Hop til indhold
kanonkongen

Hvem er den mest indflydelsesrige person du/i har mødt, i jeres liv.

Recommended Posts

Hej allesammen. Ja kom til at tænke på, Hvem har egentlig været den mest indflydelsesrige person jeg har mødt, i mit liv. Der har helt klart været mange der har gjort noget for mig i mit liv. Glemmer aldrig min folkeskolelærer der, virkelig troede på mig, da andre ikke gjorde, Ja min leder da jeg startede min karriere som pædagogmedhjælper. Ingen tvivl om han var min mentor, og fedt jeg stadig snakker med ham i dag. Ja de venner, venskaber jeg har i dag er personer som har en stor indflydelse på mit liv.

 

Men ubetinget er den person som har gjort størst glæde og og formet mig som den jeg, er i dag. Er min kære mor. Ja det er måske en kliche, men når jeg tænker på det, hun har opgivet i sit liv for, at blive mor til os børn. Ja så kan man da kun glæde sig over, at have en stærk mor, der har formet mig til den jeg er i dag. Hun har været hård, kærlig, kæmpet for vi skulle have en uddannelse, Vi skulle have pli, respekt for andre mennesker, også selvom vi ikke var enige med dem. Hun har altid kæmpet for vi skulle have empati, have respekt, og i det hele taget være tolerante overfor andre. Ja synes hun lykkedes meget godt med det. 

 

At have en mor, der har gået i gennem ild og vand for mig og mine søskende, er stort. At hun har ofret sig for os børn, mens vi har skreget, plaget og ødelagt hendes nattesøvn pga, bekymringer. At hun  altid er der for os.Og alligevel formår at bevare humøret højt, Det gør, at min mor er den person som er den mest indflydelsesrige menneske i mit liv.

 

Hvem vil i sige er jeres mest indflydelsesrige person i jeres liv?

 

God søndag eftermiddag allesammen.

 

KK

 

steen_og_stoffer_mor_kan_alt.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er et hav af små situationer hvor jeg føler at det har betydet noget at møde et andet menneske. Flere af de mennesker som jeg sætter pris på er mennesker der har givet mig et skub i ryggen til at blive et bedre menneske. Jeg har ikke altid været helt god og et eller andet sted er jeg det stadig ikke men jeg arbejder stærkt på at være et godt og anstændigt menneske. Og jeg føler i dag at jeg på mange måder kan se mig selv i øjnene.

 

Jeg har jo læst med herinde længe. Og jeg har nok aldrig mødt dig irl kanonkonge men du virker fandme som en oprigtig og også følsom person med en god portion humor. Og jeg læser gerne med når du fyrer en bemærkning eller ti af. Det bringer humøret lidt op. Når man sådan skinner som en sol så sker der det at nogle stråler rammer andre. Jeg føler mig lidt ramt.

 

De to personer der på det seneste har haft indflydelse er 1. min kone. For ikke så pokkers længe siden opdagede min kone at hun var gravid. Det var bestemt ikke planlagt og det bliver lidt af en efternøler som vi får. Vi snakkede situationen igennem og jeg har godt nok vaklet mellem at besøge piger eller holde mig i skinnet. Jeg kan ikke være det bekendt overfor konen så jeg dropper pigerenderiet og fokuserer på kærligheden mellem os og til vores familie. Jeg vil også føle mig som en skiderik hvis jeg knaldede rundt.

 

2. Judith - hmmm hende fik jeg behandlet nederdrægtigt grimt pga. en falsk anmeldelse jeg skrev om hende. Jeg har udstået min "straf" men jeg vil altid have det skidt over min grimme handlemåde. Det var nemlig utilgiveligt. Jeg har aldrig mødt Judith men hun har faktisk fået mig til at tænke over, hvor jeg var på vej hen. Og jeg kan godt sige uden at afsløre hvor jeg har information om hende fra: at hun i mine øjne er prostitutionsbranchens Mother Theresa - det er en lidt speget anbefaling af en som jeg ikke har mødt irl. Men jeg synes i hvert fald godt om hende og hun har fået mig til at rykke.

