Hop til indhold
Gæst

Foråret i luften...

Recommended Posts

Godt med dig frække hihi. Du ved godt jeg genert og ikke til det billede halløj smil...

Knus kram

 

 

HOST HOST - Og månen er lavet af grøn ost . . .  :D

 

Venter nok med sex i naturen, til det er blevet lidt varmere . . .  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

HOST HOST - Og månen er lavet af grøn ost . . . :D

Venter nok med sex i naturen, til det er blevet lidt varmere . . . :P

Ja det med at vente med sex i det fri til det bliver varmere er jeg ned på, men tog her til eftermiddag kaffen i en lille læ krog i haven mens hundene søgte efter skinke tern og godbider i haven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

HER ER DET TOPLØST på terrassen . . .  :P  :P  :P  LÆ OG INGEN VIND . . . .  :P  :P  :P  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil foreslå jer at flytte i en 2 v på tredje i en storby, uden så meget som en potteplante der skal vandes.

 

I kan så køre med det offentlige med chauffør, og spise en masse thai/India takeaway, og i det hele taget holde jer en bolig, og en hverdag med et minimum af presserende praktiske gøremål i fritiden :rolleyes:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske :-P

 

Ellers er det en af cherie's slaver der lige skulle ned og handle for hende :eek:  :shock:  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide om det var an2n idag  :lol:  :lol:  :lol:

Nu LUKKER du . .  :D

 

Jeg er da mere brun, end den hvide asparges . . .  ;)

 

Dog idag er det de danske nationalfarver - Rød hud og hvidt skæg . . .  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men GLÆDER mig til igen at kunne nyde sådan en bodytequila på terrassen . .  :P  :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I dag er den hjemme! Perfekt vejr, smilende gæster, total forårs liderlig krop her juuuhuuu SMIL.

Ud og nyd det i der kan.. Resten få et godt forårs knald og nyd den fornyet energi smil.

Hvis jeg havde fri, ville jeg bade i havet og have en skøn frokost med en kold og en lille en sammen med gemalen el en god veninde, med solen i ansigtet. En omgang forårs rengøring er også en skøn ting...

Nu går der ikke lang tid før pigerne cykler med små sommerkjoler mmm... Love it, skønt med forår og nyt liv.

Rigtig god dag til jer alle. Kæmpe solskinskys fra Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her vejr vi har nu gør mig kiste glad.

Og tæskelidderlig!

Pigerne, tøzerne, kvinderne ser bare ekstra dejlige og smilende ud.

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her vejr vi har nu gør mig kiste glad.

Og tæskelidderlig!

Pigerne, tøzerne, kvinderne ser bare ekstra dejlige og smilende ud.

 

Ja, gid jeg snart kunne tage på basserier.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad holder dog dig tilbage? Virker den kun om sommeren?

 

Næh, den virker skam hele året. Og ganske tilfredsstillende (høhø!). Men i mit arbejdsliv har vi højsæson om foråret, og basserierne skal jo foregå i dagtimerne.

Desuden skal der jo være et passende mål for basserierne ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næh, den virker skam hele året. Og ganske tilfredsstillende (høhø!). Men i mit arbejdsliv har vi højsæson om foråret, og basserierne skal jo foregå i dagtimerne.

Desuden skal der jo være et passende mål for basserierne ;) ;)

Ahhh.

Er ekspertgruppen vendt tilbage med deres rapport? Har du udvalgt en værdig arving? Fortæl fortæl!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahhh.

Er ekspertgruppen vendt tilbage med deres rapport? Har du udvalgt en værdig arving? Fortæl fortæl!

 

Man er i den søgende fase. Godt skal jo ikke følges af mindre godt.

Men hvad med dig selv? Blev du ikke også arbejdsløs for ikke så længe siden? ;):P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man er i den søgende fase. Godt skal jo ikke følges af mindre godt.

Men hvad med dig selv? Blev du ikke også arbejdsløs for ikke så længe siden? ;):P

Jo jo. Min kontrakt blev opsagt uden varsel.

Indtil videre så har Angelina mig prøve ansat.

Ellers er der er sød pige, der har mig til samtale, sådan off the books.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo jo. Min kontrakt blev opsagt uden varsel.

Indtil videre så har Angelina mig prøve ansat.

Ellers er der er sød pige, der har mig til samtale, sådan off the books.

 

Jeg lytter spændt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lytter spændt!

Angelina er en gavmild og dygtig arbejdsgiver, der virkelig behersker sit fag og ikke er bleg for at arbejde igennem. Hun er sød, ligefrem og fræk. Men også ret krævende, det er i et andet tempo end frk Faith havde som modus operanti.

Mht til off the books arbejdsgiveren, så var jeg til ny frisør i sidste uge, og der var rigtig god kemi at spore. Så god at hun inviterede sig selv til et hjemmebesøg, med middag, i lørdags. Der lurer et potentiale for et partnerskab, end en ansættelse :)

Ellers så spøger Ida Sunshine i kulissen, som mulig kontraktholder. Men det er, indtil videre, kun baserer på samtaler og brev korrespondance. Men et "kemi møde" forelægger snarest, da hendes intelligens og personlighed i den grad tænder mig.

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Angelina er en gavmild og dygtig arbejdsgiver, der virkelig behersker sit fag og ikke er bleg for at arbejde igennem. Hun er sød, ligefrem og fræk. Men også ret krævende, det er i et andet tempo end frk Faith havde som modus operanti.

Mht til off the books arbejdsgiveren, så var jeg til ny frisør i sidste uge, og der var rigtig god kemi at spore. Så god at hun inviterede sig selv til et hjemmebesøg, med middag, i lørdags. Der lurer et potentiale for et partnerskab, end en ansættelse :)

 

Frisør? Hvad har du, som jeg ikke har?

M.h.t. "arbejdsgiver" kunne jeg godt tænke mig at finde en rigtig lækker negerpige, men vi må se, hvad tourneen bringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frisør? Hvad har du, som jeg ikke har?

M.h.t. "arbejdsgiver" kunne jeg godt tænke mig at finde en rigtig lækker negerpige, men vi må se, hvad tourneen bringer.

Jeg har hørt at Tiffany Diamond er en fantastisk "arbejdsgiver", hvis hun er mørk nok :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har hørt at Tiffany Diamond er en fantastisk "arbejdsgiver", hvis hun er mørk nok :)

 

Jeg kunne godt tænke mig noget mere p/d. Det er jeg jo blevet så vant til ;) ;)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...