Hop til indhold
kanonkongen

Hvem er den mest indflydelsesrige person du/i har mødt, i jeres liv.

Recommended Posts

Der er vel forskel på den mest indflydelsesrige person man har mødt og dem der har haft den største indflydelse.

 

Jeg møder en del præsidenter og udenlandske politikere og erhvervsfolk i mit job.  Og der er simpelt hen nogen af dem der udstråler en indre "magi" der får dem til at udstråle magt på en måde man ikke kan forestille sig..... Boris Yeltsin er nok den jeg har mødt der har imponeret mest på den front. Jeg har set ham "snige sig" ind på et tennis stadion, hvor han helst kom ubemærket ind for at se tennis. Bare hans tilstedeværelse - auraen - gjorde at spillet stoppede og alle, ALLE, kiggede i hans retning. Helt utroligt en magt og aura han udstrålede. Alkoholiker eller ej. Når man så møder ham face to face, var han endnu mere imponerende. At se og møde ham har gjort enormt indtryk. Og han var jo på et tidspunkt også ret indflydelsesrig.

 

Af erhvervsledere er det vel Bill Gates. Han giver dog egentlig ikke noget indtryk og har derfor ingen personlig indflydelse. Det har han dog haft på hvordan verden virker.....

 

Den person der har haft den største indflydelse på mig er min far. Jeg tager mig til stadighed i at sige de samme ting og gøre de samme ting som ham !!

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bliver meget kort og meget nemt:

Nikita Darling har uden sidestykke vendt op og ned på mit indre liv, og jeg er hende dybt taknemmelig!

 

Kan du ikke uddybe dit svar noget mere :)

 

Jeg syntes der er yderst interessant, at en prostitueret kan ændre ens liv!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du ikke uddybe dit svar noget mere :)

 

Jeg syntes der er yderst interessant, at en prostitueret kan ændre ens liv!

 

Du kan læse, hvad jeg har skrevet hidtil, og ellers må du vente.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes der er yderst interessant, at en prostitueret kan ændre ens liv!

 

Tjah, hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre? Det kan vel også lade sig gøre, at en kunde ændrer en prostituerets liv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da et par stykker. Nogle af dem vil jeg så holde for mig selv, men jeg vil da gerne nævne to.

 

Min moster, som tog mig til sig som sin egen søn, da jeg var ni, så jeg slap fri fra mine alkoholiske forældre.

 

Min psykolog, som jeg havde faste samtaler med i 1 1/2 år. Hun har virkelig haft stor indflydelse på den person jeg er idag.

Redigeret af Elsker Piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da et par stykker. Nogle af dem vil jeg så holde for mig selv, men jeg vil da gerne nævne to.

 

Min moster, som tog mig til sig som sin egen søn, da jeg var ni, så jeg slap fri fra mine alkoholiske forældre.

 

Min psykolog, som jeg havde faste samtaler med i 1 1/2 år. Hun har virkelig haft stor indflydelse på den person jeg er idag.

 

Flot indlæg, respekt herfra. sm244.gif

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre? Det kan vel også lade sig gøre, at en kunde ændrer en prostituerets liv?

Det er vel mennesket bag der gør en forskel, om det så er en gp, en lære eller en tilfældig vi møder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel mennesket bag der gør en forskel, om det så er en gp, en lære eller en tilfældig vi møder?

Helt enig. Det er jo nok ikke professionen som glædespige der har gjort udslaget, men mere personen i sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig. Det er jo nok ikke professionen som glædespige der har gjort udslaget, men mere personen i sig selv.

Måske endda glæderspigen har en fordel, tøjet er smidt, hæmningerne væk og det intime har man lige delt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efterhånden begynder vi os at nærme os substansen i det hele. Mange besøger slet ikke GP for at få lettet trykket, men for at få en dybere snak om livet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efterhånden begynder vi os at nærme os substansen i det hele. Mange besøger slet ikke GP for at få lettet trykket, men for at få en dybere snak om livet.

