Hop til indhold
ZEUS

Thailand - for nybegyndere

Recommended Posts

Guest stump

-freelancerne kan fås fra 1000-1500 baht for longtime og fra 500 baht for shorttime.

 

Det er meget russisk roulette at købe freelancere i Pattaya, ja helt generelt bør det være et NO NO hvis man har sin ferie, sundhed, og værdigenstande kært.

 

Problemet er, at den største del af de gadeprostituerede er ok, men de brådne kar, som bruger elefant sovemedicin og lignende, ikke har et advarselsskilt på ryggen.

 

Derfor denne advarsel. Forsøg ikke at spare penge ved at bruge freelancere, hvis du vil have en god og tryg ferie.

 

Og vær på vagt overfor lady boys, ser du dem i grupper på tre eller fire, er det 99.9% sikkert lommetyvebander.

 

Læs evt mere her om livet på Beach Road, det chancespil behøver ikke at være ideelt for nybegyndere. :-|  Debutanter er måske et bedre udtryk.

 

 
 
 
Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

 

                                                                                                   Hotel

 

Der er næsten obligatorisk der er aircondition og køleskab, selv i de aller billigste værelser -men tjek det, da det må siges at være minimumskrav i hvert fald med hensyn til aircondition.. Når du kigger efter hoteller, så læs gerne hvad der står i anmeldelserne.. Da de tit kan afsløre nogle problemer du måske ville være forundt.. Feks hvis de skriver at nettet er langsomt eller andre ting du ikke vil gå på kompromis med…

Hotellerne er  meget billige.. Og der er ufatteligt mange at vælge imellem.. Vil man bo et sted hvor der måske er lidt skod, så ja få priser helt nede fra 75 kroner pr døgn..

Vælger man at bo rimeligt -dvs hvor der også er en udendørspool og rigtig god beliggenhed ja så faktisk fås fra 100 kr…

Vælger man  større og bedre værelser på over 50 kvm og endnu flere krav til så faktisk et kæmpe udvalg fra 150 til 200 kroner pr døgn..

-og vælger man sidst nævnte "dyre" hoteller så er vi altså ikke oppe i et prisleje på mere end mellem 2000 til 2500 kroner for hotel i de 14 dage..

Man kan også finde rigtigt dyre luksus hoteller.. Men op til dig hvad du har af krav.. Og indstil søgemaskinen efter det..

 

 

Vær opmærksom på at nogle hotller, oftest de dyrere, kan forlange en afgift for at give tilladelse til at du tager en "gæst" med på værelset. Det er oftest de fem ig fire stjernede hoteller der gør det. Mens jeg aldrig har oplevet det med gæstehuse og billigere hoteller.

 

Nogle steder har gratis buffet morgenmad med i prisen. Hvis det er tilfældet, er det en god idé at bestille værelset til to personer. Spørger de efter den anden person når du checker ind, kan du sige at hun kommer senere, Hvis du ikke bestiller værelset til to personer, skal du i de fleste tilfælde betale ekstra for din "gæst´ morgenmad.

 

Tænk over risikoen ved at tage gæst med på værelset. Det er godt, hvis receptionisten forlanger at deponere hendes/ hans ID kort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for masser af god og relevant info :)

 

Er det en dårlig ide, at tage derned i juli måned ?(det er der jeg har mulighed)

 

Hvis nogen her overvejer en tur i juli og gerne vil have en (nogen) at rejse med, så er jeg umiddelbart interesseret...skriv evt. en PM

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Er det en dårlig ide, at tage derned i juli måned ?(det er der jeg har mulighed)

 

 

Nu ved jeg ikke om dit spørgsmål går på vejr eller piger?

 

Mht. sidstnævnte har du intet at bekymre dig om. Der er altid piger nok, både hvad angår Pattaya, Bangkok og Phuket.

 

Mht. vejret afhænger det nok af, om du er mest til sightseeing eller mest er til pigesjov. Hvis det er en ren sexferie vil jeg umiddelbart mene, at det er bedøvende ligegyldigt hvornår du tager af sted. Jeg var der selv i september sidste gang, hvilket er lige midt i regntiden, og jeg havde en fin tur. Bevares, der kom et par skyller i ny og næ, men der var såmænd også en del sol. Regnen kommer ofte ryk. Dvs. det står ned i stænger i en halv til en hel time, og så bliver det tørt igen. En halv time efter det har regnet kan der så være højt solskinsvejr. Men hvis du er mest til sightseeing og trecking i bjergene vil jeg nok undgå september.

 

Juli er lige i starten af regntiden, og efter min erfaring er det et ganske glimrende tidspunkt at tage af sted. Jeg har selv været der flere gange omkring det tidspunkt. Der kan selvfølgelig godt komme lidt regn, men på ingen måde noget der vil kunne ødelægge din tur. Og piger vil der som sagt være masser af.

 

bangkok_combined.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Nu ved jeg ikke om dit spørgsmål går på vejr eller piger?

 

Mht. sidstnævnte har du intet at bekymre dig om. Der er altid piger nok, både hvad angår Pattaya, Bangkok og Phuket.

 

Mht. vejret afhænger det nok af, om du er mest til sightseeing eller mest er til pigesjov. Hvis det er en ren sexferie vil jeg umiddelbart mene, at det er bedøvende ligegyldigt hvornår du tager af sted. Jeg var der selv i september sidste gang, hvilket er lige midt i regntiden, og jeg havde en fin tur. Bevares, der kom et par skyller i ny og næ, men der var såmænd også en del sol. Regnen kommer ofte ryk. Dvs. det står ned i stænger i en halv til en hel time, og så bliver det tørt igen. En halv time efter det har regnet kan der så være højt solskinsvejr. Men hvis du er mest til sightseeing og trecking i bjergene vil jeg nok undgå september.

 

Juli er lige i starten af regntiden, og efter min erfaring er det et ganske glimrende tidspunkt at tage af sted. Jeg har selv været der flere gange omkring det tidspunkt. Der kan selvfølgelig godt komme lidt regn, men på ingen måde noget der vil kunne ødelægge din tur. Og piger vil der som sagt være masser af.

 

Jeg har altid holdt meget af Pattaya i lavsæsonen, som vel er fra april til og med september, sidstnævnte er normalt den dødeste måned i Pattaya. Der er et lille opsving i juli p gr a industriferier i skandinavien, men ellers er det stille og roligt, og billigt. 

 

Der er jo et paradoks: Antallet af prostituerede følger ikke antallet af turister, men de enkelte familier i landsbyernes behov for penge. 

 

Det betyder at det absolut er købers marked efter at såning på rismarkerne har fundet sted, pengekasserne i landsbyerne er tommer, og alt hvad der kan sprede benene for turister, sendes til turistområder. 

 

Regntiden i Pattaya er til at leve med, som Juipui er inde på. Og det er faktisk dejligt lige efter en regnbyge. Friskt og herligt.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid holdt meget af Pattaya i lavsæsonen, som vel er fra april til og med september, sidstnævnte er normalt den dødeste måned i Pattaya. Der er et lille opsving i juli p gr a industriferier i skandinavien, men ellers er det stille og roligt, og billigt. 

 

Der er jo et paradoks: Antallet af prostituerede følger ikke antallet af turister, men de enkelte familier i landsbyernes behov for penge. 

 

Det betyder at det absolut er købers marked efter at såning på rismarkerne har fundet sted, pengekasserne i landsbyerne er tommer, og alt hvad der kan sprede benene for turister, sendes til turistområder. 

 

Regntiden i Pattaya er til at leve med, som Juipui er inde på. Og det er faktisk dejligt lige efter en regnbyge. Friskt og herligt.

Kære stump

 

Pattaya har jeg aldrig været i, men derimod holdt mig til Don Muang området i Bangkok. (havde forretning og lejlighed her)

 

Det du skriver her kan jeg bekræfte :  Der er jo et paradoks: Antallet af prostituerede følger ikke antallet af turister, men de enkelte familier i landsbyernes behov for penge. 

Det betyder at det absolut er købers marked efter at såning på rismarkerne har fundet sted, pengekasserne i landsbyerne er tommer, og alt hvad der kan sprede benene for turister, sendes til turistområder. 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Kære stump

 

Pattaya har jeg aldrig været i, men derimod holdt mig til Don Muang området i Bangkok. (havde forretning og lejlighed her)

 

Det du skriver her kan jeg bekræfte :  Der er jo et paradoks: Antallet af prostituerede følger ikke antallet af turister, men de enkelte familier i landsbyernes behov for penge. 

Det betyder at det absolut er købers marked efter at såning på rismarkerne har fundet sted, pengekasserne i landsbyerne er tommer, og alt hvad der kan sprede benene for turister, sendes til turistområder. 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

 

Ja! Hvad ville en tråd for nybegyndere være, uden indlæg fra os med erfaring  :cool: ?

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja! Hvad ville en tråd for nybegyndere være, uden indlæg fra os med erfaring  :cool: ?

Kære stump ;)

nej - det skal du nok have meget ret :) - dem der aldrig før har været i Thailand gør sig sikkert nogle "lyserøde" drømme om Thaikvinder :wub:  :wub:  :wub:  :wub:, og mange af dem er for første gang i deres liv henvist til at mærke - finde ud - hvad stærke kvinder er og det skyldes at det er et matriarkalsk samfund - dvs det er kvinden der har ansvaret for familien, og hvordan det påvirker deres sociale omgang med mandlige sexturister  :roll:   og andre den thailandske måde at få en pris igennem på - Price goes up       -  og meget meget meget meget andet

 

- ha det passe at jeg allerede sidder og griner lidt ;)  - selvfølgelig ikke pænt af mig, men mange af disse mænd vil simpelthen bare snydes og bedrages - og særligt galt går det når øllet går ind - så går forstanden ud

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet (og tidligere ca 4 år i Bangkok)

 

 

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vildt nok at det følger ris sæsonen og dermed monsunen.

Så ris plantes efter den første monsun. Dvs i den del af Thailand omkring maj-juni, og så høstes der november-december?

 

- afhængigt af klimaet høster der ris 2 eller 3 gange i Thailand - i det sydlige Thailand sædvanligvis 3 gange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt lidt stærke kvinder. Og nu hvor jeg lige har spist frokost i en thai restaurant hvor tjenerne er purunge thai kvinder i delvist gennemsigtige outfits er jeg dobbelttændt på at komme afsted. Der kommer en sexturist i bangkok beretning fra min hånd inden længe er jeg sikker på. ;)

 

 

Redigeret af Gentleman and a Scholar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du mener vel matriarkalsk? :)

Kære  G and Sc :)

 

- tak fordi du gjorde opmærksom på "tyrkfeljen" - det er selvfølgelig matriarkalsk - - herom hersker der hos mig ingen tvivl.

 

Det har jeg selv mærket på egen krop ;)  - - i de 4 år jeg havde min butik i Bangkok blev den passet af min Thailandske kæreste - og jeg bemærkede også at hun langsomt hen ad vejen sådan set tog styringen i vores forhold, at hun påtog sig alt ansvaret for os, og det kan meget hurtigt - i hvert fald for mig - blive en umyndiggørelse som jeg jo slet ikke var vandt til fra DK; - men der var ikke noget at gøre, det er en del af den thailandske demografi, at kvinderne har ansvaret - så jeg levede med :)  det og døjede med det :sad:  - men så var det heller ikke være, altså det at døje med.

 

Min thailandske kæreste døjede jo sådan set også med min "umyndiggørelse" af hende - og betød at hun følte at det hun gjorde ikke var godt nok og jeg forklarede forholdene i DK med ligeværdighed mellem k+m. - og så var hendes humør ok igen, da hun forstod hvorfor.

 

Det var mig der "slappede af" og lod hende tage styringen - det var min respekt for Thailand som jeg jo var gæst i

Når hun var i Danmark så tog jeg styringen :) -  troede jeg :shock:   -  de kan ikke lade være - de thaikvinder :wub: - så fik vi "vores kampe igen"  sådan helt at få slebet de værste kanter af hinanden formåede vi altså ikke - så det endte egentlig på et niveau hvor det mere var charmerende for os begge.

 

- ja ja de thaikvinder de er seje - psykisk stærke trods lille af størrelse - klynker ikke - go for it -----     og det er danske kvinder :)  også - de er det bare på en anden måde der er ligeså god!! :)

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grundet - lad os kalde det "indtrufne hændelser" Kommer jeg nok ikke til Pattaya før maj-juni. Hvem var du, der søgte en rejsekammerat? Skriv en PM...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Kære stump ;)

nej - det skal du nok have meget ret :) - dem der aldrig før har været i Thailand gør sig sikkert nogle "lyserøde" drømme om Thaikvinder :wub:  :wub:  :wub:  :wub:, og mange af dem er for første gang i deres liv henvist til at mærke - finde ud - hvad stærke kvinder er og det skyldes at det er et matriarkalsk samfund - dvs det er kvinden der har ansvaret for familien, og hvordan det påvirker deres sociale omgang med mandlige sexturister  :roll:   og andre den thailandske måde at få en pris igennem på - Price goes up       -  og meget meget meget meget andet

 

- ha det passe at jeg allerede sidder og griner lidt ;)  - selvfølgelig ikke pænt af mig, men mange af disse mænd vil simpelthen bare snydes og bedrages - og særligt galt går det når øllet går ind - så går forstanden ud

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet (og tidligere ca 4 år i Bangkok)

 

 

 

Jeg kan da godt forstå at mænd bliver væltet omkuld i Thailand, Cambodja, osv. når de ankommer de første gange. Specielt thaierne er jo dygtige til at få det til at se ud, som om at de kun er sat på jorden af én eneste grund, nemlig at vente på en fyr som er 40 år ældre end hende selv, og vejer fire gange så meget.

Jeg har i dag haft en snak med en meget god bekendt, som fortalte mig, at han var sin "kærestes" første kunde. Jeg er ikke ret god til at bare sidde og smile, nikke, og holde kæft. Så jeg fortalte ham, at jeg inden han kom til byen var blevet tilbudt købesex af hende mindst 10 gange. Jeg køber aldrig sex de steder hvor jeg kommer for socialt samvær, med de mandlige medgæster, så det blev aldrig aktuelt. Men det var da ikke hendes skyld.

Det bliver spændende, om han vil hilse på mig i morgen. :grin:

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære stump ;)

nej - det skal du nok have meget ret :) - dem der aldrig før har været i Thailand gør sig sikkert nogle "lyserøde" drømme om Thaikvinder :wub:  :wub:  :wub:  :wub:, og mange af dem er for første gang i deres liv henvist til at mærke - finde ud - hvad stærke kvinder er og det skyldes at det er et matriarkalsk samfund - dvs det er kvinden der har ansvaret for familien, og hvordan det påvirker deres sociale omgang med mandlige sexturister  :roll:   og andre den thailandske måde at få en pris igennem på - Price goes up       -  og meget meget meget meget andet

 

- ha det passe at jeg allerede sidder og griner lidt ;)  - selvfølgelig ikke pænt af mig, men mange af disse mænd vil simpelthen bare snydes og bedrages - og særligt galt går det når øllet går ind - så går forstanden ud

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet (og tidligere ca 4 år i Bangkok)

 

 

 

 

At drage en parallel mellem dem der tager derned for første gang, - og at de så af den grund er nogle der er naive og som bare vil snydes og bedrages  syntes jeg er en nedladende måde at tænke på..

 

At mange er naive og bliver nydt af GP´ere er jo ikke noget der specifikt hører til Thailand.. Tro mig de mennesker er der masser af i DK ;-)  Som bliver snydt og bedraget af enten danske eller udenlandske GP´ere i Danmark.

 

Og dem der ikke bare rådgiver, men snarere nærmest er skadefro over hvis andre kommer ud for noget, - der siger min erfaring mig at det ofte er personer som selv har været håbløs naive og dummet sig utallige gange før de så nu får den her skadefro holdning til andre kunder.

 

For mig selv sige - trods du giver stort indtryk af at kende kvindekønnet, så tvivler jeg på du har oplevet ligeså meget som mig.. At jeg så er grøn vedrørende  Thiland er jo ikke ensbetydende med at man kan bruge alt den erfaring man har fra feks Danmark og specifikt Polen hvor jeg har stor erfaring..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

At drage en parallel mellem dem der tager derned for første gang, - og at de så af den grund er nogle der er naive og som bare vil snydes og bedrages  syntes jeg er en nedladende måde at tænke på..

 

At mange er naive og bliver nydt af GP´ere er jo ikke noget der specifikt hører til Thailand.. Tro mig de mennesker er der masser af i DK :wink:  Som bliver snydt og bedraget af enten danske eller udenlandske GP´ere i Danmark.

 

Og dem der ikke bare rådgiver, men snarere nærmest er skadefro over hvis andre kommer ud for noget, - der siger min erfaring mig at det ofte er personer som selv har været håbløs naive og dummet sig utallige gange før de så nu får den her skadefro holdning til andre kunder.

 

For mig selv sige - trods du giver stort indtryk af at kende kvindekønnet, så tvivler jeg på du har oplevet ligeså meget som mig.. At jeg så er grøn vedrørende  Thiland er jo ikke ensbetydende med at man kan bruge alt den erfaring man har fra feks Danmark og specifikt Polen hvor jeg har stor erfaring..

ZEUS- din ydmyghed overfor erfaringer er spændende.

Den med at man absolut skal have haft dårlige erfaringer, og det er det som har gjort en til kritikker af thai prostituerede, har jeg selv fået stukket i skoen.

Jeg har over årene med thaioaser på blog og som selvstændige hjemmesider skrevet mellem 40 og 60 "Lærestykker". Blandt andet serien "10 bud om..."

Ingen af dem bygger på egen erfaring, ud over de mest almindelige ting som "tabe ansigt kultur", og hvide løgne systemet, som er en del af tabe ansigt kulturen, osv. Men jeg har set og hørt meget alle de år jeg har været i Asien, og det stopper tilsyneladende aldrig.

Bare det jeg har oplevet den sidste måned her hvor jeg er, altså hvad andre laver, er fantastisk. Jeg burde begynde at skrive et blad i en offentlig dagbog, måske får jeg det gjort.

Og nogle har reageret på de lærestykker med påstanden om, at jeg har skrevet dem fordi jeg er blevet snydt. :sad:

Nyder livet, som du lige tager ved vingebenet, har drevet en butik eller en virksomhed med sin thai kæreste som manager. Det ville jeg aldrig gøre, men derfor er Nyder Livet jo ikke disklalifiseret til at blande sig i en diskussion startet af en, som aldrig har været i Thailand.

Ok. Jeg stopper her, og vil fortsætte med det fantastisk gode emne i et andet forum. :grin:

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

ZEUS- din ydmyghed overfor erfaringer er spændende.

Den med at man absolut skal have haft dårlige erfaringer, og det er det som har gjort en til kritikker af thai prostituerede, har jeg selv fået stukket i skoen.

Jeg har over årene med thaioaser på blog og som selvstændige hjemmesider skrevet mellem 40 og 60 "Lærestykker". Blandt andet serien "10 bud om..."

Ingen af dem bygger på egen erfaring, ud over de mest almindelige ting som "tabe ansigt kultur", og hvide løgne systemet, som er en del af tabe ansigt kulturen, osv. Men jeg har set og hørt meget alle de år jeg har været i Asien, og det stopper tilsyneladende aldrig.

Bare det jeg har oplevet den sidste måned her hvor jeg er, altså hvad andre laver, er fantastisk. Jeg burde begynde at skrive et blad i en offentlig dagbog, måske får jeg det gjort.

Og nogle har reageret på de lærestykker med påstanden om, at jeg har skrevet dem fordi jeg er blevet snydt. :sad:

Nyder livet, som du lige tager ved vingebenet, har drevet en butik eller en virksomhed med sin thai kæreste som manager. Det ville jeg aldrig gøre, men derfor er Nyder Livet jo ikke disklalifiseret til at blande sig i en diskussion startet af en, som aldrig har været i Thailand.

Ok. Jeg stopper her, og vil fortsætte med det fantastisk gode emne i et andet forum. :grin:

Kære stump

 

- godt set :

 

ZEUS- din ydmyghed overfor erfaringer er spændende.

Nyder livet, som du lige tager ved vingebenet, har drevet en butik eller en virksomhed med sin thai kæreste som manager. Det ville jeg aldrig gøre, men derfor er Nyder Livet jo ikke disklalifiseret til at blande sig i en diskussion startet af en, som aldrig har været i Thailand.

 

 

det havde jeg ikke lige fattet - men manden (altså Zeus)har slet ikke været i Thailand endnu. :P

 

Kære Zeus jeg fornemmer du gør dig dine tanker om Thailand - og hvis du aldrig har været der vil du meget hurtigt finde ud at meget er særdeles anerledes på både godt og ondt :)  :evil: 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er forøvrigt en test her man lige kan øve sig lidt på. http://www.bangkokpi...tthekatoeys.php

Fortvivl ikke hvis du havde en del fejl.. Står du overfor en pige så nok lettere at bedømme.. Spørg gerne for en sikkerhedsskyld  “hende” hvis du er i tvivl.

 

Linket linker til EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Der er forøvrigt en test her man lige kan øve sig lidt på. http://www.bangkokpi...tthekatoeys.php

Fortvivl ikke hvis du havde en del fejl.. Står du overfor en pige så nok lettere at bedømme.. Spørg gerne for en sikkerhedsskyld  “hende” hvis du er i tvivl.

 

Linket linker til EG.

Hvis man ser hele personen live, med fagter, overdrevne bevægelser, deres ofte tagen til håret hver femte sekund, de store fødder, store hænder, og højden, og i mange tilfælde adamsæblet, så er det altså ret nemt at se at de lady boys er mænd.

Gennem alle de år jeg har set lady boys har der været en, så vidt jeg ved, som jeg ikke genkendte. En bartender i Pattaya. Men han var meget meget tilbageholdende. Holdt en lav profil.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gennem alle de år jeg har set lady boys har der været en, så vidt jeg ved, som jeg ikke genkendte. En bartender i Pattaya. Men han var meget meget tilbageholdende. Holdt en lav profil.

 

I princippet kan der vel have været mange, du ikke genkendte. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er forøvrigt en test her man lige kan øve sig lidt på. http://www.bangkokpi...tthekatoeys.php

Fortvivl ikke hvis du havde en del fejl.. Står du overfor en pige så nok lettere at bedømme.. Spørg gerne for en sikkerhedsskyld  “hende” hvis du er i tvivl.

 

Linket linker til EG.

 

Sakset fra den >oprindelige tråd: http://www.bangkokpicture.com/nightlife/spotthekatoeys.php

 

Ellers lav en google søgning. Der ligger masser af de her "lady or ladyboy" / "female or shemale" quizzer på nettet, nogle sværere end andre. Måske også et par stykker som selv du ville have misset, Stump? ;)

 

PS. Jeg forstår selvfølgelig godt hvad du mener. Man er sjældent i tvivl, med de typiske giveaways du nævner. Men der er altså nogen der er godt skruet sammen (bogstaveligt talt).

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Sakset fra den >oprindelige tråd: http://www.bangkokpicture.com/nightlife/spotthekatoeys.php

 

Ellers lav en google søgning. Der ligger masser af de her "lady or ladyboy" / "female or shemale" quizzer på nettet, nogle sværere end andre. Måske også et par stykker som selv du ville have misset, Stump? ;)

 

PS. Jeg forstår selvfølgelig godt hvad du mener. Man er sjældent i tvivl, med de typiske giveaways du nævner. Men der er altså nogen der er godt skruet sammen (bogstaveligt talt).

:grin: Læs lige min formulering. Se fø li kan der været smuttet nogle stykker. Som du bekræfter er de meget nemmere at opdage i virkeligheden, hvor man ser deres maniske bevægelser, deres pågåenhed, osv.

Iøvrigt er mange af dem jo et meget stort sikkerhedsproblem. De rådne æbler stjæler med arme og ben. Alle metoder tages i anvendelse hvis muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ZEUS- din ydmyghed overfor erfaringer er spændende.

Den med at man absolut skal have haft dårlige erfaringer, og det er det som har gjort en til kritikker af thai prostituerede, har jeg selv fået stukket i skoen.

Jeg har over årene med thaioaser på blog og som selvstændige hjemmesider skrevet mellem 40 og 60 "Lærestykker". Blandt andet serien "10 bud om..."

Ingen af dem bygger på egen erfaring, ud over de mest almindelige ting som "tabe ansigt kultur", og hvide løgne systemet, som er en del af tabe ansigt kulturen, osv. Men jeg har set og hørt meget alle de år jeg har været i Asien, og det stopper tilsyneladende aldrig.

Bare det jeg har oplevet den sidste måned her hvor jeg er, altså hvad andre laver, er fantastisk. Jeg burde begynde at skrive et blad i en offentlig dagbog, måske får jeg det gjort.

Og nogle har reageret på de lærestykker med påstanden om, at jeg har skrevet dem fordi jeg er blevet snydt. :sad:

Nyder livet, som du lige tager ved vingebenet, har drevet en butik eller en virksomhed med sin thai kæreste som manager. Det ville jeg aldrig gøre, men derfor er Nyder Livet jo ikke disklalifiseret til at blande sig i en diskussion startet af en, som aldrig har været i Thailand.

Ok. Jeg stopper her, og vil fortsætte med det fantastisk gode emne i et andet forum. :grin:

Vedr min manglende ydmyghed som du siger, -ja undskyld jeg så ikke falder på halen overfor ALLE råd jeg får :) -for hvis skulle følge dem alle så virkelig gået galt :wink: For tro mig der er mange der har en mening.

Fordi en dansker har levet alle sine år i Danmark så er det ikke ensbetydende med at jeg tror at ALT han siger vedr GP´ere eller danskere i DK er den fuldkomne sandhed.. Den vil altid være farvet af den person han er og hvad han specifikt har oplevet.

Nu vi snakker om ydmyghed, hvis folk bare havde lidt ydmyghed til at læse tråden før de skrev, så også vide jeg bestemt har været ydmyg overfor alle dem der har bidraget med viden på den oprindelige tråd.

Derudover ville de vide at den her tråd tråd kun var bestemt til at indeholde oplystninger og ikke debat..

I respekt !! for andre nybegyndere i Thailand så de havde en jordisk chance for hurtigt at kunne få et overblik.

Og faktisk findes svarende og advarslerne som så nu senere bliver nævnt allerede på første side :)

Både med hensyn til risikoen ved freelancer, risikoen for ladyboys hvor der også er et link fra en bruger med test og generelt også faktuel viden at man skal opføre sig i Thailand..

Stump, som du ved , har vi jo skrevet sammen privat her de sidste dage.. Og jeg kunne jo linke alle beskederne og så kunne folk få en fornemmelse for hvem der virkelig var ydmyg og viste respekt, og hvem der måske bare ville vise de ved alt.

Vedr. egen erfaring eller manglende med hensyn til Thaimentalitet, så tror jeg nu ikke jeg bliver chokeret, overrasket eller skuffet, som man nærmest opfatter at fra anden bruger jeg og andre "nybegyndere" skal blive.

For eget vedkommende, i hvert fald ikke naiv..

Jeg har undret mig over hvad brugere herinde finder så interessant ved thaimassage i DK, da min oplevelse er at det både er dyrt og bondefangeri... Altså at man går ind et sted, uden at kende hverken udseende og personlighed på pige -eller pris !!.. Og får så noget massage til en rimelig pris, og mens man så er mest liderlig/sårbar så får tilbudt hand eller blowjob til et overskruet pris.. Jeg har simpelthen ikke fattet alle de brugere der finder det attraktivt ?. Om de mon tænder på at blive udnyttet ?

Men i respekt for hver har sin egen smag, så aldrig kommenteret det.. Eller af den grund set ned på dem.

Med hensyn til min egen smag, så hvis man har læst noget af hvad jeg har skrevet i andre tråde, så har det generelt altid skinnet igennem at jeg netop søger naboens datter, den uprofessionelle , amatør pigen - da jeg der har fået de aller bedste oplevelser.. Derudover elsker jeg hvor der er et kæmpe udvalg, og hvor der kan gå flere timer før jeg lige udvælger lige den jeg vil have en oplevelse/fantasi som jeg pt lige i nuet har lyst til ! Det kan være en type den ene dag en anden type næste gang..

Jeg elsker simpelt hen at der er et kæmpe udvalg og specielt det at man kan se dem face til face og det spil der kan foregå.. Hader hvor man føler sig bundet et sted.. Jeg elsker det at finde der hvor kemien er god.. for kemi er utrolig vigtig for man får en god oplevelse..

Også skrevet om det her for et par dage siden:

Derfor finder jeg også de piger der arbejder freelance spændende.. Det er min natur at opsøge sådanne.. Men helt klart vigtigt at man er obs på de risisi der er.. Men havde du læst tråden, så set der var oplyst om det.

Eller måske ikke nok. -så fint at det får ekstra opmærksomhed på faren der igen. Men syntes altså ikke det skal være så bombastisk med det er valget mellem enten død og ødelæggelse eller helt at holde sige fra dem.. Det findes nuancer og med almen viden fra andre erfarne brugere herinde og deres råd om hvorledes man kan formindske farerne , så syntes jeg ikke det er så sort og hvidt.

-det er så min mening, og fordi jeg aldrig har været i Thailand og du har været der masser af år, gør ikke din mening mere sand synes jeg.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Prostiturede på Beach Road som freelancer, er ikke nødvendigvis amatører etc. De kan have mange grunde til ikke at arbejde i barer og lignende.

Her er et enkelt eksempel på h v o r galt det kan gå når nybegyndere søger freelancere.

http://thailandidanmark.blogspot.com/2013_02_01_archive.html

Generelt er det op til folk selv, om de vil spille russisk roulette med deres liv og værdier. Længere er den ikke.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...