Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan høre at du ikke er helt hjemme i lovgivningen på det område, men på brugerniveau er jeg.

 

Åh, Gud nej. Flere lommejurister. Dem har vi sgu' nok af i forvejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fona er såmænd ikke så flinke, men de har nogle regler der skal følges i forbindelse med købeloven. Det er der ikke i den her industri, og derfor er dårlige oplevelser "bare ærgerlige". Hvis der var nogle spilleregler ville det komme de piger tilgode der reelt set leverer en god, ærlig og redelig "service".

enig hvis tingene ikke passer med specs .. men hvis du vælger en sort højtaler i stedet for en hvid , er der ingen lovkrav som siger du kan du ikke jamre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super argument. Du bidrager på din helt egen måde.

 

Ja, du har nok ikke helt indsniffet atmosfæren endnu?

Men med hensyn det det rent juridiske kan du jo altid konsultere Starson45. Han er inde i tingene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, du har nok ikke helt indsniffet atmosfæren endnu?

Men med hensyn det det rent juridiske kan du jo altid konsultere Starson45. Han er inde i tingene.

Hvilken atmosfære? Hvorfor konsultere om noget når det rent faktisk er almen viden at jeg har ret? Hvis du betvivler at jeg har det, så vil jeg da forslå at du konsulterer Starson45.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Super argument. Du bidrager på din helt egen måde.

 

Måske det er svært for manden at overskue at bidrage til så mange tråde på een gang ;)

 

Han må nok hellere opgradere CPU'en i hans computer til en som kan håndtere multi-threading :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsevier

når der nu er tilbud i elgiganten på et tv til et par tusinde som kan ses i avisen i SORT - og forretningen så kun har varen i HVID - så er der sgu da ingen der tvinger mig til at købe varen ???

 

 

Ja det skulle da bare lige være én af os sex-købere der havde sammenlignet en GP´er med en vare på dén der måde, så var vi blevet haglet ned.

 

Men nu er det jo dig Jasmin, så vælter likes´ne ind HAHAHAHA. Dobbeltmoralen længe leve.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken atmosfære? Hvorfor konsultere om noget når det rent faktisk er almen viden at jeg har ret? Hvis du betvivler at jeg har det, så vil jeg da forslå at du konsulterer Starson45.

 

... og "almen vidende" står således altid til troende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

... og "almen vidende" står således altid til troende?

Undersøg det selv - jeg har ikke tænkt mig at gøre arbejdet for dig. Jeg mangler stadigvæk at få at vide hvad du mener med atmosfæren?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undersøg det selv - jeg har ikke tænkt mig at gøre arbejdet for dig. Jeg mangler stadigvæk at få at vide hvad du mener med atmosfæren?

 

Jamen med "atmosfæren" mener jeg, at du med dine 20 indlæg nok ikke er helt inde i EG-miljøet.

Dette er ikke negativt ment.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen med "atmosfæren" mener jeg, at du med dine 20 indlæg nok ikke er helt inde i EG-miljøet.

Dette er ikke negativt ment.

Ligesom din kommentar "Åh, Gud nej. Flere lommejurister. Dem har vi sgu' nok af i forvejen." heller ikke var?

Mine indlæg afspejler min holdning til de kommentarer der har været til trådstarterens indlæg og rettelse. I andre tråde har jeg set at du har haft travlt med at kommentere, så der er ingen forskel. Det skulle da lige være at der er en del flere kommentarer til det her indlæg end der normalt er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligesom din kommentar "Åh, Gud nej. Flere lommejurister. Dem har vi sgu' nok af i forvejen." heller ikke var?

Mine indlæg afspejler min holdning til de kommentarer der har været til trådstarterens indlæg og rettelse ....

 

Og du tror så ikke, at mine indlæg afspejler min holdning?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og du tror så ikke, at mine indlæg afspejler min holdning?

Det har jeg vist ikke sagt noget om. Hvad du mener er kun du herre over. Hvad med dit indlæg "Åh, Gud nej. Flere lommejurister. Dem har vi sgu' nok af i forvejen." Var det sagt i samme ånd som din kommentar angående indsnifning af atmosfæren?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg vist ikke sagt noget om. Hvad du mener er kun du herre over. Hvad med dit indlæg "Åh, Gud nej. Flere lommejurister. Dem har vi sgu' nok af i forvejen." Var det sagt i samme ånd som din kommentar angående indsnifning af atmosfæren?

 

Nej, her må jeg indrømme, at jeg tænkte på en ganske bestemt bruger, der altid blæser sig op som juridisk ekspert uden at ville vedkende sig det.

 

Derudover er der flere herinde, som har en klar juridisk indsigt, så vidt jeg fornemmer, men du karakteriserede jo dig selv som værende på "brugerniveau".

Er dette en "professionel underdrivelse"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, her må jeg indrømme, at jeg tænkte på en ganske bestemt bruger, der altid blæser sig op som juridisk ekspert uden at ville vedkende sig det.

Derudover er der flere herinde, som har en klar juridisk indsigt, så vidt jeg fornemmer, men du karakteriserede jo dig selv som værende på "brugerniveau".

Er dette en "professionel underdrivelse"?

Nej det er primært på brugerniveau med det forbehold at jeg ofte anvender det i forbindelse med købe-, markedsførings- og funktionærloven.

Fair nok at du tænkte på en anden, men det kom lige efter mit indlæg. Derfor spørgsmålet. Tak for snakken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er primært på brugerniveau med det forbehold at jeg ofte anvender det i forbindelse med købe-, markedsførings- og funktionærloven.

Fair nok at du tænkte på en anden, men det kom lige efter mit indlæg. Derfor spørgsmålet. Tak for snakken.

 

Jamen selv tak da. Håber, at fordrageligheden er genoprettet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En snak var der næppe tale om.

Mere en disput, der startede fordi BX beklagede sig over lommejuristernes tilstedeværelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Beklager tonen, men nu må i ganske enkelt godt stoppe. Endnu en anmeldelsestråd som bliver afsporet med personkonflikter af flere af de sædvanlige debattører. Lykkes det ikke at nå ind til jer med denne henstilling vil der blive uddelt advarsler. Kurator

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg

For det første så straffer du jo heller ikke ekspedienten når du går i Fona for at reklamere. For det andet vil jeg gerne vide hvad du helt nøjagtigt mener med at "straffe pigen"?

Det er altid helt uacceptabelt at straffe ... Så er det sandt.

Mit udsagn var henvendt til dem, der kunne finde på at straffe....fordi billeder ikke passede eller ydelserne eller priserne ikke matchede profilen....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men Hvorfor 'køber' i varen hvis i tydeligvis på forhånd er vildt utilfredse?

 

Ja man har da lov til at gå igen, hvis varen ikke lige er ens type, så bliver der da ingen utilfredshed.

kh. Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altid helt uacceptabelt at straffe ... Så er det sandt.

Mit udsagn var henvendt til dem, der kunne finde på at straffe....fordi billeder ikke passede eller ydelserne eller priserne ikke matchede profilen....

 

Jamen det har du da helt ret i. Selvtægt er aldrig vejen frem. I et reguleret marked vil den eventuelle straf jo komme fra myndighederne på lige fod med andre brancher. Der er forhåbentlig heller ingen der går ind og klasker Fona ekspedienten hvis de kører med falsk markedsføring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen det har du da helt ret i. Selvtægt er aldrig vejen frem. I et reguleret marked vil den eventuelle straf jo komme fra myndighederne på lige fod med andre brancher. Der er forhåbentlig heller ingen der går ind og klasker Fona ekspedienten hvis de kører med falsk markedsføring.

 

Jamen det har du da helt ret i.

Hvis Fona kører med falsk markedsføring, så er jeg så civiliseret, at jeg sætter mig ned foran min PC og skriver en klage, når jeg kommer hjem. 

Jeg gider ikke bruge tid på at diskutere med vedkommende. Det kommer, der næppe noget godt ud af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Generel debat om falsk markedsføring bedes taget under generel debat, opret gerne en ny streng om emnet. Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...