Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så når jeg har købt noget af dig, og dette ikke lever op til mine forventninger - så er det i orden jeg gennembanker dig? Så kan du sgu lære det. 

Det er pudsigt som du skifter mellem fine velargumenterende indlæg , og så disse primitive udgydelser.

Helt seriøst -er du i virkeligheden to personer? 

Nu er gennempule og gennembanke vel ikke det samme eller er der noget jeg har misforstået?

• Svar 77
  • Visninger 14.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg håber da virkelig ikke, at der er nogen som helst på det hold! Hvad i alverden er det for en opførsel, hvis det ikke er aftalt? Du kunne jo bare have valgt at sige "Nej tak" og gå.      /Gina.

• ja gud forbyde at man skulle behandle hinanden pænt.... jeg tror at en kunde der syntes han skulle "hamre igennem" uden forudgående aftale ville få en HELT ny definition af hvad det vil sige at hamr

• @bukowsky du har brændt en plovmand fordi du er dum som et bræt og kun tænker ned nederste hoved . hvis i fjolser ville gå igen , så ville der være større chance for at alt det fake ville stoppe.

Skrevet

Jamen med "atmosfæren" mener jeg, at du med dine 20 indlæg nok ikke er helt inde i EG-miljøet.

Dette er ikke negativt ment.

Tja nogle ville måske foretrække 20 indlæg fremfor 7000 ! Kvantitet og kvalitet er jo ikke altid det samme, men sjovt nok er der personer som mener de skal give deres besyv med i alt mellem himmel og jord. Begrænsningens kunst er som bekendt jo heller ikke altid lige let! *fnis*

Skrevet

Tja nogle ville måske foretrække 20 indlæg fremfor 7000 ! Kvantitet og kvalitet er jo ikke altid det samme, men sjovt nok er der personer som mener de skal give deres besyv med i alt mellem himmel og jord. Begrænsningens kunst er som bekendt jo heller ikke altid lige let! *fnis*

Det er da utroligt, hvor visse folk, som bl.a. dig, altid har travlt med at kommentere antallet af mine indlæg. Hvad vedkommer det sagen?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.