Hop til indhold

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=christinabarbie

 

Vurdering fra 1 stjerne(dårligste karakter) til 10 stjerner (Bedste karakter)

 

2* - SAMLET VURDERING.

2* - STEDET: meget slidt sted, total samlebånd, ind af for døren, madras på gulvet, og bag den var bagdøren men skulle forlade stedet af.

2* - PROFIL BILLEDER: Falske og mange kg. ved siden af

2* - OPLEVELSE: jeg kom, men kommer aldrig tilbage.

4* - PUNKTLIGHED: hun var der til aftalt tid.

 

Jeg er meget sikker på det ikke er hende på billederne.!

 

Skrev frem og tilbage og dukkede op på adressen, havde spurgt om billeder var ægte, og hun bekræftede det...Der var så lidt ballade med dør telefonen, og hendes tlf. pige kom ned og åbnede.
En stor kraftig pige der slet ikke matchede billederne, som jo var ægte.

 

Så tænkte at det var telefon pigen.... SNYDT!

 

Det var hende, jeg var meget tæt på at gå, men nu var jeg der, og som tester må man tage en for holdet af og til. :)

 

Men ind i en ret snusket sted, og rundt om hjørnet hvor madrassen bare lå på gulvet med tæpper hængt op omkring.

 

Tog den mindste pakke, da der bare skulle tømmes af her.
Hun smilte og var som sådan glad nok, hårde ods med de kort hun har på hånden.
Hun suttede lidt naturel, og fik så liv i banditten, på med gummi.

 

Her fra tænkte jeg hun skal dælme ikke sætte sig på mig :o
Så satte mig op bag hende, hun var faktisk stram nok, men den er heller ikke helt lille.

 

Så hun blev nok lidt overrasket, og jeg var oppe i tempo, imens hun tydeligt havde travlt med det skulle bare være færdigt.

 

Så besluttede at hamre igennem, og hun tog det fint nok, hun små pev lidt nå den kom helt ind, men hun tog den :)

 

Jeg pumpede løs..... kom, blev gjort ren og lukket ned af bagtrappen.

 

Alt i Alt en meget skummel oplevelse jeg bestemt ikke gentager.
Og vil ej heller anbefale andre at prøve.
Men nu kære brødre, snuppede jeg en for holdet her.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Så besluttede at hamre igennem, og hun tog det fint nok, hun små pev lidt nå den kom helt ind, men hun tog den :)

 

.......

........

 

 

Men nu kære brødre, snuppede jeg en for holdet her.

 

 

 

Jeg håber da virkelig ikke, at der er nogen som helst på det hold! Hvad i alverden er det for en opførsel, hvis det ikke er aftalt? Du kunne jo bare have valgt at sige "Nej tak" og gå.  :angry:

 

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den skal jeg lige forstå rigtigt.

 

Du hamrer bare igennem uden varsel eller aftale?

Fordi du føler dig berettiget til straffe pigen, fordi hun har løjet for dig?

 

. . . og nej. Det var vist ikke at tage en for holdet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Hende er jeg vild med – se billederne – varmblodig tøs – vælter rundt i sne –  hun er squ da ikke pivet :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

hamre igennem skal forstås at jeg skulle være færdig..

 

Til dels fordi hun selv havde travlt med at kigge på uret og fremskynde processen, så hun faktisk rykkede frem og tilbage for det skulle gå hurtigere så hun dunkede ind i mig som jeg kom frem af.
beklager hvis det lød forkert i sammenhængen...
jeg burde havde lavet mere mellemrum imellem de to sætninger.



 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tjaaa.......Problemer med gadedøren, måske Du havde været endnu mere overrasket,hvis nøglen var blevet kastet ned til dig,så Du selv kunne åbne og nyde spændtheden op ad trapperne  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

hamre igennem skal forstås at jeg skulle være færdig..

 

Til dels fordi hun selv havde travlt med at kigge på uret og fremskynde processen, så hun faktisk rykkede frem og tilbage for det skulle gå hurtigere så hun dunkede ind i mig som jeg kom frem af.

beklager hvis det lød forkert i sammenhængen...

jeg burde havde lavet mere mellemrum imellem de to sætninger.

 

 

Tag dig ikke af moralens vogtere. De ELSKER at finde fejl og moralisere og prædike hvad er rigtigt og forkert for gud og hver mand.

