Hop til indhold
Gæst

Foråret i luften...

Recommended Posts

Der er vist kun et par stykker der fatter det!

Jeg er fuldstændig enig, foråret er skønt, det er sommeren også, det jeg synes er unødvendigt, det er at 2 sidder og skriver til hinanden, indforstået snak, det er vel unødvendigt?

Hvis jeg er en sur gammel mand for det, så fred være med det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I kan jo bare blive siddende bag skærmen og være sure gamle mænd ... Lad dog mig om jeg at glæde mig over livets småting i fred og lad jeres egen brokketråd.. Men seriøst- prøv af gå udenfor , det virker til livet leves her for en del ( stor del!) af jer og det må ærligt siges at være sørgeligt så dårlig karma i uddeler..

Rigtig god solskinsdag til jer- få noget fisse og sol så i kan glæde jer lidt på andres vejende.

Knus og kram Line

Hahaaah, så kan de/vi lære det! :D

Sådan, Line! Folk der ikke kan glæde sig over at solen lige nu vinder kampen mod mørket, de er ikke værd at spilde mere krudt på!

Line, lad os sætte os på en bænk sammen og nyde solen, hvis du tager noget varmt og lidt vådt med så finder jeg noget du kan sidde på :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Titman, jeg hvem synderen er ang regn i dit omr, når nu der er forår i resten af landet :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ting vi godt vidste.

 

Men vi glemmer det i den travle hverdag, så det er godt vi bliver mindet om de gode og positive ting ind i mellem.

Jeg er en branche hvor vi ofte fejrer noget med receptioner og bobler til :D Så det er tæt på daglige fejringer :P

 

Tjah, i min brachhe, som er i det offentlige, er disse begivenheder sjældne. Vi er glade og taknemmelige for en banan eller et æble om formiddagen.

 

Men med hensyn til den travle hverdag, så har jeg tidligere i anmeldelser herinde givet udtryk for, hvor saliggørende det er, når man bliver lukket ind på bordellet.

 

Her har man en ægte "Erloeste Stunde" (tysk "ø-funktion virker ikke hos mig).

 

Jeg behøver vel ikke skrive, at det drejer sig om mine besøg på SexyClub.

En ubeskrivelig følelse, som jeg har forsøgt at gengive i lyrik (16.11.12). Her er hverdagen lukket helt ude i den tid, man har reserveret, og spændet imellem at tage afsked i den halvmørke entre med en nøgen pige og så blive blændet af lyset, når døren åbner sig, er overvældende.

 

Jeg klarede det dog fint ved at være bevidst om, at jeg havde en aftale til nogle uger senere.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

men han er nok ikke anti-tits haha

 

 

Guuuud ja! Titman hadede jo også julen i min julehygge-tråd. Måske han bare generelt er et anti-hygge-menneske! :D

 

Han er nok slet ikke et menneske.

 

(skjult citat af Stauning om Scavenius)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist kun et par stykker der fatter det!

Jeg er fuldstændig enig, foråret er skønt, det er sommeren også, det jeg synes er unødvendigt, det er at 2 sidder og skriver til hinanden, indforstået snak, det er vel unødvendigt?

Hvis jeg er en sur gammel mand for det, så fred være med det

 

Du har bemærket vi er under "Hyggesnak" ikke ? det er netop det vi gør her :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, i min brachhe, som er i det offentlige, er disse begivenheder sjældne. Vi er glade og taknemmelige for en banan eller et æble om formiddagen.

 

Jeg behøver vel ikke skrive, at det drejer sig om mine besøg på SexyClub.

 

Godt vi ikke er i sammen branche så :P

Men det er jo vores fælles skatte penge som I bruger, så jeg ser gerne den ydmyghed som offentlige ansatte udviser, max. en banan om dagen er ok ! Det får de indsatte også på Frederiksberg Zoo hehe, den lå lidt i luften, da du selv nævnte bananen :lol:

 

Jeg håber sandelig ikke du besøgte/besøger bordeller/Nik i din arbejdstid, da du ofte har nævnt at du var på sjov i forbindelse med ærinde-besøg for embedet. 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist kun et par stykker der fatter det!

Jeg er fuldstændig enig, foråret er skønt, det er sommeren også, det jeg synes er unødvendigt, det er at 2 sidder og skriver til hinanden, indforstået snak, det er vel unødvendigt?

Nej, det er vel ikke unødvendigt! Ellers gjorde folk det jo ikke!? Og unødvendigt i forhold til hvad? Dine sarte pingpong-allergiske øjne? Det er da åbenlyst dig, der har et fatte-problem! :D

Og hvem er du (og Titman) til at afgøre, hvad der egner sig til PB, når dem som har ført samtalen, ikke føler det behov?

Hvor jeg dog aldrig kommer til at forstå mennesker som jer, som vil se det negative og har dette brok-behov!

