Hop til indhold
Gæst

Jeg er ikke til handlede kvinder!

Recommended Posts

Gæst

Jeg er fuldstændig ligeglad om jeg jeg kan få købesex til 10, 20 eller 30 kr, hvis det er ensbetydende med hun er handlet så ønsker jeg det ikke!!!!

 

http://politiken.dk/debat/ECE2577004/tag-nu-ansvar-og-forbyd-sexkoeb/

 

De skriver, at undersøgelser peger på hver 7 Mand er ligeglad med hun er handlet. Giv da gerne jeres input om i har det sådan. Så må vi se om hver 7 har det sådan på Eroguide

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havnebums vi har krydset klinger og været uenige, men her og i andre af dine nyere indlæg er jeg meget enig med dig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Øv øv. Så skete det at jeg måtte erkende at jeg faktisk er enig med Bumsen i noget. Men grundet emnet så er jeg faktisk glad for at vi er mange der ser ens på det.

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørgsmålet til mænd i undersøgelsen var ikke "Ville du købe sex hos en handlet kvinde?". De har svaret på et spørgsmål med en anden ordlyd, og så er formuleringen rettet bagefter så det bedre kan bruges som skyts. Jeg kan dog ikke huske den oprindelige formulering, og jeg deltog jo ikke i undersøgelsen.

 

Med det sagt: Jeg ville naturligvis hellere gnave mine testikler af end at jeg ville købe sex hos en kvinde der var tvunget til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men gør i noget for at undersøge hendes personlige forhold? Hvordan er det lige at i kan vide om en kvinde er gældsat/handlet? Det undrer mig lidt. De går jo ikke rundt med et skilt hvor der står; Jeg er handlet, i gæld til min alfons osv.

 

Fint nok at man er oppe på moralens høje hest, og erklærer at man IKKE vil købe af en gældsat kvinde. Men hvad betyder det når man alligevel ikke kan se hendes personlige forhold noget sted? Eller det er måske de afrikanske kvinder der trækker i holder jeg helt væk fra? Forklar mig venligst hvordan i undgår det, og hvordan i kan vide jer sikker i jeres sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

At hun er gældsat er ikke det samme som at hun er handlet. En gældsat tømrer er jo heller ikke handlet bare fordi han er gældsat ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men gør i noget for at undersøge hendes personlige forhold? Hvordan er det lige at i kan vide om en kvinde er gældsat/handlet? Det undrer mig lidt. De går jo ikke rundt med et skilt hvor der står; Jeg er handlet, i gæld til min alfons osv.

 

Fint nok at man er oppe på moralens høje hest, og erklærer at man IKKE vil købe af en gældsat kvinde. Men hvad betyder det når man alligevel ikke kan se hendes personlige forhold noget sted? Eller det er måske de afrikanske kvinder der trækker i holder jeg helt væk fra? Forklar mig venligst hvordan i undgår det, og hvordan i kan vide jer sikker i jeres sag.

 Forskning viser desuden, at hver syvende danske mand ikke tager afstand fra sexkøb af handlede prostituerede.

 

Dette er hvad der står. At man ikke tager afstand fra det, hvilket jeg gør. Som Miza og gentlemanandscolar indikerer, så tror jeg formuleringen har været ganske anderledes i undersøgelsen.. eller håber jeg da. Har et håb om 99 ud af 100 eller 100 ud af 100 tager afstand for sex med en handlet kvinde. 

 

Jeg kan ikke garantere for jeg ikke har haft sex med en handlet kvinde.. som du er inde på, har hun ikke en seddel i panden, hvorpå der står handlet. Mennnn…. derfor gør man nu alligevel noget, for en handlet kvinde udviser næppe glæde ved arbejdet. Ja det gør en som hader jobbet oftest heller ikke. Disse Kvinder besøger man jo automatisk ikke igen og advarer andre imod at besøge hende. Nogle gange kan man være heldig og lure det i døren og luske af igen. Så jo man gør da noget, alt hvad man kan med den viden man har. Man kan selvfølgelig løbe ind i en Kvinde som Tanja Rahm, som gjorde sit bedste for at virke glad trods hun hadede jobbet. Her har det på sin vis været et overgreb at besøge hende…. men her er Manden altså uden ansvar i mine øjne. Meget af prostitutionsmodstanden går på Mænd undertrykker og forgriber sig på stakler som ikke ønsker det…. Altså i disse tilfælde hvor Pigen manipulerer Manden til at tro hun kan lide det, ligesom Tanja Rahm, her er Manden altså uden skyld og ansvar. I bagklogskabens klare lys, ville det have været forkert at besøge hende efter hendes efterfølgende udtalelser, men ærlig talt kan manden ikke vide det. For hvis hun har været som Nikita Darling eller Gina Faith, som begge opholder sig på EG trods stilletterne er stillet, kan han da ikke gennemskue det. For er overbevist om både Nikita og Gina har følt sig godt tilpas som Courtisaner, for ellers ville de da ikke have spenderet tid herinde efterfølgende, nu skillingerne ikke trækker længere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor lave to tråde om samme artikel? Louis De Palma har allerede startet denne tråd
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er fordi Havnebumsen mener at det er meget vigtigt at vi tager definitivt afstand fra købesex med handlede kvinder.

Det er jeg 100 % enig med ham i!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Ni är i Danmark på väg att drabbas av samma fula metoder i debatten om att förbjuda sexköp som vi fick i Sverige: Självutnämnda experter med egna agendor, tillrättalagd forskning för att tillfredsställa politiker, och stigmatisering av varje individ som vågar ifrågasätta något.

Det är mycket viktigt att Danska sexarbetare tar öppen och tydlig ställning mot allt detta - om inte kommer förr eller senare självutnämda experter eller andra debattörer att kidnappa agendan och utse sig själva till talespersoner för sexarbetarna för att tala i sina egna intessen. Rubriken om avståndstagande av sexköp av handlade kvinnor ovan är ett typiskt exempel.

Själv lever jag hellre i celibat resten av mitt liv än köper sex en enda gång av en handlad kvinna.

Lille

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Spørgsmålet til mænd i undersøgelsen var ikke "Ville du købe sex hos en handlet kvinde?". De har svaret på et spørgsmål med en anden ordlyd, og så er formuleringen rettet bagefter så det bedre kan bruges som skyts. Jeg kan dog ikke huske den oprindelige formulering, og jeg deltog jo ikke i undersøgelsen.

Med det sagt: Jeg ville naturligvis hellere gnave mine testikler af end at jeg ville købe sex hos en kvinde der var tvunget til det.

Lidt interesseret i at høre, hvorfra du har det der med at spørgsmålene er manipuleret?

De kan ses her sammen med resultatet i tabel 0.23 og 0.25. Uhyggelig og meget uheldig statistik synes jeg. Spørgsmålet er rimeligt klart og ikke til at misforstå.

http://prosentret.no/?wpfb_dl=592

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt interesseret i at høre, hvorfra du har det der med at spørgsmålene er manipuleret?

De kan ses her sammen med resultatet i tabel 0.23 og 0.25. Uhyggelig og meget uheldig statistik synes jeg. Spørgsmålet er rimeligt klart og ikke til at misforstå.

http://prosentret.no/?wpfb_dl=592

 

Tak, så fik vi facts, så lad os kigge på det:

 

15,5% af de der besvarer i undersøgelsen er reelt sexkunder (tabel 0.3).

83% af respondenterne betegner det som usandsynligt eller meget usandsynligt at de vil købe sex i fremtiden (tabel 0.14).

Kan vi blive enige om at holdningen til udsagnet "Det er forkert at købe sex af handlede kvinder" blandt de 83% som ikke køber, er ligegyldigt? Altså, hvis man tager en pragmatisk synsvinkel på det, så er det vigtigere at bearbejde de som forbruger end de som ikke gør.

 

Der er så en interessant ting i undersøgelsen at kun halvdelen har fået forklaret hvad en handlet kvinde er. I halvdelen af spørgeskemaerne har følgende boks været at læse FØR de fik spørgsmålet:

 

HISTORIEN OM IVANNA: Ivanna er 28 år og har, siden hun var 24 år, solgt sex i Danmark. Hun har tidligere solgt sex på gaden, men arbejder i dag på en massageklinik med en telefondame og vagt. I sit hjemland har Ivanna en søn på 5 år, som hun var nødt til at forlade for at kunne forsørge ham, og som hun sender penge hjem til hver måned. Ivanna blev lovet et job som rengøringsassistent af de mænd, der arrangerede hendes tur til Danmark. Men da hun kom til København, fandt hun i stedet ud af, at hun var blevet solgt til bagmænd, som hun skulle afdrage en stor gæld til. Ivanna kan ikke søge et almindeligt job, da hun opholder sig illegalt i Danmark. Hun tør derfor heller ikke kontakte politiet, hvis ikke hun bliver behandlet ordentligt, fordi hun så vil blive udvist. Ivanna drømmer om, at hun en dag kan vende hjem og få et almindeligt job – og måske en uddannelse.

