Hop til indhold
Gæst

Er det god stil?

Recommended Posts

Gæst

Jeg kender en Courtisane som er stoppet. Jeg savner ganske meget at pille Trusserne af hende, men har ingen kontakt til hende. Hun var dejlig smuk fræk intim varm og havde i den grad styr på Havnebumsen som sjældent set før :-)

Nu har jeg kendskab til en anden Prostitueret som er veninde med hende i det private. Så igennem hende kunne jeg nok skabe en kontakt.

Men er det god stil? Altså komme til veninden " egentlig ikke så interesseret i dig, men vil vildt gerne have kontakt med din veninde" selvfølgelig lidt bedre formuleret :-)

Og yderligere er det god stil at tage kontakt til en Courtisane som er stoppet? Eller skulle en evt kontakt være sket på hendes opfordring? Skal lige siges vi sås ikke så tit. Sidste gang jeg besøgte hende, var der ikke snak om hun skulle stoppe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er MEGA dårlig stil!

 

Der er en grund til at hun er stoppet og havde hun haft lyst til mere, så havde hun nok selv sagt det. :)

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siden den ligger i hyggesnak så kan man jo komme med 2 svar:

 

1. Hvis du møder op i den mundering som på profil billedet, så kunne det da blive meget muntert :D

 

2. Hvis tråden burde have ligget i generel debat, så er det vist en dårlig ide at kontakte hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Siden den ligger i hyggesnak så kan man jo komme med 2 svar:

 

1. Hvis du møder op i den mundering som på profil billedet, så kunne det da blive meget muntert :D

 

2. Hvis tråden burde have ligget i generel debat, så er det vist en dårlig ide at kontakte hende.

Fik jeg ikke formuleret godt nok i trådstarten. Jeg har selv haft den tanke det ikke var det bedste, men så sandelig haft lysten :-) Men ville nu ikke direkte kontakte hende, kunne blive ret akavet. Min ide var at få Veninden til at videregive min Mailadresse, så kunne hun kontakte mig, hvis hun lystede  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik jeg ikke formuleret godt nok i trådstarten. Jeg har selv haft den tanke det ikke var det bedste, men så sandelig haft lysten :smile: Men ville nu ikke direkte kontakte hende, kunne blive ret akavet. Min ide var at få Veninden til at videregive min Mailadresse, så kunne hun kontakte mig, hvis hun lystede  :-P

 

 

Jeg helgarderede mig, set ud fra tidligere tiders indlæg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender en Courtisane som er stoppet. Jeg savner ganske meget at pille Trusserne af hende, men har ingen kontakt til hende. Hun var dejlig smuk fræk intim varm og havde i den grad styr på Havnebumsen som sjældent set før :smile:

Nu har jeg kendskab til en anden Prostitueret som er veninde med hende i det private. Så igennem hende kunne jeg nok skabe en kontakt.

Men er det god stil? Altså komme til veninden " egentlig ikke så interesseret i dig, men vil vildt gerne have kontakt med din veninde" selvfølgelig lidt bedre formuleret :smile:

Og yderligere er det god stil at tage kontakt til en Courtisane som er stoppet? Eller skulle en evt kontakt være sket på hendes opfordring? Skal lige siges vi sås ikke så tit. Sidste gang jeg besøgte hende, var der ikke snak om hun skulle stoppe

 

 

Det lader til at hende du har lejet med her , er stoppet rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er MEGA dårlig stil!

 

Der er en grund til at hun er stoppet og havde hun haft lyst til mere, så havde hun nok selv sagt det. :)

Der sker vel ikke noget ved, at Bumsen viser lidt forsigtig interesse. Han vil jo ikke ligefrem buldre frem.

 

Havnebums, se du bare at få børstet de værste skæl væk fra bowserne, og kom afsted for at gøre dine hoser grønne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der sker vel ikke noget ved, at Bumsen viser lidt forsigtig interesse. Han vil jo ikke ligefrem buldre frem.