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt vi ikke er i sammen branche så :P

Men det er jo vores fælles skatte penge som I bruger, så jeg ser gerne den ydmyghed som offentlige ansatte udviser, max. en banan om dagen er ok ! Det får de indsatte også på Frederiksberg Zoo hehe, den lå lidt i luften, da du selv nævnte bananen :lol:

 

Jeg håber sandelig ikke du besøgte/besøger bordeller/Nik i din arbejdstid, da du ofte har nævnt at du var på sjov i forbindelse med ærinder-besøg for embedet. 

 

Nej, ind imellem er der folk, der har været klogere end mig.

 

Med hensyn til bananen (undskyld Bananas), så kan den ikke koste det offentlige ret mange penge, da den ofte er rådden i spidsen.

 

Og jo, jeg har da besøgt Nikita i de dele af min arbejdstid, der af arbejdsgiveren har været defineret som "ulønnet mellemtid". Når jeg ikke har fået penge for det, kunne jeg vel lige så godt gå ud og få sjaw for det.

 

Einfach so.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

men han er nok ikke anti-tits haha

Prøv det af.

Skriv et indlæg om det skønne i tits.

Jeg ville ikke blive overrasket ;) 

 

 

Dejligt vejr i aften forøvrigt. Fuglene er først lige gået til ro, i deres små hyggelige kasser, jeg i kærlighed til de små væsner, har stået og banket sammen til dem. Håber sådan på der kommer masser af små bløde pippende unger :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må have knaldet med mænd som havde disse tendenser ? :P

Var det ham som ikke sagde et eneste ord under hele akten :lol:

Har sgu aldrig oplevet at møde en gæst, der teede sig sådan IRL. Det tør de fleste folk jo ikke. Det er meget nemmere at være kværulerende bag skærmen. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, ind imellem er der folk, der har været klogere end mig.

 

Og jo, jeg har da besøgt Nikita i de dele af min arbejdstid, der af arbejdsgiveren har været defineret som "ulønnet mellemtid". Når jeg ikke har fået penge for det, kunne jeg vel lige så godt gå ud og få sjaw for det.

 

 

Ach so !

 

Tak for komplimentet :D

 

Du er vel ikke på timeløn så der er ikke noget som hedder "ulønnet mellemtid" ?

Og overarbejde er der vel ikke meget af i det offentlige... man går bare hjem og fortsætter næste dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Dejligt vejr i aften forøvrigt. Fuglene er først lige gået til ro, i deres små hyggelige kasser, jeg i kærlighed til de små væsner, har stået og banket sammen til dem. Håber sådan på der kommer masser af små bløde pippende unger :)

 

Min kat vil gerne lege med de små pippende unger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har sgu aldrig oplevet at møde en gæst, der teede sig sådan IRL. Det tør de fleste folk jo ikke. Det er meget nemmere at være kværulerende bag skærmen. ;)

 

Ja folk herinde har det hele i munden (læs bag skærmen)

I virkeligheden er folk sødere IRL ikke, make love not war ! :D

 

Selv den værste EG-bandit bliver blød eller hård om man vil, overfor en kvinde :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, det er vel ikke unødvendigt! Ellers gjorde folk det jo ikke!? Og unødvendigt i forhold til hvad? Dine sarte pingpong-allergiske øjne? Det er da åbenlyst dig, der har et fatte-problem! :D

Og hvem er du (og Titman) til at afgøre, hvad der egner sig til PB, når dem som har ført samtalen, ikke føler det behov?

Hvor jeg dog aldrig kommer til at forstå mennesker som jer, som vil se det negative og har dette brok-behov!

 

Nikitapigen får også lige en SÅDAN! :D

 

Ps. der er også plads på solbænken til dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor jeg dog aldrig kommer til at forstå mennesker som jer, som vil se det negative og har dette brok-behov!

Det er jeg glad for!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ach so !

 

Tak for komplimentet :D

 

Du er vel ikke på timeløn så der er ikke noget som hedder "ulønnet mellemtid" ?

Og overarbejde er der vel ikke meget af i det offentlige... man går bare hjem og fortsætter næste dag.

 

Min lønstruktur er lidt speciel, selv for det offentlige, så jeg vil af diskretionsårsager ikke komme nærmere ind på den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

........ I virkeligheden er folk sødere IRL ikke, make love not war ! :D......

 

 

 

Gælder det også dig :P:D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Min lønstruktur er lidt speciel, selv for det offentlige, så jeg vil af diskretionsårsager ikke komme nærmere ind på den.

 

Hr. X ... du kan da ikke stadig være på lønningslisten for Scavenius?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hr. X ... du kan da ikke stadig være på lønningslisten for Scavenius?

 

Har du aldrig hørt om krigsinvalider? Undskyld .... samarbejdspolitiksinvalider.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Min kat vil gerne lege med de små pippende unger ;)

Det finder missen nok selv ud af. Her er plads til alle.

I øvrigt tager jeg det som en kompliment at du ikke har mig på ignorer mere. Tak Tits.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...