Hop til indhold

Recommended Posts

Så når jeg har købt noget af dig, og dette ikke lever op til mine forventninger - så er det i orden jeg gennembanker dig? Så kan du sgu lære det. 

Det er pudsigt som du skifter mellem fine velargumenterende indlæg , og så disse primitive udgydelser.

Helt seriøst -er du i virkeligheden to personer? 

 

Nu er gennempule og gennembanke vel ikke det samme eller er der noget jeg har misforstået?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen med "atmosfæren" mener jeg, at du med dine 20 indlæg nok ikke er helt inde i EG-miljøet.

Dette er ikke negativt ment.

 

Tja nogle ville måske foretrække 20 indlæg fremfor 7000 ! Kvantitet og kvalitet er jo ikke altid det samme, men sjovt nok er der personer som mener de skal give deres besyv med i alt mellem himmel og jord. Begrænsningens kunst er som bekendt jo heller ikke altid lige let! *fnis*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja nogle ville måske foretrække 20 indlæg fremfor 7000 ! Kvantitet og kvalitet er jo ikke altid det samme, men sjovt nok er der personer som mener de skal give deres besyv med i alt mellem himmel og jord. Begrænsningens kunst er som bekendt jo heller ikke altid lige let! *fnis*

 

Det er da utroligt, hvor visse folk, som bl.a. dig, altid har travlt med at kommentere antallet af mine indlæg. Hvad vedkommer det sagen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...