Hop til indhold
ZEUS

Thailand - for nybegyndere

Recommended Posts

Det er ikke tilladt at citerer andres folks private pms, hvorfor der er slettet et afsnit i Zeus indlæg

https://www.eroguide.dk/forum/forum-85/announcement-4-reglerretningslinjer-for-brug-af-eroguidedk/

 

Okay fair nok..

Men syntes det er lidt ærgeligt da så går selve betydningen væk af hele indlægget..

Skal siges Stump intet negativt eller truende sagde, men bare et udsagn , som man tit hører og som jeg syntes er meget bombastisk.

 

Men må Stump citere det her såfremt han ønsker det ?

Syntes det var meget relevant nu tråden her alligevel er ødelagt fra at være rådgivende og handle om info til nybegyndere i Thailand til handle om alt muligt andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prostiturede på Beach Road som freelancer, er ikke nødvendigvis amatører etc. De kan have mange grunde til ikke at arbejde i barer og lignende.

Her er et enkelt eksempel på h v o r galt det kan gå når nybegyndere søger freelancere.

http://thailandidanmark.blogspot.com/2013_02_01_archive.html

Generelt er det op til folk selv, om de vil spille russisk roulette med deres liv og værdier. Længere er den ikke.

 

Sorry Stump, men det er jo heller ikke en nyhed :)

 

Det står der jo også en masse om i den oprindelige tråd.

 

Jeg kunne også finde en masse artikler på barejere der har interesse i at pigerne opholder sig hos dem ;-)

 

 

Og du lægger så stadig vægt på du absolut er en bedre menneskekender fordi du har boet mange år i Thailand... Der tror jeg  aldrig vi bliver enige..

 

Undrer mig i øvrigt over hvorfor tekst fra mit indlæg skulle fjernes fra moderator..

Det var jo bare et udsagn du skrev til mig, men ved at fjerne det så går jo hele forståelsen væk her i debatten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle du nu ikke bare se at komme afsted, ZEUS? :wink:

 

Jo men rejse jo først d 9 maj :)   -men nærmer sig da..

 

Kunne faktisk flytte den gratis både forud eller længere hen eller vælge længere tid end de 14 dage som nu bestilt, nu de har ændret rejsetider mere end 1 time, men kommet i arbejde , så med nød og næppe de her 14 dage passer i kalenderen så jeg kan rejse derned..

 

Så holder fast i plan... De 6 ugers tid går forhåbenligt hurtigt så jeg kan sætte mine fødder i Thailand :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt lidt stærke kvinder. Og nu hvor jeg lige har spist frokost i en thai restaurant hvor tjenerne er purunge thai kvinder i delvist gennemsigtige outfits er jeg dobbelttændt på at komme afsted. Der kommer en sexturist i bangkok beretning fra min hånd inden længe er jeg sikker på. ;)

Kære G og S

Jeg elsker thaimad. Jeg elsker også det andet du beskriver. Du vil vel ikke røbe hvor den restaurant ligger? Evt. i en pm hvis du synes det er bedst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

stein, det er en restaurant i det vestlige Skåne, så jeg tvivler på at du lige gider lægge vejen forbi. :)

 

Det lyder jo fantastisk. Og jeg som bor i Skåne NV :)

Har du lyst til at dele den?

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Og du lægger så stadig vægt på du absolut er en bedre menneskekender fordi du har boet mange år i Thailand... Der tror jeg  aldrig vi bliver enige.

Faldt lige over ovenstående. Jeg har aldrig givet mig ud for at være menneskekender sådan generelt. Og jeg ved ikke om jeg overhovedet er inde på menneskekendskab i mine indlæg i denne trå. Men Thailand er noget helt specielt, efter min mening, speielt Pattaya, som er så åben. Det er et horehus på ca 350 indbyggere. Der er ikke ret mange skumle steder, ud over Beach Road, alt det gode, og alt det farlige, foregår lige midt i samfundet, lige for snuden af politifolk, mange narkohandlere samarbejder med politifolk. De er en myriade af sammenkogt normalitet og kriminalitet.

Du svarede mig i øvrigt aldrig på det ling med de tre bangladeshre som lige holdt et par dage fri fra en verdenskongreg i Bangkok. Oh hvad med elefanytmedicin i drinks eller som smøres på brystvorter? Oh Darling, I am så horny, you are so sexy, please lick my nippels. :sad:

Det som fra start slog mig, rystede mig lidt, var at en fyr som aaaaldrig havde været i Thailand begyndte at råndgive andre i at tage til Thailand. Ok, det er udvalgt ud fra hvad andre har skrevet. Men jeg ville nødig behandles på et hospital ud fra et resume af mit helbred, skrevet af en som aldrig har arbejdet som læge.

I den første lange stribe af gode råd du gav, var der så mange mangler, som er helt naturligt, fordi du aldrig har været i Thailand, og derfor ikke kan vurdere om det du citerer holder vand.

Tag mit tip om at jo dyrede et hotel er, jo sværere er det at få en dame med ind, personalet overcharger. Tag mit råd med at booke ind for to, aå du ikke skal betale breakfat for din nattens dronning. OSV.

Tag din kommentar om at man bl. a. kan hyre en freelancer, uden et enete ord i den forbindelse om hvilke riricier der er.

(Du kan ikke dele emner op i to tråde, uden at lave links til den første generelle debattråd. Hvad nu hvis en læser kun læser din bemærkning om at man kan hyre freelancere. Tra la la la. Lidt ansvarlighed er ikke at foragte.

Jeg beundrer dig dit gåpåmod, men hallo.

Jeg rettede eller kommenterde flere ting i din trådstart, men tag bare et råd som hvordan man booker hoteller i Pattaya i Lavsæsonen. Det gør man kun hvis man er tryghedsnarkoman, og så kan man book et par dage.