 

 

Af de som IKKE fik denne information i undersøgelsen erklærer 15,4% (omtrent hver syvende) sig uenige eller helt uenige i udsagnet "Det er forkert at købe sex af handlede kvinder"

Af de som faktisk fik informationen i undersøgelsen erklærer 6,8% (svarende til omtrent hver 15.) sig uenige eller helt uenige i udsagnet "Det er forkert at købe sex af handlede kvinder".

 

Så hver 15. mand (og husk på at der er 83% chance for at han ikke køber i fremtiden), har på et oplyst grundlag sagt at det er OK at købe sex hos handlede kvinder. Det fremgår ikke af disse tal om hver 15. mand har reflekteret sig til at de handlede kvinder IKKE får det bedre af at kunderne bliver væk og at han derfor har sat sit kryds ud fra pragmatiske og ikke ideologiske årsager. Bemærk at "Ivanna" i casen rent faktisk sender penge hjem for at løse sit oprindelige problem.

 

Det er selvfølgelig interessant at vide hvem denne 15. mand er. Om han er forbruger eller ikke forbruger, hvorfor han ikke tager afstand. Men det er ikke noget der undersøges, og ikke noget der kan drages konklusioner om her. Jeg synes derfor heller ikke at man kan sige "uhyggeligt og meget uheldigt" om resultatet. Om noget så viser denne undersøgelse at holdninger let kan bearbejdes, samt at der er en stor del af danske mænd som ikke aner hvad en handlet kvinde er.

 

Så jeg holder altså fast i at de ikke er blevet spurgt "Ville du købe sex hos en handlet kvinde?" i undersøgelsen. Hvis de havde taget den lidt længere ud og spurgt "Ville du købe sex hos en kvinde som var tvunget til at have sex med dig?" så vælger jeg på denne solklare morgen i marts at tro at 99% ville have sagt nej.

 

Undersøgelsen taler altså mere for at forsøge at nå hver 15. mand med information, evt. der hvor han muligvis køber sex (Istedgade?), frem for at forbyde det for alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak, så fik vi facts, så lad os kigge på det:

15,5% af de der besvarer i undersøgelsen er reelt sexkunder (tabel 0.3).

83% af respondenterne betegner det som usandsynligt eller meget usandsynligt at de vil købe sex i fremtiden (tabel 0.14).

Kan vi blive enige om at holdningen til udsagnet "Det er forkert at købe sex af handlede kvinder" blandt de 83% som ikke køber, er ligegyldigt? Altså, hvis man tager en pragmatisk synsvinkel på det, så er det vigtigere at bearbejde de som forbruger end de som ikke gør.

Der er så en interessant ting i undersøgelsen at kun halvdelen har fået forklaret hvad en handlet kvinde er. I halvdelen af spørgeskemaerne har følgende boks været at læse FØR de fik spørgsmålet:

Af de som IKKE fik denne information i undersøgelsen erklærer 15,4% (omtrent hver syvende) sig uenige eller helt uenige i udsagnet "Det er forkert at købe sex af handlede kvinder"

Af de som faktisk fik informationen i undersøgelsen erklærer 6,8% (svarende til omtrent hver 15.) sig uenige eller helt uenige i udsagnet "Det er forkert at købe sex af handlede kvinder".

Så hver 15. mand (og husk på at der er 83% chance for at han ikke køber i fremtiden), har på et oplyst grundlag sagt at det er OK at købe sex hos handlede kvinder. Det fremgår ikke af disse tal om hver 15. mand har reflekteret sig til at de handlede kvinder IKKE får det bedre af at kunderne bliver væk og at han derfor har sat sit kryds ud fra pragmatiske og ikke ideologiske årsager. Bemærk at "Ivanna" i casen rent faktisk sender penge hjem for at løse sit oprindelige problem.

Det er selvfølgelig interessant at vide hvem denne 15. mand er. Om han er forbruger eller ikke forbruger, hvorfor han ikke tager afstand. Men det er ikke noget der undersøges, og ikke noget der kan drages konklusioner om her. Jeg synes derfor heller ikke at man kan sige "uhyggeligt og meget uheldigt" om resultatet. Om noget så viser denne undersøgelse at holdninger let kan bearbejdes, samt at der er en stor del af danske mænd som ikke aner hvad en handlet kvinde er.

Så jeg holder altså fast i at de ikke er blevet spurgt "Ville du købe sex hos en handlet kvinde?" i undersøgelsen. Hvis de havde taget den lidt længere ud og spurgt "Ville du købe sex hos en kvinde som var tvunget til at have sex med dig?" så vælger jeg på denne solklare morgen i marts at tro at 99% ville have sagt nej.

