Hop til indhold
kanonkongen

Hvem er den mest indflydelsesrige person du/i har mødt, i jeres liv.

Recommended Posts

En dansklære på HF som fik mig til at holde op med at tænke så overfladisk.

 

Post slettet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, for som jeg også forklarer Kanonkongen er spørgsmålet uklart, hvilket også kan give et uklart svar:

Det kan både gå på social/politiak placering, og her scorer Frede stort, og det kan gå mere på det personlige plan, hvor Nikita tager prisen.

Da det personlige vægter mere for mig, har jeg sat Nikita over Frede.

Einfach so!

 

Ubegribeligt, at dit spidsfindige og i mine øjne ganske humoristiske svar skal skæres ud i så små bidder. ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ubegribeligt, at dit spidsfindige og i mine øjne ganske humoristiske svar skal skæres ud i så små bidder. :wink:

 

 

"Oh simplicitas", som man fromt messede i den katolske kirke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En psykiater, eller GP'er, stiller de samme spørgsmål, for penge, som hustruen stiller grats - MEN hvor åbner vi op . . . .  ;)

 

Hvis det er en dygtig GP'er, får vi nok mest ud af et besøg hos GP'en, sex og råd om/til (ikke økonomisk) at komme videre . . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En psykiater, eller GP'er, stiller de samme spørgsmål, for penge, som hustruen stiller grats - MEN hvor åbner vi op . . . .  ;)

 

Hvis det er en dygtig GP'er, får vi nok mest ud af et besøg hos GP'en, sex og råd om/til (ikke økonomisk) at komme videre . . . .  ;)

 

Tag endelig ikke fejl: Mange glædespiger er glimrende psykologer, og det kommer formentlig bl.a. ensomme til gode.

Ud fra den vinkel sparer samfundet formodentlig mange penge på "behandling" ved at "nasse" på glædespigernes velvilje og forståelse.

Den er gratis for "systemet".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag endelig ikke fejl: Mange glædespiger er glimrende psykologer, og det kommer formentlig bl.a. ensomme til gode.

Ud fra den vinkel sparer samfundet formodentlig mange penge på "behandling" ved at "nasse" på glædespigernes velvilje og forståelse.

Den er gratis for "systemet".

 

Det har jeg fundet ud af . . .

 

En psykolog/psykiater med sex på programmet . . . .  :P DET ER WIN/WIN . . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg fundet ud af . . .

 

En psykolog/psykiater med sex på programmet . . . .  :P DET ER WIN/WIN . . . .  ;)

 

Freud skulle bare have anet, hvad hans gamle, slidte sofa kunne blive (mis?)brugt til  :D  :D  :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Freud skulle bare have anet, hvad hans gamle, slidte sofa kunne blive (mis?)brugt til  :D  :D  :D

 

ENIG - Det er vi nok nogle, der er glade for . . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ubegribeligt, at dit spidsfindige og i mine øjne ganske humoristiske svar skal skæres ud i så små bidder. :wink:

 

 

Hvilken humor ? Jeg har ikke fattet pointen. 

Tror jeg vil begynde fra idag at skære alle dine svar ud i bitte små bidder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mest indflydelserige person ?........

Mine forældre har haft og har stadig stor indflydelse for mig, men ellers er det for mig stort set umuligt at pege én ud i mængden af personer der enten ér i mit liv, eller som har krydset min vej og samtidig har haft stor indflydelse på mig.

De har alle efterladt et eller andet som jeg har kunnet bruge efterfølgende.

I den her del af verden er der to piger der har/ har haft stor indflydelse på hvordan jeg opfatter GP verdenen.

De har om nogen været med til at ændre mit syn på denne verden, og har også været gode sparringspartnere i nogle af de mere bøvlede situationer i mit liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Min Far - Som brød med sin Famile for at gifte sig med sit Livs Kærlighed.

Hun var ikke 'fin' nok, så han blev gjort arveløs osv.

De er stadig gift og er stadig Forelsket.

Han har lært mig om uforbeholden Kærlighed og at holde ved det som man tror på.

Vivi Hollænder og en af hendes sexolog kollegaer.

De besøgte en klinik jeg arbejdede på igennem 6 mdr for at få et indblik i pigerne og dynamikken osv i branchen.

De var/er 2 stærke, kloge og empatiske kvinder , som lærte at man godt kan forstå folks sexualitet uden nødvendigvis selv at finde det dejligt eller acceptabelt.

De gjorde et kæmpe indtryk igennem mange mange timers samtale om menneskets sind og sexualitet.

Det var virkeligt et øjenåbner at mødes 2 så stærke og kloge kvinder som Ingen forbehold havde overfor nogen som helst mennesker.

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Trine.

 

sikke en trist historie, som alligevel ender lykkeligt. Din kære far tager et valg. Derfor ham overstiger gods og guld, han vælger kærligheden til den pige der betyder mest for ham. se det kalder jeg en mand med nosser (sorry sproget) Og ofte er det man tror på jo det rigtige for os mennesker. Tak for dit smukke input.

 

Hygge og god torsdag Trine.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mest indflydelserige person ?........

Mine forældre har haft .......

 

Det kan jeg så ikke prale af. Jeg skal ud i en sidelinie til en faster, der tog sig meget af mig, da jeg var dreng.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som tidligere nævnt mine forældre, primært min mor, da jeg tilhører tiden, hvor hun gik hjemme - Mine børn - Og senest et par GP'ere, eller flere . . . .

 

Jeg er i dag blevet meget selektiv i mit valg af GP'ere - Foretrækker en GP'er, der har ligeså meget, eller mere, mellem ørene, end mellem benene . . .  ;)

 

Sådan en GP'er kan give megen stof til eftertanke, give nogle nye input og bringe een videre i livet . . .

 

IGEN en psykolog, der sender een videre efter en herlig sex-akt . . .  :P BEDRE END FREUD, BX . . . .  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har/møder flere kendte personer. Mennesker der er meget i tv. Men jeg mener nu stadig mine venner - først og fremmest mine venner har betydet meget for mig. Min far har lige været igennem alvorlig sygdom, det har lært mig rigtig meget  om mig og mine søskende. Og så har jeg en fantastisk kone, der altid er der!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jeg så ikke prale af. Jeg skal ud i en sidelinie til en faster, der tog sig meget af mig, da jeg var dreng.

Den sætning kunne godt køres ud af et spor der minder om de grå sider fra rapport, men det ville nok være for plat i denne tråds sammenhæng.

Det er selvfølgelig trist at du ikke har haft indflydelse fra dine forældre, men så var der trods alt et andet familiemedlem der var der for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...