efter min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...