 

Havnebums, se du bare at få børstet de værste skæl væk fra bowserne, og kom afsted for at gøre dine hoser grønne.

 

Jo, egentlig. Det er dybt upassende og sætter den pågældende kvinde i en træls situation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo, egentlig. Det er dybt upassende og sætter den pågældende kvinde i en træls situation.

 

Helt enig med dig Bly. Det er dybt upassende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, egentlig. Det er dybt upassende og sætter den pågældende kvinde i en træls situation

 

 

 

Enig Bly, de er ikke klar over at det kun er en forretning de har indgået med den pågældende pige. Det er dybt grænseoverskridende at opsøge hende når hun har lukket butikken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik jeg ikke formuleret godt nok i trådstarten. Jeg har selv haft den tanke det ikke var det bedste, men så sandelig haft lysten :smile: Men ville nu ikke direkte kontakte hende, kunne blive ret akavet. Min ide var at få Veninden til at videregive min Mailadresse, så kunne hun kontakte mig, hvis hun lystede  :-P

 

 

Det er så absolut no go!! Alene tanken er forkert, kom videre som den stoppede GP tilsyneladende er...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja som andre skriver, så se at komme videre.

Det er en illusion, hvis man tror at man kan opnå en følelsesmæssigt forhold til sin GP.

De er der kun for pengenes skyld. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Hmm... At give en mailadresse til veninden med en venlig lille "Jeg synes du er noget særligt, hvis du har lyst er du velkommen til at kontakte mig her" synes jeg ikke er slemt. Hvis bumsen troppede op hjemme hos hende med blomster og diverse, jo, det ville være upassende og at trænge sig på. Men hvis det bliver gjort blidt og uden pres synes jeg bare det er sødt og hvis jeg var hende ville jeg om end ikke andet smile over det, over at vide at jeg var savnet og sat pris på.

Hvis hun så ikke kontakter ham første gang skal han selvfølgelig lade den ligge. Men...

 

Men det er måske bare mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm... At give en mailadresse til veninden med en venlig lille "Jeg synes du er noget særligt, hvis du har lyst er du velkommen til at kontakte mig her" synes jeg ikke er slemt. Hvis bumsen troppede op hjemme hos hende med blomster og diverse, jo, det ville være upassende og at trænge sig på. Men hvis det bliver gjort blidt og uden pres synes jeg bare det er sødt og hvis jeg var hende ville jeg om end ikke andet smile over det, over at vide at jeg var savnet og sat pris på.

Hvis hun så ikke kontakter ham første gang skal han selvfølgelig lade den ligge. Men...

 

Men det er måske bare mig.

 

Narj, det er ikke bare dig.

 

Jeg synes faktisk ikke, at der kan ske noget ved, at Havnebumsen spørger veninden, om hun vil videreformidle en e-postadresse.

Veninden fungerer jo her som en brandmur.

 

Det så helt op til courtisanen selv at reagere eller ikke at reagere. Faktisk forstår jeg godt, at Havnebumsen vil forsøge ad denne kanal, når han nu kender den.

Og jeg er også overbevist om, at Havnebumsen vil respektere et nej/tavshed.

 

Det udløser nok kun en ekstra guldøl nede på molen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm... At give en mailadresse til veninden med en venlig lille "Jeg synes du er noget særligt, hvis du har lyst er du velkommen til at kontakte mig her" synes jeg ikke er slemt. Hvis bumsen troppede op hjemme hos hende med blomster og diverse, jo, det ville være upassende og at trænge sig på. Men hvis det bliver gjort blidt og uden pres synes jeg bare det er sødt og hvis jeg var hende ville jeg om end ikke andet smile over det, over at vide at jeg var savnet og sat pris på.

Hvis hun så ikke kontakter ham første gang skal han selvfølgelig lade den ligge. Men...

 

Men det er måske bare mig.

 

 

Det lugter lidt af at du ikke har været længe nok i denne branche Mette. Hun er stoppet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lugter lidt af at du ikke har været længe nok i denne branche Mette. Hun er stoppet.

Morten1981

Mettes kommentar er, at hun ikke ville tage anstød. Siger du, at hun lider af falsk bevidsthed?

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest arneo

Morten1981

Mettes kommentar er, at hun ikke ville tage anstød. Siger du, at hun lider af falsk bevidsthed?

GF

Næ, Morten siger at han ikke vil anerkende at andre har en anden mening end han, og at han ikke tillægger den mening, som Mette vover at have, nogen værdi, han respekterer den simpelt hen ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du vil hende seriøst, er det fint at give besked via veninden.

Er det blot fordi, du vil i trusserne på hende et par gange mere, så lad vær!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er nogen som farer ud af en vej som en halshugget Høne!!

 

Se at komme videre… du er følelsesmæssig involveret i en GP…. det er kun for penge læser jeg

 

 Jeg savner ganske meget at pille Trusserne af hende………... Hun var dejlig smuk fræk intim varm og havde i den grad styr på Havnebumsen som sjældent set før  :smile: dette er hvad jeg skriver.

 

Nej Havnebumsen er ikke følelsesmæssig involveret, her har i voldsomt overfortolket noget som på ingen måde står der. Jeg savner at pille trusserne af hende! Jeg savner at have sex med hende! og der er absolut intet problem i at betale for det! Jeg render på ingen måde rundt som en forelsket Husar og stalker hende… Men jeg savner at have sex med hende!

 

Som Mettetøsen, Borende og Midtjylland har opfanget, vil der kun være tale om, at give veninden en Mailadresse hun kan give videre. Så kan der svares hvis hun lyster og ellers er det nu også ganske ok  :-P Er slet ikke noget problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette er udgangspunktet. Som jeg ikke lige kan gennemskue om er god stil, for hun har trods alt sat Stilletterne og formentlig for good. Så ved ikke hvor upassende det vil føles at modtage en mailadresse fra en Husar og blive mindet om fortiden, selvom det står hende frit for at lave en Papirflyver ud af den  ;)

 

Derudover tænker jeg faktisk også på veninden, en arbejdende Courtisane. Om det er god stil at henvende sig til hende, uden nogen som helst interesse i hende med eneste formål at få hende til at videregive en Mailadresse, hvis hun lyster.

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nogen som farer ud af en vej som en halshugget Høne!!

 

Se at komme videre… du er følelsesmæssig involveret i en GP…. det er kun for penge læser jeg

 

 Jeg savner ganske meget at pille Trusserne af hende………... Hun var dejlig smuk fræk intim varm og havde i den grad styr på Havnebumsen som sjældent set før  :smile: dette er hvad jeg skriver.

 

Nej Havnebumsen er ikke følelsesmæssig involveret, her har i voldsomt overfortolket noget som på ingen måde står der. Jeg savner at pille trusserne af hende! Jeg savner at have sex med hende! og der er absolut intet problem i at betale for det! Jeg render på ingen måde rundt som en forelsket Husar og stalker hende… Men jeg savner at have sex med hende!

 

Som Mettetøsen, Borende og Midtjylland har opfanget, vil der kun være tale om, at give veninden en Mailadresse hun kan give videre. Så kan der svares hvis hun lyster og ellers er det nu også ganske ok  :-P Er slet ikke noget problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette er udgangspunktet. Som jeg ikke lige kan gennemskue om er god stil, for hun har trods alt sat Stilletterne og formentlig for good. Så ved ikke hvor upassende det vil føles at modtage en mailadresse fra en Husar og blive mindet om fortiden, selvom det står hende frit for at lave en Papirflyver ud af den  ;)

 

Det er helt ok, når du har synspunkterne ovenfor. Gå du bare videre, men vær indstillet på, at hun ikke svarer dig, og husk så, der er mange andre skønne kvinder derude..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...