Hop til indhold
Plaskeren

Så blev verden lidt mere grå og trist...

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Jeg skal forsøge med en kort og meget simpel forklaring.. :smile:

GFE begrebet blev indført, da man i branchen fandt ud af, at kunne man sende os ud af døren, med fornemmelsen af at man lige havde forladt en date og ikke en hurtig kneppe leg uden mange ord, så var der penge i lortet.

Man rammer lige præcis mænd's mest ømme punkt, når man sender os halvforelsket ud af døren, indviklet i rusen fra første kvindelige selskab i lang tid.. :smile: Den ekstra tid man giver os, er givet godt ud, for vi er igang allerede ved at overveje et hurtigt gensyn på vej i bilen.

Om det er fair, når der drives forretning på vores følelser kan altid diskuteres. Sidste år mødte vi nye højder for GFE, da ordet "elsker" blev anvendt i omtale af os sexkøbere... Hvor blev respekten for den enkelte lige af, når man omtales i flertal med så stærkt et ord.

Jeg har ikke ondt i røven over de købere, der ender som malkekvæg... Jeg kalder det genial markedsføring.. :wink:

VH Ludvig.

Nu undrer jeg mig meget.

Du har årelange erfaringer i denne game forstår jeg.

Men helt ærligt, du har ikke fattet en gammel ged af det.

Det er måske din erfaring, tilsat lidt bitterhed?

Det er slet, slet ikke min erfaring, og dermed slet ikke min definition.

Vi sendes ikke halvforelskede ud af døren, du gør måske, men jeg gør ikke.

Jeg sendes beriget ud af døren. Jeg er glad, forløst, positiv, fuld af gejst, har varme tanker om pigen jeg sagde farvel til, glædes ved de tanker vi delte, og ikke nødvendig vis var enige om, men forelsket, nix Ludvig, ikke engang så´en små forelsket.

At sige farvel, kysse farvel, til en ægte GFE pige, er lige så let og lige så svært som at sige farvel og på gensyn til en hvilken som helst person, man svinger godt med. Glasuren på vaflen, ved farvellet til pigen er, at man har udvidet oplevelsen med tæt intimitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er nemlig en illusion at tro at man får meget mere end sex for pengene hos GPer.

Bevares man kan også få intimitet og fortrolighed hos en GP, men det varer kun så længe, der stadig er penge i lommen ;-)

Det er ikke en illusion!

Den mulighed eksisterer....her taler jeg af egen erfaring, og jeg tror den findes i et større omfang end vi lige går og regner med. For jeg nægter at tro at jeg er den eneste.

I mit tilfælde rækker fortroligheden langt ud over det finansielle mellemværende.

Bevares, der er helt klare linier for sex delen, og hvad der er aftalt.

Hvad der ikke er aftalt ud over sex delen, men som bare der der alligevel, er pillowtalk (der godt kan strække sig ud over den aftalte/ købte tid), de små hilsener på SMS, en e-mail med spørgsmål eller svar på nogle af de andre sider i livet end lige købesex. Og her taler jeg ikke om envejskommunikation i form af at det er mig der tager initiativet til kontaken. Det sker lige så ofte at det er pigen der starter.

Alt dette er helt uafhængig af mønt på lommen, eller at der er booket en ny tid hos pigen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hahaha

tanke der lige strejfede mig *SKAAAAAT - du har lige givet mig GFE tid og jeg elsker dig mere end nogensinde, hvor kunne du tænke dig at spise i aften ?*   :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er ikke en illusion!

Den mulighed eksisterer....her taler jeg af egen erfaring, og jeg tror den findes i et større omfang end vi lige går og regner med. For jeg nægter at tro at jeg er den eneste.

I mit tilfælde rækker fortroligheden langt ud over det finansielle mellemværende.

Bevares, der er helt klare linier for sex delen, og hvad der er aftalt.

Hvad der ikke er aftalt ud over sex delen, men som bare der der alligevel, er pillowtalk (der godt kan strække sig ud over den aftalte/ købte tid), de små hilsener på SMS, en e-mail med spørgsmål eller svar på nogle af de andre sider i livet end lige købesex. Og her taler jeg ikke om envejskommunikation i form af at det er mig der tager initiativet til kontaken. Det sker lige så ofte at det er pigen der starter.

Alt dette er helt uafhængig af mønt på lommen, eller at der er booket en ny tid hos pigen.

Jep. Vil man nyde, så må man yde. Det går begge veje,heldigvis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg må bare sige Jasmin, at jeg som kunde aldrig ville acceptere den form for undskylding og jeg ville aldrig komme igen til dig. Og alene ved at du har den holdning, at det er okay at brænde kunderne af, fordi du hellere vil knalde videre med et vidunder, der hygger sig med at nedlægge dig og modtage al din gratis ydelse, gør at jeg ikke ville lave en aftale med dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil lige lægge mit sidste indlæg i denne tråd.

Til trådstarter: Jeg er rigtig ked af den drejning tråden fik, i forhold til hvilken ånd den var oprettet i. Og endnu mere er jeg ked af, at jeg selv har bidraget på de sidste par sider. For dét undskylder jeg dybt.

Tak til alle jer, som har sendt mig så varme hilsner, både her og ad andre kanaler. Jeres ord er gemt for evigt i mit sind.

