Hop til indhold
Gæst

Bør kunde spørge om tilladelse til at anmelde GP?

Recommended Posts

Jeg for mit vedkommende har aldrig spurgt en glædespige, om jeg måtte anmelde hende eller ej.

Det mener jeg, er helt min egen sag.

Og der har da faldet både positive og negative anmeldelser af. At jeg så ved negative oplevelser ikke har brugt rendestenssproget, er så en anden sag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De får gange jeg har anmeldt en pige har jeg spurgt først, og har lige tjekket den færdige anmeldelse med hende. Jeg synes ikke det er fair at belønne en pige for en god oplevelse ved at anmelde hende, hvis ikke hun ønskede det, eller ved skrive noget om vores leg på lagenet hun ikke ville bryde sig om at se lagt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Århuselsker, hvad nu hvis man som jeg har fokus på oplevelsen som et godt håndværk, der om muligt fører til at det lykkes for mig at opnå det som jeg kommer for?

 

Jeg ikke har noget ønske om en GFE oplevelse, det for mig udgør en selvstændig kvalitet at pigen er ung og smuk, jeg simpelthen har en overfladisk fokus på visuel nydelse i kombination med at pigen leverer en god håndværksmæssig præstation, samtidig med berøringsvenlig kropsnær kontakt de afmålte minutter jeg har betalt for.

 

Hvorfor så ikke vurdere oplevelsen på de kriterier, når det på alle måder i mit tilfælde er ment som en kanon ros til pigen når hun formår at give mig den oplevelse.

 

Præmissen er altså her en aldersforskel på 25 - 30 år, og at hun aldrig ville have dyrket sex  med mig, uden at tage sig betalt for det.

 

Samværet er flygtigt, kortvarigt og overfladisk, så på den præmis synes jeg faktisk at det er både ærligt og regulært at anmelde oplevelsen på alle andre parametre end nogle mellem-menneskelige betragtninger, som vi ikke når at kende hinanden godt nok til at kunne vurdere hinanden på.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jamen det ser jeg heller ikke der er noget i vejen med. 

 

Det jeg pointerer er at man ikke, fordi en pige ønsker samme rets- og skattemæssige forpligtelser og fordele som enhver anden erhvervsdrivende, kan vurdere oplevelsen hos hende på samme måde som kvaliteten af det håndværk som håndværkeren udfører. 

 

Som jeg skrev: 

Håndværkeren udfører en opgave uden din medvirken, men efter dine ønsker.

Er du en flink kunde er du ikke engang til stede når håndværkeren arbejder. 

 

Pigen udfører sin "opgave" ud fra dine ønsker ( som hun sommetider skal gætte sig til) og MED din medvirken.

Her er du i aller højeste grad til stede og medvirker. 

 

 

Selv om du betragter samværet som overfladigt, så kan det jo aldrig blive godt, medmindre du interagerer med pigen, vel? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Mener du heller ikke at man må anmelde en massør, zoneterapeut, healer, osv..osv..?

 

Det er ikke den lovmæssige status jeg tænker på her, men jeg mener at man, hvis man ønsker at blive taget som et seriøst erhverv, så også må affinde sig med de ting som alle andre seriøse erhverv må affinde sig med.

Jeg kan da godt forstå at man er mere intim end de fleste andre erhverv, Pskykologer måske undtaget, men det mener jeg ikke kan retfærdiggøre en "fredning" ifht anmeldelser.

 

 

 

Jo, men hos dem er der heller ikke tale om at de har brug for diskretion, eller at du skal deltage i behandlingen. 

 

Som jeg svarede Rejse: 

Håndværkeren udfører en opgave uden din medvirken, men efter dine ønsker.

Er du en flink kunde er du ikke engang til stede når håndværkeren arbejder. 

 

Pigen udfører sin "opgave" ud fra dine ønsker ( som hun sommetider skal gætte sig til) og MED din medvirken.

Her er du i aller højeste grad til stede og medvirker. 