Undersøgelsen taler altså mere for at forsøge at nå hver 15. mand med information, evt. der hvor han muligvis køber sex (Istedgade?), frem for at forbyde det for alle.

Jeg prøver lige igen.

Hvorfra har du, at spørgsmålet er manipuleret, som du påstår?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men gør i noget for at undersøge hendes personlige forhold? Hvordan er det lige at i kan vide om en kvinde er gældsat/handlet? Det undrer mig lidt. De går jo ikke rundt med et skilt hvor der står; Jeg er handlet, i gæld til min alfons osv.

Fint nok at man er oppe på moralens høje hest, og erklærer at man IKKE vil købe af en gældsat kvinde. Men hvad betyder det når man alligevel ikke kan se hendes personlige forhold noget sted? Eller det er måske de afrikanske kvinder der trækker i holder jeg helt væk fra? Forklar mig venligst hvordan i undgår det, og hvordan i kan vide jer sikker i jeres sag.

Jeg bruger min mave fornemmelse. Dwt er svært at sætte finger på hvad der gør udslaget, men ofte er det alt for lave priser, hendes billeder, at der tilbydes sex uden kondom for næsten ingenting, der er med til at få fare signalerne til at ringe.

Men mest af alt, så køber jeg kun sex hos danske piger. Med en eller to undtagelser. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøver lige igen.

Hvorfra har du, at spørgsmålet er manipuleret, som du påstår?

 

Hej igen,

Nu begynder du på dit sædvanlige ordkløveri, og det bider jeg altså ikke på. Beklager. Det er første gang jeg graver ned i undersøgelsen, og det andet er hear-say.

 

Så hvis du har noget at sige, så sig det om indlæg #15 og ikke indlæg #7. Og så lad være med at citere indlæg #15 og tal om indlæg #7. Det er dårlig debatstil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kan jo kigge på anmeldelserne herinde, og de er for 90% vedkommende rettet mod udenlandske piger.

 

Jeg kan desuden se, at de fleste herinde gerne besøger piger, som annoncerer med at have døgnåbent. Helt ærligt... døgnåbent..!!!  Det siger sgu da en del om hendes situation. Men mændene er ligeglade.

 

Men neeej, det betyder da ikke, hun er handlet eller er i en ond cirkel, som hun ikke kan komme ud af. Hun gør det med glæde og hun var ægte smadder glad og smilende, da I betalte hende de latterlige småpenge, og også forlangte at hun skulle sluge og hvad ved jeg.

 

Alene de udenlandske pigers menu og priser, mener jeg, vidner om at de ikke har noget valg. Som en hilsen og gestus fra hendes danske gæster, bliver der så efterfølgende skrevet utroligt nedsættende og respektløst generelt herinde både i anmeldelser og i efterlysninger osv.

 

Derfor mener jeg, at brugernes indlæg herinde desværre taler for sig selv. Sad, but true.

 

Og så kan I komme med nok så mange søforklaringer. Det klinger sgu lidt hult.

 

Jeg synes, de udenlandske piger er smukke på deres fotos. Men jeg kunne ikke drømme om at besøge en af dem!! Og for min egen samvittigheds skyld, skærer jeg dem alle over én kam. Hvis de ikke taler dansk = nej tak.

Redigeret af serviceM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg bruger min mave fornemmelse. Dwt er svært at sætte finger på hvad der gør udslaget, men ofte er det alt for lave priser, hendes billeder, at der tilbydes sex uden kondom for næsten ingenting, der er med til at få fare signalerne til at ringe.

Men mest af alt, så køber jeg kun sex hos danske piger. Med en eller to undtagelser. :)

 

Mavefornemmelse...

Jeg er sikker på du også mener at du bruger din sunde fornuft, når det gælder købesex. Jeg bruger da aldrig kun min mavefornemmelse!

Hvis annoncen er oversat til dansk med google translate, eller prisen er meget lav, etc. Ja så er der nok tale om en handlet kvinde. 

Mavefornemmelse er noget jeg bruger, når jeg handler med aktier ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kan jo kigge på anmeldelserne herinde, og de er for 90% vedkommende rettet mod udenlandske piger.

 

Jeg kan desuden se, at de fleste herinde gerne besøger piger, som annoncerer med at have døgnåbent. Helt ærligt... døgnåbent..!!!  Det siger sgu da en del om hendes situation. Men mændene er ligeglade.

 

Men neeej, det betyder da ikke, hun er handlet eller er i en ond cirkel, som hun ikke kan komme ud af. Hun gør det med glæde og hun var ægte smadder glad og smilende, da I betalte hende de latterlige småpenge, og også forlangte at hun skulle sluge og hvad ved jeg.

