Hop til indhold
Gæst

Er det god stil?

Recommended Posts

Hvorfor spørger du så :P ?

Titman

Du ved jo udmærket, hvorfor jeg spørger Morten1981, hvad han egentlig mener med kommentaren til Mette.

Spørgsmålet stilles, fordi han efter min mening er en fej debatør, som synger halvkvædede viser og søger at smyge sig uden om det reelle indhold af sine egne udsagn, når nogen konfronterer ham.

Nikita Darling udstilede dette forbilledligt tidligere i tråden om Tanja Rahm, men han bliver åbenbart ved.

Og det bedste, man kan gøre, er at afkræve ham udtrykkelige, umisforståelige svar på de usle giftigheder.

Så nu jeg spørger igen Morten1981:

Mettes kommentar er, at hun ikke ville tage anstød. Siger du, at hun lider af falsk bevidsthed?

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at det ville være dårlig stil!

Du vil have sex for penge, hun har meldt ud at hun ikke vil sælge sex.

Jeg ville sige at du skulle finde en anden smuk og varm kvinde at pille trusserne af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
...... Dette er udgangspunktet. Som jeg ikke lige kan gennemskue om er god stil, for hun har trods alt sat Stilletterne og formentlig for good. Så ved ikke hvor upassende det vil føles at modtage en mailadresse fra en Husar og blive mindet om fortiden, selvom det står hende frit for at lave en Papirflyver ud af den  ;)

 

Det er netop her, jeg gerne vil komme dig til undsætning.

 

Det kan da godt være, at det efter "normalbegreber" er dårlig stil, men som jeg mærker det på mit vand, vil du hende jo ikke noget ondt.

 

Der kan sgu' da ikke ske meget ved at aflevere en en e-postadresse uden noget krav i øvrigt.

 

Hvorfor står jeg nu så skråsikkert på det?

Jo, i min ungdom for flere århundreder siden mødte jeg på en rejse en pige, som jeg havde en hed engangsforestilling med, men af forskellige årsager og misforståelser "forsvandt" hun.

 

Hendes far var imidlertid kendt i medierne, så jeg dristede mig til at benytte samme metode som Havnebumsen, og det gav faktisk pote.

Pigen og jeg sås en kort overgang. Det førte imidlertid ikke videre, hvilket jeg accepterede – og blev en umulig drøm kvit.

 

Det samme kunne jo ske for Havnebumsen. Med udfald til den ene eller anden side.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nogen som farer ud af en vej som en halshugget Høne!!

 

Se at komme videre… du er følelsesmæssig involveret i en GP…. det er kun for penge læser jeg

 

 Jeg savner ganske meget at pille Trusserne af hende………... Hun var dejlig smuk fræk intim varm og havde i den grad styr på Havnebumsen som sjældent set før  :smile: dette er hvad jeg skriver.

 

Nej Havnebumsen er ikke følelsesmæssig involveret, her har i voldsomt overfortolket noget som på ingen måde står der. Jeg savner at pille trusserne af hende! Jeg savner at have sex med hende! og der er absolut intet problem i at betale for det! Jeg render på ingen måde rundt som en forelsket Husar og stalker hende… Men jeg savner at have sex med hende!

 

Som Mettetøsen, Borende og Midtjylland har opfanget, vil der kun være tale om, at give veninden en Mailadresse hun kan give videre. Så kan der svares hvis hun lyster og ellers er det nu også ganske ok  :-P Er slet ikke noget problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette er udgangspunktet. Som jeg ikke lige kan gennemskue om er god stil, for hun har trods alt sat Stilletterne og formentlig for good. Så ved ikke hvor upassende det vil føles at modtage en mailadresse fra en Husar og blive mindet om fortiden, selvom det står hende frit for at lave en Papirflyver ud af den  ;)

 

Derudover tænker jeg faktisk også på veninden, en arbejdende Courtisane. Om det er god stil at henvende sig til hende, uden nogen som helst interesse i hende med eneste formål at få hende til at videregive en Mailadresse, hvis hun lyster.

 

 

Butikken er lukket, ekspedienten er gået hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Morten: Jeg forstår dig overhovedet ikke :shock:.

 

Måske er dette ikke det rette forum, men jeg vil alligevel grumme gerne høre lidt nærmere:

Du skriver og skriver, hvilket selvfølgeligt er fint, men når det hagler ind med afstandstagende indlæg, liker du dem bare.

 

Er det fordi, du er enig i kritikken, idet du jo ikke tager til genmæle? Eller er det for at slippe for yderligere besvær? Eller er det fordi, du erkender at have jokket i spinaten? Eller er det fordi, du er totalt ligeglad med andres meninger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

men hun kunne jo komme igen og åbne.

 

Ach, Knallert. Det er faktisk er ret seriøs streng, du nu griber ind i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ach, Knallert. Det er faktisk er ret seriøs streng, du nu griber ind i.

jeg har faktisk prøvet at kontakte en tidliger gp. jeg gjorde det meget sober og fik også svar tilbage, og vi ses da en gang imellem til sex. så butikken kan godt åbnes hvis hun vil

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har faktisk prøvet at kontakte en tidliger gp. jeg gjorde det meget sober og fik også svar tilbage, og vi ses da en gang imellem til sex. så butikken kan godt åbnes hvis hun vil

 

Fint nok.

