Hop til indhold
Iron

Uden gummi/kondom ?

Recommended Posts

Hey alle sammen.

Er der nogen af jer som godt kan lide at have sex med pigerne uden kondom?
Jeg forstår simpelthen ikke hvordan i tør.. Puha.. Jeg får helt gåsehud..
Jeg er selv fan af superfransk, men dansk uden gummi.. Ej ellers tak.
Respekt for at i tør dog. Kan jeg få en eller anden form for forklaring? Er det noget i tænder på?
Er i ligeglade med risikoen? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lad mig spørge dig, er du ligeglad med risikoen ved superfransk?

 

Gonorré, syfilis, klamydia kan alle smitte den vej. Det kræver bare at der har været en Herre før dig med samme præferencer og en af de tre sygdomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg  plejer at sammenligne det at have sex uden kondom med det at ride på en hest, uden hesten er der.

 

I begge tilfælde er der højt at flyve,  men dybt at falde.

 

Men hver sine lyster/ulyster.  Jeg er og vil ikke være smagsdommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Er det noget i tænder på?

Er i ligeglade med risikoen?

 

Nej, selvfølgelig er det ikke noget vi tænder på. Vi kan bare lide risikoen. Adrenalinkicken når man venter på testbeskeden fra lægen slår jo al sex i verdenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad mig spørge dig, er du ligeglad med risikoen ved superfransk?

Gonorré, syfilis, klamydia kan alle smitte den vej. Det kræver bare at der har været en Herre før dig med samme præferencer og en af de tre sygdomme.

Ja det har du ret i, dog er risikoen mindre. Chancen for at HIV smitter gennem oralsex er meget meget meget meget meget mindre, nærmest ubetydelig. Jeg er bare interesseret i at høre om folks grunde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det har du ret i, dog er risikoen mindre. Chancen for at HIV smitter gennem oralsex er meget meget meget meget meget mindre, nærmest ubetydelig. Jeg er bare interesseret i at høre om folks grunde :)

 

Er der noget empiri, der underbygger din påstand?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der noget empiri, der underbygger din påstand?

Omtrent al faglitteratur om emnet på både dansk og engelsk. AIDS-Fondet har blandt andet lavet en fin folder ligesom sexlinien har en fin oplysningsside :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En læge fortalte engang, at man rent praktisk ikke helt kunne afgøre, om ubeskyttet oralsex var så ufarligt.

Lad os forestille os at patient X bliver diagnosticeret med HIV. Hvordan skal man så finde ud af, om det var samlejet, der gav personen det, eller om oralsexen alene kunne have forsaget det...

Jeg skal ikke kunne sige, om dette er korrekt, og jeg orker faktisk ikke at Google... Men det bed sig fast hos mig.

Man kan ikke bevise, at ubeskyttet oralsex kan overføre den værste af kønssygdommene... Men man kan vist heller ikke afvise det - var pointen.

Men hey... Jeg dømmer ikke nogen. De kan blive suttet, slikket og bollet uden kondom alt det de vil. Det er folks egen beslutning og sag.

(Og skulle nogen heraf så kalde mig pikforskrækket, så er jeg da heldigvis fløjtende ligeglad) :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle gange skal man overveje om det er risikoen værd, det er ikke kun en selv der kan komme til at lide under ens beslutninger. Hvis det kun er en selv der kan skades er det bare fuld hane.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en solid risiko for diverse kønssygdomme i Danmark, fordi markedet er ureguleret. Det fungerer som sædvanligt bedre i Tyskland, hvor de store FKK-klubber har regelmæssige lægecheck af pigerne, så superfransk og 69 er uproblematiske. En HIV-smittet på sådan et sted er utænkeligt, men kan forekomme i Danmark, måske specielt med Thai-piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg  plejer at sammenligne det at have sex uden kondom med det at ride på en hest, uden hesten er der.

 

Det er nok farligere, når hesten er der - hesten er nemlig Danmarks farligste dyr målt på antallet af personskader :wink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok farligere, når hesten er der - hesten er nemlig Danmarks farligste dyr målt på antallet af personskader :wink:

 

 At ride på en hest uden hesten er der er desuden uhyre svært. Utroligt meget lettere at kneppe uden kondom når kondomen ikke er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En læge fortalte engang, at man rent praktisk ikke helt kunne afgøre, om ubeskyttet oralsex var så ufarligt.

 

 

Det var nok fordi han fandt din liste over piger du gerne ville besøge og ikke gad dele dem med dig :D Haha ej

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så længe nydelsen ved oral uden kondom, overskygger risikoen ved samme, så fortsættes.

Hvis modparten ligeledes får mere ud af det på denne måde, er det en jo win-win situation.

