Hop til indhold
Gæst

Bør kunde spørge om tilladelse til at anmelde GP?

Recommended Posts

 "så stak hun sin finger ind der, så var hendes tunge der, så blev hun våd og kiggede frækt på mig"

 

Det havde jeg ikke forestillet mig om dig Ida. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har aldrig spurgt om jeg måtte skrive en anmeldelse,heller aldrig sagt til nogen gp at jeg er Henrik Odense.når i går til gp siger i så til dem at i er på eroguide?.jeg synes ikke man skal sige at man er på eroguide når man besøger en gp.nogen gør det måske fordi de så tror de får en bedre behandling.har besøgt flere gp som også er her på sitet,men aldrig sagt noget.når jeg en sjældent gang skriver en anmeldelse god eller dårlig holder jeg altid en sober tone.mener bare det er op til en selv at vurdere om man vil anmelde en gp.det er vel derfor vi en side som denne.forsat god weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg synes ikke man skal sige at man er på eroguide når man besøger en gp.nogen gør det måske fordi de så tror de får en bedre behandling.har besøgt flere gp som også er her på sitet,men aldrig sagt noget.

Har aldrig lagt skjul på jeg er på eroguide og heller ikke hvad mit nick er her inden, kunne dog forestille mig nogle der ikke ville får noget godt ud af at stå ved hvem de er her inden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af de ting som der ofte diskuteres herinde er at prostitution og glædepige erhvervet bør opfattes som et legalt erhverv som alle andre. Hvis det er udgangspunktet, så kan man altså ikke komme og kræve særbehandling som ikke gælder i de fleste andre erhverv, (anonymiteten undtaget). Det er også ensbetydende med at en GP må finde sig i at blive anmeldt, præcis som alle andre erhverv må finde sig i det f.eks. på Trustpilot, Tripadvisor og lign steder.

 

Det er selvfølgelig fuldstændig op til kunden om vedkommende vil respektere et ønske om ikke at blive anmeldt eller ej. Dermed ikke sagt at man ikke bør bestræbe sig på at skrive en sober og retvisende anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

En af de ting som der ofte diskuteres herinde er at prostitution og glædepige erhvervet bør opfattes som et legalt erhverv som alle andre. Hvis det er udgangspunktet, så kan man altså ikke komme og kræve særbehandling som ikke gælder i de fleste andre erhverv, (anonymiteten undtaget). Det er også ensbetydende med at en GP må finde sig i at blive anmeldt, præcis som alle andre erhverv må finde sig i det f.eks. på Trustpilot, Tripadvisor og lign steder.

 

Det er selvfølgelig fuldstændig op til kunden om vedkommende vil respektere et ønske om ikke at blive anmeldt eller ej. Dermed ikke sagt at man ikke bør bestræbe sig på at skrive en sober og retvisende anmeldelse.

At man ønsker lovmæssigt at blive behandlet som alle andre erhvervsdrivende medfører ikke at man skal vurderes på samme måde som en håndværker. 

Det er helt, helt og ganske og aldeles usammenlignelige ydelser. OG din lovmæssige status har intet med din arbejdsmæssige indsats at gøre.

 

Håndværkeren fremstiller fysiske ting, pigen hjælper dig til nydelse. Ved håndværkeren skal du ikke selv deltage i processen - det skal du hos pigen. 

Ergo har du selv indflydelse på resultatet i sammenspil med pigen, det har du ikke hos håndværkeren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er mit indtryk at man ser forskelligt på anmeldelser. Hvis en anmeldelse skal inspirere mig til, at udvise potentiel interesse i et besøg, så skal den bestemt også indeholde nogle detaljer omkring den seksuelle oplevelse.

 

Det er bestemt også fint at kunne læse, at lokaliteterne være pæne og rene, stedet ligger fint, gode parkeringsmuligheder og bla bla. Men hvis den så efter en ½ A4 side afslutter med "Sexen holder jeg for mig selv, men pigen er sød, så pas godt på hende", så tænker jeg blot "Ok, nu søger jeg ikke en ny bolig så.... hvad skal jeg bruge den til " ;)  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har bemærket at mange af pigene herinde, er blevet yderst følsomme. Hvilket har fået mig til at holde igen med at anmelde pigerne, - vil så nødig såre pigerne.

 

Hvem jeg besøge holder jeg for mig selv, ikke engang pigerne ved at de har haft besøg af mig ;)

Redigeret af asspassion

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvem jeg besøge holder jeg for mig selv, ikke engang pigerne ved at de har haft besøg af mig ;)

Der er faktisk tråd en tråd om små tissemænd herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Det er jo en balancegang det her.

 

På den ene side vil man gerne anmelde, for det er vel det som EG egentlig er til for.

På den anden side syne jeg ikke at man bør anmelde hvis pigen ikke synes om det. Ikke at man altid nødvendigvis skal spørge, men som hovedregel bør man spørge.