Ingen ved jo præcis hvad der er sket.

Forbered dig for fremtiden, at hvis du gør noget "man" ikke normalt gør, eller hvis noget af internetpolitiet herinde vurderer som værende forkert, så skal de nok gøre dig opmærksom på det. Du behøver bestemt ikke undskylde det. Bare sæt dem på ignore, hvis du bliver træt af det lort de skriver.

Heldigvis skal vi ikke stå til ansvar for sex-betjentene herinde. Og man kan som sagt bare putte dem på ignore, så man slipper for deres skriverier.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja gud forbyde at man skulle behandle hinanden pænt....

jeg tror at en kunde der syntes han skulle "hamre igennem" uden forudgående aftale ville få en HELT ny definition af hvad det vil sige at hamre igennem når jeg var færdig med ham...

og ikke på en forudaftalt facon!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja gud forbyde at man skulle behandle hinanden pænt....

jeg tror at en kunde der syntes han skulle "hamre igennem" uden forudgående aftale ville få en HELT ny definition af hvad det vil sige at hamre igennem når jeg var færdig med ham...

og ikke på en forudaftalt facon!!

Helt enig!! Behandel andre som man selv vil behandles. Så kommer man rigtig langt i dagligdagen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag dig ikke af moralens vogtere. De ELSKER at finde fejl og moralisere og prædike hvad er rigtigt og forkert for gud og hver mand.

Ingen ved jo præcis hvad der er sket.

Forbered dig for fremtiden, at hvis du gør noget "man" ikke normalt gør, eller hvis noget af internetpolitiet herinde vurderer som værende forkert, så skal de nok gøre dig opmærksom på det. Du behøver bestemt ikke undskylde det. Bare sæt dem på ignore, hvis du bliver træt af det lort de skriver.

Heldigvis skal vi ikke stå til ansvar for sex-betjentene herinde. Og man kan som sagt bare putte dem på ignore, så man slipper for deres skriverier.

Ja det er jo din facon. "Dem jeg ikke er enig med ignorerer jeg". Så er man jo herligt fri for at tænke sig om og bruge argumenter. Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsevier

Men nu kære brødre, snuppede jeg en for holdet her.

 

 

Som anmelder forventer jeg at du snupper mange mange flere for holdet. At kalde sig "anmelderen" forpligter.

Redigeret af Elsevier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der og må konstatere at det var en ren nitte. Damen var faktisk flink og sød nok, men ydede ikke den bedste service og er absolut ikke denne attraktive pige i sneen på billederne. Og ja hun fortjener dæleme dunme en ordentlig omgang for dette bedrag. Hvis en kunde er velsignet med en stor penis er det bare at komme igang med en grundig afretning i form af en hård gennemknepning. Der skal ikke vises nåde, når vi forsøges franarret vores surt tjente eller sødt tjente kroner for den sags skyld. At Jasmin er bedøvende ligeglad med, at en kunde lige har brændt en plov af eller det der er værre, er udtryk for en kynisk holdning over for os kunder. Fri mig for det bavl om hendes rettigheder mv. Hvis man hustler folk må man også tage konsekvenserne af det. Jeg pressede hende også en del for at leve op til en bedre service, men besindede mig dog for at behandle hende dårligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

@bukowsky

du har brændt en plovmand fordi du er dum som et bræt og kun tænker ned nederste hoved .

hvis i fjolser ville gå igen , så ville der være større chance for at alt det fake ville stoppe.

at være en ubehagelig person og nærmest lave overgreb siger alt om dig.

Redigeret af Softcore

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der og må konstatere at det var en ren nitte. Damen var faktisk flink og sød nok, men ydede ikke den bedste service og er absolut ikke denne attraktive pige i sneen på billederne. Og ja hun fortjener dæleme dunme en ordentlig omgang for dette bedrag. Hvis en kunde er velsignet med en stor penis er det bare at komme igang med en grundig afretning i form af en hård gennemknepning. Der skal ikke vises nåde, når vi forsøges franarret vores surt tjente eller sødt tjente kroner for den sags skyld. At Jasmin er bedøvende ligeglad med, at en kunde lige har brændt en plov af eller det der er værre, er udtryk for en kynisk holdning over for os kunder. Fri mig for det bavl om hendes rettigheder mv. Hvis man hustler folk må man også tage konsekvenserne af det. Jeg pressede hende også en del for at leve op til en bedre service, men besindede mig dog for at behandle hende dårligt!

Buko...sig mig lige, hvad er "afretning"? AFRETNING????

Tror sku vi tager den under fri debat!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er jo din facon. "Dem jeg ikke er enig med ignorerer jeg". Så er man jo herligt fri for at tænke sig om og bruge argumenter.

 

Det her forum er slet ikke det rette til at have gode og lange diskussioner og udvekslinger med hovedparten af brugerne. Sådan har jeg det.

Det er fyldt med støj og spam og ALT for mange indlæg, der ikke giver mig noget som helst.

 

Udgangspunktet bør være som du skriver warmgun, at man gør hinanden klogere og diskuttere osv. Men jeg har personligt ikke brug for at blive sat på plads eller irettesat eller andet i den retning. 

Folk må mene hvad de har lyst til, men jeg har personligt brug for positiv respons. Det er konstruktivt for mit vedkommende. Og jeg har læst nok herinde i flere måneder til at vide hvem jeg IKKE kan få det fra. Så det er ignore hurtigst muligt.

Folk skal lade være med at moralisere overfor andre konstant. Pissetrættende at læse hvad man skal gøre og ikke gøre. Jeg skal nok selv finde ud af om jeg har brug for hjælp eller ej. Gider ikke få smidt i hovedet hvordan jeg skal opføre mig og behandle andre.

 

Hvem har i øvrigt også udnævnt dem til moralens vogtere, til internetpolitiet der skal belære andre hvordan de skal opføre sig og agere ift kvinder og sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er så absolut ingen forbrugersikkerhed når det kommer til den her industri. Det er jo det der er galt. Hvis man bestiller noget i Fona og varen ikke lever op til specifikationerne så får man pengene tilbage. Her kan man love guld og grønne skove, og der er ingen konsekvenser når det levede ikke lever op til det leverede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her forum er slet ikke det rette til at have gode og lange diskussioner og udvekslinger med hovedparten af brugerne. Sådan har jeg det.

Det er fyldt med støj og spam og ALT for mange indlæg, der ikke giver mig noget som helst.

Udgangspunktet bør være som du skriver warmgun, at man gør hinanden klogere og diskuttere osv. Men jeg har personligt ikke brug for at blive sat på plads eller irettesat eller andet i den retning.

Folk må mene hvad de har lyst til, men jeg har personligt brug for positiv respons. Det er konstruktivt for mit vedkommende. Og jeg har læst nok herinde i flere måneder til at vide hvem jeg IKKE kan få det fra. Så det er ignore hurtigst muligt.

Folk skal lade være med at moralisere overfor andre konstant. Pissetrættende at læse hvad man skal gøre og ikke gøre. Jeg skal nok selv finde ud af om jeg har brug for hjælp eller ej. Gider ikke få smidt i hovedet hvordan jeg skal opføre mig og behandle andre.

Hvem har i øvrigt også udnævnt dem til moralens vogtere, til internetpolitiet der skal belære andre hvordan de skal opføre sig og agere ift kvinder og sex?

Som andre vist allerede har nævnt - du er da helt udenfor pædagogisk rækkevidde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er så absolut ingen forbrugersikkerhed når det kommer til den her industri. Det er jo det der er galt. Hvis man bestiller noget i Fona og varen ikke lever op til specifikationerne så får man pengene tilbage. Her kan man love guld og grønne skove, og der er ingen konsekvenser når det levede ikke lever op til det leverede.

kun fordi fona er flink , og så vidt jeg ved får du ikke lov at bytte musik og andre tilsvarende ting.

hvis man er så snotdum at se at en vare er forkert og så alligel køber den ...så skal man jo ikke bagefter smadre butikken og prøve at retfærdiggøre sin handling .

Redigeret af Softcore

Del dette indlæg


Link til indlæg

kun fordi fona er flink , og så vidt jeg ved får du ikke lov at bytte musik og andre tilsvarende ting.

hvis man er så snotdum at se at en vare er forkert og så alligel køber den ...så skal man jo ikke bagefter smadre butikken og prøve at retfærdiggøre sin handling .

 

Men man kan vel i hvert fald få hamre butiksassistenten godt og grundigt igennem???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...