Hop til indhold

Thailand - for nybegyndere

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle Bondage og Fetish clubs på Pattaya?

• Svar 78
  • Visninger 22.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nu samlede jeg bare alt indsamlet viden i den nye her, så hvis andre som mig der har brug for samme viden, lynhurtigt kan få svar på alt.. -i stedet for at skulle bladre frem og tilbage gennem 8 sider

• Vedr min manglende ydmyghed som du siger, -ja undskyld jeg så ikke falder på halen overfor ALLE råd jeg får -for hvis skulle følge dem alle så virkelig gået galt For tro mig der er mange der har

• Ralphwiggumdk
    Ralphwiggumdk

Jeg er pt i pattaya. Jeg har tidligere holdt mig til prag hvad angår udenlandskøbesex. Jeg sunder mig idag over min første købesexoplevelse i Thailand. Jeg endte igår på en gogo bar i nærheden af mit

Skrevet

Er der nogle Bondage og Fetish clubs på Pattaya?

​Ja. Der er, eller har været en på Third Road, The Castle. Hvis du kører fra Second Road op ad Soi Dianna Inn og videre af deb næste gade, kommer du til Third Road, og den er så placeret til højre, ovre på den anden side af den brede gade. Den er/ var bygget som en borg.

Ledelse er/ har været bange for Bangkokpolitiet, de kan godt styre det lokale politi, så reglerne, og dermed kvaliteten varierer en del.

Man sorterer sine kunder ved at have en ret høj entré, som har en drink inkluderet.

Der er kommet mindst en mere til. Google er din ven. Se hvad jeg fandt:

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvilke hoteller har i brugt i Pattaya?

Ved mit besøg i Pattaya for en uge siden brugte jeg intimate hotel. Rigtigt fint hotel og meget gæste venligt. 

https://www.google.dk/search?q=intimate+hotel&oq=intimate+hotel&aqs=chrome..69i57j69i60l2j69i61j69i59l2&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8

​Der er hundrevis af hoteller og gæstehuse. Man vælger efter behov styret af beliggenhed, pris, støj om natten.osv. Sawadee kæden har et godt ry, med hoteller i forskellige prisklasser, der er flere danske hoteller og gæstehuse, osv. Kvarteret omkring Soi Diana Inn og Soi Boukau, og bl. a, Hotel Pailin er godt. Til en rimelig pris.

Der er også danske steder i Jomtien, plus andre steder der ude. Samme med en anden forstad i den modsatte ende, nemlig Naklua.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.