Hop til indhold
Tip toe

Analyse: boobs eller booty..?

Recommended Posts

Det er i virkeligheden meget enkelt: 
Den del af kvindens krop, hun SELV er gladest for, er det nemmest at tænde på for mig. Om det er boobs eller booty, ben eller hvad, det varierer fra kvinde til kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som min gamle mor altid sagde: "Knægt, hvis du vil have (søger) et par store bryster, så må du også leve med en stor numse, de to ting hænger sammen".

Men jeg har nu aldrig søgt hverken store bryster eller stor røv. Det skal bare være smukt og det har ikke noget med størrelsen at gøre.

 

Ellers tænder jeg på lårhuller, et ord som blev optaget i dansk sprognævn i 2013. Det gjorde jeg også før, da vidste jeg bare ikke hvad det hed :)

 

laarhul_0.jpg

Redigeret af Eastwood

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lårhullet tilhører de klassiske arketypiske formerne, brugte af kunstnerer, arkitekter, modedesigners etc.

Linier, cirkler, kvadrater, rektangler, triangler og så lårhullet - måske den smukkeste grundformen af dem alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billedet er 36 år gammel, og i dag er de naturlige kvinder pensionister og bedstemødre.

 

Der findes heldigvis stadig kvinder, der er naturlige . . . .  ;)

 

Bruger helst kun silikone til gummilisterne i bilen . . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som min gamle mor altid sagde: "Knægt, hvis du vil have (søger) et par store bryster, så må du også leve med en stor numse, de to ting hænger sammen".

Men jeg har nu aldrig søgt hverken store bryster eller stor røv. Det skal bare være smukt og det har ikke noget med størrelsen at gøre.

 

Ellers tænder jeg på lårhuller, et ord som blev optaget i dansk sprognævn i 2013. Det gjorde jeg også før, da vidste jeg bare ikke hvad det hed :)

 

laarhul_0.jpg

Yes, det er noget af det mest sexede, der findes.

 

Hvis hullet er helt ekstremt (dejligt brede hofter og slanke ben), kan man være heldig med at kunne pille hende i spilledåsen uden at røre hendes lår.

 

Den slags piger kan også præsentere hullet, selv om de står med krydsede ben, mums. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billedet er 36 år gammel, og i dag er de naturlige kvinder pensionister og bedstemødre.

 

Lidt filosofisk kan man godt blive når man ser et sådant billede med nogle år på bagen. Hvad mon der er blevet af de unge dejligt frigjorte piger, hvordan ser de ud i dag, og er de ligeså frigjorte i dag som dengang eller er de blevet nogle ældre gråhårde "snerpefisser" med briller og pagehår , der ved bedre på de unges vejne ? 

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan lide brede hofter, fyldig barm og store læber. Det hele må gerne udstråle frugtbarhed.

 

Så skulle du slå dig på negerpiger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kort og godt, ikke så meget pis. Både mænd og kvindet må deltage.

Hvad er det mest attraktive ved en kvindes krop:

1) en stor, fyldig barm?

2) en lækker, stor booty?

 

Jeg er helt ligeglad. Det vigtigste for mig er at der er sammenhæng i "tingene". Men det behøver ikke være harmonisk. Nogle kvinder forstår jo at gøre de mest overraskende "ting" attraktive med deres væremåde. Men jeg går ikke af vejen for kombien med en halvstor barm og en lille stram/kuplet booty. Bare sjælden kombi (har dog en (lesbisk) kollega, der nogle dage går i jeans og stram sweater ...) uden mellemkomst af en kirurg (og så går glansen af). Man kan jo bare indrette sexstillingen efter den enkeltes mest attraktive fortrin, hvis det er det visuelle, der tæller (måske derfor mange kvinder foretrækker doggy med mig?) ...

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
410574.jpg

 

!

 

Men egentligt elsker jeg det hele. Smilet, stemmen, kroppen, det hele. Piger! I er så lækre, søde og dejlige. Elsker jer  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...