Hop til indhold
Gæst

Er det god stil?

Recommended Posts

Gæst

Ludwig, du gentager dig selv. Vi er bare uenige :-).

GF

ÅH, så forstår jeg bedre.

Jeg troede at stædighed også spillede ind..:-)

Redigeret af Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ville gøre det stille forsøg du beskriver, det skader ingen, da det går igennem en veninde

 

jeg vil mere sammenligne det med at godt nok er 'mekanikeren fritstillet efter eget valg', men derfor kan der da godt laves en bil i ny og næ, hvis interessen stadig er der  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Havnebums,

Ja, der er delte meninger, om din plan er god stil. Nogle piger ville finde det upassende, andre ville ikke. Spørgsmålet er om den her pige, du vil have kontakt med, ville finde det upassende... Så med alle de ubekendte og risikoen for at støde hende, burde du måske bare lade være? :)

Hey Nikita

 

Du er jo nok den bedste til at svare, hvordan ville du reagere hvis en af dine fhv. kunder kontaktede dig på den måde som Havnebumsen foreslår?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Nikita

Du er jo nok den bedste til at svare, hvordan ville du reagere hvis en af dine fhv. kunder kontaktede dig på den måde som Havnebumsen foreslår?

Nårh ja, det kan jeg da godt svare på.

Jeg ville altså ikke blive stødt. Det ville ikke gøre ondt på mig. Hvis det var én, som jeg kendte rigtig godt, ville jeg nok sågar skrive en mail og sige tak for opmærksomheden, men at jeg desværre ikke var tilgængelig.

Men det er jo egentlig ligegyldigt, hvordan jeg ville reagere på det, for jeg går ikke ud fra, at det er mig, at Havnebumsen vil have fat i. ;)

Og da der jo åbenlyst er nogle piger, der ville finde det upassende, skrev jeg, som jeg gjorde. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

At tage direkte eller indirekte kontakt til en tidligere GP, der er stoppet vil jeg betragte som absolut no-go og dårlig stil overhovedet at overveje.

 

Dette alene af den grund, at du er i tvivl og stiller spørgsmålet viser, at den tidligere GP måske / måske ikke kunne følge sig stødt og føle sine grænser overtrådt.

Prøv at forestille dig at hun har skiftet sit gamle liv ud med et nyt og ønsker at tage helt afstand og så bliver hun pludselig kontaktet af en tidligere kunde og skal forholde sig til noget, som hun måske ikke har en interesse i.

 

Om hun eventuel vil have det skidt med den kontakt kan vi ikke vide. Men hvorfor ikke blot lade tvivlen komme hende til gode og lade hende være i fred og komme videre?

 

GP vælger at være i dette miljø i en kort periode og på et tidspunkt melder de sig ud.

Lad dem nu få friheden til ikke at bekymre sig om, at de måske bliver kontaktet af tidligere kunder.

 

På det mere personlige plan er jeg lidt bekymret over at der er nogle, der overvejer at tage privat kontakt til tidligere GP. Det er vist ikke helt sundt.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for input uanset hvem de er kommet fra  :-P

 

Som alt i livet giver det et indtryk af, det ikke er sort eller hvidt. Er det god stil?? Måske  :wink: Er det Mettetøsen eller Liv så ja, ikke sikkert de har lyst. Men de vil opfatte det som en positiv tilkendegivelse af deres tidligere arbejde fremfor et ønske om at genere dem. Hvis det er Bly ville det være MEGA dårlig stil…..

 

Blev man ikke klogere af… og alligevel har mange af tankerne i de forskellige indlæg været ganske gode. Og værd at reflektere over.

 

Den første tanke er, hvis hun er løbet skrigende bort fra Branchen og ville have det meget skidt med, hvis der kom en hilsen fra hendes "tidligere" liv….. Ja så var det i første omgang, ikke særlig godt jeg i det hele taget har besøgt hende!!!! Så har jeg ubevist nærmest lavet et overgreb på hende ved hver eneste besøg, hvis det er så slemt. I så fald ville en henvendelse være meget skidt! så skal hun klart have fred og have lov at komme videre. Håber kun det er fåtallet af Courtisaner som har det sådan! For ellers vil jeg stoppe med besøgene…. Har hun det sådan?? i så fald, er hun meget god til at Manipulere og spille Skuespil… Kan jeg naturligvis ikke svare på, men plejer ikke være så ringe til at læse folk  :-P

 

Nu har jeg aldrig snakket alverden med hende om Økonomiske anliggender, fremtidsplaner og andre Mænd. Det har mere været hyggesnak om stjernen månen og andre lidt mere tilfældige ting om nuet. Og lidt Røverhistorier  :cool: Men uopfordret nævnte hun på et tidspunkt, det var dejligt at være sammen med mig, da hun aldrig skulle sige nej til noget. Jeg havde en så god situationsfornemmelse, så hun aldrig havde oplevet hendes grænser var blevet brudt. Hvilket hun oplevede til tider og Mænd havde svært ved at acceptere et nej.. Ved ikke om det galt mange Mænd eller om det var de få, som gjorde det lidt belastende. Der skal jo 10 gode oplevelser til at opveje en dårlig som man siger.

 

Ved hun er stoppet pga andet Job. Egentlig ikke andet….

 

Skyldes ønsket om andet job de Mænd som havde lidt sværere ved det… måske Men i så fald gælder det jo ikke mig.

 

Skyldes det manglende Økonomisk success… Måske. Der er tilknyttet udgifter til Jobbet som skal betales. Hvis du efter 10 timers arbejde ikke har et større overskud efter moms, skat og udgifter end du kunne tjene ved så meget andet, så er et andet job måske mere interessant og selv vælge sine Mænd. For der er bagsiden af Medaljen… Svært ved at snakke om folk om jobbet stigmatisering osv ja læs trådene om dette. Det skulle jo meget gerne medføre en noget højere Løn, for at kompensere for det. Hun er en intelligent ung Dame som næppe valgte Prostitution, da hun ikke havde andre muligheder. Og er overbevist om det var et bevidst valg uden jeg kender årsagen. Her er scenariet jo anderledes med mig! Der kan jo vælges en løsning, der er omkostningsfrit for hende, hvor hun er sikker på at få en indtægt hun er tilfreds med. Yderligere er hun fri for ovenstående "bagsiden af medaljen" for hun har jo et arbejde… snakker bare lige med en Mand  :-P

 

Måske hun ikke længere havde lyst til ikke selv at vælge sine Mænd. Selvom man er i sin gode ret til at afvise Mænd i Klinikkerne har jeg en fornemmelse af, det ikke sker så ofte. Kun de helt grelle eksempler ellers bliver alle vist budt velkommen. Kan man vel blive træt af  :???: Men ved min henvendelse er det jo 100 % hende der bestemmer Manden!!!! Det er hende der lige kan tænke over har jeg lyst til ham her? jeg kan ikke vælge hende!! Jeg kan be til gud om hun har lyst til mig og vælger mig… men jeg har ingen indflydelse på beslutningen! Den står hun 100 % for. Hun behøver ikke komme med dårlige undskyldninger eller noget som helst andet. Er det ikke interessant, så svarer hun bare ikke. Simple Simple

 

Naturligvis skal man respektere et valg! Andet er respektløst og slet ikke en måde jeg har lyst til at behandle hende på! Fik hun Mailen og takkede nej tak eller valgte den lette, nemlig ikke at svare. Fint, det respektere jeg fuldt ud. Der vil ikke komme nogen "ej kom nu" eller andre forsøg på at overtale! Et nej er et nej, slet ikke så svært  :-P Men i denne situation ved jeg faktisk ikke om hun har sagt nej…. Ved ikke om hun har lyst til sex for penge, ved bare hun fandt et andet arbejde mere interessant eller hun ikke havde lyst til sex for Penge under de forhold hun gjorde det. Men kan selvfølgelig være hun slet ikke har lyst til det mere, skal naturligvis respekteres.