 

 

 

 

 

Personligt ville jeg nok ikke skrive en anmeldelse efter en god oplevelse hvis pigen eksplicit bad mig om at lade være, men efter en dårlig oplevelse (som skyldes pigen) ville jeg skrive den uanset hvad.

 

Enig

 

 

 

Men jeg var nu heller ikke typen der fortalte at jeg havde en profil på EG (eller VL før i tiden) ved GP besøg.

Æh, jeg kan ikke se sammenhænget til tråden i ovenstående sætning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener man bør respektere pigens ønsker som udgangspunkt, man bør også omtale GP'er med omtanke og respekt, generelt, her tænker jeg på chat og i efterlysninger. Hvis man har en dårlig oplevelse og det ikke skyldes dårlig kemi, syntes jeg der er okay at advare andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan ikke huske, at jeg nogensinde har spurgt om en anmeldelse vil være ok, men jeg har flere gange spurgt en pige om hun ville læse den før den blev postet, så faktuelle fejl kunne rettes.

Svaret har altid været et klart 'Nej' dog med den lille tilføjelse, at en personlig oplysning, der ikke fremgik af hendes hjemmeside, ikke blev nævnt i anmeldelsen. Fair nok for den var irrelevant i forhold oplevelsen og anmeldelsen .Og jeg har i øvrigt heller aldrig havde overvejet den som en del af mine anmeldelser. :-P

 

Hovedparten af mine anmeldelser har været af piger på VL (i sin tid) samt en enkelt her på EG, og det har stort set altid været af piger, der har været medlem af disse fora, og som også derfor har været klar over 'risikoen' for en anmeldelse.

 

Jeg skal dog lige tilføje, at mange af disse piger 'fandt' jeg pga af gode og spændende anmeldelser på VL i sin tid. :grin:

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg for mit vedkommende har aldrig spurgt en glædespige, om jeg måtte anmelde hende eller ej.

Det mener jeg, er helt min egen sag.

Og der har da faldet både positive og negative anmeldelser af. At jeg så ved negative oplevelser ikke har brugt rendestenssproget, er så en anden sag.

 

 

Jeg glæder mig til din næste anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg glæder mig til din næste anmeldelse

 

Den kommer du nok til at kigge længe efter. Den sport har jeg lagt på hylden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg alligevel aldrig set nogen pige herinde påstå... Altså at dårlige oplevelser konsekvent kun er jeres egen skyld uanset hvad. Men pyt. Så længe det passer ind i din argumentation, ik. :)

 

Hmm....hvor er du sød :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm....hvor er du sød :)

 

Har du mødt hende? Jeg troede, at du kun var aktiv på Fyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du mødt hende? Jeg troede, at du kun var aktiv på Fyn.

Jeg troede slet ikke han var aktiv. Primært fordi han flere gange har snakket om at han er gift og ikke længere brugere gp'er :D :p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede slet ikke han var aktiv. Primært fordi han flere gange har snakket om at han er gift og ikke længere brugere gp'er :D:P

 

Nå, jeg havde da ellers indtryk af, at han var Odenses skræk :D :D :D:sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg troede slet ikke han var aktiv. Primært fordi han flere gange har snakket om at han er gift og ikke længere brugere gp'er :D:P

 

Skal man da være aktiv for at mene noget herinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gina,

Jeg har haft mindre gode oplevelser hvor kemien ikke var tilstede og hun bare ville have det overstået asap, Jeg mistede lysten og kom slet ikke i mål.

Bagefter sagde hun "..but please don't tell"

det respekterede jeg selvom jeg ikke havde lyst til at se hende igen.

Måske var jeg bare for nice...

Formålet med EG er vel primært at vi kan give hinanden tip, der kan give gode oplevelser eller spare os for dårlige. Så vi må vel anmelde de ting, der er af reel interesse for "brødrene". Kommer man ud for en pige, der f.eks reklamerer med "ægte varme" og så viser sig at være en totalt kold fisk, så er det vel relevant at dele uanset hvad hun ønsker - det er jo hende selv, der har formuleret reklamen for sig selv. Hvorimod har man en oplevelse, der ikke var som forventet p,g,a, gensidig kemi er jo ikke af generel interesse - og iøvrigt ikke pigens skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Selvfølgelig må i da anmelde pigerne.

Jeg har bare endnu ikke set en eneste gæst skrive at hans egen indsats måske ikke var på toppen.

Udgangspunktet i en dårlig anmeldelse er altid at pigen har gjort det dårligt.

Og at pigen får penge for det og derfor skal kunne trylle....som minimum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes da nu, at jeg for eget vedkommende fremhæver egen begrænsede formåen, og brug af potenspiller som en hjælp til at nå i mål.

 

Her plejer jeg da personligt at fremhæve pigens præstation, når det trods eget handicap lykkes mig at fuldføre, samtidig med at jeg som oftest understreger at det mere skyldes mig selv, når det ikke lykkes mig at opnå fuld erektion, eller at opnå udløsning når det lykkes at gennemføre samleje.

 

Men jo en passende portion selvkritik hører med til en saglig anmeldelse, og det synes jeg da også at nogle mænd har.

 

Og har de den ikke, er det her piger og klinik i mine øjne ikke skal holde sig tilbage fra at tage til genmæle.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen.

 

Ja jeg har ikke skrevet mange anmeldelser, Men dem jeg har skrevet har jeg da spurgt de danske piger ikke om lov men om hvad de sagde til, at få en anmeldelse. Nogen har sagt fint nok, andre har sagt okay, men tænk over det kan ende i roderi.

 

Og ja har da læst anmeldelser herinde hvor, jeg har tænkt hold da op en tyr undre mig hvad man kan nå på en halv time eller hel. Ja der jeg nok bare ikke en supermand. jeg har også læst anmeldelser hvor skriveren, er stolt af det gjorde ondt på pigen, jamen hvorfor? nogen anmeldelser ender i perfid sprog om hvad pigen er dit og dat så skal de straffes osv. Tror da vi alle har læst dem. Jeg tror det siger mere om skribenten end om pigen.

 

Ja selvfølgelig er det iorden at anmelde. Men kunne det ikke være i en god tone. Uanset hvilke piger vi skriver om, vil der uvilkårlig, være oplevelser der ikke er ens. Jeg læser anmeldelser som inspiration og ikke for, at få den samme behandling som den anmeldelse jeg har læst. Jeg er en af dem som ikke skriver om sex delen. For det er en sag imellem pigen og mig. Af den simple ting, at måske kommer jeg ikke måske fordi jeg er for genert. Og det kan jo i den sidste ende ramme pigen som om hun var dårlig, Og det er det jo langt fra for mig. Så alt i en anmeldelse er jo noget der er sket imellem to personer, og den oplevelse kan jo ikke vidergives til andre, med mindre man læser anmeldelserne som om det er det pigen gør. Og ofte er det der skuffelsen kommer hos nogen. Jamen du gjorde jo sådan, Ved Å hvorfor gør du ikke det ved mig. 

 

Når jeg afgiver en anmeldelse er det vigtigt for mig, at tænke på, hvordan min anmeldelse kan hjælpe andre. Uden at såre den der bliver anmeldt.
 
Jeg tænker at min anmeldelse er til at  hjælpe andre brugere med at vælge den rigtige pige. tilføre en tekst, der rimeligt beskriver de oplevelser jeg gerne vil videregive, således at andre kan bruge teksten til noget. ja det bestræber jeg mig ihvertfald på.
 
Ved positive anmeldelser, husker jeg på. at skrive en tekst om det jeg har fået udført samt hvad der var godt ved besøget, hvad har gjort mig glad, og ikke mindst om pigen er sød og rar. Og jeg husker altid. en venlig tak for besøget, og ikke mindst hun har gjort det hyggeligt.
 
Skulle jeg give en negativ anmeldelse, er det vigtigt for mig at skrive den sober. Jeg har ikke behov for at nedgøre nogen. Som jeg ser det er ingen tjent med det. Uanset om besøget var ringe.Ja rigtigtig der kan være mange faktorer der spiller ind. Men nogen gange må man også kigge indad. Måske man selv deler en del af skylden. 
Jeg kan kun komme med en sober og rimelig tekst om forholdet. Man må ikke Lade følelserne  spille et puds når du/jeg skriver. Hold dig kort og præcist til fakta, men forklar om, hvad der var godt og dårligt ved oplevelsen hos pigen. Ja det kan være der intet toilet er, pigen ikke er soigneret, for kraftig osv osv. Men ord kan ramme som en boomerang og så det ikke sobert men lige pludseligt perfid skriverier. Ja her bruger jeg de berømte 5 min inden jeg poster noget. (ja det kan smutte i know)
 
God lørdag og påske til dem der har det.
 
KK
 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hej allesammen.

 

Ja jeg har ikke skrevet mange anmeldelser, Men dem jeg har skrevet har jeg da spurgt de danske piger ikke om lov men om hvad de sagde til, at få en anmeldelse. Nogen har sagt fint nok, andre har sagt okay, men tænk over det kan ende i roderi.

 

Og ja har da læst anmeldelser herinde hvor, jeg har tænkt hold da op en tyr undre mig hvad man kan nå på en halv time eller hel. Ja der jeg nok bare ikke en supermand. jeg har også læst anmeldelser hvor skriveren, er stolt af det gjorde ondt på pigen, jamen hvorfor? nogen anmeldelser ender i perfid sprog om hvad pigen er dit og dat så skal de straffes osv. Tror da vi alle har læst dem. Jeg tror det siger mere om skribenten end om pigen.

 

Ja selvfølgelig er det iorden at anmelde. Men kunne det ikke være i en god tone. Uanset hvilke piger vi skriver om, vil der uvilkårlig, være oplevelser der ikke er ens. Jeg læser anmeldelser som inspiration og ikke for, at få den samme behandling som den anmeldelse jeg har læst. Jeg er en af dem som ikke skriver om sex delen. For det er en sag imellem pigen og mig. Af den simple ting, at måske kommer jeg ikke måske fordi jeg er for genert. Og det kan jo i den sidste ende ramme pigen som om hun var dårlig, Og det er det jo langt fra for mig. Så alt i en anmeldelse er jo noget der er sket imellem to personer, og den oplevelse kan jo ikke vidergives til andre, med mindre man læser anmeldelserne som om det er det pigen gør. Og ofte er det der skuffelsen kommer hos nogen. Jamen du gjorde jo sådan, Ved Å hvorfor gør du ikke det ved mig. 

 

Når jeg afgiver en anmeldelse er det vigtigt for mig, at tænke på, hvordan min anmeldelse kan hjælpe andre. Uden at såre den der bliver anmeldt.
 
Jeg tænker at min anmeldelse er til at  hjælpe andre brugere med at vælge den rigtige pige. tilføre en tekst, der rimeligt beskriver de oplevelser jeg gerne vil videregive, således at andre kan bruge teksten til noget. ja det bestræber jeg mig ihvertfald på.
 
Ved positive anmeldelser, husker jeg på. at skrive en tekst om det jeg har fået udført samt hvad der var godt ved besøget, hvad har gjort mig glad, og ikke mindst om pigen er sød og rar. Og jeg husker altid. en venlig tak for besøget, og ikke mindst hun har gjort det hyggeligt.
 
Skulle jeg give en negativ anmeldelse, er det vigtigt for mig at skrive den sober. Jeg har ikke behov for at nedgøre nogen. Som jeg ser det er ingen tjent med det. Uanset om besøget var ringe.Ja rigtigtig der kan være mange faktorer der spiller ind. Men nogen gange må man også kigge indad. Måske man selv deler en del af skylden. 
Jeg kan kun komme med en sober og rimelig tekst om forholdet. Man må ikke Lade følelserne  spille et puds når du/jeg skriver. Hold dig kort og præcist til fakta, men forklar om, hvad der var godt og dårligt ved oplevelsen hos pigen. Ja det kan være der intet toilet er, pigen ikke er soigneret, for kraftig osv osv. Men ord kan ramme som en boomerang og så det ikke sobert men lige pludseligt perfid skriverier. Ja her bruger jeg de berømte 5 min inden jeg poster noget. (ja det kan smutte i know)
 
God lørdag og påske til dem der har det.
 
KK
 

 

 

Jeg er her meget enig med dig.

Jeg mindes dog ikke, at jeg ligefrem har bedt en pige om lov til at skrive en anmeldelse. Jeg har et par gange luftet muligheden af, at der kunne lande en, men beslutningen har helt været min egen, idet jeg i lige så høj grad skrev for min egen fornøjelses skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er her meget enig med dig.

Jeg mindes dog ikke, at jeg ligefrem har bedt en pige om lov til at skrive en anmeldelse. Jeg har et par gange luftet muligheden af, at der kunne lande en, men beslutningen har helt været min egen, idet jeg i lige så høj grad skrev for min egen fornøjelses skyld.

Hej BX.

 

Jeg takker. Jeg skriver også jeg IKKE har bedt om lov men har spurgt hvad de sagde til en anmeldelse.

Men ja Jeg har også skrevet de anmeldelser for min helt egen fornøjelse. Og genoplivet den skønne seance.

 

God påske BX.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Formålet med EG er vel primært at vi kan give hinanden tip, der kan give gode oplevelser eller spare os for dårlige. Så vi må vel anmelde de ting, der er af reel interesse for "brødrene". Kommer man ud for en pige, der f.eks reklamerer med "ægte varme" og så viser sig at være en totalt kold fisk, så er det vel relevant at dele uanset hvad hun ønsker - det er jo hende selv, der har formuleret reklamen for sig selv. Hvorimod har man en oplevelse, der ikke var som forventet p,g,a, gensidig kemi er jo ikke af generel interesse - og iøvrigt ikke pigens skyld.

 

Helt enig og længere er den ikke - pigerne er til salg for en pris og de sælger ydelser som vi mænd køber. Er serveringen og smagen ikke god så er det på sin plads at viderebringe budskabet. 

 

Ringer i hen på Jensens Bøfhus inden i anmelder dem på trustpilot hvis bøffen ikke var mør ? Jeg gør ikke - muligheden for at sørge for den gode oplevelse er altid værten og modtageren af betalingen.

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

TT, jeg undre mig, mener du seriøs at du som modtager 1100 kr for en halv times arbejde, at kunde skal levere top til pigen, ansvaret ligger på hende, hun får løn og en god løn for for sit arbejde...

for så det sgu for let at være luder, at ´kunden har ansvaret for at oplevelse bliver god...

at kunden skal være ren og venlige siger sig selv, men alt andet må pigerne leverer og yde, for at skabe stemning mv.

 

selvfølige skal vi anmelde pigerne om de ønsker det eller ej,

det her er et sted for anmeldelser og for at kunder kan fortælle gode og dårlige oplevelser, så andre kan besøge eller holdes sig væk.

 

rpøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

TT, jeg undre mig, mener du seriøs at du som modtager 1100 kr for en halv times arbejde, at kunde skal levere top til pigen, ansvaret ligger på hende, hun får løn og en god løn for for sit arbejde...

for så det sgu for let at være luder, at ´kunden har ansvaret for at oplevelse bliver god...

at kunden skal være ren og venlige siger sig selv, men alt andet må pigerne leverer og yde, for at skabe stemning mv.

 

selvfølige skal vi anmelde pigerne om de ønsker det eller ej,

det her er et sted for anmeldelser og for at kunder kan fortælle gode og dårlige oplevelser, så andre kan besøge eller holdes sig væk.

 

rpøvemanden

 

 

NEMLIG - Alt andet er da totalt rystende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi møder en masse vidt forskellige mænd, selvfølgelig er det vores ansvar at sørge for, at han får en god oplevelse.

De eneste krav jeg kan stille min gæst, er at han respektere mig og mine grænser.

Helt enig og længere er den ikke - pigerne er til salg for en pris og de sælger ydelser som vi mænd køber. Er serveringen og smagen ikke god så er det på sin plads at viderebringe budskabet.

Fejl. Pigerne er IKKE til salg!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...