Men dit indlæg står jo uden forklarende kommentarer til den øvrige sammenhæng, og jeg kender dig faktisk kun som storleverandør af mere eller mindre humoristiske indlæg til "hyggesnak".

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Morten: Jeg forstår dig overhovedet ikke :shock:.

 

Måske er dette ikke det rette forum, men jeg vil alligevel grumme gerne høre lidt nærmere:

Du skriver og skriver, hvilket selvfølgeligt er fint, men når det hagler ind med afstandstagende indlæg, liker du dem bare.

 

Er det fordi, du er enig i kritikken, idet du jo ikke tager til genmæle? Eller er det for at slippe for yderligere besvær? Eller er det fordi, du erkender at have jokket i spinaten? Eller er det fordi, du er totalt ligeglad med andres meninger?

 

 

Jeg har lært at vende den anden kind til i livet. Derfor liker jeg også negative indlæg.

Jeg forstår til gengæld dig efterhånden Mr. X, og det kan jo være en fordel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, egentlig. Det er dybt upassende og sætter den pågældende kvinde i en træls situation.

 

Hvordan kan en forsigtig tilnærmelse være så forfærdelig?

 

Havne. De forsøger bare at spolere en hollywoodfilm. Go for it.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Morten: Jeg forstår dig overhovedet ikke :shock:.

 

Måske er dette ikke det rette forum, men jeg vil alligevel grumme gerne høre lidt nærmere:

Du skriver og skriver, hvilket selvfølgeligt er fint, men når det hagler ind med afstandstagende indlæg, liker du dem bare.

 

Er det fordi, du er enig i kritikken, idet du jo ikke tager til genmæle? Eller er det for at slippe for yderligere besvær? Eller er det fordi, du erkender at have jokket i spinaten? Eller er det fordi, du er totalt ligeglad med andres meninger?

 

Du giver mig en "like" for overstående indlæg, men du svarer ikke på mine spørgsmål.

Er du i virkeligheden en trold?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du giver mig en "like" for overstående indlæg, men du svarer ikke på mine spørgsmål.

Er du i virkeligheden en trold?

 

 

Du må kalde mig hvad du vil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må kalde mig hvad du vil

 

Det blev jeg pænt sagt ikke meget klogere af. Derfor kan jeg næppe fremover tage dig alvorligt.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du giver mig en "like" for overstående indlæg, men du svarer ikke på mine spørgsmål.

Er du i virkeligheden en trold?

 

Her er Morten1981. Det jo derfor han gerne vil fremstå politisk korrekt :P

 

=Morten_Oestergaard.jpg?size=webview

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er Morten1981. Det jo derfor han gerne vil fremstå politisk korrekt :P

 

=Morten_Oestergaard.jpg?size=webview

 

I så fald er han ikke økonomisk korrekt.

 

I dagspressen har jeg set, at han har fedtet en rejse til 70.000 af på skatteyderne, hvor den retteligt burde have været betalt af hans parti, da den ikke havde større relevans for hans ressortområde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Borende X

Foretrækker du at gå med på gerogs afsporing af tråden?

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det er ganske uklædeligt at hænge Morten Ø ud på den måde. 

At drage hans dømmekraft i tvivl pga. en enkelt rejse er ganske usmageligt.

Lad mig minde om at Løkke stadig ejer rekorden, når det gælder dekadent livsførelse for skatteborgernes penge.  

Det er tankevækkende at den mand står til at blive Danmarks næste statsminister. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Titman

Tråden handlede, indtil den blev afsporet af gerop, ikke om politikere.

Tråden handlede om, hvorvidt det er i orden, at en kunde beder en veninde give kundens mailadresse til en tidligere GP med et ønske om, at denne GP skal kontakte ham, hvis hun er interesseret i at have sex med ham igen.

Der er vel ingen god grund til at fortsætte og forstærke afsporingen med mere snak om politikere?

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Titman

Tråden handlede, indtil den blev afsporet af gerop, ikke om politikere.

Tråden handlede om, hvorvidt det er i orden, at en kunde beder en veninde give kundens mailadresse til en tidligere GP med et ønske om, at denne GP skal kontakte ham, hvis hun er interesseret i at have sex med ham igen.

Der er vel ingen god grund til at fortsætte og forstærke afsporingen med mere snak om politikere?

GF

 

Du glemmer at tråden ligger i hyggesnak. (plads til lidt sjov)

 

Derudover er de fleste tråde afsporet fra det oprindelige emne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gerog

Mener du, at det er i orden at afspore en tråd, der befinder sig under overskriften hyggesnak?

Eller mener du måske ligefrem, at det er i orden at afspore enhver tråd?

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gerog

Mener du, at det er i orden at afspore en tråd, der befinder sig under overskriften hyggesnak?

Eller mener du måske ligefrem, at det er i orden at afspore enhver tråd?

GF

 

Nej, men nu glemmer du at jeg besvaret et spørgsmål der var her i tråden.

 

Og nej, selvfølgelig ikke, nu overreagerer du.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...