Pattaya er i lavsæsonen købers marked, med næsten alt, fra værelser til piger.

Og du vil have de nye piger, de lidt generte, de sky, osv. Dem finder du i 98% af tilfældene ikke på strand eller gader, eller indkøbscentre, men i pigebarerne !!! De er netop ankommet et par dage før, bragt ned af en søster som var i landsbyen på menustrationsferie.

Du genkender de nye generte piger ved at de sidder i et hjørne og piller negle, deres tøj er endnu ikke for smart, de sidder måske i klip klap sandaler. Det er formodentlig de piger du er ude efter.

Gå fra bar til bar, fra go go bar til go go bat, og du vil finde.

En god bekendt af mig fandt i en go go bar stedet mest generte pige, tog hende hjem, nu var ny og næsten ubrugt som prostitueret.

Det er nok ikke det du vil, været sammen med den samme thaiprostituerede i 8 år, men det var de to.

De prostituerede på strand osv, er oftest hard core ludere som har fem seks kunder pr aften.

Et sidste råd. Tager du ned på stranden om aften, eller går på modsatte sider på butil siden, så holder på alt hvad du har kært hver gang du ser to tre lady boys. De er lommetyve, og kan alle tricks.

Til aller sidst. I et oplæg som dit, med så mange fejl, udeladelser, og mangler, må det da være tilladt at gå ind og rette.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære ZEUS :) :)

 

Jeg har netop læst alle dine indlæg helt tilbage til ca. begyndelsen af fane nr., 2.

 

Det er altså nødvendigt at du en gang for alle forstår, at den Thailandske demografi er ganske meget anderledes fra den vi kender i Europa -  ja meget anderledes  :!:  :!:     bl.a. er det et  Matriarkalsk samfund  :wub:  :wub:  - befolket med kvinder som er psykisk stærke - mere end du gør dig tanker om.

 

Og jeg kan ligesom som Stump ind imellem forbavses over så meget du "kloger" og udtaler dig om Thailand -  og det på trods af at du aldrig har været i Thailand.

 

I 4 år havde jeg en butik i et shopping center i Bangkok - en Thailandsk kæreste og en Thailandsk svigerfamilie og denne embedsmand familie var ansat i et ministerie, og i al beskedenhed så har jeg en både bred og dyb viden om Thailand - og meget bredt forstået og desværre kan jeg ikke rigtig bruge denne viden til noget her i DK.

 

Hvor Stump har været ved jeg ikke og ej heller ikke hvor mange år i Thailand - men jeg kan bekræfte at stort set alt hvad han udtaler sig om er troværdig viden ;)  ;)  - forstå det så ZEUS ;) 

 

Til sidst vil jeg ønske dig - ZEUS :) - en god ferie i Thailand :)

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er pt i pattaya. Jeg har tidligere holdt mig til prag hvad angår udenlandskøbesex. Jeg sunder mig idag over min første købesexoplevelse i Thailand. Jeg endte igår på en gogo bar i nærheden af mit hotel på Pattayasaisong (intimatehotel) super sød pige. Vi havde ''sjov" 2 gange om aftenen og 1 gang om eftermiddagen da vi vågnede :) super oplevelse til ialt med udskejelser ca. 1000 kr alt inklusivt. Fra ca 10 aften til 3 eftermiddag... Jeg er begyndt at kunne lide Thailand :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faldt lige over ovenstående. Jeg har aldrig givet mig ud for at være menneskekender sådan generelt. Og jeg ved ikke om jeg overhovedet er inde på menneskekendskab i mine indlæg i denne trå. Men Thailand er noget helt specielt, efter min mening, speielt Pattaya, som er så åben. Det er et horehus på ca 350 indbyggere. Der er ikke ret mange skumle steder, ud over Beach Road, alt det gode, og alt det farlige, foregår lige midt i samfundet, lige for snuden af politifolk, mange narkohandlere samarbejder med politifolk. De er en myriade af sammenkogt normalitet og kriminalitet.

 

Du svarede mig i øvrigt aldrig på det ling med de tre bangladeshre som lige holdt et par dage fri fra en verdenskongreg i Bangkok. Oh hvad med elefanytmedicin i drinks eller som smøres på brystvorter? Oh Darling, I am så horny, you are so sexy, please lick my nippels. :sad:

 

Det som fra start slog mig, rystede mig lidt, var at en fyr som aaaaldrig havde været i Thailand begyndte at råndgive andre i at tage til Thailand. Ok, det er udvalgt ud fra hvad andre har skrevet. Men jeg ville nødig behandles på et hospital ud fra et resume af mit helbred, skrevet af en som aldrig har arbejdet som læge.

 

I den første lange stribe af gode råd du gav, var der så mange mangler, som er helt naturligt, fordi du aldrig har været i Thailand, og derfor ikke kan vurdere om det du citerer holder vand.

 

Tag mit tip om at jo dyrede et hotel er, jo sværere er det at få en dame med ind, personalet overcharger. Tag mit råd med at booke ind for to, aå du ikke skal betale breakfat for din nattens dronning. OSV.

 

Tag din kommentar om at man bl. a. kan hyre en freelancer, uden et enete ord i den forbindelse om hvilke riricier der er.

 

(Du kan ikke dele emner op i to tråde, uden at lave links til den første generelle debattråd. Hvad nu hvis en læser kun læser din bemærkning om at man kan hyre freelancere. Tra la la la. Lidt ansvarlighed er ikke at foragte.

 

Jeg beundrer dig dit gåpåmod, men hallo.