Desuden vil man gerne være diskret, af hensyn til pigen, især hvis man har fået lidt bedre service end der egentlig stod på menukortet. Og det er netop det der sker nogen steder. 

Endelig, hvis det er meget positivt, så vil man nogen gange holde det hele lidt for sig selv, så ikke alle andre kommer rendende dagen efter, og man ender med ikke selv at kunne få en tid.

 

Og der er en anden dimension også: Der er en hel skala af oplevelser, hvor det ene yderpunkt er et engangsknald hos en hvor man garanteret aldrig kommer igen, f.eks p.g. a. geografien, og det andet yderpunkt er gentagne GFE eller lign oplevelser hos en hvor man er kommet mang gange, og hvor man efterhånden får *langt udover* hvad menukortet ellers indeholder. Og der er en hel skala af variationer derimellem. Og hvad der kan og bør deles med alverden er ret forskellig i de forskellige scenarier.

 

Hvordan får man lige alle disse hensyn til at gå op i en højere enhed ?

 

Jeg ikke et universalsvar på det.

 

Selv har jeg gjort det, at jeg efter en god oplevelse sommetider har spurgt pigen eller mutter om det var en god ide at skrive lidt om det, og så taget det derfra, men  har altid været diskret. Andre gange har jeg bare holdt det for mig selv, og evt udvekslet det i pm's hvis nogen har spurgt. Det er faktisk en god 'mellemløsning'.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har bemærket at mange af pigene herinde, er blevet yderst følsomme. Hvilket har fået mig til at holde igen med at anmelde pigerne, - vil så nødig såre pigerne.

Ja så

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De få gange jeg har skrevet en anmeldelse har jeg ikke spurgt om lov. Modsat har jeg så heller ikke haft en fornemmelse af, at det var uvant for pigen, eller at hun havde givet udtryk for, at det ønskede hun ikke.

 

Ja, så kunne man jo sige "Hvorfor spurgte du ikke". For det første var der tale om positive anmeldelser, og dernæst kom, at jeg havde fantasi nok til at kunne forstille mig, at jeg måske hurtigt røg ud i noget korrekturlæsning fra pigen, hvilket jeg på ingen måder var interesseret i. For det tredje skaber det vel unødig nysgerrighed og venten, hvis man forlader lokalet og siger "Jeg skriver nok en god anmeldelse en dag, hvis det altså er ok".

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

..........Hvis i bare vidste hvad jeg har oplevet, men ikke kunne skrive om - uhhhh for satteren da, da ;)

Jeg har også oplevet fantastiske ting som jeg godt kunne/havde lov til at skrive om, men som jeg bare ville beholde for mig selv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

At man ønsker lovmæssigt at blive behandlet som alle andre erhvervsdrivende medfører ikke at man skal vurderes på samme måde som en håndværker. 

Det er helt, helt og ganske og aldeles usammenlignelige ydelser. OG din lovmæssige status har intet med din arbejdsmæssige indsats at gøre.

 

Håndværkeren fremstiller fysiske ting, pigen hjælper dig til nydelse. Ved håndværkeren skal du ikke selv deltage i processen - det skal du hos pigen. 

Ergo har du selv indflydelse på resultatet i sammenspil med pigen, det har du ikke hos håndværkeren. 

Mener du heller ikke at man må anmelde en massør, zoneterapeut, healer, osv..osv..?

 

Det er ikke den lovmæssige status jeg tænker på her, men jeg mener at man, hvis man ønsker at blive taget som et seriøst erhverv, så også må affinde sig med de ting som alle andre seriøse erhverv må affinde sig med.

Jeg kan da godt forstå at man er mere intim end de fleste andre erhverv, Pskykologer måske undtaget, men det mener jeg ikke kan retfærdiggøre en "fredning" ifht anmeldelser.

 

Personligt ville jeg nok ikke skrive en anmeldelse efter en god oplevelse hvis pigen eksplicit bad mig om at lade være, men efter en dårlig oplevelse (som skyldes pigen) ville jeg skrive den uanset hvad.

Men jeg var nu heller ikke typen der fortalte at jeg havde en profil på EG (eller VL før i tiden) ved GP besøg.

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg havde læst et indlæg i en anden tråd, hvor en debattør forklarede at pågældende GP ikke ønskede at blive anmeldt. Jeg tillod mig så at stille spørgsmålet om kunden skal spørge GP om lov før vedkommende anmelder hende. Det fik jeg ikke svar på og egentlig passede det heller ikke ind i konteksten i den tråd, så derfor opretter jeg denne.

Et andet spørgsmål er om GP har ret til at sige "nej tak" til at blive anmeldt på EG og skal kunden så imødekomme det ønske? 

 

Selvfølgelig må du anmelde uden at spørge om lov sålænge du holder dig inden for lovens rammer, det er jo netop det hele EG konceptet er her for, at komme med gode og dårlige oplevelser, sexkøber imellem, skal man også spørge håndværkeren om lov til at anmelde hans arbejde ? nej vel......Syntes blot at man skal omtale pigen med respekt uanset om det var godt eller mindre godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har bemærket at mange af pigene herinde, er blevet yderst følsomme. Hvilket har fået mig til at holde igen med at anmelde pigerne, - vil så nødig såre pigerne.

Hvor ridderligt......er det noget nyt du er begyndt på?

Hvem jeg besøge holder jeg for mig selv, ikke engang pigerne ved at de har haft besøg af mig ;)

Foregår det da hjemme foran skærmen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De få gange jeg har skrevet en anmeldelse har jeg ikke spurgt om lov. Modsat har jeg så heller ikke haft en fornemmelse af, at det var uvant for pigen, eller at hun havde givet udtryk for, at det ønskede hun ikke.

 

Ja, så kunne man jo sige "Hvorfor spurgte du ikke". For det første var der tale om positive anmeldelser, og dernæst kom, at jeg havde fantasi nok til at kunne forstille mig, at jeg måske hurtigt røg ud i noget korrekturlæsning fra pigen, hvilket jeg på ingen måder var interesseret i. For det tredje skaber det vel unødig nysgerrighed og venten, hvis man forlader lokalet og siger "Jeg skriver nok en god anmeldelse en dag, hvis det altså er ok".

Man kunne vel også frygte, at anmeldelserne gik fra at være forbrugeroplysning til at være reklame. Og hvis pigen, efter at have leveret århundredes bedste præstation ville blive skuffet, når hun opdager at du måske ikke er den dygtigste reklamemand.

 

 

Det ved du alt om kan jeg høre :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Der skal jo være plads til os alle. Og måske er der allerbedst plads til dig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvis i bare vidste hvad jeg har oplevet, men ikke kunne skrive om  - uhhhh for satteren da, da ;)

Med tanke på den anden debat vi har haft kørende, så bliver jeg sgu bekymret for det udsagn her. :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Århuselsker, hvad nu hvis man som jeg har fokus på oplevelsen som et godt håndværk, der om muligt fører til at det lykkes for mig at opnå det som jeg kommer for?

 

Jeg ikke har noget ønske om en GFE oplevelse, det for mig udgør en selvstændig kvalitet at pigen er ung og smuk, jeg simpelthen har en overfladisk fokus på visuel nydelse i kombination med at pigen leverer en god håndværksmæssig præstation, samtidig med berøringsvenlig kropsnær kontakt de afmålte minutter jeg har betalt for.

 

Hvorfor så ikke vurdere oplevelsen på de kriterier, når det på alle måder i mit tilfælde er ment som en kanon ros til pigen når hun formår at give mig den oplevelse.

 

Præmissen er altså her en aldersforskel på 25 - 30 år, og at hun aldrig ville have dyrket sex  med mig, uden at tage sig betalt for det.

 

Samværet er flygtigt, kortvarigt og overfladisk, så på den præmis synes jeg faktisk at det er både ærligt og regulært at anmelde oplevelsen på alle andre parametre end nogle mellem-menneskelige betragtninger, som vi ikke når at kende hinanden godt nok til at kunne vurdere hinanden på.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Med tanke på den anden debat vi har haft kørende, så bliver jeg sgu bekymret for det udsagn her. :)

Du skal ikke være bekymret. Du og jeg har ikke lavet noget i fællesskab, du ikke kan huske;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor ridderligt......er det noget nyt du er begyndt på?

Foregår det da hjemme foran skærmen?

 

Da jeg hørte Jasmin i radio 24 -7 (om Eroguiden) fik jeg bekræftet, at det såre pigerne hvis en anmeldelse kan have negativ karakter, - hvilket jeg absolut godt kan følge pigerne i.

 

Omvendt, såre det også mig som kunde, hvis jeg har spiltdt mine penge på en dårlig oplevelse med en pige, - "hvilket jeg ikke får mine penge tilbage ved", - så hvorfor bruge livet på at agumentere over for pigerne herinde, som mener det er vores egne skyld, hvis vi ikke har fået noget ud af det! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

så hvorfor bruge livet på at agumentere over for pigerne herinde, som mener det er vores egne skyld, hvis vi ikke har fået noget ud af det! :)

Det har jeg alligevel aldrig set nogen pige herinde påstå... Altså at dårlige oplevelser konsekvent kun er jeres egen skyld uanset hvad. Men pyt. Så længe det passer ind i din argumentation, ik. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sjældent diskuteret eroguide med piger jeg har besøgt.

De par gange det dog er kommet på tale har været med piger som ikke var brugere herinde. Det har dog aldrig været et spørgsmål om at jeg måtte skrive en anmeldelse af vedkommende, men en mere generel snak.

Jeg synes ikke at det er nødvendigt at spørge om tilladelse til det! Bringer man det selv på banen og pigen udtrykker ønske om at man ikke anmelder hende, ville jeg dog altid vælge at respektere dette ønske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...