 

Og ja, jeg er ganske klar over risikoen, så  modstanderne af ovenstående, bedes spare mig for deres moralske opstød, så i bedes venligst koncentrere jer om det der er vigtigt for jer i tilværelsen, og ikke blande jer i hvad andre foretager sig.

Tak.

 

Venligst Landsbytossen -stadig uden smart phone   :(

 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var nok fordi han fandt din liste over piger du gerne ville besøge og ikke gad dele dem med dig :D Haha ej

Say what? Er jeg nu blevet én af drengene??? :D

Kunne være Admin skulle lave en ekstra tøse-farve til de pensionerede :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Say what? Er jeg nu blevet én af drengene??? :D

Kunne være Admin skulle lave en ekstra tøse-farve til de pensionerede :cool:

Indrøm bare... Du er også til piger... :cool: :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indrøm bare... Du er også til piger... :cool::P

Ja, altså jeg kan godt lide dem og synes de er smukke... Men jeg tror bare, at jeg overlader det med at besøge dem til jer. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok farligere, når hesten er der - hesten er nemlig Danmarks farligste dyr målt på antallet af personskader :wink:

 

 

 Medmindre det er en kæphest :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Personligt vælger jeg at tage risikoen fordi nydelsen er bare meget større ved at få slikket pik uden gummi.

Det er også farligt at gå ud for din dør eller cykle uden hjelm.

Personligt kunne jeg aldrig drømme om at cykle uden hjelm, eller cykle over for rødt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En læge fortalte engang, at man rent praktisk ikke helt kunne afgøre, om ubeskyttet oralsex var så ufarligt.

Lad os forestille os at patient X bliver diagnosticeret med HIV. Hvordan skal man så finde ud af, om det var samlejet, der gav personen det, eller om oralsexen alene kunne have forsaget det...

Som tidligere professionel i både sundhedsvæsen og ngo-miljøet omkring HIV kan jeg bekræfte at registreringen af smittemåde følger logikken for "størst sandsynlighed". Har en mand haft ubeskyttet både penetration og oral med en kendt hivsmittet, så er det penetrationen der registreres som smitteveje. Derfor kan registrene ikke bruges til forskningen i risikoen ved oral.

Jeg har selv mødt en hivsmittet fyr, der hævdede som trækkerdreng at have solgt oral, dvs. at han havde ladet mænd sutte ham uden selv at sutte. Ingen i sundhedsvæsnet troede på ham (altså på at han ikke havde lavet andet), så han blev registreret som ukendt smittevej.

Hvis en smittet mand har haft sex med mange ukendte, herunder i udlandet, og man ikke kan opspore en smittet blandt de partnere, der kendes, så kan det ende med at smitten registreres efter den mest sandsynlige risikoadfærd, fx anal penetration, eller "udlandet".

Sådan var det i hvert fald for 15-20 år siden. Ting kan have ændret sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt vælger jeg at tage risikoen fordi nydelsen er bare meget større ved at få slikket pik uden gummi.

Det er også farligt at gå ud for din dør eller cykle uden hjelm.

Personligt kunne jeg aldrig drømme om at cykle uden hjelm, eller cykle over for rødt.

 

Cykle med hjelm?? Nej fy for saaatan. Så bruger jeg meget hellere kondom. Jeg skal helt ærligt sige at hjelmen fortar det dejllige med cykling langt mere end hvad kondomet gør det ved bombom.

 

Desuden ser jeg latterlig ud med hjelm. Det gør jeg vistnok med kondom også ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Cykle med hjelm?? Nej fy for saaatan. Så bruger jeg meget hellere kondom. Jeg skal helt ærligt sige at hjelmen fortar det dejllige med cykling langt mere end hvad kondomet gør det ved bombom.

 

Desuden ser jeg latterlig ud med hjelm. Det gør jeg vistnok med kondom også ....

 

Risikoen for at styrte på cykel har jeg erfaret og det var et slemt styrt.

Så idag kører jeg altid konsekvent med hjelm på cykel!

Jeg kan ikke se det morsomme i at tillægge hjelmen æstetisk betydning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Alt har æstetisk betydning. Alt ...

 

Muligvis, men jeg ser stadig ikke det morsomme i at lave grin med cykelhjelmen taget min situation med det voldsomme styrt i betragtning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Cykle med hjelm?? Nej fy for saaatan. Så bruger jeg meget hellere kondom. Jeg skal helt ærligt sige at hjelmen fortar det dejllige med cykling langt mere end hvad kondomet gør det ved bombom.

 

Desuden ser jeg latterlig ud med hjelm. Det gør jeg vistnok med kondom også ....

 

Jeg knalder med cykelhjelm på og cykler med kondom...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...