DETH 5572 Skrevet 19. Februar, 2015 har en cbr1000 f der står og tripper for at komme ud Fin cykel, Total landevejs lyntog Har snydt mig til et par ture på den lille ny jeg har fået. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 19. Februar, 2015 Er blevet vildt forelsket i den nye H2, havde den gamle for rigtigt mange år siden, så jeg er solgt. Min kammerat sidder i banken og deler min begejstring til fulde. Derfor forstår jeg heller ikke, at han blev fjern i blikket, da jeg begyndte at snakke finansiering af bæstet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 19. Februar, 2015 Den er os pænt sprød! Især H2R, synd den ikke kommer som gade model. Har du set priser officelle på H2? Så et sted at anslået pris var omkring 500. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 19. Februar, 2015 Den er os pænt sprød! Især H2R, synd den ikke kommer som gade model. Har du set priser officelle på H2? Så et sted at anslået pris var omkring 500. Har jeg også set, så jeg forstår ham ikke, den bankmand, måske skal jeg overveje vores venskab. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 19. Februar, 2015 Har jeg også set, så jeg forstår ham ikke, den bankmand, måske skal jeg overveje vores venskab. Jeg havde byttet ham ud til en ny ven, mind ham om de betaler for at have deres penge stående i national banken.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 23. Februar, 2015 Politiet kamuflerer deres fartmålere http://nyhederne.tv2.dk/2015-02-23-saadan-kamuflerer-politiet-deres-nye-fartmaalere-for-bilisterne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 23. Februar, 2015 Politiet kamuflerer deres fartmålere http://nyhederne.tv2.dk/2015-02-23-saadan-kamuflerer-politiet-deres-nye-fartmaalere-for-bilisterne Kan godt se det er godt kamufleret - jeg kan ihvertfald slet ikke se noget, så de må være usynlige 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 23. Februar, 2015 Kan godt se det er godt kamufleret - jeg kan ihvertfald slet ikke se noget, så de må være usynlige Haha ja, måske kamufleret ikke var det rigtige ord at bruge. Jeg skulle nok have skrevet politiets andet trick til at få dig i fotofælden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 23. Februar, 2015 (edited) Har nogen af jer erfaring med -, eller holdning til disse : http://www.stuntbums.com/articles/2223/fastags-motorcycle-license-plate-flip https://www.youtube.com/watch?v=WJx750x2k88 Jeg ved ikke hvorfor dette indlæg ikke vil lade sig redigere med fler links og med normal linieafstand . I kan evt. prøve at google - flip up licenceplate - Venligst Spunsen/Bundstokken Redigeret 23. Februar, 2015 af Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 359 Skrevet 20. April, 2015 Hvor længe går der fra man er blevet blitzet af en fotovogn til bøden lander lander i e-boksen? Nogen der har nylige erfaringer med det - altså efter at polisen blev digitale på den front?Bær venligst over med mig, hvis der skrevet om det tidligere i denne tråd. Jeg orkede ikke at trawle alle sider igennem... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. April, 2015 2-3 uger.Sådan var det for ½ år siden, ihvertfald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 359 Skrevet 20. April, 2015 Ok - men det var efter det gamle system så...Det blev digitalt den 1. feb, da den nye flåde af fotovogne blev sendt ud på strassen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. April, 2015 Ok - men det var efter det gamle system så...Det blev digitalt den 1. feb, da den nye flåde af fotovogne blev sendt ud på strassen.Nååårh OK., ja der sov jeg lige lidt i timen, sorryHar ikke lige styr på hvornår etaten blev digital.Det var da også pr. post jeg fik hilsenen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 20. April, 2015 Hvis de sender fartbøderne ud på ens E-boks.Kan de i det mindste ikke sende dem ud om mandagen? Da det en dag de fleste betragter som en lortedag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 20. April, 2015 Venter stadig på 'hilsnen' fra den 26. marts . . . RØVHULLERNE havde flyttet vognen 2-3 km længere ud i 70 km zonen . . . ØØVVVVV 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. April, 2015 Venter stadig på 'hilsnen' fra den 26. marts . . . RØVHULLERNE havde flyttet vognen 2-3 km længere ud i 70 km zonen . . . ØØVVVVVSå tror jeg du slap, 3 uger max, det er min oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 20. April, 2015 Så tror jeg du slap, 3 uger max, det er min oplevelseGiver den en uge mere - Der var jo lige Påsken . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 20. April, 2015 Venter stadig på 'hilsnen' fra den 26. marts . . . RØVHULLERNE havde flyttet vognen 2-3 km længere ud i 70 km zonen . . . ØØVVVVVSå ka du lære det, ka du. Hvis du bestemmer farten, bestemmer de prisen.Det nye, tyske system er 100 procent digitalt og benytter sig af en laserstråle med en høj grad af nøjagtighed. Systemet vælger selv mellem to digitale kameraer med forskellig linsestørrelse for at få den bedste fotokvalitet af føreren og køretøjet. Der bruges en rødblitz til optagelsen, som kan række over fire vognbaner i begge færdselsretninger.Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 20. April, 2015 SHIT HAPPENS . . Men den dag hvor de begynder at læse nummerplader på motorvejen, og læser hvor hurtigt man har kørt x antal km mellem 2 kameraer - DA FALDER FARTEN . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 20. April, 2015 SHIT HAPPENS . . Men den dag hvor de begynder at læse nummerplader på motorvejen, og læser hvor hurtigt man har kørt x antal km mellem 2 kameraer - DA FALDER FARTEN . . . Ja og når de får nummerpladeskannere, så er der nogle, der er på skideren.Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 359 Skrevet 20. April, 2015 Venter stadig på 'hilsnen' fra den 26. marts . . . RØVHULLERNE havde flyttet vognen 2-3 km længere ud i 70 km zonen . . . ØØVVVVVI mit "tilfælde" havde de vel parkeret 150m fra byskiltet - PÅ VEJ UD AF BYEN!!! Men nej nej - det er sandelig ikke en pengemaskine da... Nej nej nej nej nej nej da da.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 20. April, 2015 I mit "tilfælde" havde de vel parkeret 150m fra byskiltet - PÅ VEJ UD AF BYEN!!! Men nej nej - det er sandelig ikke en pengemaskine da... Nej nej nej nej nej nej da da....Vi har altid vidst, at de stod et par hundrede meter før byskiltet i 50 km-zonen - Den var DESVÆRRE ny, at de pludselig stod derude . . . Fremover sænker jeg squ altid farten, når der står flere biler længere fremme - De plejer at forsøge at 'skjule' fotovognen bag et par andre biler . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 21. April, 2015 Jeg går nok lidt i mod strømmen: men efter at have været vidne til en dødsulykke, hvor en yngre mor blev dræbt for øjnene af sin lille søn, siger jeg: flere fotovogne. Vi kom kørende op ad bakke med godt 80 i timen. Da en syntes det gik for langsomt og lige ville udenom. Han ramte en modkørende frontalt. Han blev kvæstet, men ikke alvorligt (nogle brud på arme og ben). Hun ( i den modkørende: dræbt). Vågner jævnligt med barnets kalden i ørerne: mor, mor.kør ordentligt, fartgrænserne er ikke lavet for at genere eller give bødeindtægter. Vågnede igen i nat kl. 4. Det er nu nogle år siden, den bliver hængende.måske hjalp det at skrive her.venligst OT 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 21. April, 2015 Jeg går nok lidt i mod strømmen: men efter at have været vidne til en dødsulykke, hvor en yngre mor blev dræbt for øjnene af sin lille søn, siger jeg: flere fotovogne. Vi kom kørende op ad bakke med godt 80 i timen. Da en syntes det gik for langsomt og lige ville udenom. Han ramte en modkørende frontalt. Han blev kvæstet, men ikke alvorligt (nogle brud på arme og ben). Hun ( i den modkørende: dræbt). Vågner jævnligt med barnets kalden i ørerne: mor, mor.kør ordentligt, fartgrænserne er ikke lavet for at genere eller give bødeindtægter. Vågnede igen i nat kl. 4. Det er nu nogle år siden, den bliver hængende.måske hjalp det at skrive her.venligst OTUendelig trist oplevelse du desværre har haft, jeg føler med dig og håber du kommer videre, og ja det hjælper at dele den slags oplevelser med andre. Har selv haft en lignende oplevelse, knapt så skræmmende.Af hjertet tak.Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 21. April, 2015 (edited) Jeg går nok lidt i mod strømmen: men efter at have været vidne til en dødsulykke, hvor en yngre mor blev dræbt for øjnene af sin lille søn, siger jeg: flere fotovogne. Vi kom kørende op ad bakke med godt 80 i timen. Da en syntes det gik for langsomt og lige ville udenom. Han ramte en modkørende frontalt. Han blev kvæstet, men ikke alvorligt (nogle brud på arme og ben). Hun ( i den modkørende: dræbt). Vågner jævnligt med barnets kalden i ørerne: mor, mor.kør ordentligt, fartgrænserne er ikke lavet for at genere eller give bødeindtægter. Vågnede igen i nat kl. 4. Det er nu nogle år siden, den bliver hængende.Jeg er som sådan heller ikke imod fotovogne.MEN der hvor jeg synes der er et problem, det er når de placerer fotovognene ved starten af en ny fartzone.Jeg har oplevet flere gange når man kom kørende fra f.eks. landevejen og en i byzonen hvor der stod en fotovogn knap 10-20 meter fra byzone skiltet. Så ser jeg det som en strategisk placering for, at øge deres bødeindtægter, og ikke for at få bilisterne til at køre ordentligt.Og det er helt fint, at de vil placere fotovognene hvor der færdes børn og mange mennesker som f.eks. skoler. DET er desværre bare ikke tilfældet af hvad jeg oplever til daglig.Derudover skal man heller ikke glemme at politidirektørerne i de forskellige politikredse får en stor bonus, når de har fået X antal kroner ind i bødekassen. Og desværre er det det som har deres fokus, i stedet for alt det jeg ser som nødvendigt politiarbejde (hurtig ude ved indbrud og overfald). Redigeret 21. April, 2015 af gerog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg