Hop til indhold
Tip toe

Analyse: boobs eller booty..?

Recommended Posts

Vi taler ikke om sex akten. Vi taler om holdning. Og når beruselsen nærmer sig, så kommer sandheden også tættere på. :D Jeg er har hvert fald overskredet den halve flaske. :P

 

Lad os snakkes ved, når bunder op til den hele :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stor og fyldig? Nej tak! Jeg kan li en lille petit barm OG en fin lille numse ;) Og giver iøvrigt An2n ret, kemi og udstråling er afgørende for om jeg overhovedet bliver interesseret ;)

100% enig, Små bryster og lækker lille numse er lige mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

2) en lækker, stor booty

Er det korte svar :-)

Men der er selvfølgelig 1000 nuancer og forbehold! Det kunne, i mine øjne, være interessant, at vide hvorfra de præferencer stammer?!?!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg konsumeret 4 dejlige single malt (ikke meget for vin en velfortjent  fredag nat) og er helt på linie med Liv (you're my man, baby). Små pæne bryster og en lille velformet røv. Og så ben med muskler på, og en lille sød mave (kommer nok med alderen DETH).

 

Dit oprindelige spørgsmål er meget ensporet TipToe, jeg tror vi er rigtigt mange der hverken bryder os om store babser eller bootys man kan placere ølglasset på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

og en lille sød mave (kommer nok med alderen DETH).

Hehe er 33 så har godt 40 år til at blive mærkelig i endnu, det ender med jeg synes tær er sexy....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min idealkvinde har lange slanke ben og en numse der matcher. Dvs. slank og rund, men uden at være mager.

Brysterne kommer i anden række, de betyder ikke så meget for mig.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan lide brede hofter, fyldig barm og store læber. Det hele må gerne udstråle frugtbarhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Uh! Jamen hvad så når man bare kan lide kvinder i alle former, farver og afskygninger?

En stor fyldig barm, ja tak - små fine bryster, ja tak

Kort hår, langt hår - ja tak

Stor numse, lille numse - ja tak

Lange slanke ben, muskuløse ben - ja tak

Tæer ... Tæer er jo bare sexede!

Det eneste, som decideret frastøder mig er overvægt - og her taler vi ikke om 'erotisk buttet' som jo også er sexet :P

Girls girls girls :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg konsumeret 4 dejlige single malt (ikke meget for vin en velfortjent fredag nat) og er helt på linie med Liv (you're my man, baby). Små pæne bryster og en lille velformet røv. Og så ben med muskler på, og en lille sød mave (kommer nok med alderen DETH).

Dit oprindelige spørgsmål er meget ensporet TipToe, jeg tror vi er rigtigt mange der hverken bryder os om store babser eller bootys man kan placere ølglasset på.

Ensporet? Absolut! Og et ensporet spørgsmål kræver et ensporet svar :D

Hvis jeg går ned af gaden og ser en lækker kvinde, så lander blikket pr. instinkt bagdelen. Den behøver ikke være fyldig. Bare god. :)

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Uh! Jamen hvad så når man bare kan lide kvinder i alle former, farver og afskygninger?

En stor fyldig barm, ja tak - små fine bryster, ja tak

Kort hår, langt hår - ja tak

Stor numse, lille numse - ja tak

Lange slanke ben, muskuløse ben - ja tak

Tæer ... Tæer er jo bare sexede!

Det eneste, som decideret frastøder mig er overvægt - og her taler vi ikke om 'erotisk buttet' som jo også er sexet :P

Girls girls girls :D

Få dog noget sex! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv

Hvor er I skønne at høre på. Med og uden rødvin.

Det er dejligt at se hvor forskellige svarene er. Men betagelsen af os kvinder har I alle.

Smukt -jeg bliver sq glad i låget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi vi elsker kvinder, Kiki. :)

Nogle skeptikere, journalister og andre modstander af prostitution vil nok tolke debatten anderledes, men grundlæggende elsker os mænd bare kvinder og kvindekroppen. Også de brede hofter, den smalle numse, den lille mave, de naturlige strækmærker, de brede lår, de tynde arme, de kunstige bryster, de små rynker omkring øjnene og hele pakken.

Vi ville sgu ikke overleve en uge uden kvinden, og det er tirsdag - så jeg drikker ikke rødvin. :D

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu må vi ikke glemme de sure af dem, der er kommet mange gode ting ud af den tid manden har brugt i værkstedet, mens han tænkte på hvordan han fik hende gjort god igen;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal man vælge mellem de to?

For mig skal en bagdel være lille og brysternes størrelse betyder ikke så meget. Så hvis jeg kun kan vælge mellem stor røv og store bryster, så bliver det brysterne.

Fødder siger mig ikke noget, men en flad bar mave og tydelige kindben (WTF???) er sexet og tænder mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey An2n.

 

Ja livet kan være hårdt.  :-P  :-P

 

 

JA - For nogle er livet røv og nøgler. . . . 

 

Jeg FORETRÆKKER røv og patter . . . .  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som mit brugernavn antyder, så foretrækker jeg bryster og de skal helst være pænt store (min. d-skål)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som mit brugernavn antyder, så foretrækker jeg bryster og de skal helst være pænt store (min. d-skål)

 

TJA - Så er spørgsmålet, om man er til ægte eller kunstige bryster . . .  ;)  ;)

 

Her er et sjældent foto i dag - DESVÆRRE . . . 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kort og godt, ikke så meget pis. Både mænd og kvindet må deltage.

Hvad er det mest attraktive ved en kvindes krop:

1) en stor, fyldig barm?

2) en lækker, stor booty?

 

En stor, fyldig barm, og en stram, veltrænet booty  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...