"Mange"???

For midt vedkomne var det slet ikke planlagt at mit første besøg hos Gina Faith, skulle være andet end god sex. Men der var bare en personlig kemi, der var svært at komme udenom.

Det er vel det der sker nogle gange når 2 mennesker mødes.

Og jo, der er med garanti nogen der besøger glædespiger, fordi de er ensomme og trænger til en der vil ligge øre til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efterhånden begynder vi os at nærme os substansen i det hele. Mange besøger slet ikke GP for at få lettet trykket, men for at få en dybere snak om livet.

jeg har endnu tilgode at møde nogen der er dukket op med det formål.... men jeg har mødt MANGE hvor det udviklede sig på den måde efter sex...

jeg tror ikke der er ret mange der bevidst tænker at nu vil de bruge 1800 kr i timen på at sidde og snakke med mig... såvidt vides kender ingen mine credentials på det område, så det ville ikke give mening...

men det er mit indtryk at de lyserøde der er herinde - som har valgt den her branche fordi det er det de virkelig kan lide - det er også piger med meget stor substans :)

og så bliver vi jo helt naturligt meget oplagte at tale med når isen først er brudt... (sex er en ret massiv is-bryder) :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jeg særdeles godt følge dig i. Dernæst kommer for mit vedkommende kronprinsen, som jeg talte med ved en officiel anledning for et par år siden.

 

Og det vendte op og ned på dit liv og du er dybt taknemmelig?  :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og det vendte op og ned på dit liv og du er dybt taknemmelig?  :eek:

 

Næ, jeg besvarer blot, som højere oppe anført, trådstarters overskrift.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Og det vendte op og ned på dit liv og du er dybt taknemmelig?  :eek:

  

Næ, jeg besvarer blot, som højere oppe anført, trådstarters overskrift.

Interessant vinkel 007. Ser ud til at vi har med en royalist at gøre :P Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ, jeg besvarer blot, som højere oppe anført, trådstarters overskrift.

 

Jeg spørger fordi der i det indlæg du besvarer med også står

 

siddharta sagde den 24 Feb 2015 - 5:49 PM:snapback.png

Det bliver meget kort og meget nemt:

Nikita Darling har uden sidestykke vendt op og ned på mit indre liv, og jeg er hende dybt taknemmelig!

 

Det kan jeg særdeles godt følge dig i. Dernæst kommer for mit vedkommende kronprinsen, som jeg talte med ved en officiel anledning for et par år siden.

 

Ændret af Borende X, i går, 18:14 .

 

Du kan følge siddharta i hans udsagn om Nikita og dernæst kommer kronprinsen? Kan det forstås som andet end at kronprinsen har vendt op og ned på dit liv? :D

Redigeret af Agent 007

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spørger fordi der i det indlæg du besvarer med også står

 

siddharta sagde den 24 Feb 2015 - 5:49 PM:snapback.png

 

Det kan jeg særdeles godt følge dig i. Dernæst kommer for mit vedkommende kronprinsen, som jeg talte med ved en officiel anledning for et par år siden.

 

Ændret af Borende X, i går, 18:14 .

 

Du kan følge siddharta i hans udsagn om Nikita og dernæst kommer kronprinsen? Kan det forstås som andet end at kronprinsen har vendt op og ned på dit liv? :D

 

Ja, for som jeg også forklarer Kanonkongen er spørgsmålet uklart, hvilket også kan give et uklart svar:

Det kan både gå på social/politiak placering, og her scorer Frede stort, og det kan gå mere på det personlige plan, hvor Nikita tager prisen.

Da det personlige vægter mere for mig, har jeg sat Nikita over Frede.

Einfach so!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du ikke uddybe dit svar noget mere :)

 

Jeg syntes der er yderst interessant, at en prostitueret kan ændre ens liv!

Hej Asspassion.

 

Måske det er bedre at et menneske, ændre ens liv positivt. End at prøve at smadre mennesker. er du ikke enig i det.

 

God dag 

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da et par stykker. Nogle af dem vil jeg så holde for mig selv, men jeg vil da gerne nævne to.

 

Min moster, som tog mig til sig som sin egen søn, da jeg var ni, så jeg slap fri fra mine alkoholiske forældre.

 

Min psykolog, som jeg havde faste samtaler med i 1 1/2 år. Hun har virkelig haft stor indflydelse på den person jeg er idag.

Hej Elsker Piger.

 

Meget flot skrevet. dejligt du har fået vendt dit liv til noget positivt. Thumps up.

 

God dag 

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Min mormor som overlevede to krige , 9 børn, div op og nedture i hendes 105 årige liv...

Altid kærlig, ærlig, varm, sjov og meget realistisk og autentisk person. Hun var kærlighed ja den der er og har haft størst indflydelse i mit (og familiens) liv smil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel mennesket bag der gør en forskel, om det så er en gp, en lære eller en tilfældig vi møder?

Hej DETH.

 

Vi er meget enige her. Se det jeg egentlig undre mig over, nå fx man siger ordet prostitueret, gp nå ja l ordet. Så kommer alle antagelserne om at det må godt nok være nogle sølle skrævl, ja det er næsten som om de bærer alle sygdoms tegn. Kunne man vende den om og sige.

 

vi er alle mennesker uanset hvilken branche vi er i. Ja jeg er jo pædagog. Aldrig i de sidste mange år har der været så mange syge i dette fag. Folk går ned med stress, psykiske, fysiske lidelser. Se lærerne de samme symptomer. I restaurations branchen kokke og tjenere de havde/har alkohol misbrug og det der er værre. Politibetjente, socialrådgivere osv osv.

 

Men nej Gpére de må have verdens ultimative hårdeste og mest ulækre  job i helle verden. Vedgår mig, at der er sørgelige eksistenser. Men fakta er det er der i alle fag. Okay vores arbejds skema i dagligdagen er ikke ens med gpérne. Men vi er alle vel enige om at de er mennesker af kød og blod. De får løn for den service de udføre. Det samme gør jeg og i andre. 

 

Pointen er jeg er enig i, med Siddharta, Plaskeren, BX og andre, Når de skriver, at ET MENNESKE, uanset job beskrivelse, og uanset hvad prisen for den ydelse de levere. Kan gøre en forskel for et andet menneske om det er en kunde  eller en person man snakker med. Og har svært ved at se nogen kan være uenig i det. Så ja på et eller andet punkt kan alle have stor indflydelse på den person man er, eller bliver i interaktion med et andet menneske. 

 

Ha en skøn dag DETH.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har endnu tilgode at møde nogen der er dukket op med det formål.... men jeg har mødt MANGE hvor det udviklede sig på den måde efter sex...

jeg tror ikke der er ret mange der bevidst tænker at nu vil de bruge 1800 kr i timen på at sidde og snakke med mig... såvidt vides kender ingen mine credentials på det område, så det ville ikke give mening...

men det er mit indtryk at de lyserøde der er herinde - som har valgt den her branche fordi det er det de virkelig kan lide - det er også piger med meget stor substans :)

og så bliver vi jo helt naturligt meget oplagte at tale med når isen først er brudt... (sex er en ret massiv is-bryder) :) :)

Hej Jasmin.

 

Godt skrevet. Er enig i de ting du her beskriver.

 

God dag Jasmin.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Asspassion.

 

Måske det er bedre at et menneske, ændre ens liv positivt. End at prøve at smadre mennesker. er du ikke enig i det.

 

God dag 

 

KK

 

Det er jeg i hvert fald helt og aldeles enig i.

 

Jeg har hørt om mænd, der har prøvet at ødelægge glædespigers liv både på den ene og anden måde.

Men Asspassion hører nok næppe til dem?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...