 

Alene de udenlandske pigers menu og priser, mener jeg, vidner om at de ikke har noget valg. Som en hilsen og gestus fra hendes danske gæster, bliver der så efterfølgende skrevet utroligt nedsættende og respektløst generelt herinde både i anmeldelser og i efterlysninger osv.

 

Derfor mener jeg, at brugernes indlæg herinde desværre taler for sig selv. Sad, but true.

 

Og så kan I komme med nok så mange søforklaringer. Det klinger sgu lidt hult.

 

Jeg synes, de udenlandske piger er smukke på deres fotos. Men jeg kunne ikke drømme om at besøge en af dem!! Og for min egen samvittigheds skyld, skærer jeg dem alle over én kam. Hvis de ikke taler dansk = nej tak.

 

 

Godt skriv

 

Du tør sige det og det syntes jeg er flot. 

 

Det er bindegalt med dem der tager afstand i offentligheden og så når det kommer til stykket så er de pisseligeglade. Det vrimler  med disse umenneskelige og usympatiske individer overalt på nettet

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kan jo kigge på anmeldelserne herinde, og de er for 90% vedkommende rettet mod udenlandske piger.

 

Jeg kan desuden se, at de fleste herinde gerne besøger piger, som annoncerer med at have døgnåbent. Helt ærligt... døgnåbent..!!!  Det siger sgu da en del om hendes situation. Men mændene er ligeglade.

 

Men neeej, det betyder da ikke, hun er handlet eller er i en ond cirkel, som hun ikke kan komme ud af. Hun gør det med glæde og hun var ægte smadder glad og smilende, da I betalte hende de latterlige småpenge, og også forlangte at hun skulle sluge og hvad ved jeg.

 

Alene de udenlandske pigers menu og priser, mener jeg, vidner om at de ikke har noget valg. Som en hilsen og gestus fra hendes danske gæster, bliver der så efterfølgende skrevet utroligt nedsættende og respektløst generelt herinde både i anmeldelser og i efterlysninger osv.

 

Derfor mener jeg, at brugernes indlæg herinde desværre taler for sig selv. Sad, but true.

 

Og så kan I komme med nok så mange søforklaringer. Det klinger sgu lidt hult.

 

Jeg synes, de udenlandske piger er smukke på deres fotos. Men jeg kunne ikke drømme om at besøge en af dem!! Og for min egen samvittigheds skyld, skærer jeg dem alle over én kam. Hvis de ikke taler dansk = nej tak.

Med andre ord så skriver du faktisk om noget som du ikke ved en dyt om. Og det er da helt fint at have sine fordomme. Ifølge dig så er jeg åbenbart en af undtagelserne, men det tror jeg simpelthen ikke på. Jeg presser aldrig en pige til noget, som hun ikke har lyst til. Og jeg betaler ikke piger i Danmark latterlige småpenge. De får den pris, som de sætter. Jeg er enig i, at nogle virker nedsættende og andet i deres anmeldelser. Nogle er dog også meget pæne og egentlig også meget søde. Flere udenlandske piger (nu har jeg primært boltret mig i Flensborg - men det lugter også af Danmark) som der skrives om får mange pæne og søde ord med på vejen. Her tænker jeg bl.a. på Judith (Bording), Alexandra (Flensborg) og Canela (Flensborg). Så det passer ikke at alle har et sort syn på pigerne.

 

Det kan være praktisk at have døgnåbent og så sove i de døde perioder. Pigerne vil gerne tjene penge og det vil være surt fx at betale ca. 650 euro for en lejlighed i Flensborg for en uge og så ikke kunne hive pengene hjem, fordi markedet er sløvt. Så den med at døgnåbent lugter af handlet virker besynderligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej igen,

Nu begynder du på dit sædvanlige ordkløveri, og det bider jeg altså ikke på. Beklager. Det er første gang jeg graver ned i undersøgelsen, og det andet er hear-say.

Så hvis du har noget at sige, så sig det om indlæg #15 og ikke indlæg #7. Og så lad være med at citere indlæg #15 og tal om indlæg #7. Det er dårlig debatstil.

Dårlig debatstil er at præsentere hear-say som fakta.

Side 42 figur 6-1. Der har du det rene resultat udelukkende for sex-kunder. Bestemt ikke mere opmuntrende

Og du påstår stadig, at der er manipuleret med spørgsmålet? Hvor har du det fra? Spørgsmålet står jo lysende klart i rapporeten og du har ikke selv deltaget i undersøgelsen.? Jeg undre mig bare over din påstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...