Hop til indhold
itmand

Er mænd et svin.!

Recommended Posts

Jeg inddrømmer det.

Jeg erkender det.

Der fik du mig med trusserne nede.

Jeg er blevet tvunget til at arbejde som luder.

Jeg er blevet tvunget af min bedstefar, til at sælge mig selv.

Det er simpelthen fordi at jeg skylder for det 60 tommer tv, som han vandt i banko og solgte det videre til mig på afbetaling. Kunne ikke betale. Så begyndte han at tage på mig, og tvinge mig til at have sex med ham. Jeg kan ikke lide at havde sex med min bedstefar, især fordi han nu er død, og jeg bryder mig ikke om alt det graveri på kirkegården.

Så nu må jeg sælger mig selv. Så han kan få penge til kattensværn.

Stakkels lille mig

Søde Niki!

Her er der altså noget, jeg ikke helt forstår. Som uddannet Geisha med eget "hus", burde du vel være ganske velsitueret. Det er i hvert fald rigtig godt gået i så ung en alder!!  :-P

 

Dog: inden jeg hyrer dig, må jeg vide, om du binder kimonoen på ryggen eller foran?  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søde Niki!

Her er der altså noget, jeg ikke helt forstår. Som uddannet Geisha med eget "hus", burde du vel være ganske velsitueret. Det er i hvert fald rigtig godt gået i så ung en alder!!  :-P

 

Dog: inden jeg hyrer dig, må jeg vide, om du binder kimonoen på ryggen eller foran?  :P

 

Jeg er såmænd ligeglad med om den er bundet foran eller bagpå - bare den kan bindes op så jeg kan komme til at mishandle dem :mrgreen:

 

MVH FKK_Sweinhund

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sløjfens placering fortæller  hvilke services, du kan købe. Det er derfor af afgørende betydning. Er den bundet på ryggen, forbliver dine lyster uforløste......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sløjfens placering fortæller  hvilke services, du kan købe. Det er derfor af afgørende betydning. Er den bundet på ryggen, forbliver dine lyster uforløste......

 

:shock: Se det er vigtig viden - den havde jeg ikke luret :shock:  :shock:

 

Tak for uvurderlig information :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han ka' da få lov til at skubbe bilen, kan han :D :D

Hey BX

 

Så grov du er :-P . Vi spænder din el trækkende monstermaskine foran. Så er alt løst, til alles glæde. SÅ ER DER MERE TID TIL NOSSE ØL. Så kan Line få en dåse øl  :-P

 

Butch1 du er en ond ond OND MAND :-P  :-P  

 

God humoristisk torsdag til jer.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey BX

 

Så grov du er :-P . Vi spænder din el trækkende monstermaskine foran. Så er alt løst, til alles glæde. SÅ ER DER MERE TID TIL NOSSE ØL. Så kan Line få en dåse øl  :-P

 

Butch1 du er en ond ond OND MAND :-P  :-P  

 

God humoristisk torsdag til jer.

 

KK

 

Den kan måske løse nogle problemer, men den er ikke terrængående.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nu en af hans piger bor ude på de mørke jydske marker?

Helt derude hvor verden er forlænget med brædder, og skiltet hvorpå der stod "Vendeplads for krager" forlængst er passeret.......

Problemet er bare at de ikke har hverken rindende vand eller elektricitet derude, så BX skal slæbe ekstra batterier med til køretøjet for at kunne komme hjem igen......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt derude hvor verden er forlænget med brædder, og skiltet hvorpå der stod "Vendeplads for krager" forlængst er passeret.......

Problemet er bare at de ikke har hverken rindende vand eller elektricitet derude, så BX skal slæbe ekstra batterier med til køretøjet for at kunne komme hjem igen......

 

Hvorfor lige BX?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt derude hvor verden er forlænget med brædder, og skiltet hvorpå der stod "Vendeplads for krager" forlængst er passeret.......

Problemet er bare at de ikke har hverken rindende vand eller elektricitet derude, så BX skal slæbe ekstra batterier med til køretøjet for at kunne komme hjem igen......

 

Jeg tror sgu' at jeg lejer en bulldozer. Så er jeg også rimeligt sikret mod stormflod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Emneoverskriften er grammatisk forkert: "Er mænd et svin?" skulle istedet have været: "Er mænd nogle svin?"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emneoverskriften er grammatisk forkert: "Er mænd et svin?" skulle istedet have været: "Er mænd nogle svin?"

 

Helt korrekt.

Og tak for, at du gjorde ophævelse mod denne overskrift, for havde jeg gjort det, havde der straks lydt et kollektivt suk: Åh nej, nu igen ;):P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey hold stop gutter...