 

Men overall er det min mor der har haft en betydning. Hun behandlede altid alle ordentligt og dem der behandlede hende lidt skidt, behandlede hun ofte lidt ekstra pænt fordi de havde jo brug for det. Hvorfor give dem hårdt igen? De havde det jo nok svært nok i forvejen og nogle gange kunne en venlighed også skabe en venlighed fra en uventet kant. Hun troede også på at man uanset størrelse eller stand skulle behandle alle ligeværdigt.

 

 

 

 

 

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det afhænger af, hvor man er i livet . . . .

 

JA - MIN MOR . . . 

 

MEN i de seneste mange år, OG er stadig, mine børn, der flere gange har fået mig til at stoppe op og overveje/TÆNKE hvilken vej livet skal ha' . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mine søstre og familie som jeg ingen kontakt har til i dag.
De har helt sikkert lært mig, hvordan jeg vil leve mit liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mig selv...jeg er den mest indflydelsesrige person jeg nogensinde har mødt...for mig selv. Jeg har mit frie valg til at tage mit liv lige præcis derhen hvor jeg gerne vil have det...og jeg gør det. Jeg er ekstremt indflydelsesrig ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bliver meget kort og meget nemt:

Nikita Darling har uden sidestykke vendt op og ned på mit indre liv, og jeg er hende dybt taknemmelig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm ud over mine forældre, så er der kun en jeg kan nævne.

Gina Faith.

Hun har en stor andel i den person jeg er idag. Uden hendes bekendtskab, havde jeg været en helt anden person, langt mere indelukket og langt mindre selvsikker.

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bliver meget kort og meget nemt:

Nikita Darling har uden sidestykke vendt op og ned på mit indre liv, og jeg er hende dybt taknemmelig!

Ååååårrhh... Tak altså! :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Truth.

 

Ja man kunne altid være egoist og synes sig selv  :-P  :-P  Men mon ikke, at der alligevel er personer som har haft stor indflydelse på dit liv udover dig selv.

 

Hey Siddharta.

 

det er altid skønt når et andet menneske gør noget for en der vender op og ned på de ting man ikke troede muligt. I dette tilfælde er det ND. Og ved du hvad så har det jo været det hele værd for dig. (men hun er i sandhed også en fantastisk pige der må jeg være enig med dig).

 

God tirsdag Truth og Siddharta.kan i hygge jer.

 

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm ud over mine forældre, så er der kun en jeg kan nævne.

Gina Faith.

Hun har en stor andel i den person jeg er idag. Uden hendes bekendtskab, havde jeg været en helt anden person, langt mere indelukket og langt mindre selvsikker.

Hej Plaskeren.

 

Det er godt til dig. Og glad på dine vegne.

 

God tirsdag til dig.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bliver meget kort og meget nemt:

Nikita Darling har uden sidestykke vendt op og ned på mit indre liv, og jeg er hende dybt taknemmelig!

 

 

Nej hvor er det dejligt for dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm ud over mine forældre, så er der kun en jeg kan nævne.

Gina Faith.

Hun har en stor andel i den person jeg er idag. Uden hendes bekendtskab, havde jeg været en helt anden person, langt mere indelukket og langt mindre selvsikker.

 

 

 

Flot at du tør indrømme ovenstående

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min lillebror, kæft han har tit reddet røven på sin storebror! og min niece på næsten 3år :-)

Redigeret af DETH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bliver meget kort og meget nemt:

Nikita Darling har uden sidestykke vendt op og ned på mit indre liv, og jeg er hende dybt taknemmelig!

 

Det kan jeg særdeles godt følge dig i. Dernæst kommer for mit vedkommende kronprinsen, som jeg talte med ved en officiel anledning for et par år siden.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min lillebror, kæft han har tit reddet røven på sin storebror! og min niece på næsten 3år :smile:

 

Lillebrødre er rare at have. Spørg blot Manica :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jeg særdeles godt følge dig i. Dernæst kommer for mit vedkommende kronprinsen, som jeg talte med ved en officiel anledning for et par år siden.

Hey BX.

 

Jeg var så heldig, at møde den kongelige familie kort for 35 år siden. qua min kære fader arbejdede på Dannebrog, og vi var inv til familiedag på skibet. jo det var stort men direkte indflydelse på mit liv gav det mig nu ikke. Har også mødt en del kendiser bla. Sean connery, jo det var da bestemt stort. og gode minder at have.

 

Men har kronprinsen haft større indflydelse på dig end din familie. Ja det er ikke fordømmende spurgt. Mere et undrende spørgsmål.

 

God tirsdag aften til dig.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men har kronprinsen haft større indflydelse på dig end din familie. Ja det er ikke fordømmende spurgt. Mere et undrende spørgsmål.

 

God tirsdag aften til dig.

 

KK

 

Nej da, men du spørger jo i overskriften til tråden, om "den mest indflydelsesrige, vi har mødt".

Den kan jo forstås på flere måder:

Det kan være den, der er højest i et politisk/socialt hierarki, det kan være på det personlige plan, det kan være på ........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lillebrødre er rare at have. Spørg blot Manica :D :D

Min lillebror er dog ikke min partner in crime som Manicas vist er;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min lillebror er dog ikke min partner in crime som Manicas vist er;-)

 

Nej, det er selvfølgeligt individuelt.

 

Nu er Manica og hans bror jo utroligt tæt forbundne og har ingen hemmeligheder overfor hinanden. Sådan som jeg har forstået det. Og det finder jeg utrolig flot.

 

Jeg havde på en forespørgsel i anledningen af en sjælden tur til Djæveløen om bl.a. logistik anbefalet et besøg hos Eventyrpigerne i Sorø.

 

På tidspunktet for besøget befandt jeg mig på en tjenesterejse i det store udland, og her loggede jeg på EG.

 

I en PM, der var skrevet på parkeringspladsen over for den romanske kirke i Slaglille, som jeg tidligere har beskrevet i forbindelse med et besøg hos Nikita i denne flække, meddelte lillebror mig: "Netop i dette øjeblik går min bror ind hos Eventyrpigerne".

 

Det var et besøg, som Manica senere anmeldte.

 

Jeg misunder ham sgu' et forhold til en bror, der er så tæt, at man ligefrem kan gå på bordel sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg misunder ham sgu' et forhold til en bror, der er så tæt, at man ligefrem kan gå på bordel sammen.

Hehe mig og min mindste lillebror har været på samme KTV i Taivan. Den oplevelse har vi vendt et par gange, han ligner mig så også så meget at folk tager fejl af os ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe mig og min mindste lillebror har været på samme KTV i Taivan. Den oplevelse har vi vendt et par gange, han ligner mig så også så meget at folk tager fejl af os :wink:

 

Er han så også her på EG? :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis han læser med ved han ihvertfald jeg er her inde nu :wink:

 

Sådan skal det (vistnok!) være :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey Truth.

 

Ja man kunne altid være egoist og synes sig selv  :-P  :-P  Men mon ikke, at der alligevel er personer som har haft stor indflydelse på dit liv udover dig selv.

 

Hey Siddharta.

 

det er altid skønt når et andet menneske gør noget for en der vender op og ned på de ting man ikke troede muligt. I dette tilfælde er det ND. Og ved du hvad så har det jo været det hele værd for dig. (men hun er i sandhed også en fantastisk pige der må jeg være enig med dig).

 

God tirsdag Truth og Siddharta.kan i hygge jer.

 

KK

 

Njaah, synes nu ikke det er egoistisk...bare en konstatering ;o). Men der var selvfølgelig også lidt dril i det.

 

Men i forhold til en anden person er det helt sikkert Tony Robbins. Han har med været med til at ændre mit liv radikalt og effekten af hans arbejde på mit liv, er så dybtgående at jeg slet ikke kan fatte det. Så taknemlig for det!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...