Hun har så ikke sagt, hun havde lyst til at fortsætte under andre forhold!!!!! det må jeg erkende! Kan der være flere årsager til. Naturligvis er der muligheden hun faktisk ikke har lyst til det uanset  :-P Men alle Courtisaner melder nu ikke ud, de ønsker at stoppe før den endelige beslutning er taget. Jeg mødtes med hende 2 mdr før hun stoppede, her har hun ikke nødvendigvis haft det andet arbejde på hånden. Eller vist hun snarlig ville stoppe, så hvis vi skulle have et mere Amatørlignende skulle hun give udtryk for det den dag. Hun har ikke nogle kontaktoplysninger på mig! så hun har ikke efterfølgende haft mulighed for at tage kontakt. Spørgsmålet er også, hvis det evt var ok med hende med lidt amatørlignende, ville hun så spørge samtlige Mænd hun havde god Kemi med, om de var interesseret i det fremadrettet? kan det ikke give problemmer og være for åben med det?

 

Det er ikke sådan lige  :-P Naturligvis er der mulighed for den indirekte henvendelse gennem Veninden bliver opfattet som dårlig stil! Men den anden mulighed foreligger bestemt også. Må gå i tænkeboks  :-P

 

Angående om hun er kommet videre i livet evt med Mand og ønsket om Børn eller lignende. Ja så bliver den vel allerede sorteret fra i Veninden? Skal du ikke regne med Havnebums for sådan og sådan… Nåh jamen så skal vi jo ikke belemre hende mere :-) du må hilse hende…..

 

 

 

 

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

enten mødes man tilfældigt - og så kan man jo teste vandets temperatur - eller også gør man ikke...og så lader man sagen ligge og glæder sig over tidligere succesfulde aftrusninger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men det er jo egentlig ligegyldigt, hvordan jeg ville reagere på det, for jeg går ikke ud fra, at det er mig, at Havnebumsen vil have fat i. ;)

 

Du Nikita jeg tænkte på…….  :grin:

 

Ej du har nok fat i den lange ende der  :-P  Kender dig ikke, altså udover skriverier 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver selv at du ikke ved om hun stadig kunne have lyst til sex for penge.

Det ved jeg heller ikke om hende den lækre nede i Føtex har, men jeg synes det ville være virkelig dårlig stil lige at liste hende en mail med et tilbud om en tusind lap.

Købesex skal efter min mening gå igennem de rette (officielle) kanaler. Kvinden du har tænkt dig at spørge er ikke gp (hendes fortid har ingen betydning i mine øjne)!!!!! Så for mig at se vil det svare til at gå rundt og tilbyde hvem som helst man fandt smuk, penge for sex.

Selvfølgelig ville man kunne være heldig, men det ville i mine øjne være dårlig stil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du skriver selv at du ikke ved om hun stadig kunne have lyst til sex for penge.

Det ved jeg heller ikke om hende den lækre nede i Føtex har, men jeg synes det ville være virkelig dårlig stil lige at liste hende en mail med et tilbud om en tusind lap.

Købesex skal efter min mening gå igennem de rette (officielle) kanaler. Kvinden du har tænkt dig at spørge er ikke gp (hendes fortid har ingen betydning i mine øjne)!!!!! Så for mig at se vil det svare til at gå rundt og tilbyde hvem som helst man fandt smuk, penge for sex.

Selvfølgelig ville man kunne være heldig, men det ville i mine øjne være dårlig stil.

Kan du have ret i! Dog ser jeg måske lidt anderledes på det når hun har arbejdet med det. Men god pointe Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver selv at du ikke ved om hun stadig kunne have lyst til sex for penge.

Det ved jeg heller ikke om hende den lækre nede i Føtex har, men jeg synes det ville være virkelig dårlig stil lige at liste hende en mail med et tilbud om en tusind lap.

Købesex skal efter min mening gå igennem de rette (officielle) kanaler. Kvinden du har tænkt dig at spørge er ikke gp (hendes fortid har ingen betydning i mine øjne)!!!!! Så for mig at se vil det svare til at gå rundt og tilbyde hvem som helst man fandt smuk, penge for sex.

Selvfølgelig ville man kunne være heldig, men det ville i mine øjne være dårlig stil.

 

Jeg var ellers af den mening at en forsigtig forespørgsel, hvor Havnebumsen så efterfølgende respekterede svaret var OK, men din synsvinkel giver jo stof til en eftertanke - hun er jo netop IKKE gp mere og derfor ER det jo egentlig rigtig dårlig stil at tilbyde penge for sex.

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil det i min optik være.

Kan godt forstå havnebumsen og hans vægelsind, men jeg synes som nævnt ovenfor at det ikke er god stil at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@bumsen

Du kan diskutere herfra og til månen. Det er jo et menneske du har været intim med før. Mærk efter om hun havde en smule kemi for dig eller om det var ren business for hende. Hvis det første var tilfældet, så er en pæn, diskret og sober tilkendegivelse helt i orden i mine øjne. Men du skal selvfølgelig respektere hendes svar 100% og ikke spørge igen, hvis hun afviser dig. Fortryder hun, så må hun komme til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det vil det i min optik være.

Kan godt forstå havnebumsen og hans vægelsind, men jeg synes som nævnt ovenfor at det ikke er god stil at gøre.

Og det er egentlig det klare lys i min optik :-P

 

Hun er som sagt en intelligent ung Dame. Hun vil enten have lyst til arrangementet ellers sikkert føle sig smigret over interessen i værste fald trække på øjenbrynene og ikke lige synes det skulle være det. Kunne ikke forestille mig hun ville tage skade af henvendelse meget ked af det eller på anden måde blive stærkt berørt. Hun virker helt igennem som en stærk Kvinde som på ingen måde er så skrøbelig. Hvis henvendelsen vil være meget upassende eksempelvis hvis hun har bosat sig med Mand med ønsket om Børn, ja så bliver den formentlig sorteret fra allerede ved veninden og ellers går det nok også.

 

Med andre ord, der vil ikke ske nogen skade :-P

 

Men det er egentlig pisse ligegyldig! for spørgsmålet er om det er god stil. Efter nærmere eftertanke NEJ

 

Jeg ville jo ikke spørge en Veninde om det samme trods der nok ikke ville ske noget ved det. Måske hun ville sige ja... måske hun ville føle sig smigret over hun er noget særlig.... i værste fald vil hun nok med et smil sige "så er der vist ikke flere Mønter i dig Havnebums" (læs: sød måde at sige hold kæft på)

 

Nu er hun blevet som veninden eller pigen i Føtex... og her ville jeg normalt aldrig spørge efter det! i hvert fald ikke med en Promille under 2 :-P

 

Det må forblive gode minder :-P

 

Hvis hun så en dag genopstår fra de døde... Så vil hun kraft edderperkende blive gennemknaldet så Englende Synger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cool:

 

Kan overveje at besøge Veninden ( hun er nu egentlig også meget sød) og sådan meget tilfældig komme til at snakke om hvordan det går med hende og hun da må hilse, hvis de snakker sammen en dag. Og derigennem se om det på "helt uskyldig vis" opstår en mulighed uden jeg direkte har opfordret til det :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havnebumsens seneste indlæg rammer hovedet på sømmet efter min mening!

En rigtig fin tråd, og et emne der blev en stor og hovedsageligt velovervejet debat ud af!

For eller imod, mange havde en holdning og gav sit besyv med. Det er god eroguide stil!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lyder til at du er kommet videre  ;)

Du har desværre ikke formået at forstå indlægget.

 

Helt ok, det var også lidt langt :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers må du gøre hvad du kan for at "løbe ind i hende", i Føtex eller til banko :)

Så kan det jo være at I får en snak op at stå og kan tage den derfra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...