Hop til indhold
itmand

Er mænd et svin.!

Recommended Posts

konvoj klanen  :-P  :-P  Go tur drenge tag blomster med det gir kegler  :-P  :-P

 

Blomster og blomme i Madeira :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blomme i Madeira :P er det favoritten ?

 

Det er i hvert fald noget, jeg har haft succes med i længere tid ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blomster og blomme i Madeira :-P

Blomster til pigerne, og Blomme i Madeira til os for ikke at gå i panik når vi står og skal til at ringe på hos dem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er godt, at jeg ikke kan det, for jeg har været en ren terrorist :D :D

Stakkels pige®.......kan du sove om natten velvidende at du har .......... HALLO !!!, så det er derfor Nikita er stoppet!!!!,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg inddrømmer det.

Jeg erkender det.

Der fik du mig med trusserne nede.

Jeg er blevet tvunget til at arbejde som luder.

Jeg er blevet tvunget af min bedstefar, til at sælge mig selv.

Det er simpelthen fordi at jeg skylder for det 60 tommer tv, som han vandt i banko og solgte det videre til mig på afbetaling. Kunne ikke betale. Så begyndte han at tage på mig, og tvinge mig til at have sex med ham. Jeg kan ikke lide at havde sex med min bedstefar, især fordi han nu er død, og jeg bryder mig ikke om alt det graveri på kirkegården.

Så nu må jeg sælger mig selv. Så han kan få penge til kattensværn.

Stakkels lille mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg været ond ved den samme pige i årevis... Hvordan siger man undskyld for det?!?

Den er svær..... Chokolade måske?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er svær..... Chokolade måske?

Det er et godt bud. Jeg har bestilt en palle med ynglings chokoladen. Så mangle vi bare at mødes...

Så læser du med Gina, så er der chokolade i sigte ;-)

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ekstra plads på taget.

Jep, eller afhængig af hvor meget du angrer, kan du tage noget af straffen ved at sidde på trækket :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stakkels pige®.......kan du sove om natten velvidende at du har .......... HALLO !!!, så det er derfor Nikita er stoppet!!!!,

Nå det er din skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, jeg har aldrig møde en kvinde, som ikke ville have et eller andet 'til gengæld' for sex... så i den forstand er alle kvinder prostituerede, og alle mænd (hvis man følger trådstarterens logik) er svin...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Giver det både blomster og chokolade ?

For så synes jeg også alt hvad i synes ....

Hvis i dumme svin så også klapper min mås samtidig, ja så er jeg da først enig i det hele...

Alle kvinder er ludder og vi ææælsker blomster og chokolade, så kom bare og udnyt og spank min mås da... Smiler stort!!

Godnat terrorister, klamme svin og forfærdelige onde mænd derude, fra fattige på alle områder lille ( liderlige agggg ups) søde stille Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Altså... Ka' i så la' være med at drille den stakkels trådstarter (t)itmand??? Knægten bli'r jo ganske traumatiseret ;)

Hvad ligner det at tale om blomster, blomme i madeira, klaner og hva' ve' jeg, når vi jo skulle tale om noget så seriøst som klamme grisebasser... :P

I sku' skamme jer, sku i... :LOL:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep, eller afhængig af hvor meget du angrer, kan du tage noget af straffen ved at sidde på trækket :D

 

Han ka' da få lov til at skubbe bilen, kan han :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle kvinder er ludder og vi ææælsker blomster og chokolade, så kom bare og udnyt og spank min mås da... Smiler stort!!

Nej nej og atter nej Line!........det har vi jo lige lært at vi ikke må.

Så når karavanen ankommer til dig, så skal du bare sætte blomsterne i vand, så laver vi kaffe imens.

Derefter sætter vi os ned og nyder kaffen og chokoladen, imens alle os mænd skamfuldt stirrer ned i gulvet og brødebetynget beder om forladelse..... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...