 

Et er at vi slet ikke tager indholdet alvorligt nogen af os, og afsporer helt vanvittigt.

-Men vi behøver da ikke at begynde med de grammatiske fejl vel? Man forstår jo godt meningen med det skrevne alligevel.

Ikke alle er lige gode til at stave og lærer det aldrig, men dem skal der også være plads til uden at de bliver gjort opmærksom på det. Jeg har selv blevet rettet for stavefejl herinde, og syntes det er træls og irriterende, når folk jo godt forstår meningen i det jeg skriver..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tjah det ved jeg nu ikke frøken Molly

Min påpegning af stavefejlen er da lige så meningsløs, som jeres fortsatte eskalering af denne meningsløse tråd :p

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... Men vi behøver da ikke at begynde med de grammatiske fejl vel? Man forstår jo godt meningen med det skrevne alligevel.

Ikke alle er lige gode til at stave og lærer det aldrig, men dem skal der også være plads til uden at de bliver gjort opmærksom på det .......

 

Hej søde Molly.

 

Ja, man forstår da godt meningen, men alligevel er det jo en bjørnetjeneste over for skribenten ikke at reagere overhovedet.

 

Egentlig havde jeg heller ikke selv tænkt mig at reagere på dit indlæg, men så indså jeg, at det jo netop var denne holdning, der har bragt danskerne så meget i konflikt med deres eget sprog, som tilfældet vitterligt er.

 

Da jeg i sin tid gik i skole (åh nej, ikke nu igen!), var der en rimelig enighed om, hvad der var ret og vrang i sproget. Så gik der en del år, og så kom ungdomsoprøret med sit bevidste program om at nedbryde alle autoriteter.

 

Sproget blev også som en autoritet sat under pres.

Alle skulle jo nu have lov til at udtrykke sig og realisere sig selv i forhold til sin omverden, og hvis nogen stavede galt eller ikke magtede sproget i alle detaljer, så skulle man da heller ikke pille ved det, og da slet ikke rette folk i deres vildfarelse.

 

Det var jo sproget, der var noget galt med. Ikke dets brugere.

 

Resultatet af ikke at blive rettet ved fejl eller mangler blev en sproglig opløsning, da alle udsagn, skriftlige som mundtlige, nu blev betragtet som ligeværdige.

Den ene skulle altså ikke komme og sige til den anden, at dette var korrekt eller ukorrekt.

 

Således hersker nu sproglig rådvildhed.

Som i enhvert andet forhold, hvor der ikke eksisterer faste rammer, har udviklingen nu gjort, at svage sprogbrugere er blevet ladt i stikken, for de har ikke engang en klar referenceramme i form af et vedtaget sprog at forholde sig til, men må prøve selv og se, hvad der sker.

 

Det kommer der bl.a. ud af, at ingen har turdet/ville rette på dem.

 

PS: Undskyld afsporingen af afsporingen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg i sin tid gik i skole (åh nej, ikke nu igen!), var der en rimelig enighed om, hvad der var ret og vrang i sproget. Så gik der en del år, og så kom ungdomsoprøret med sit bevidste program om at nedbryde alle autoriteter.

Den gang huggede i vel også jeres skriv på stentavler, så det med at stave rigtigt første gang :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt korrekt.

Og tak for, at du gjorde ophævelse mod denne overskrift, for havde jeg gjort det, havde der straks lydt et kollektivt suk: Åh nej, nu igen ;):P

Ha ha. Det må virkelig have gjort ondt.

 

 

I har virkelig en fest i det her tråd. Og det er jer vel ondt, men måske skulle vi tage TS lidt mere alvorlig.

 

Tjah det ved jeg nu ikke frøken Molly

Min påpegning af stavefejlen er da lige så meningsløs, som jeres fortsatte eskalering af denne meningsløse tråd :P

Jeg kan godt se pointen. Men når selv B.X. Kan bide det i sig. Det er bare ikke i orden at mobbe folk med, at de har staveproblemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ha ha. Det må virkelig have gjort ondt.

 

 

I har virkelig en fest i det her tråd. Og det er jer vel ondt, men måske skulle vi tage TS lidt mere alvorlig.

 

Jeg kan godt se pointen. Men når selv B.X. Kan bide det i sig. Det er bare ikke i orden at mobbe folk med, at de har staveproblemer.

 

Nej, skal nok opføre mig ordentlig og være artig fremover...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, skal nok opføre mig ordentlig og være artig fremover...

 

må tilstå, at det er langt mere diverterende når du har lidt kant ... og festligt slutter af med knæfald iform af en offentlig undskyldning ... det er sgu' festligt! ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...