Gæst Skrevet 3. Marts, 2015 Solen står lige ind af den store teressedør i soveværelset, jeg kan se havet ser roligt ud, træerne har knopper på, himmelen er lyseblå og kroppen reagere med glæde og energi... Håber i alle får nydt alt det dejlige der kommer nu- blomsterne der så småt kommer op af jorden og menneskerne med et smil på... Børn og dyr der leger og forelskede par går ture... Skøn dag til jer og vi ses når det rigtig går i kroppen på os alle smil. Knus og varme krammer fra Line. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 602 Skrevet 3. Marts, 2015 Ja line det er forår Den ene nabo er begyndt at vaske og polere sin rædsel ag en motorbåd der siden midt i september har stået og spæret udsigten fra mit køkken vidue så nu er der håb for at jeg snart får udsigten tilbage. Den anden nabo har i 3 dage på skift prøve startet plæneklipper, havefræser og diverse andet motoriseret haveudstyr. Slev humper man bare rundt på krykker og kan end ikke selv flytte sin kaffe ud på terrassen for at nyde en solstråle eller 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Marts, 2015 Ja line det er forår Den ene nabo er begyndt at vaske og polere sin rædsel ag en motorbåd der siden midt i september har stået og spæret udsigten fra mit køkken vidue så nu er der håb for at jeg snart får udsigten tilbage. Den anden nabo har i 3 dage på skift prøve startet plæneklipper, havefræser og diverse andet motoriseret haveudstyr. Slev humper man bare rundt på krykker og kan end ikke selv flytte sin kaffe ud på terrassen for at nyde en solstråle eller 2 Gå over med en kop kaffe og en lille en til dem alle og ønsk god dag, så hjælper de nok dig med at få udsigten tilbage hurtigt smil. God bedring og se sådan på det, at du kan nyde en god bog, lidt meditation, måske noget god musik , i en havestol med tæppe på og få hele foråret ind med ro på smil. At finde de små glæder, giver plads til de store ting i livet. Knus og kram til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 3. Marts, 2015 Vil lige oplyse at her sner det lige nu, forår? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 602 Skrevet 3. Marts, 2015 Vil lige oplyse at her sner det lige nu, forår? Da line og jeg skrev skinnede solen fra en skyfri himmel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 3. Marts, 2015 Der er lige faldet sne igen Og så på news at Billund er danmarks vådeste by, fuck jeg flytter snart hjem til texas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 3. Marts, 2015 Der er lige faldet sne igen Og så på news at Billund er danmarks vådeste by, fuck jeg flytter snart hjem til texas. Så vil jeg hellere bo i regnvåde danmark, end at flytte til en stat fyldt med religiøse tossepander og skydegale våben gale mennesker :) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 3. Marts, 2015 (edited) Så vil jeg hellere bo i regnvåde danmark, end at flytte til en stat fyldt med religiøse tossepander og skydegale våben gale mennesker Falder selv ind under skydegale mennesker, også har man noget at skyde igen med når de religiøse klaphatte spiller op Redigeret 3. Marts, 2015 af DETH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Marts, 2015 Det begynder også snart at klø i bådfolket for at komme i gang. Og i år skal jeg jo til at avertere efter nyt "mand"skab ;). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 602 Skrevet 3. Marts, 2015 Det begynder også snart at klø i bådfolket for at komme i gang. Og i år skal jeg jo til at avertere efter nyt "mand"skab ;). Nå du vil ikke sjle med "pensionister" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 3. Marts, 2015 Her i Sønderjylland regner og hagler det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. Marts, 2015 Ja lige på nær at min bil var én stor isklump i morges, så var det faktisk en skøn dag. Lidt varme og sol, det hjælper altid på forårs fornæmmelserne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Marts, 2015 Nå du vil ikke sjle med "pensionister" Pensionister har jo det særkende, at de er pensionerede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 3. Marts, 2015 Pensionister har jo det særkende, at de er pensionerede Og bliver sære. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 3. Marts, 2015 Har plukket de første ramsløg . . . MUMS SÅ ER FORÅRET KOMMET . . . Bådfolket er begyndt at skure/skrubbe . . Dyppede tæerne i fjorden i den lune sol - MEN et par dage inden det bliver længere end til over knæene . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 3. Marts, 2015 Det begynder også snart at klø i bådfolket for at komme i gang. Og i år skal jeg jo til at avertere efter nyt "mand"skab ;). Har du kaster synet på en ny matros? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. Marts, 2015 Det begynder også snart at klø i bådfolket for at komme i gang. Og i år skal jeg jo til at avertere efter nyt "mand"skab ;). Bx, har du ikke en pige i hver havn haha, jeg har en pige i hver tyske lufthavne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
david a 135 Skrevet 3. Marts, 2015 Bx, har du ikke en pige i hver havn haha, jeg har en pige i hver tyske lufthavne. Jeg troede det var på hver en FKK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 3. Marts, 2015 Det begynder også snart at klø i bådfolket for at komme i gang. Og i år skal jeg jo til at avertere efter nyt "mand"skab ;). BX - jeg troede ikke du var på den vogn!! Du mener vel rettelig "kvindskab"??!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Marts, 2015 BX - jeg troede ikke du var på den vogn!! Du mener vel rettelig "kvindskab"??!! Hvorfor tror du, at der er citationstegn om "mand"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. Marts, 2015 Jeg troede det var på hver en FKK der ligger også en klub relativ tæt på hver lufthavn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 3. Marts, 2015 Hvorfor tror du, at der er citationstegn om "mand"? Derfor også citationstegn om " kvindskab". Sådan!! Beklager jeg forstyrrede dine cirkler. Du skal ikke tro jeg er noget. (Frit efter Janteloven). Jeg ved, jeg ikke er noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Marts, 2015 Op til 13 grader og sol i weekenden- bare ikke lige hvor jeg bor, men dog sol smil. Er blevet lovet sex i naturen, så NU det sgu forår hihi... Vil finde rødhætte kostumet og måske en røvkort kjole samt sandalerne frem allerede nu... God aften til jer. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 4. Marts, 2015 Op til 13 grader og sol i weekenden- bare ikke lige hvor jeg bor, men dog sol smil. Er blevet lovet sex i naturen, så NU det sgu forår hihi... Vil finde rødhætte kostumet og måske en røvkort kjole samt sandalerne frem allerede nu... God aften til jer. Knus Line Får vi en selfie . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Marts, 2015 Får vi en selfie . . . Godt med dig frække hihi. Du ved godt jeg genert og ikke til det billede halløj smil... Knus kram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg