Hop til indhold
Gæst

Er det god stil?

Recommended Posts

Ja fordi du stiller 2 spørgsmål. Derfor fik du 2 svar.

Eftersom du svarede, at det ikke er i orden at afspore, så foreslår jeg dig at lade være.

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eftersom du svarede, at det ikke er i orden at afspore, så foreslår jeg dig at lade være.

GF

 

Ok, men du er selv med i afsporingen, da du gjorde opmærksom på det.

Du skulle ikke have snakket om det, men have fortsat trådens emne - så havde vi ikke haft den lille diskussion en mandag morgen.

 

Og ja, jeg stopper afsporingen nu.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havnebumsen

Jeg tilslutter mig Mettes synspunkt i indlæg # 14, nemlig, at det er helt i orden (og smigrende), at du afleverer din mailadresse via veninden med en sød og positiv besked om, at du savner hendes ynder og gerne vil nyde hendes selskab igen, hvis hun har tid og lyst.

Så kan hun frit vælge at svare ja eller nej eller helt undlade at svare - alt efter temperament.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Borende X

Foretrækker du at gå med på gerogs afsporing af tråden?

GF

 

Det giver jo "point" altsammen, og der er jo mange der poster, sådan lidt ad libitum

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havnebumsen

Jeg tilslutter mig Mettes synspunkt i indlæg # 14, nemlig, at det er helt i orden (og smigrende), at du afleverer din mailadresse via veninden med en sød og positiv besked om, at du savner hendes ynder og gerne vil nyde hendes selskab igen, hvis hun har tid og lyst.

Så kan hun frit vælge at svare ja eller nej eller helt undlade at svare - alt efter temperament.

GF

Jeg tænkte først, at det ville være upassende, men ved nærmere eftertanke er jeg enig i ovenstående, såfremt du husker at skrive, at du vil betale som hidtil.

Mht om det er ok i forhold til veninden, så kunne du evt sende en SMS til veninden, fremfor at møde op. Jeg ville nok blive lidt skuffet, hvis der kom en gæst med en besked til en kollega, og han så gik igen uden at købe noget i min butik ;) I hvertfald, hvis han havde bestilt en tid og dermed spærret fladen for andre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænkte først, at det ville være upassende, men ved nærmere eftertanke er jeg enig i ovenstående, såfremt du husker at skrive, at du vil betale som hidtil.

Mht om det er ok i forhold til veninden, så kunne du evt sende en SMS til veninden, fremfor at møde op. Jeg ville nok blive lidt skuffet, hvis der kom en gæst med en besked til en kollega, og han så gik igen uden at købe noget i min butik ;) I hvertfald, hvis han havde bestilt en tid og dermed spærret fladen for andre ;)

Jeg synes, at Havnebumsen skal formulere sig, som han nu bedst vil, i håbet om positiv respons. Ingen af os ved jo rigtigt, hvordan deres hidtidige personlige kemi og kommunikation har været, så det vil jeg ihvertfald ikke gøre mig klog på.

Hvad angår veninden, så kan Havnebumsen jo også vælge andre metoder end SMS uden at skuffe hende. Han kan fx ringe og forklare sit ærinde efterfulgt af en sms med hans mailadresse. Derved opnår han sikkert at skabe en forståelse, uden at hun bliver generet af henvendelsen. Mundtlig kommunikation er ofte så meget bedre.

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig skal Havnebumsen formulere sig som han vil (og henvende sig på det medie han vil), når jeg skriver sådan er det fordi, vi af og til får henvendelser fra folk, der vil ha gratis sex og det er en lille smule belastende.... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Havnebums!

Jeg syntes ikke det er god stil. Selv om det måske er lidt sødt, og du egentlig bare ønsker jeres samvær genoptaget, har den pågældende valgt at stoppe, uden at komme med en diskret melding om en snarlig sidste salgsdato.

Jeg ville konkludere, at jeg nok havde hørt et eller andet fra pigen, hvis hun ønskede at fortsætte i det skjulte med mig og evt et par stykker mere.

Du har valgt hende og ikke omvendt. Du har også valgt at betale for hendes selskab, og det syntes jeg kræver den respekt men viser, når man erkender at købesex i langt de fleste tilfælde er på lånt tid. Jeg tror nemt man kan få pigen i forlegenhed, selvom henvendelsen er sober og velmenende ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selvfølgelig skal Havnebumsen formulere sig som han vil (og henvende sig på det medie han vil), når jeg skriver sådan er det fordi, vi af og til får henvendelser fra folk, der vil ha gratis sex og det er en lille smule belastende.... ;)

 

Jeg bliver sgu også lidt sur i skrællen, hvis jeg ikke må betale for sex. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tænkte først, at det ville være upassende, men ved nærmere eftertanke er jeg enig i ovenstående, såfremt du husker at skrive, at du vil betale som hidtil.

Mht om det er ok i forhold til veninden, så kunne du evt sende en SMS til veninden, fremfor at møde op. Jeg ville nok blive lidt skuffet, hvis der kom en gæst med en besked til en kollega, og han så gik igen uden at købe noget i min butik ;) I hvertfald, hvis han havde bestilt en tid og dermed spærret fladen for andre ;)

Jeg er nu lidt mere snu end det  :-P

 

Ideen var jo hun skulle have lyst til at levere Mailen videre, det skal jeg jo give hende lyst til  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jamen jeg syntes du skal lade være med at kontakte hende, hun har taget en beslutning, med sit liv, og kommet vidre, hendes privatliv, ser måske helt anderledes ud, end tidligere. Lad være med at begynde at pille ved den beslutning!

 

Hvis hun liiiiige tager dig, og ham der den anden, og den tredje...så er hendes beslutning forsvundet. Og hun har jo taget den af en eller anden grund, og den grund skal du. respektere!

 

Hvis hun har lyst til at starte op igen, så er det når hun har lyst, ikke fordi du sidder og har kløe i tissetrolden. Respekter Hendes valg!

Sådan respektere du hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke, at der skal gælde en særlig kommunikationsimmunitet og en særlig fløjlsagtig tilgang her?

Hun kan svare ja, hun kan svare nej og hun kan lade som ingenting. Hun er en voksen kvinde, og kan da udmærket tage vare på sig selv.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke, at der skal gælde en særlig kommunikationsimmunitet og en særlig fløjlsagtig tilgang her?

Hun kan svare ja, hun kan svare nej og hun kan lade som ingenting. Hun er en voksen kvinde, og kan da udmærket tage vare på sig selv.

GF

 

Det er almindelig høflighed, at man respekterer folks valg, og ikke forsøger at få dem til at gøre noget andet.

 

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg syntes bare det er mangel på situationsfornemmelse, hvis man på en eller anden vis forsørger at skabe kontakt til en pige man godt ved er stoppet.

Hvis jobbet som glædespige havde været det eneste saliggørende, så havde hun sikkert stadig været og træffe.. Det er hun så ikke længere, hvilket der kan være masser af årsager til.

i den henseende skal det ikke være en tidligere kunde som ripper op i noget hun måske forsøger at ligge bag sig.

Hellere ikke hvis man betragter sig selv som storcharmør.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

H-bums du aner ikke hvor mange piger jeg i gennem tiden har haft lyst til at møde igen,( civile , amatører og Pro. ) efter de er stoppet, fået familie, kommet videre i livet. Men jeg respekter deres valg og de forbliver i kategorien dejlige minder, jeg synes det ville være forkert at kontakte dem med henblik på noget intimt, mon ikke vi har et stærkt ønske eller bagtanke om noget "gris" når man tænker på at kontakte pigen af bagveje. Så H-bums det er dårlig stil, tag det som en mand og lad hende gå og kom videre, der er mange piger som jeg måtte give slip på,det føles dejligt at kunne give slip, de dejlige minder kan ingen tage fra mig... Der kommer ALTID en pige mere.... :d

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Havnebums,

Ja, der er delte meninger, om din plan er god stil. Nogle piger ville finde det upassende, andre ville ikke. Spørgsmålet er om den her pige, du vil have kontakt med, ville finde det upassende... Så med alle de ubekendte og risikoen for at støde hende, burde du måske bare lade være? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er almindelig høflighed, at man respekterer folks valg, og ikke forsøger at få dem til at gøre noget andet.

Som kommentarerne viser, er der ingen enighed om dette, så der kan næppe siges at eksistere en høflighedsnorm her.

Jeg syntes bare det er mangel på situationsfornemmelse, hvis man på en eller anden vis forsørger at skabe kontakt til en pige man godt ved er stoppet.

Hvis jobbet som glædespige havde været det eneste saliggørende, så havde hun sikkert stadig været og træffe.. Det er hun så ikke længere, hvilket der kan være masser af årsager til.

i den henseende skal det ikke være en tidligere kunde som ripper op i noget hun måske forsøger at ligge bag sig.

Hellere ikke hvis man betragter sig selv som storcharmør.

VH Ludvig.

Hun er en voksen og selvstændig kvinde og i stand til at tage vare på sit eget liv og sine egne forhold - ikke sandt?

Hun kan frit vælge at svare eller lade være - ikke sandt?

Jeg forstår derfor ikke, hvad den "manglende situationsfornemmelse" går ud på. Stoppet kan være mere eller mindre permanent, mere eller mindre omfattende. Kun hun ved det. Så hvordan afviger en henvendelse med tilbud om en kontakt som skitseret af Havnebumsen fra, hvad vi alle sammen som voksne mennesker møder og forholder os til med jævne mellemrum?

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, hun er en voksen, selvstændigt tænkende kvinde og hun har valgt at stoppe som GP.

Respektere dog hende og hendes beslutning!

 

Hvorfor skal det trækkes nedover hovedet på hende, at han godt lige kunne tænke sig at få fedtet rotten hos hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun er en voksen, selvstændigt tænkende kvinde og hun har valgt at stoppe som GP.

Respektere dog hende og hendes beslutning!

Hvorfor skal det trækkes nedover hovedet på hende, at han godt lige kunne tænke sig at få fedtet rotten hos hende?

Rollen som sart mimose er uklædelig, hvis man er en voksen og selvstændig kvinde.

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Rollen som sart mimose er uklædelig, hvis man er en voksen og selvstændig kvinde.

GF

 

Så skal man modsat bare finde sig i alt, fra liderlige mænd? Vorherre bevares! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skal man modsat bare finde sig i alt, fra liderlige mænd? Vorherre bevares!

Hvem siger, man skal det? Vorherre bevares for en generalisering!

Vi taler om en mailadresse, som hun kan bruge eller lade være.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For mig er den manglende situationsfornemmelse, når man ikke kan skelne mellem, hvornår pigen SELV har ytret ønske om selskab mod betaling, og så hvornår man håber hun har ønske om samme aftale som tidligere.

Hun er givetvis en gæv pige som sagtens kan ta' vare om sig selv.. Det burde bare ikke i min verden være nødvendigt for hende at tage stilling, når hun tidligere har valgt at stoppe i branchen...Ikke sandt.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...