 

Jeg rettede eller kommenterde flere ting i din trådstart, men tag bare et råd som hvordan man booker hoteller i Pattaya i Lavsæsonen. Det gør man kun hvis man er tryghedsnarkoman, og så kan man book et par dage.

 

Pattaya er i lavsæsonen købers marked, med næsten alt, fra værelser til piger.

 

Og du vil have de nye piger, de lidt generte, de sky, osv. Dem finder du i 98% af tilfældene ikke på strand eller gader, eller indkøbscentre, men i pigebarerne !!! De er netop ankommet et par dage før, bragt ned af en søster som var i landsbyen på menustrationsferie.

 

Du genkender de nye generte piger ved at de sidder i et hjørne og piller negle, deres tøj er endnu ikke for smart, de sidder måske i klip klap sandaler. Det er formodentlig de piger du er ude efter.

 

Gå fra bar til bar, fra go go bar til go go bat, og du vil finde.

 

En god bekendt af mig fandt i en go go bar stedet mest generte pige, tog hende hjem, nu var ny og næsten ubrugt som prostitueret.

 

Det er nok ikke det du vil, været sammen med den samme thaiprostituerede i 8 år, men det var de to.

 

De prostituerede på strand osv, er oftest hard core ludere som har fem seks kunder pr aften.

 

Et sidste råd. Tager du ned på stranden om aften, eller går på modsatte sider på butil siden, så holder på alt hvad du har kært hver gang du ser to tre lady boys. De er lommetyve, og kan alle tricks.

 

Til aller sidst. I et oplæg som dit, med så mange fejl, udeladelser, og mangler, må det da være tilladt at gå ind og rette.

Hej Stump
 
Uden at forsætte i det her flueknepperi, så dog nødt til at svare på de ting du skriver.
 
Du skriver:
"Til aller sidst. I et oplæg som dit, med så mange fejl, udeladelser, og mangler, må det da være tilladt at gå ind og rette."
 
Svar:
Absolut !! Og tager meget gerne imod konstruktiv kritik… Men sorry af det du nævner, så svært ved at tage det alvorligt.
 
Du skriver:
"Du svarede mig i øvrigt aldrig på det ling med de tre bangladeshre som lige holdt et par dage fri fra en verdenskongreg i Bangkok. Oh hvad med elefanytmedicin i drinks eller som smøres på brystvorter? Oh Darling, I am så horny, you are so sexy, please lick my nippels"
 
Svar:
Det første har du aldrig spurgt mig om, og god regel at følge er at selv gøre de ting man ønsker af andre -ihverfald hvis man forlanger det.. Syntes netop du har haft en tendens til ikke at svare, og bare rable løs om nogle ting du selv syntes var releveante, -men hvis du havde brugt tid på at læse tråden først ,- ville opdage var skrevet og desuden for de fleste var selvfølger..
 
Jeg vil gerne beklage hvis tråden bliver opfattet som en komplet viden om Thailand.. Tvivler i øvrigt på nogle der har opfattet den sådan, udover dig og “nyder livet”.
 
Min hensigt var at give noget tilbage for alt den hjælp jeg fik på de praktiske spørgsmål , - så andre nye lynhurtigt kunne finde svarene samlet i en tråd, fremfor skulle lede efter dem i 100+ vis af tråde… Trådens skulle ikke være en håndbog om Thailand, -men gerne indeholde praktisk viden, som jeg personligt selv ønsker..
 
Jeg vil gerne beklage hvis advarsler mod hestemedicin og generelt tyveri ikke fremstår tydeligt nok.. Men på den anden side kan man diskutere hvor meget det skal fylde i en tråd der som udgangspunkt kun fokuserede på mest praktiske ting..  Seriøst så tager jeg de der råd om at man kan risikere at blive bedøvet eller røvet på gaden som nogle banale og logiske ting.. -Ikke at de er utroligt alvorligt !! Men seriøst altså ikke noget nyt eller ekstraordinært ?? -i min verden… 
Det kan du risikere i mange lande..  Et yndigt rejsemål som Tjekkiet  ville jeg feks frygte mere.. I hvert fald hvis man ser statistisk på det…  Ser man hvor mange der årligt besøger Pattaya kontra feks Prag og der sammenligner uheldige hændelser , -så fremstår Pattaya faktisk utrolig fredelig..  Selvom man hvert måned kan finde eksempler på ikke sjove oplevelser.. Men skal altså måles op på x antal besøgende !!…
Bare i lille fredelige Danmark var der for 8-9 år siden  mange tilfælde hvor folk der blev rullet og blev gjort ved at de fik smidt syre i ansigtet. (flere mistede faktisk synet)omkring Istadgade/Halmtorvet området.. Der var faktisk ikke meget om det i medierne trods det var rigtigt mange tilfælde.. Skulle der advares imod det ?.. Absolut !! Men ligefrem advarer mod alle freelancers i DK som jo er dem der er selvstændige uden tilknytning til en klinik eller et burue - vil jeg mene er at overdrive?
I hvert fald så jeg et link herinde hvor din påvirkning  har haft sin indflydelse..
 
Vil du ikke give mig ret i at det er at overdrive ????  
 
Måske du heller skulle tage dit ansvar alvorligt ? nu du har så stor troværdighed -fordi du har været så mange år i Thailand.
 
Du vil selvfølgelig altid kunne sige: hvad sagde jeg, -hvis en dansker var uheldig dernede.. Men den form for bedreviden mener jeg er til at lukke op og skide i...  Så kan du som bedrevidende sige at folk ikke må gå udenfor en dør.. -for der kan jo altid ske noget..  Chansen for at komme tilskade i trafikken i Thailand er faktisk rigtig stor.. Og skulle man så også advare kraftigt imod ?.. Og man kunne blive ved...   Jeg går udfra dem der læser denne tråd er fornuftige selvtænkende mennesker der ikke er fuldstændige dumme.. -blot fordi de ikke har været i Thailand før ;-)
..
I øvrigt skriver jeg i tråden blandt freelancere nogle nyttige råd om hvordan man kan formindske de risisi -da jeg mener det er almene råd som gælder ikke kun i Pattaya/Thailand -men overalt i verden..  Og er altså med rig erfaring af GP´er i Danmark, og Østeuropa..  Tro mig jeg har været mange skumle steder..   Men har man været et hvis antal år i Thailand så selvfølgelig den eneste der kan vide noget om det ;-) -og håber du forstår ironi..
 
 
Du skriver :
"Det som fra start slog mig, rystede mig lidt, var at en fyr som aaaaldrig havde været i Thailand begyndte at rådgive andre i at tage til Thailand. Ok, det er udvalgt ud fra hvad andre har skrevet. Men jeg ville nødig behandles på et hospital ud fra et resume af mit helbred, skrevet af en som aldrig har arbejdet som læge."
 

Svar:

Jeg ville nu ej heller behandles på et hospital af en som troede han var læge - blot fordi han havde været  bosiddende  på hospitalet i flere år

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære ZEUS :) :)

 

Jeg har netop læst alle dine indlæg helt tilbage til ca. begyndelsen af fane nr., 2.

 

Det er altså nødvendigt at du en gang for alle forstår, at den Thailandske demografi er ganske meget anderledes fra den vi kender i Europa -  ja meget anderledes  :!:  :!:     bl.a. er det et  Matriarkalsk samfund  :wub:  :wub:  - befolket med kvinder som er psykisk stærke - mere end du gør dig tanker om.

 

Og jeg kan ligesom som Stump ind imellem forbavses over så meget du "kloger" og udtaler dig om Thailand -  og det på trods af at du aldrig har været i Thailand.

 

I 4 år havde jeg en butik i et shopping center i Bangkok - en Thailandsk kæreste og en Thailandsk svigerfamilie og denne embedsmand familie var ansat i et ministerie, og i al beskedenhed så har jeg en både bred og dyb viden om Thailand - og meget bredt forstået og desværre kan jeg ikke rigtig bruge denne viden til noget her i DK.

 

Hvor Stump har været ved jeg ikke og ej heller ikke hvor mange år i Thailand - men jeg kan bekræfte at stort set alt hvad han udtaler sig om er troværdig viden ;)  ;)  - forstå det så ZEUS ;) 

 

Til sidst vil jeg ønske dig - ZEUS :) - en god ferie i Thailand :)

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Kære “nyder livet” :razz:
 
Du skriver du nu har læst hele tråden.…  
Og så undrer du dog over at jeg kloger mig og udtaler mig om Thailand selvom jeg aldrig har været der…
Og så er dit budskab ellers at jeg vil blive meget overrasket over at thai kvinder er psykisk stærke..
????????????
Hvorfor skulle jeg blive overrasket over at thai kvinder er psykisk stærke ??????????
Det er åbenbart hovedbudskabet for dig ??
Som du igen og igen banker fast..
 
Det er de der fordomme du slynger ud som du tror alle har !! - der virkeligt provokerer mig... Og det der oprindeligt provokerede mig og hvor jeg i tidligere indlæg skrev at du må have været meget naiv da du første gang kom til Thailand, og begået en masse dumheder, siden du nu belærer folk i den der tone..
 
Og det var måske ikke pænt eller videre konstruktivt  af mig.. Men jeg følte mig virkelig provokeret… - Det kunne også måske være fordi du blot oplevede en masse andre der har de fordomme, -og derfor syntes det var vigtigt det blev oplyst.... Men for mig -og tror de fleste er der ikke noget nyt i det… 
Faktisk er det lidt af det samme hos GP´er generelt -og specielt i  Danmark.. En masse fordomme..  Hvor folk tror de er nogle stakkels svage individer der er tvunget ud i dette erhverv, men er der noget jeg har lært efter omgang med +1500 af dem, - så er det at der næppe er andre kvinder der er mere stærke og selvstændige end GP´erne..
Og de vil altså ikke reddes  ;-)  , - selvom mange tror det ha ha :grin:
 
I øvrigt hvorfor er det så vigtigt det kommer med i denne tråd ? Min tråd henvender sig til ligesindede , -om Thaikvinderne er dem der i virkelig har skoen på, at der er en meget anderledes kultur hvor det med ikke tabe ansigt er vigtigt, at der er korruption osv osv -forstår jeg ikke vigtigheden af at det kommer med i en tråd der primært henvender sig til sådanne som mig der tager på sex ferie.…  Jeg tager ikke derned for at finde kærligheden
For mig og ligesindede som rejser til Thailand på en sexferie er der ikke den store forskel om det er Thailand eller hvilket som helst andet sted i verden..  Vi vil bare gerne vide priser på de forskellige ting, overblik over udtryk på ydelser, over område og transport og hotel muligheder mm.. Lige specifikt til det sted vi skal hen.. ..
Så hvorfor er det så vigtigt at banke det budskab ud ?.. -er der på nogen måde nogle steder i tråden noget der antyder at jeg mener thai kvinder er nogle svage nogle ?
 
Opfører man sig som jeg gør , -uanset i hvilket land jeg er i , med respekt, og ikke er naiv, og tager de forholdsregler jeg “klogede" mig på ;-) så minimerer man de risisi der uundgåeligt er… Og får 9 ud af 10 gange en super behandling.… 
 
I øvrigt er der altid meget stor forskel på hvordan folkeslag tænker.. Der kan endda være stor forskel i et lille land som Danmark.. 
Det er godt med råd der, men husk på når du selv kloger dig , -at der ikke findes nogle absolutte sande svar...   Hvis, der fandtes så tror jeg den bog der gav alle svar på hvorfor kvinder var som de var - ville sælge godt :wink:
 
Og tak for dit ønske om en god rejse til mig..  Ser man hvad du skriver ovenover kunne det måske tolkes knap så dybtfølt.. Men vælger at tro at du ligesom Stump har et stort hjerte, og blot taler lidt ud af posen -som nogle gange kan misforståes eller provokere lidt.
I hvert fald er der fra min side intet negativt ment.. Føler bare mig en smule provokeret når du udtaler dig i de der vendinger. -som du forventer en førstegang besøgende i Thailand åbenbart SKAL have ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så nærmer tiden sig for jeg skal derned 8-)

Haft en masse arbejde , så tiden er fløjet afsted, og nu kun 3 dage til jeg skal af sted... Ikke fået pakket kuffert og andre praktiske ting endnu :-? 

Men skal nok nås... Lover at lave en rapport dernede fra... Tvivler på jeg har tid/gider at skrive hver dag, -men vil lave sådan en form for dagbog.. Nogle dage bliver det så bare til stikord, -og så må jeg sammenfatte det hele til sidst/-eller når jeg er kommet hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

What ??? :shock:

Er jeg den eneste der syntes det er blevet noget lort siden Eurogide har lavet det om ??

Hvorfor er det sådan at hver gang der laves en ny opdattering eller nyt såkaldt bedre system, så bliver det værre :x  Sådan er det ikke kun her, men alle steder syntes jeg.

 

Nu kan man så ikke redigere i indlæg mere ????

Og Svar jeg havde skrevet til Stump, der er en sidste 2/3 del pludselig forsvundet ?????  -hvde det så ikke væretsmart at man på forhånd mens man skrev brev, -hvis der var begrænsning på et brevs længde ?

Når men må så starte forfra og skrive resten af brev i ny tråd :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar til Stump forsat:

 

Du skriver: Tag mit tip om at jo dyrede et hotel er, jo sværere er det at få en dame med ind, personalet overcharger. Tag mit råd med at booke ind for to, aå du ikke skal betale breakfat for din nattens dronning. OSV.

Svar:

Det syntes jeg nu også der står en del om i selve tråden.. Og er endda link så man nemt og hurtigt kan kontrollere alle hotellers politik i Pattaya på det område…... Nu ved jeg godt, nu jeg ikke har været i Thailand , og gjort en forbrydelse at lave et forarbejde, - men kan af den grund oplyse at det er yderst sjældent der modregnes gebyr.. -medmindre man valgte de typiske familiehoteller, som sjældent ligger i centrum hvor det sjove foregår.. Men som der står i tråd, så kan man dobbeltsikre sig ved at tjekke ved omtalte link.

 

Du skriver:

Du kan ikke dele emner op i to tråde, uden at lave links til den første generelle debattråd. Hvad nu hvis en læser kun læser din bemærkning om at man kan hyre freelancere. Tra la la la. Lidt ansvarlighed er ikke at foragte

Svar:

Som det første i tråden - så vises linket til den oprindelige tråd…

Og gentager igen.  Under freelancere og GP´ere generelt, -så står der nogle nyttige råd om hvordan man kan formindske de risisi der er.…
Råd som bygger på massevis af erfaring fra GP´ere rundt omkring i verden.. Simple råd som dels formindsker farer  og dels sikrer bedre oplevelser hos dem.
 
Du skriver:
Jeg rettede eller kommenterde flere ting i din trådstart, men tag bare et råd som hvordan man booker hoteller i Pattaya i Lavsæsonen. Det gør man kun hvis man er tryghedsnarkoman, og så kan man book et par dage.
Pattaya er i lavsæsonen købers marked, med næsten alt, fra værelser til piger
 
Svar:
Det ved jeg ikke om man gør.. Personligt har jeg ikke booket hotel endnu.. Men priserne ikke ændret sig noget fra der hvor jeg kiggede for 3 mdr siden.. Så at tro de falder er vist naivt… Bestiller du til lavsæson så får du automatisk billigere.. Uanset om det er 3 mdr eller 1 år før.. eller 1 dag før.. (tjek selv på nogle af de store booking sider)(hvor priserne er billigst!) Så ikke se ideen med at vente med at booke  ? -eller skade hvis nogle gør det i god tid da det jo let kan afbestilles ? -hvis man oplever de ikke lever op til de forventninger man har..
De samme markedskræfter gælder sikkert også i højsæson.. Der får du heller ikke noget ud af at bestille i god tid, udover du sikrer dig der er plads.. Hotellerne ved jo der er masser af mennesker der, og nok få fyldt de fleste værelser.. Og sætter af samme grund ikke prisen ned i den periode, bare fordi du der bestiller i god tid.
Så ikke se ideen med at vente med at booke  ?
Der var også flere erfarne der rådede mig til heller bare at gå ind på et tilfældigt hotel når jeg var dernede.. Det råd valgte jeg ikke.. Fordi nogle har været dernede massevis af gange , så jo ikke ensbetydende med det altid er gode råd.. Hvorfor dog gå rundt til forskellige hoteller , -uden mulighed for at se hvordan de ser ud eller indeholder, eller vide hvad andre brugere syntes om dem ?- når man nemt og hurtigt kan få overblik over 100´vis af hoteller på f esk Hotel.com..
En bruger anbefalede Agonda.com.. super , men når jeg undersøgte , så viste det sig at i 99 % af tilfældende så var Hotel.com billigere .. Skal jeg så nu som en god nybegynder ignorere basal viden, og følge alle råd -blot fordi jeg endnu ikke har været i Thailand ?
 
Du skriver:
De prostituerede på strand osv, er oftest hard core ludere som har fem seks kunder pr aften
 
Svar:
Den tvivler jeg nu lidt på.. Isåfald  skulle der være 5-10 turister for hver GP i Pattaya, hvis det regnestykke skulle gå op..
Men selvfølgelig alt det du siger er sandt ;-)
 

Du skriver:

Og du vil have de nye piger, de lidt generte, de sky, osv. Dem finder du i 98% af tilfældene ikke på strand eller gader, eller indkøbscentre, men i pigebarerne !!! De er netop ankommet et par dage før, bragt ned af en søster som var i landsbyen på menustrationsferie.
 

Du genkender de nye generte piger ved at de sidder i et hjørne og piller negle, deres tøj er endnu ikke for smart, de sidder måske i klip klap sandaler. Det er formodentlig de piger du er ude efter.

Gå fra bar til bar, fra go go bar til go go bat, og du vil finde.

En god bekendt af mig fandt i en go go bar stedet mest generte pige, tog hende hjem, nu var ny og næsten ubrugt som prostitueret.

Det er nok ikke det du vil, været sammen med den samme thaiprostituerede i 8 år, men det var de to.

 

Svar:

Nu søger jeg kun kortere oplevelser.. -Ikke kærlighed.  Men skulle jeg endelig blive overvældet af kærligheden til en pige (uanset hvor hun er fra) så faktisk bedøvende ligeglad med om hun var prostitueret.. Eller 10000 mænd havde pumpet i hende.. Det gør hende på ingen måde ringere i min bog..

Men rigtigt nok at risikoen for hendes indstilling ofte der er stor for at hun ikke er så nærværende, når det gælder købesex.. Eller risiko for man ikke får den der super oplevelse, -men at det mere er maskinsex og automatik.

Men kan man også opleve hos nybegyndere  hvor de er placeret et sted hvor de har massevis af kunder ,-der bare venter i køen for nådigt at få lov at komme til.. Hos disse piger udvikler der sig ofte nogle kedelige tendenser.. 

De bedste oplevelser får man ofte hvor udbuddet (GP´erne) er stort kontra antallet af kunder. Da de der er mere sultne og nogle gange liderlige grundet tøsekonkurrencen.. Og netop det sidste, -liderlighed,- er en garanti for en god oplevelse..  Derfor værdsætter jeg også de steder hvor der er mulighed for god øjenkontakt hvor man kan aflæse meget.

 

Det skal dog siges at det her sidste du skriver her om at spotte nybegyndere i Thailand det er guldkorn !!.

Det er genialt !! -og virkelig have ros for :-P 

Sikker på du har masser af  guldkorn at dele af og lidt ærgerlig over at tråd bliver fyldt med så meget mundhuggeri..

Vi er herinde for at hjælpe hinanden.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Zeus! Tænkte på dig her til morgen. Du skal jo snart af sted. Det går i følge de forskellige sites i Pattaya hårdt til på Beach Road, Walking Street, det er mest Ldy Boys der volder problener, Jeg har lige skrevet om 34 der blev tages i nat, men de almindelige piger på stranden kan også være med. 

Det er en misforståelse at freelancere er "uskyldige", nybegyndere", osv. Takker for rosen. De nye generte osv er lige ankommet med en søster, en nabo, eller lignende, og sidder forskræmte og generte i et hjørne, kigger ned i gulvet, osv.

Så du må rundt på de forskellige barer, det er nemmest at overskue dem i barerbe i bygninger, sværede ude i de åbne barer.

Du lagde jo meget hårdt ud. Men Pattaya, Phuket, og Bangkok er noget andet end Polen, Cuba, Brasilien, Pragh, Budapest, osv. Det var det jeg forsøgte at hjælpe dig og andre med. Godt ord igen, og ha en rigtig god tur.

Husk at tjekke om pengeskabet i dit værelse sidder fast :-D Jeg skrev det vist tidligere, men der er eksempler på at de bare er skruet ind i bagpladen på et garderobeskab :-( Og hav aldrig dine værdier i samme lomme. Lady boys banderne, de smilende og lallelde som kommer mod dig i Walking Street, på stranden, eller bare på en almidelig gade, omfavner dig og øsker dig velkommen til Thailand, er meget dygtige lommetyve.

Tjek den historie om Brystvortebanderne her under.

Igen... god tur, og skriv endelig om den undervejs eller når du kommer hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Zeus! Tænkte på dig her til morgen. Du skal jo snart af sted. Det går i følge de forskellige sites i Pattaya hårdt til på Beach Road, Walking Street, det er mest Ldy Boys der volder problener, Jeg har lige skrevet om 34 der blev tages i nat, men de almindelige piger på stranden kan også være med. 

Det er en misforståelse at freelancere er "uskyldige", nybegyndere", osv. Takker for rosen. De nye generte osv er lige ankommet med en søster, en nabo, eller lignende, og sidder forskræmte og generte i et hjørne, kigger ned i gulvet, osv.

Så du må rundt på de forskellige barer, det er nemmest at overskue dem i barerbe i bygninger, sværede ude i de åbne barer.

Du lagde jo meget hårdt ud. Men Pattaya, Phuket, og Bangkok er noget andet end Polen, Cuba, Brasilien, Pragh, Budapest, osv. Det var det jeg forsøgte at hjælpe dig og andre med. Godt ord igen, og ha en rigtig god tur.

Husk at tjekke om pengeskabet i dit værelse sidder fast :-D Jeg skrev det vist tidligere, men der er eksempler på at de bare er skruet ind i bagpladen på et garderobeskab :-( Og hav aldrig dine værdier i samme lomme. Lady boys banderne, de smilende og lallelde som kommer mod dig i Walking Street, på stranden, eller bare på en almidelig gade, omfavner dig og øsker dig velkommen til Thailand, er meget dygtige lommetyve.

Tjek den historie om Brystvortebanderne her under.

Igen... god tur, og skriv endelig om den undervejs eller når du kommer hjem.

​Tak :-P

Med hensyn til freelancers ved Beach Road så jo absolut ikke lagt mig fast på noget.. 

Det jeg nok primært søger - er  der hvor man i ro og mag kan få øjenkontakt med pigen/pigerne og meget gerne et sted hvor der er mange piger og få kunder.. Om det så viser sig at være i barerne. Og så det jeg gør :grin:

Nu må vi se når jeg kommer derned.. Det meste skal tjekkes og prøves..  Selv det som jeg trationelt er imod - feks klubber mm hvor man og ikke kan se udvalg før man er inde og derfor føler sig lidt bundet.. Skal helst sikkert prøve soapmassage og helt sikkert også Escort fra Devils Den.. Godt lide at man der på forhånd ved hvad pigerne er til.. Minus er den der manglende øjenkontakt, med enten kun billede -eller hvor man skal besøge stedet for at se pigerne..

Men meget prøves og så må vi se hvor mine jagtmarker hovedsagligt bliver :-P

Uanset hvad så nyder jeg det at intet er bestemt. -og det at jeg kan gøre lige det jeg vil når jeg er dernede

Jeg har ikke fået bestilt hotel endnu, -men lidt svært at garantere sig imod det du siger.. for står der intet om.. Hvordan boxen sidder monteret..

Hvordan er det nu med at hæve ?.. mener der stod noget om det i oprindelige tråd.. Der var vist noget med at det var et fast gebyr - uanset om man hævede lidt eller mange penge.. Kan det passe -og huske hvor meget ?

Optimalt var hvis man bare kunne hæve til 2-3 dage ad gangen..  Men hvis stort gebyr hver gang, -ja så må jeg hæve til 1 uge ad gangen.. Selvom jeg er lidt bange for det..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Zeus. Du kommer jo på et godt tidspunkt. Meget få turister/ kunder, og utroligt mange prostituerede som mangler penge til familierne, som står midt i, eller lige foran høsten. Så det er ikke på det tidspunkt af året, af de har fem kunder dagligt.

Jeg sad en gang i Soi Postoffice, en af gaderne op fra stranden, et par timer eller tre med en bekendt. En af freelancerne kom forbi, med 7 forskellige kunder i den periode. Det gode ved den oplysning var, at de lokale nyhedsmedier ikke havde en historie om 7 mord med elefant sove medicin smurt på brystvorter.

Hvis du går ned på Beach Road, vil du finde masser af fyre, som lever der nede. De henter mad og billige øl i den nærmeste /-Eleven, og elsker at snakke med de prostituerede. Og hvis de endelig tager en prostitueret med hjem, eller på shorttime hotellet på Soi Yamato, gade før Soi Postoffice, så kender de hende, og hun ham. Så den type vil uden problemer fortælle dig, at freelancere ikke er farlige.

Men for en fyr som dig, der ikke kender thaiernes kropssprog, som ikke kan læse deres ansigter og høre hvad de spørger om, og tolke d e t, er det en hel anden sag.

Dette er det sidste indlæg i nogle samtaler med dig. Du er simpelthen ikke en af dem der går 13 på dusinet af. :-(

På trods af alt, håber jeg at du får en god tur.

I juni måned har jeg 25 års jubilæum som bosat i Asien. Det betyder at jeg ved nok til at vide, hvor lidt jeg ved, og hvor meget jeg har at lære. Og at jeg ikke skal være bange i Asien, men at jeg kal fastholde lysten til også at bruge det hoved, jeg har over navlen.

 

Oops. Glemte at fortælle, at du kan finde "uskyldige" piger på denne tid af året, som på stranden tilbyder sex for en gang stegte ris. Jeg kendte en fyr, og har skrevet om det et sted, som fiskede små bitte fisk, på den gamle kaj på beach Road, den er nu væk. Hun spiste fiskene rå. Hun var også meget bly, og billigt til "salg". Du vil blive meget glad på Beach Road.

 

 

 

 

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

​Tak :-P

Med hensyn til freelancers ved Beach Road så jo absolut ikke lagt mig fast på noget.. 

Det jeg nok primært søger - er  der hvor man i ro og mag kan få øjenkontakt med pigen/pigerne og meget gerne et sted hvor der er mange piger og få kunder.. Om det så viser sig at være i barerne. Og så det jeg gør :grin:

Nu må vi se når jeg kommer derned.. Det meste skal tjekkes og prøves..  Selv det som jeg trationelt er imod - feks klubber mm hvor man og ikke kan se udvalg før man er inde og derfor føler sig lidt bundet.. Skal helst sikkert prøve soapmassage og helt sikkert også Escort fra Devils Den.. Godt lide at man der på forhånd ved hvad pigerne er til.. Minus er den der manglende øjenkontakt, med enten kun billede -eller hvor man skal besøge stedet for at se pigerne..

Men meget prøves og så må vi se hvor mine jagtmarker hovedsagligt bliver :-P

Uanset hvad så nyder jeg det at intet er bestemt. -og det at jeg kan gøre lige det jeg vil når jeg er dernede

Jeg har ikke fået bestilt hotel endnu, -men lidt svært at garantere sig imod det du siger.. for står der intet om.. Hvordan boxen sidder monteret..

Hvordan er det nu med at hæve ?.. mener der stod noget om det i oprindelige tråd.. Der var vist noget med at det var et fast gebyr - uanset om man hævede lidt eller mange penge.. Kan det passe -og huske hvor meget ?

Optimalt var hvis man bare kunne hæve til 2-3 dage ad gangen..  Men hvis stort gebyr hver gang, -ja så må jeg hæve til 1 uge ad gangen.. Selvom jeg er lidt bange for det..

 

​Det koster 30 kr. i hævegebyr, uanset beløb. I det store regnskab, så har det vel ikke den store betydning :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det koster 30 kr. i hævegebyr, uanset beløb. I det store regnskab, så har det vel ikke den store betydning :-)

​Tak for svar :)

Fandt netop lige link , der nøjagtigt bekræfter de der 30 kroner.. Er dog ifølge link 2x30 kr,- men jo ikke det vilde, så ja så hæve jeg bare 2000 kr ad gangen som så svarer til ca 10000 bath..  Taber man dem eller uheldig med røveri, -så ingen betydning :)

http://rejse-til-thailand.dk/veksle-til-baht

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

 

​Tak for svar :)

Fandt netop lige link , der nøjagtigt bekræfter de der 30 kroner.. Er dog ifølge link 2x30 kr,- men jo ikke det vilde, så ja så hæver jeg bare 2000 kr ad gangen som så svarer til ca 10000 bath..  Taber man dem eller uheldig med røveri, -så ingen betydning rent pengemæssig :)

http://rejse-til-thailand.dk/veksle-til-baht

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Zeus. Du kommer jo på et godt tidspunkt. Meget få turister/ kunder, og utroligt mange prostituerede som mangler penge til familierne, som står midt i, eller lige foran høsten. Så det er ikke på det tidspunkt af året, af de har fem kunder dagligt.

Jeg sad en gang i Soi Postoffice, en af gaderne op fra stranden, et par timer eller tre med en bekendt. En af freelancerne kom forbi, med 7 forskellige kunder i den periode. Det gode ved den oplysning var, at de lokale nyhedsmedier ikke havde en historie om 7 mord med elefant sove medicin smurt på brystvorter.

Hvis du går ned på Beach Road, vil du finde masser af fyre, som lever der nede. De henter mad og billige øl i den nærmeste /-Eleven, og elsker at snakke med de prostituerede. Og hvis de endelig tager en prostitueret med hjem, eller på shorttime hotellet på Soi Yamato, gade før Soi Postoffice, så kender de hende, og hun ham. Så den type vil uden problemer fortælle dig, at freelancere ikke er farlige.

Men for en fyr som dig, der ikke kender thaiernes kropssprog, som ikke kan læse deres ansigter og høre hvad de spørger om, og tolke d e t, er det en hel anden sag.

Dette er det sidste indlæg i nogle samtaler med dig. Du er simpelthen ikke en af dem der går 13 på dusinet af. :-(

På trods af alt, håber jeg at du får en god tur.

I juni måned har jeg 25 års jubilæum som bosat i Asien. Det betyder at jeg ved nok til at vide, hvor lidt jeg ved, og hvor meget jeg har at lære. Og at jeg ikke skal være bange i Asien, men at jeg kal fastholde lysten til også at bruge det hoved, jeg har over navlen.

 

Oops. Glemte at fortælle, at du kan finde "uskyldige" piger på denne tid af året, som på stranden tilbyder sex for en gang stegte ris. Jeg kendte en fyr, og har skrevet om det et sted, som fiskede små bitte fisk, på den gamle kaj på beach Road, den er nu væk. Hun spiste fiskene rå. Hun var også meget bly, og billigt til "salg". Du vil blive meget glad på Beach Road.

 

 

 

 

​Ja men vil nu afsøge Beach Road alligevel :)

Det meste skal tjekkes, og self finder jeg ikke de piger jeg søger der , men andre steder, så klart den bliver afskrevet.. Nu dog mest gaden jeg er interesseret i om dagen,- i og med jeg jo søger god øjenkontakt..  Og går ud fra det mest er om natten den kan være farlig.

Derudover er jeg altså ikke en der tumler rundt i en brandert.. De er oplagte emner for de typer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Zeus

Jeg vil også ønske dig en rigtig god tur. Jeg kan se, at du startede med at finde inspiration i min tråd om min tur til Thailand, som jeg oprettede sommer 2014, hvor planen var at tage derned Oktober 2014. Min tur blev udskudt til Juli 2015 og nu er mine billetter og hotel booket og det hele er på plads.

Jeg har startet en lille tråd her -> https://www.eroguide.dk/forum/topic/35614-gode-råd-bangkok-pattaya/

Jeg glæder mig til at høre om dine oplevelser, og anbefalinger. Jeg er I Bangkok og Pattaya fra 12/7-2015 til 23/7-2015.

Jeg vil ønske dig en rigtig rigtig god tur, og pas nu godt på dig selv. Husk sikker sex... :)

 

Redigeret af zorroguy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Zeus

Jeg vil også ønske dig en rigtig god tur. Jeg kan se, at du startede med at finde inspiration i min tråd om min tur til Thailand, som jeg oprettede sommer 2014, hvor planen var at tage derned Oktober 2014. Min tur blev udskudt til Juli 2015 og nu er mine billetter og hotel booket og det hele er på plads.

Jeg har startet en lille tråd her -> https://www.eroguide.dk/forum/topic/35614-gode-råd-bangkok-pattaya/

Jeg glæder mig til at høre om dine oplevelser, og anbefalinger. Jeg er I Bangkok og Pattaya fra 12/7-2015 til 23/7-2015.

Jeg vil ønske dig en rigtig rigtig god tur, og pas nu godt på dig selv. Husk sikker sex... :)

 

​Tak og  lig måde !!! :)

Ja så ender jeg dernede før dig, men dig der så kan se frem til turen -og mig der må gå hjemme i kedelige Danmark der.

Har set tråden og følge den :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...