itmand 3 Skrevet 14. Januar, 2015 overskriften er måske lidt underlig. men en tanke man somme tider godt kan få. De fleste af de kvinder der er glædespiger gør det ikke af lyst men af nød. Bare den måde mænd skriver til de piger . er total umenneskelig Mange af kvinderne er bare i økonomiske problemer så at de er nød til at sælge sig selv så de desværre er nød til at finde sig i mænds ubehagelige behandling. hvor mange syntes måske at det er behagelig at blive bundet og slået og udmyget og bare stille sig til rådighed for mænds perverse idéer som de ikke tør sige hjemme ved konen. tror en gang i mellem vi mænd skal sammenline glædespiger med brugtbilsælgere når det siger de elsker f.eks. oral eller anal sex passer det mange gange ikke det hader det . men siger de ikke hvad kunderne gerne vil høre sælger de intet. Husk Glædespiger er også mennesker og lige så gode mennesker som alle andre respektere at de også har et privatliv . og ikke står til rådighed for jer 24-7 lad være med at udnytte deres problemer . og lad nu være med at bilde jer selv ind at i er forelsket i en af dem. og de er ikke sådan i det private . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 14. Januar, 2015 Hvor ved du alt det fra? Det lyder mere som en påstand du kommer med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
itmand 3 Skrevet 14. Januar, 2015 Hvor ved du alt det fra? Det lyder mere som en påstand du kommer med. Har selv været kæreste med en . desværre stole jeg ikke på hende så det gik i stykker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Januar, 2015 Jeg er forvirret. Først har du ondt af os? Og bagefter er vi nogle værre røvere og banditter? Og så har du ondt af os igen? Huh? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 14. Januar, 2015 Det var godt nok en underlig udmelding at komme med..! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 14. Januar, 2015 Hejsa. Muligt du har været kæreste med en...... MEN hvis du læser hvad de forskellige glædespiger skriver herinde så ved du også at det du skriver ikke holder vand............. Det er ganske korrekt at der er piger som gør det af tvang ( narko - menneskehandel og andet ) men dem er der heller ikke mange af herinde..... Så lad være med at skære alle over en karm, der er rigtig mange som kan li det de laver. Der er faktisk også dem som godt kan li at blive bundet, få en endefuld, også pisk, det kaldes sm og kan være ligeså god sex som så meget andet, OG det skal ikke forveksles med vold for det er noget helt andet. SM bygger nemlig på stor tillid mellem parterne......... VH overskriften er måske lidt underlig. men en tanke man somme tider godt kan få. De fleste af de kvinder der er glædespiger gør det ikke af lyst men af nød. Bare den måde mænd skriver til de piger . er total umenneskelig Mange af kvinderne er bare i økonomiske problemer så at de er nød til at sælge sig selv så de desværre er nød til at finde sig i mænds ubehagelige behandling. hvor mange syntes måske at det er behagelig at blive bundet og slået og udmyget og bare stille sig til rådighed for mænds perverse idéer som de ikke tør sige hjemme ved konen. tror en gang i mellem vi mænd skal sammenline glædespiger med brugtbilsælgere når det siger de elsker f.eks. oral eller anal sex passer det mange gange ikke det hader det . men siger de ikke hvad kunderne gerne vil høre sælger de intet. Husk Glædespiger er også mennesker og lige så gode mennesker som alle andre respektere at de også har et privatliv . og ikke står til rådighed for jer 24-7 lad være med at udnytte deres problemer . og lad nu være med at bilde jer selv ind at i er forelsket i en af dem. og de er ikke sådan i det private . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 14. Januar, 2015 Øh har du selv prøvet at besøge nogle piger itmand? Jeg har hverken pryglet pigerne eller været ubehagelig som gæst. Jeg spørger forsigtigt til hvad der er ok inden jeg kaster mig ud i legene. Og bagefter behandler jeg heller ikke pigerne som klamme ludere. Der bliver ofte plads til en lille vind og vejr samtale. Og jeg har været høflig over for alle. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas O'Malley 43 Skrevet 14. Januar, 2015 (Host). Troll. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Januar, 2015 tror på ikke alle af dem . kan lide det her er hvad en af dem skriver. Mænd er dog så klamme og egoistiske. At de benytter Sig af min situation. Fuck alle mænd. De er fandeme ikke andet end pikke på ben!! De Skulle alle have skåret pikken og kuglerne af!!!!! og i hendes annonce skriver hun. At hun kan lide det . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 14. Januar, 2015 "En af dem"... Yeah right... Så må svesken på disken. Hende vil jeg da gerne undgå i fremtiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Januar, 2015 tror på ikke alle af dem . kan lide det her er hvad en af dem skriver. Mænd er dog så klamme og egoistiske. At de benytter Sig af min situation. Fuck alle mænd. De er fandeme ikke andet end pikke på ben!! De Skulle alle have skåret pikken og kuglerne af!!!!! og i hendes annonce skriver hun. At hun kan lide det . Det kunne da være rart med en lille kildeangivelse her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Januar, 2015 Det kunne da være rart med en lille kildeangivelse her. Kildeangivelse ???? man må ikke nævne navne her inde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrick 69 91 Skrevet 14. Januar, 2015 Dont feed the Troll .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Januar, 2015 Er det Tanja? Lyder mere som veri-pigen Tissemænd på ben, hihi, good one...... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. Januar, 2015 Lyder mere som veri-pigen Tissemænd på ben, hihi, good one...... Pendant til tissekoner på ben, eller er det snegle uden ben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 14. Januar, 2015 Tak itmand. Det er gået op for mig at jeg har været ude i noget snavs, med de ellers så søde piger jeg har besøgt. Går fra dags dato i kloster og vil leve resten af livet i cølibat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 14. Januar, 2015 (edited) Er mænd et svin.! Næ! De er faktisk generelt ret dejlige... Ikke så dejlige som kvinder (selvfølgelig) men dejlige er de! overskriften er måske lidt underlig. Nårh ja... For det var resten af indlægget ikke?! Næste indlæg fra dig må så blive en offentlig og dybfølt undskyldning til alle glædespiger! :mrgreen: Redigeret 14. Januar, 2015 af Nikita Darling 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 14. Januar, 2015 Stop feeding the Troll! Han har korspostat sitt inlägg.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Januar, 2015 Tak itmand. Det er gået op for mig at jeg har været ude i noget snavs, med de ellers så søde piger jeg har besøgt. Går fra dags dato i kloster og vil leve resten af livet i cølibat. Baaahhhh, -det holder indtil jeg ringer efter smøger igen..... Blød som smør og nem at lokke..... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 14. Januar, 2015 Stop feeding the Troll! Han har korspostat sitt inlägg.... Åårh, lidt sjaw skal vi da ha'... ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 14. Januar, 2015 Baaahhhh, -det holder indtil jeg ringer efter smøger igen..... Blød som smør og nem at lokke..... Nix den er god nok. Har allerede munke hår og vist nok det nye testamente et eller andet sted, mangler bare et sort lagen og et stykke reb til bælte, så jeg frelst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Januar, 2015 Nix den er god nok. Har allerede munke hår og vist nok det nye testamente et eller andet sted, mangler bare et sort lagen og et stykke reb til bælte, så jeg frelst Vildt nok alligevelle, så det var en åbenbaring fra Gud du fik imorges da dine øjne sort'nede? :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 14. Januar, 2015 (edited) Vildt nok alligevelle, så det var en åbenbaring fra Gud du fik imorges da dine øjne sort'nede? Lige det der er det vist ikke gud der skal have skyld for, det var vist en falden engel Redigeret 14. Januar, 2015 af DETH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg