Hop til indhold
ZEUS

Thailand - for nybegyndere

Recommended Posts

Håber jeg med denne tråd, kan hjælpe, og inspirere andre , -der som mig aldrig har været i Thailand..   For eget vedkommende har det været den dyre og ofte besværlige rejse derned, der har afholdt mig for at besøge dette ferie og sex paradis på jord.

Efter man nu kan komme direkte derned  fra København og ditto retur til under 3000,- og leveomkostningerne dernede, trods de helt sikkert er skruet op i turistområder, -er meget, meget lavere end i Danmark, så besluttet mig for en tur derned.

 

Overskriften kunne også være : " Thailand  - for fattigrøve"  :)  -da jeg håber jeg der får fat i en del , som ikke har set denne chance for en dejlig ferie i et troppemiljø til næsten ingen penge..

 

Jeg vil starte med at takke de brugere der har hjulpet mig da jeg startede med at undersøge mulighederne..   -og eventuelt rette hvis i mener der er noget der er forkert ,eller tilføje mere til denne tråd.. Gerne steder i anbefaler feks.. -eller andre ting I mener kunne være nyttige for mig og  andre som aldrig har været i Thailand.

Men denne tråd bliver en forkortet version af ovennævnte tråd , eller i det mindste samlet alt nyttig viden kan findes om sådan en tur…

 

                                                                                                 Lavsæson

 

Jeg har som udgangspunkt lavet denne tråd for at ramme dem der umiddelbart har syntes det var for dyrt.. Derfor vil jeg forsætte i den ånd.. Derfor også anbefale at man rejser derned i  lavsæsonen..  Thailand har modsat vores 4 årstider,- kun 3.

 

-Den tørre.. Fra nov. til feb.   Og omkring 30 grader varmt

-Den varme.. Fra marts til Maj.. Op til omkring 40 grader, -som da ikke føles så hårdt grundet den høje luftfugtighed.

-Den våde.. Fra juni til okt... Med masser af regn.

 

Ved at vælge feks perioden fra april til juni, så sparer man helt sikkert noget på både flybilletter og hotel - da udbud og efterspørgsel jo følges ad.. Der er ingen grund til at frygte at der ikke er mange piger der.. Det siges at der uanset tidspunkt på året er x antal piger pr 1 turist.. -og det x er mange :wink:  Derudover vil nogle piger måske endda være mere tilføjelig til at sænke priserne i lavsæson frem for højsæsonen

 

                                                                                                      Fly

 

Jeg vil på det kraftigste anbefale man tager et fly direkte derned. En tur med mellemlandinger kan hurtigt løbe op i en tur på 24-30 timer.. Og det er umenneskeligt.  Der er helt sikkert også forskel på service på de forskellige flyselvskaber. Man må så selv afgøre hvad man foretrækker, men har som udgangspunkt valgt i denne tråd en budgetrejse.. Derfor kommer vi ikke udenom lavprisselskaberne.  

 

Vi kommer heller  ikke udenom -i hvert fald nu her hvor jeg laver denne tråd - at ingen andre kommer i nærheden af Norwegiens priser på direkte flyvninger fra København til Bangkok.. Hvor man næsten selv kan vælge hvilken uge man vil afsted og hjem igen til en pris for 2864,- kr for en retur billet.. Men hvordan det ser ud om 1 år- når andre læser denne tråd ved jeg ikke..

 

Men nu her forår 2015 så tvivler jeg på man finder nogle hverken billigere eller lettere måder at komme til Thailand.  http://www.norwegian.com/dk/fly/lavpris/?D_City=CPH&A_City=BKK&TripType=2&D_Month=201505&R_Month=201505&AdultCount=1&ChildCount=0&InfantCount=0&D_Day=1&D_SelectedDay=02&R_Day=1&R_SelectedDay=17

 

Det skal nævnes at norwegian tager ekstra betaling for håndbagage.. Ca 250 kr pr vej..

Man kan så  for 500 kr pr vej , få mulighed for at reservere flysæde og få flymad omborg , samt kufferne med..

Personligt vil jeg aldrig ofre en krone på opvarmet flymad og papvin.. Vil heller købe en sandwich eller andet jeg kan lide og tage med, og så købe nogle colaer omborg.. Er også ligeglad med bestemt siddeplads.

Og man må faktisk tage en kuffert med i kabinen der har de her mål :55 x 40 x 23 cm) samt en lille personlig genstand, fx en lille computertaske eller en lille håndtaske..

Jeg har sådan en kuffert der har hjul og bøjle med håndtag der kan skyde op -med de der standart mål og for eget vedkommende rigeligt med plads til alt muligt.. Så på mig tjener de ikke noget ved de der ekstra gebyrer… - for en sikkerhedsskyld har jeg dog bestilt ekstra kuffert til hjemturen.. Hvis jeg får købt en masse dernede og vil slæbe det hjem, så køber jeg en billig kuffert dernede.. 

 

Så samlet set hedder min pris den i ser i linket , plus 250 kr til ekstra bagage til hjemturen.. Dvs 3114,- Men har man ikke meget bagage med hjem end 10 kg og hvad der kan ligge i den iævrigt rimelig store kuffert med de standartmål, så slippe for 2864,. kr. :)

Og den pris er altså for direkte fra KBH uden mellemlandinger og retur :)

Hvis tråden læses efter forår 2015, så søg eventuelt her på fly og se om du kan finde noget endnu billigere

http://www.skyscanner.dk/transport/fly/dk/bkkt/150502/150517/billigste-fly-fra-danmark-til-bangkok-i-maj-2015.html?rtn=1

 
 

                                                                                              Område: Pattaya

 

For at  forsætte i samme prisbillige  ånd så valgt at ferien skal holdes i Pattaya, da alle ting, specielt pigerne er meget billigere her. Bangkok er da helt sikkert spændende at opleve, men som hovedstad er priserne altid skruet ekstra op der.  Priserne på pigerne siges at være generelt at være dobbelt så dyre end i Pattaya.. 

Derfor vil følgende i tråden kun omhandle Pattaya, -men er der andre der senere har info om andre steder i Thailand så kun fint. 

Så kan brugerne vælge det de ønsker, og her få nyttig info.

Kort over Pattaya: https://www.google.dk/maps/place/Soi+Mu+Ban+Pattaya+Land+And+House,+Muang+Pattaya,+Amphoe+Bang+Lamung,+Chang+Wat+Chon+Buri+20150,+Thailand/@12.9338194,100.8862917,15z/data=!4m2!3m1!1s0x310295a7d49daea7:0x4f4e15b9e11269a8

  

                                                                                                     Transport: 

 

Fra tip fra en bruger herinde fra, så kan man også vælge at tage den offentlige bus.. Den finder man ved udgang 8 i lufthavnen, og har mange daglige afgange.. Den er komfortabel og hurtig og koster kun 134 baht / 25 kr.. Taxi fra lufthavn til Pattaya koster nok 2-400 kr.. 

Link til taxi priser: http://rejse-til-thailand.dk/taxi  Hvad jeg har læst mig til og hørt fra hjælpesomme brugere herinde så kører de sjældent -eller vil ikke bruge taxameter i Pattaya..

Selv om det under alle omstændigheder er utroligt billigt i forhold til DK, så pas på ikke at blive snydt.  

 

Men ellers altid “let” og billigt at blive transporteret rundt i centrum a de lokale minibusser.

citat fra Juipoi: Egentlig taxi i Pattaya er nok ikke så relevant, i hvert fald ikke hvis du har tænkt dig at bo på Beach Road, Second Road, eller Soi Bua Kao, eller i en af deres sidegader (soi's). Der kører såkaldte bahtbusser langs disse gader. Kørsel på Beach Road og Second Road er ensrettet (i hhv. nord-syd og syd-nord gående retning), mens der er kørsel i begge retninger på Soi Bua Kao. Disse tre centrale gaders sidegader er ikke længere end man kan gå imellem dem. Bahtbusserne, som er en slags ombyggede pickup trucks med to rækker af sæder bagpå, kører konstant langs disse gader og man hopper bare på og af som man har lyst og betaler 10 bath til chaufføren efter endt tur. Sørg bare for at hoppe på en der er "in motion" og ikke en der holder stille, for ellers så booker du vedkommende til en solotur, der kan blive betragteligt dyrere.

Sidstnævnte kan du selvfølgelig også vælge at gøre, hvis du skal et eller andet bestemt sted hen, hvor der ikke lige er en fast bahtbusrute.

Alternativtt er der motorcykeltaxier på ethvert gadehjørne i Pattaya, som du kan tage hvorhen du vil. Her er der dog ingen fast pris (i hvert fald ikke for faranger), så du Alternativmå forhandle dig til en pris.

http://www.pattayacityexpatsclub.com/expats/docs/pattaya%20blue%20baht%20bus%20routes.pdf

Så hvis du bor på et hotel i det centrale Pattaya  og feks skal til Walking street, er den 10 Baht (ca. 1.50 kr) med Bahtbus og vel ca. 50 Baht (ca. 8 kr) med motorcykeltaxi.

                                                                                                   Hotel

 

Der er næsten obligatorisk der er aircondition og køleskab, selv i de aller billigste værelser -men tjek det, da det må siges at være minimumskrav i hvert fald med hensyn til aircondition.. Når du kigger efter hoteller, så læs gerne hvad der står i anmeldelserne.. Da de tit kan afsløre nogle problemer du måske ville være forundt.. Feks hvis de skriver at nettet er langsomt eller andre ting du ikke vil gå på kompromis med…

Hotellerne er  meget billige.. Og der er ufatteligt mange at vælge imellem.. Vil man bo et sted hvor der måske er lidt skod, så ja få priser helt nede fra 75 kroner pr døgn..

Vælger man at bo rimeligt -dvs hvor der også er en udendørspool og rigtig god beliggenhed ja så faktisk fås fra 100 kr…

Vælger man  større og bedre værelser på over 50 kvm og endnu flere krav til så faktisk et kæmpe udvalg fra 150 til 200 kroner pr døgn..

-og vælger man sidst nævnte "dyre" hoteller så er vi altså ikke oppe i et prisleje på mere end mellem 2000 til 2500 kroner for hotel i de 14 dage..

Man kan også finde rigtigt dyre luksus hoteller.. Men op til dig hvad du har af krav.. Og indstil søgemaskinen efter det..

Jeg anbefaler at man bruger den suverænt bedste der findes !!! :)  -nemlig den her:

http://www.trivago.dk/?iPathId=429&bDispMoreFilter=false&aDateRange%5Barr%5D=2015-05-09&aDateRange%5Bdep%5D=2015-05-10&aCategoryRange=5%2C4%2C3%2C2%2C1%2C0&iRoomType=7&sOrderBy=price%20asc&aPartner=&aOverallLiking=1%2C2%2C3%2C4%2C5&iOffset=0&iLimit=25&iIncludeAll=0&bTopDealsOnly=false&iViewType=0&aPriceRange%5Bfrom%5D=0&aPriceRange%5Bto%5D=0&aGeoCode%5Blng%5D=100.880516&aGeoCode%5Blat%5D=12.931068&of%5BhotelSize%5D=377&bIsSeoPage=false&mgo=false&bHotelTestContext=false&th=false&aHotelTestClassifier=&bSharedRooms=false&bIsTotalPrice=false&bIsSitemap=false&rp=&sSemKeywordInfo=&Her Her kan man se alle de andre store som feks hotel.com, Booking.com , Agoda.com og en masse andre, -men altid få det hotel man vælger, til billigste pris.. Den her søgemaskine slår altså dem alle !!! :)

Vær dog obs på hvis du feks valgte et hotel, hotel.com har, så giver de 1 overnatning gratis efter du har købt 10 overnatninger hos dem… Men trods det, og trods de ellers reklamerer med at de har garanti på billigste pris, så er Trivago billigere.. 

Efter du har indstillet den efter at søge efter de krav du har,- så kan du evt også sætte den til 14 dage eller hvor lang tid du vil være der.. Der kan være yderlige tilbud hvis man vælger mange dage. 

  

                                                                                      Den gyldne firkant.

 

'>

Det anbefales kraftigt at vælge hotel indenfor den  indrammede "firkant".. Det er her det sker, og som ny vil det ikke være hensigtsmæssigt at bo for langt væk..

Jo længere du kommer væk fra centrum af det sjove, jo større chance/risiko er der også for at støde på hoteller der mere satser på familiepakken og derfor kan have begrænsninger af pigebesøg.. Dog meget sjældent og langt de fleste hoteller er det gratis for pigebesøg.. Mange har dog en fast takst, at hvis der er mere end 2 på dit værelse (dig og 1 pige) - så koster den 3. pige 500 baht /100 kr..

Vil du være 100 % sikker, så tjek eventuelt dette link, efter du har fundet et hotel du evt vil booke. -og se hvilken politik de har…    http://www.bargirlfriendlyhotels.com/pattaya-guest-friendly-hotels/

http://www.gfriendlyhotels.com/guest-friendly-hotels-pattaya.html.. -det her kan også bruges..

 

                                                                                             Natteliv i Pattaya

 

Denne hjemmeside virkelig god til at få en fornemmelse af det utal af gode steder der er:  http://www.thailandtriptour.com/pattaya/da/pattaya-nightlife

                                              

                                                                                               Mad i Pattaya

 

Direkte citat fra bruger Nonameton: Hvad angår mad, så har jeg kun et råd, spis hvor Thai'erne spiser. Hvis de lokale spiser der er der chance for at maden er god og med garanti billig. Den bedste mad jeg har fået i Thailand har været serveret ved fortorvs køkkner. Ja de ville ikke få en glad smilie for hygiejne i Danmark men maden smager bare bedre hvor de lokale spiser og så er det billigt. 50 Baht / 9,50 kr er som regel nok til at købe en Cola og en ret mad. Alternativt har mange supermarkeder en etage med mad, hvor der er mange forskellige ting og vælge imellem og så kan du gå rundt og se hvad de forskellige steder sælger. Hygiejne er bedre og prisen er kun 5-10 baht højere. 

Godt link med varieret madmuligheder i Pattaya:

http://www.tripadvisor.dk/Restaurants-g293919-Pattaya_Chonburi_Province.html

Savner man Danmark eller dansk mad, så over 50 barer eller restaurationer som helt eller delvis er danskejet i Pattaya og Jomtien området..   Omkring 20 af dem ligger i “danskergaden” i Pattaya.. 

Her et link til et dansk hotel:

http://hoteldaniapattaya.com/index.php/restauranten--menuen -hvor man også kan leje værelser.

Og link til nogle andre http://www.thaiguide.dk/ith/danskesteder/restauranterpattayajomtien.htm

Der i øvrigt alle de kendte fastfood restauranter vi kender overalt.. Og endda også mulighed for at få det bragt hen til ens hotel for få penge..   Så ingen burde gå sultne i seng.

 

                                                                                           Priser på pigerne  

 

Så er vi nået til det vigtigste  :)  Priserne kan svinge meget..

 

-barpige  kan fås fra ca. 300 bath til baren og 1000 baht / 185 kr til hende for longtime (natten over)  -og tilsvarende til endnu mindre pris for short time(Minimum 1 time og uret tæller ikke før haløjerne går i gang på eventuelt ens hotel)

 

- en go-go piger koster fra 2000 baht (375 kr) og op,- for longtime,  men du behøver ikke at købe drinks til dem. Dog stadig et beløb for at købe hende fri.   Og priser fra det halve for shorttime.. Dvs priser fra 1000 baht (185 kr) og op..

 

-freelancerne kan fås fra 1000-1500 baht for longtime og fra 500 baht for shorttime.

 

Man kan også opleve meget højere priser.. - feks 5000 baht (1000 kr) for longtime , og 2500 baht (500 kr) for short time men som typisk der er 2 timer, -på en af de dyrere klubber.. Men ingen der siger kvaliteten modsvarer en højere pris..  Tværtimod… Og selvom det stadig er meget billigere end DK priser, så siger det mig ikke meget.. Jeg orker sku alligevel ikke at kneppe 2 timer i et rap.. Så for eget vedkommende at smide pengene ud af vinduet.

 

Jeg tror personligt det forholder sig at jo mere kendte stederne er og jo mere massivt besøgt af turister de er, des mere finder man de højere priser…  Men på grund af den ekstreme konkurrence med ufatteligt mange barer koncentreret på nogle få  km² så er der massevis af piger som heller end gerne sælger sex for de priser angivet ovenover.  Dvs priser fra helt ned til 500 baht for shorttime :)

 

Derudover vigtigt at vide at det  er normalt , -hvis vi ikke lige snakker om klubber og lignende hvor de har faste priser, -at pigerne er vant til at prutte om prisen.. Og altid sætter en højere pris fra start..    Og husk der er massevis af piger, så lyder prisen høj så finder du bare en anden.

 

Min personlige interesse er freelancerne.. At de så er billigst er kun en ekstra gode.. Personligt foretrækker jeg de lidt mere naturlige typer.. Der hvor der er mindst chance for mekanisk sex. Bemærk dog at mange af pigerne  fra barerne og go go pigerne sælger sig freelance.. Specielt omkring lukketid som officielt er ved 01 tiden. 

Vedr. nævnte piger så også læst mig til et sted, at de kunne være lette af finde  ved diskotekerne Insomnia og Lucifer specielt ved lukketid, hvor de er mere desperate.

Men ellers kan man finde freelanceres mange steder blandt andet ved Beach Road.

Youtubeklip fra frelancers ved Beach Road 29/5-2014 Dvs det er endda lavsæson -men et typisk billede på hvad man møder i sådan en periode -ifølge bruger herinde fra..   

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rettelse eller tilføjelse:. Hvis man med Trivago søgemaskinne finder et hotel man vil tage, og Hotel.com står som billigst.. Så hop ud og gå på Hotel.com og bestil værelset der.. Så får du 1 nat gratis efter den 10.. Dvs vel i princippet yderlige 10 % nedslag :)

Men stadig Trivago er den suverænt bedste til at finde billigste værelse :)

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se nu billetter er faldet i juni. -så man kan ved at tage afsted maj og hjem juni -og frit valg alle ugerne i pågældende måneder. -  for 2663,- kr for en retur billet. Direkte fra KBH og uden mellemlandingerne begge veje..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en tilføjelse vedr. søgemaskine ved hotel... Trivago´s er alt andet end forbrugervenlig. -for at sige det mildt er den elendig !!!  :(

Brug eventuelt nogle af de andre når i skal finde hotel, og når fundet det i vil have, så smid navnet ind på Trivago for se hvor man kan få det billigst.

 

Booking.com

http://www.booking.com/searchresults.da.html?aid=309654;label=da-comp-VjTZKcMTGNY_NaFBNDLnTAS20794179892%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2585.000%3Aac%3Aap1t2%3Aneg;sid=7e4c3da38d589bbcd0af8a7895b7d2ae;dcid=4;checkin_monthday=9;checkin_year_month=2015-5;checkout_monthday=10;checkout_year_month=2015-5;class_interval=1;csflt=%7B%7D;dest_id=5757;dest_type=region;dtdisc=0;hlrd=0;hyb_red=0;inac=0;interval_of_time=undef;nha_red=0;no_rooms=1;or_radius=3;pr_cur_code=DKK;redirected_from_city=0;redirected_from_landmark=0;redirected_from_region=0;review_score_group=empty;si=ai%2Cco%2Cci%2Cre%2Cdi;ss=Pattaya%2C%20Thailand;ss_all=0;ss_raw=pattaya;ssb=empty;sshis=0&order=Price

 

Hotel.com

http://da.hotels.com/search.do?resolved-location=CITY:1633554:SRS:UNKNOWN&destination-id=1633554&q-destination=Pattaya,%20Thailand&q-localised-check-in=09/05/2015&q-localised-check-out=10/05/2015&q-rooms=1&q-room-0-adults=2&q-room-0-children=0&sort-order=PRICE

 

Agoda.com

http://www.agoda.com/da-dk/pages/agoda/default/DestinationSearchResult.aspx?asq=XqlQ7bJ0pUN0G2iz%2fnzAiP81MbCZM287WSCKzp2uDFiH7WNR3q%2byLVzW70FsRxRUp3dudTJVcBADEr7bklsTPiDrdjQNw0QIKBpaZwyepeNke%2bhnm0x%2b6PrCTd5XbXBZ2yCvYnX2Nr3rXiPedLkJuLLrLupl5Xar%2fVqi%2bufbkW4g2pFCJzR0mxyvohE9bfTVT4BltppoyG9UMboKqIKJoptoIeEooOm5LwAfnU6K8Dg%3d&tick=635563598037

 

 

Trivago, -som jo er totalt ubrugervenlig, men bedste til at sikre laveste pris.

http://www.trivago.dk/?iPathId=429&bDispMoreFilter=false&aDateRange%5Barr%5D=2015-05-09&aDateRange%5Bdep%5D=2015-05-10&aCategoryRange=5%2C4%2C3%2C2%2C1%2C0&iRoomType=7&sOrderBy=price%20asc&aPartner=&aOverallLiking=1%2C2%2C3%2C4%2C5&iOffset=0&iLimit=25&iIncludeAll=0&bTopDealsOnly=false&iViewType=0&aPriceRange%5Bfrom%5D=0&aPriceRange%5Bto%5D=0&aGeoCode%5Blng%5D=100.880516&aGeoCode%5Blat%5D=12.931068&of%5BhotelSize%5D=377&bIsSeoPage=false&mgo=false&bHotelTestContext=false&th=false&aHotelTestClassifier=&bSharedRooms=false&bIsTotalPrice=false&bIsSitemap=false&rp=&sSemKeywordInfo=&

 

 

Et godt råd når man kigger efter hotel er, -når man har udvalgt et man vil se nærmere på, - så gør det til en vane altid at starte med få kort frem og se dets beliggenhed. Denne er jo alt afgørende.. Først senere kan man så tjekke faciliteterne, stil, anmeldelser og andre ting..  Starter I med det så spildtid, hvis I alligevel bagefter opdager beliggenheden er langt væk fra de område vi jo primært søger.  Så gør det til en vane at altid tjekke den først.

 

Og området vi er interesseret er indenfor denne firkant: '>

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en bemærkning til freelancere. Mange af dem, der står på Beach Road er ofte lidt ældre og lidt mere buttede. Og de har også mulighed for at sige nej(Læs: give en meget høj pris) En del af dem er ladyboys. Jeg er som sagt ikke til barer med høj musik, men det er da lykkedes at finde nogle søde piger på et par barer i løbet af en cola's tid og så komme på hotellet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en bemærkning til freelancere. Mange af dem, der står på Beach Road er ofte lidt ældre og lidt mere buttede. Og de har også mulighed for at sige nej(Læs: give en meget høj pris) En del af dem er ladyboys. Jeg er som sagt ikke til barer med høj musik, men det er da lykkedes at finde nogle søde piger på et par barer i løbet af en cola's tid og så komme på hotellet.

 

Okay :)  ja jeg bygger jo kun min viden vedr. Thailand på det jeg har læst og hørt fra jer.. 

Man kan måske sige Beach Road er vel lidt ala Skelbækgade.. Der finde de absolut laveste priser, men også måske dårligste kvalitet på pigerne..

Man kan dog sikkert finde noget rigtigt god kvalitet indimellem der på Beach Road, men generelt kvalitet dårlig der..

 

Og det kan da godt være mit fokus, når jeg kommer derned, mere skal være i barerne..  Det er svært at forklare, men de typer jeg mest er interesseret i, er de lidt mere naturlige piger. Dem der ikke er fór professionelle :)

 

Jeg drikker heller ikke.. Vil heller have nogle liter iskold cola om dagen :)  Men er der nogle steder du eller andre anbefaler, hvis man som mig mest går efter de der lidt mere naturlige piger -gerne freelancers ?

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange tråde med spørgsmål om Thailand har du brug for?

 

Nu samlede jeg bare alt indsamlet viden i den nye her, så hvis andre som mig der har brug for samme viden, lynhurtigt kan få svar på alt.. -i stedet for at skulle bladre frem og tilbage gennem 8 sider for at finde deres svar.

 

Det kan godt være mange, samler selv samler deres viden på nettet, -eller gennem dyre købte erfaringer senere.. Men syntes jeg bare  er tossedumt.. Da netop ideen med  et forum er for at hjælpe hinanden..

 

Jeg kunne så også som mange andre, bare spurgt efter hjælp, og når jeg havde fået den så været ligeglad.. Tro mig, den slags tråde er der virkeligt mange af, hvor dem der har fået masser af hjælp end ikke gider give feedback på hvordan turen så endte..

 

Nu lavede jeg så netop denne tråd  fordi, det skulle være enkelt for nye, også om et par år , at lynhurtigt kunne få alt basal viden at vide lynhurtigt..

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay :)  ja jeg bygger jo kun min viden vedr. Thailand på det jeg har læst og hørt fra jer.. 

Man kan måske sige Beach Road er vel lidt ala Skelbækgade.. Der finde de absolut laveste priser, men også måske dårligste kvalitet på pigerne..

Man kan dog sikkert finde noget rigtigt god kvalitet indimellem der på Beach Road, men generelt kvalitet dårlig der..

 

Og det kan da godt være mit fokus, når jeg kommer derned, mere skal være i barerne..  Det er svært at forklare, men de typer jeg mest er interesseret i, er de lidt mere naturlige piger. Dem der ikke er fór professionelle :)

 

Jeg drikker heller ikke.. Vil heller have nogle liter iskold cola om dagen :)  Men er der nogle steder du eller andre anbefaler, hvis man som mig mest går efter de der lidt mere naturlige piger -gerne freelancers ?

 

Hej ZEUS! Jeg synes, det er en ganske udemærket begynderguide, du har fået stykket sammen der. Med den viden den indeholder, tror jeg såmænd at enhver der planlægger at tage på sin første sexferie til Pattaya vil være ganske godt rustet. :smile: Der vil sikkert være ting du selv får lyst til at justere, når du nu om et par måneder selv har fået lidt hands-on experience, men det kan du jo tage til den tid.

 

Jeg synes ikke det er korrekt at sige at der generelt er dårligere kvalitet blandt freelancere på Beach Road end i barerne. Det er ikke som i Danmark, hvor det nok generelt er udskuddet der går på gaden og trækker, mens kvaliteten er under mere trygge forhold på klinikker eller privat. Der er rigtig mange af freelancerne der bevidst vælger at trække på Beach Road, fordi de foretrækker friheden det giver fremfor at være bundet til en bar. Blandt freelancerne i Bangkok er der også en del studerende der gør det for at tjene lidt til studierne, så der kan man virkelig også finde nogle guldklumper iblandt. Men selvfølgelig er der også nogle stakkels skæbner blandt freelancerne hist og her, men den slags synes jeg nu også man nogen gange kan støde på i barerne. Det er ikke så sort/hvidt.

 

Mht. barerne: Jeg drikker personligt heller ikke så meget, men der jo heller ingen der tvinger dig til at drikke alkohol bare fordi du sidder på en bar. De serverer alle sammen både vand, sodavand og juice til overkommelige priser og de fleste steder kan du såmænd også få en kop kaffe. For mig er det vigtigste, at man kan have det lidt sjovt med pigerne mens man er der, så jeg vælger altid barer der har et pool bord, og dem er der masser af (i gamle dage var det gratis, men nu er det typisk 10-20 Baht per spil). En gang pool er altid en god ice-breaker. Det er nok svært specifikt at anbefale steder/områder med barer med "naturlige piger". På samme måde som der er alle typer af freelancere på Beach Road, så er der også alle typer piger i barerne. Jeg kan personligt både lide beerbarerne og freelancerne, og så måske lige en massagepige eller en gang soapie i ny og næ. Det eneste jeg ikke rigtigt gider længere er gogo-barerne. Det var nok mest spændende i starten, men interesserer mig ærligt talt ikke en dyt længere. Men hvis man er til supermodeltyperne så er det nok gogo barerne hvor chancen er størst for at finde dem. Men jeg er nok som dig mest til de mere naturlige og ikke så professionelle piger (gerne med et par store bløde babsenutter). :wink:

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor mange tråde med spørgsmål om Thailand har du brug for?

 

JK1 har du ikke andet at give dig til end at brokke dig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ZEUS! Jeg synes, det er en ganske udemærket begynderguide, du har fået stykket sammen der. Med den viden den indeholder, tror jeg såmænd at enhver der planlægger at tage på sin første sexferie til Pattaya vil være ganske godt rustet. :smile: Der vil sikkert være ting du selv får lyst til at justere, når du nu om et par måneder selv har fået lidt hands-on experience, men det kan du jo tage til den tid.

 

Jeg synes ikke det er korrekt at sige at der generelt er dårligere kvalitet blandt freelancere på Beach Road end i barerne. Det er ikke som i Danmark, hvor det nok generelt er udskuddet der går på gaden og trækker, mens kvaliteten er under mere trygge forhold på klinikker eller privat. Der er rigtig mange af freelancerne der bevidst vælger at trække på Beach Road, fordi de foretrækker friheden det giver fremfor at være bundet til en bar. Blandt freelancerne i Bangkok er der også en del studerende der gør det for at tjene lidt til studierne, så der kan man virkelig også finde nogle guldklumper iblandt. Men selvfølgelig er der også nogle stakkels skæbner blandt freelancerne hist og her, men den slags synes jeg nu også man nogen gange kan støde på i barerne. Det er ikke så sort/hvidt.

 

Mht. barerne: Jeg drikker personligt heller ikke så meget, men der jo heller ingen der tvinger dig til at drikke alkohol bare fordi du sidder på en bar. De serverer alle sammen både vand, sodavand og juice til overkommelige priser og de fleste steder kan du såmænd også få en kop kaffe. For mig er det vigtigste, at man kan have det lidt sjovt med pigerne mens man er der, så jeg vælger altid barer der har et pool bord, og dem er der masser af (i gamle dage var det gratis, men nu er det typisk 10-20 Baht per spil). En gang pool er altid en god ice-breaker. Det er nok svært specifikt at anbefale steder/områder med barer med "naturlige piger". På samme måde som der er alle typer af freelancere på Beach Road, så er der også alle typer piger i barerne. Jeg kan personligt både lide beerbarerne og freelancerne, og så måske lige en massagepige eller en gang soapie i ny og næ. Det eneste jeg ikke rigtigt gider længere er gogo-barerne. Det var nok mest spændende i starten, men interesserer mig ærligt talt ikke en dyt længere. Men hvis man er til supermodeltyperne så er det nok gogo barerne hvor chancen er størst for at finde dem. Men jeg er nok som dig mest til de mere naturlige og ikke så professionelle piger (gerne med et par store bløde babsenutter). :wink:

Kan kun give dig ret :)

Både med hensyn til små rettelser efter man selv har været dernede, med sammenligningen med Skelbækgade som måske er en del misvissende og med de der bamsenutter :)

 

Skelbækgade har jo også forandret sig enormt gennem årene.. Nu vel næsten umuligt at finde en dansk pige. Men husker dog mange år tilbage, hvor der til gengæld var masser af narkomaner, der kunne man  - efter flere timers cruising op og ned ad gaden ha ha, af og til  finde guldklumper..   De der amatør /studiner som jeg forsøgte at definere  - i hvert fald det modsatte af kold maskinsex... 

Det var før internettet for alvor blev udbredt, og trods det blakkede ry gaden havde , så foretrak jeg netop den, da man dengang modsat nu, ikke havde mulighed for at tjekke en massagepige ud, mere end hvad man kunne aflæse i en Ekstra Bladet annonce.. Der nød jeg virkelig den der "jagt" hvor man kunne se en masse an i virkeligheden, før man til sidst tog én som netop passede til den fantasi man havde i netop det øjeblik..

 

Og det er vel den form for "jagt" jeg stadig mest elsker... I Pattaya med det kæmpeudbud af piger der er på nogle få kvadrat km er det jo ren guf for sådan én som mig.. nårg ja nok også for andre mænd :wink:

Med så mange piger så er der alle mulige og umulige afstøbninger og alle mulige slags typer.. Netop variation og kæmpe udvalg er det jeg elsker..  Det her link illustrerer meget godt at der kan være meget forskel på udseendet af en thaipige..  Fra 7-8 min inde i filmen meget godt se den store forskel.. (er dog også en del lokale og kvindelige turister indimellem)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

JK1 har du ikke andet at give dig til end at brokke dig ?

 

Rolig nu... det var faktisk venligt ment til Zeus.

 

Det er ikke min tråd så det er ligegyldigt hvad jeg mener. Men måske det var en idé at istedet for at skrive nye noter med info, så redigere den første note i denne tråd til at indeholde alt info der kommer i denne og andre tråde. Så er ALT samlet i en note.

Kommer der forslag fra os brugere kan Zeus redigere det og overveje om det skal med i den første noget.

Men en god idé at have eet sted med alt den info der efterhånden findes om Thailand her inde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolig nu... det var faktisk venligt ment til Zeus.

 

Det er ikke min tråd så det er ligegyldigt hvad jeg mener. Men måske det var en idé at istedet for at skrive nye noter med info, så redigere den første note i denne tråd til at indeholde alt info der kommer i denne og andre tråde. Så er ALT samlet i en note.

Kommer der forslag fra os brugere kan Zeus redigere det og overveje om det skal med i den første noget.

Men en god idé at have eet sted med alt den info der efterhånden findes om Thailand her inde.

 

 

Det kan du faktisk have meget ret i JK1 :)

Må dog indrømme at jeg også opfattede den der kommentar  som negativ, men mente at huske , at du havde bidraget konstruktivt med viden, i den første tråd.. Så undrede mig lidt..

 

Jeg kan jo ikke redigere eller ændre på trådene.. Men kan opfodre til at dem der forsat ønsker at bidrage, at det så fremover sker på den oprindelige tråd:

 

Personligt kan jeg godt lide en tråd, hvis der er plads til også lidt andre ting ,der ikke nødvendigvis er 100 % relevante vedr Thailand.. Det gør den kun hyggelig efter min mening.

 

Men for fremtidige brugere der vi ind og finde info,- så måske ikke ligefrem godt.. Derfor henstiller jeg til at vi bruger den oprindelige tråd fremover.. Og alt hvad der er relevant viden vedr. Thailand, kan jeg så senere, måske efter turen, smide herover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Zeus, Jeg synes at din tråd er super informativ og inspirerende, også selvom jeg ikke lige har planer om at tage til Thailand, men hvem ved, det kan måske ændre sig. Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Zeus

 

God Tråd

 

1) Hvad gør man med sine værdier på værelset, er "Sikkerhedsboksen" Ok at bruge

 

2) Hvad gør man på stranden med sine værdier hvis man vil bade

 

3) Betales pigerne før eller efter samkvem

 

Hilsner Gentle

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Zeus

 

God Tråd

 

1) Hvad gør man med sine værdier på værelset, er "Sikkerhedsboksen" Ok at bruge

 

2) Hvad gør man på stranden med sine værdier hvis man vil bade

 

3) Betales pigerne før eller efter samkvem

 

Hilsner Gentle

 

Hej Gentle :)

Lige siges at min viden vedr. Thailand, udelukkende bygger på hvad jeg har fået at vide fra brugere herinde eller læst mig til.

Men vil forsøge at svare så godt jeg kan..

1.. Ja ser ingen grund til man ikke skulle det.  Dog vedrørende kontanter, der vil jeg mest bruge kort, og aldrig have helt store beløb på mig..

Mit indtryk af Thailand er at det er mere sikkert end mange andre steder.. At de gør virkeligt meget for at sikre at turister stadig kommer der.. Feks de piger man får besøg, på sit hotel, skal de fleste steder aflevere deres pas, som er en ekstra sikkerhed for dig.

2.. Godt spørgmål !! og selv tænkt over.. Jeg har selv kigget lidt på nettet om man kunne finde sådan en form for vandtæt pengebog/ekstra lomme, man kan have spændt på sig..

3.. I Thailand er det bagefter.. Ved så ikke lige med klubber der kan det tænkes man betaler forud.. -og nu se bagefter jeg skulle have skrevet det et sted i infoen..

 

Håber du kan bruge svarende.. Og meget gerne spørge om andre ting, men hvis du vil være venlig så bruge den der tråd der hedder:: Thailand - Planlægning af tur... http://www.eroguide.dk/forum/forum/48-anmeldelser-fra-det-øvrige-udland/

Da vi vil forsøge at holden den her tråd, så kort som mulig.. Helst bare med info..

 

Ps iøvrigt tak til FKK4Ever og DrX.. De luner sku altid at nogle er glade for det :)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

sikkerhedsboksen på værelse er ok at bruge, hvis boksen er i receptionen, skulle den også være ok, da du har en nøgle og de har en.

 

Hvis du er en god kunde på stranden kikker staff på stranden efter dine ting og evt andre strandgæster læs turister/falang, mon ikke det er en mulighed ?

 

piger op på værelse tja ... husk altid at aftale en pris inden og er det shot time or long time, meget vigtigt !!! har kemien været god og du vælger hende for long time

skulle der nok ikke være noget problem at gå fra shot til long time. Og husk altid at hun aflevere sit I.D. i receptionen, ( hvis det er en ny pige ) det er din garanti, hvis noget går galt evt. tyveri !!! specielt ved freelancers fra Beach Road, bargirls kan man altid finde dagen efter i samme bar eller Mamma San eller andre piger fra baren kender hende.

Good Luck  

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvordan er det med de der soi6, 7 osv. hvad dækker det over ?

Soi 6 er kendt for at du kan få en Quicky til omkring 700-1000 baht! Dag og nat!

Det foregår i værelser som de har bagved eller oven på baren!

Husk at undgå soi 6/1

Der holder Ladyboys til... Haha.

(Medmindre det selvfølgelig er det du vil...?)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvordan er det med de der soi6, 7 osv. hvad dækker det over ?

 

Soi betyder, let oversat; sidegade.

 

Sidegade 6, 7 osv.... I Pattaya taler man oftest om en sidegade til Beach Road.

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak for svar, planlægger selv en tur til Thailand.
Kan godt lide små piger med silikone....... er det kun ladyboys som har disse ??
Skal virkeligt passe på ikke at g i fælden:-)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak for svar, planlægger selv en tur til Thailand.

Kan godt lide små piger med silikone....... er det kun ladyboys som har disse ??

Skal virkeligt passe på ikke at g i fælden:-)

pigerne har masser af silikone Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hej Gentle :)

Lige siges at min viden vedr. Thailand, udelukkende bygger på hvad jeg har fået at vide fra brugere herinde eller læst mig til.

Men vil forsøge at svare så godt jeg kan..

1.. Ja ser ingen grund til man ikke skulle det.  Dog vedrørende kontanter, der vil jeg mest bruge kort, og aldrig have helt store beløb på mig..

Mit indtryk af Thailand er at det er mere sikkert end mange andre steder.. At de gør virkeligt meget for at sikre at turister stadig kommer der.. Feks de piger man får besøg, på sit hotel, skal de fleste steder aflevere deres pas, som er en ekstra sikkerhed for dig.

2.. Godt spørgmål !! og selv tænkt over.. Jeg har selv kigget lidt på nettet om man kunne finde sådan en form for vandtæt pengebog/ekstra lomme, man kan have spændt på sig..

3.. I Thailand er det bagefter.. Ved så ikke lige med klubber der kan det tænkes man betaler forud.. -og nu se bagefter jeg skulle have skrevet det et sted i infoen..

 

Håber du kan bruge svarende.. Og meget gerne spørge om andre ting, men hvis du vil være venlig så bruge den der tråd der hedder:: Thailand - Planlægning af tur... http://www.eroguide.dk/forum/forum/48-anmeldelser-fra-det-øvrige-udland/

Da vi vil forsøge at holden den her tråd, så kort som mulig.. Helst bare med info..

 

Ps iøvrigt tak til FKK4Ever og DrX.. De luner sku altid at nogle er glade for det :)

 

Oops! Mange af pengeskabene, er fæstet til bagpladen på et garderobeskab. Der er eksempler på at prostituerede med en kropsvægt på omkring de 38 kg har rykket pengeskabe ud, og smidt dem i en konditaske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...