Til jer, der udelukkende bidragede negativt, well... ha' det nu fint.

Kram,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må bare sige Jasmin, at jeg som kunde aldrig ville acceptere den form for undskylding og jeg ville aldrig komme igen til dig. Og alene ved at du har den holdning, at det er okay at brænde kunderne af, fordi du hellere vil knalde videre med et vidunder, der hygger sig med at nedlægge dig og modtage al din gratis ydelse, gør at jeg ikke ville lave en aftale med dig.

gudskelov for det :)  

for når du ikke kan se kvaliteten af at man som GP virkelig kan nyde sit job og få en gennemført job-satisfaction ud af at engagere sig fuldstændig i  den enkelte gæst - så er du helt og aldeles komplet uegnet til at være gæst hos mig..  :) :) :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det behøver ikke handle om mere tid, ekstra ydelser eller være noget kun for gengangere.

Det er svært at forklare, hvad det er der ligger udover sexen. Det er vel, hvad der opstår mellem mennesker og hvordan man forvalter det. Måden man møder hinanden på.

Mht at sætte ur eller ej, så sætter jeg altid uret så det bipper, af hensyn til næste aftale. Men der er jo sat tid af til bad og farvelsnak mellem alle gæster, plus lidt pause til mig. Eller jeg kan alligevel ikke nå, at tage en anden ind inden næste aftale. For mig det der er mere end sex ikke et spørgsmål om ekstra tid (selvom det kan ske hos mig også), men om hvad der opstår i mødet.

Jeg har gæster, der lige ringer og spørger, hvordan jeg har det. Gæster jeg ved, jeg kan ringe til, hvis jeg vil snakke eller vasken er stoppet. Gæster der sender et musikklip, de synes jeg skal høre. Alt det er der jo ikke betalt for, det ligger udenfor, men betyder ikke at vi skal være kærester eller du skal have gratis sex.

Jeg har oplevet gæster, der dybest set har skammet sig over det, og som nok har set mig som 'kun en luder', gæster der ikke kan se mig i øjnene, og som springer op, når de er kommet og næsten løber ud af døren, gæster der har prøvet at presse prisen, eller presse mig til at de skulle ha mere end de havde betalt for. I de tilfælde opstår det jeg taler om ikke.

Jeg kan ikke forklare det bedre Hippo og Titman, men jeg er sikker på, at mine gæster (både dem der kommer en enkelt gang, og dem der vender tilbage) ved præcis hvad jeg mener ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jasmin: dvs når du taber hovedet til en fyr og dyrker din egen liderlighed og eufori, så er du ligeglad med de andre aftaler du har lavet? Og mener tillige at det er okay at brænde dem af, blot de for en undskyldning og muligheden for kompensation?

Jeg og mange andre har vist aldrig fået foretræde hos Gina Faith til aftalt tid  :-P  Husker jeg en gang ventede det meste af en time. Men jeg kan love dig, at det var ventetiden værd. Hvis ikke Gina kunne levere noget specielt ud over det sædvanlige, var jeg da gået igen for længst.

Nu er Gina's webside ommøbleret af gode grunde, men hun havde en hel side, hvor hun beskrev GFE fænomenet. En beskrivelse, der efter min opfattelse giver et meget retvisende billede af fænomenet, og naturligvis på en sober måde, garneret med flotte billeder af den smukke pige, helt uden at være vulgær.

Ærgerligt, at GFE-tvivlerne ikke længere har adgang til denne side, for så kunne denne debat blive lukket blot med en henvisning til Gina's beskrivelse på hendes webside.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

GFE begrebet blev indført, da man i branchen fandt ud af, at kunne man sende os ud af døren, med fornemmelsen af at man lige havde forladt en date og ikke en hurtig kneppe leg uden mange ord, så var der penge i lortet.

Man rammer lige præcis mænd's mest ømme punkt, når man sender os halvforelsket ud af døren, indviklet i rusen fra første kvindelige selskab i lang tid.. :smile: Den ekstra tid man giver os, er givet godt ud, for vi er igang allerede ved at overveje et hurtigt gensyn på vej i bilen.

Om det er fair, når der drives forretning på vores følelser kan altid diskuteres. Sidste år mødte vi nye højder for GFE, da ordet "elsker" blev anvendt i omtale af os sexkøbere... Hvor blev respekten for den enkelte lige af, når man omtales i flertal med så stærkt et ord.

Jeg har ikke ondt i røven over de købere, der ender som malkekvæg... Jeg kalder det genial markedsføring.. :wink:

VH Ludvig.

Men er det ikke noget begge parter vinder på ? Vi får en bedre oplevelse og de får stamkunder så det er jo fint for begge synes jeg ;)

Der hvor jeg ser faren er hvis vi mænd ikke er bevidste om at vi kun er kunder. :) Er vi det, ingen problem. Er vi ikke får vi et problem. Skylden for det problem er vores egen naivitet ;) Jeg forelsker mig ikke ved at få gfe og jeg håber ikke mange mænd gør det. ;)

Siger pigen at vi er hendes elskere skal vi ikke betale for det, ha ha ;) Æder nogen sådan en udmelding er de kun ofre for deres egen naivitet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu undrer jeg mig meget.

Du har årelange erfaringer i denne game forstår jeg.

Men helt ærligt, du har ikke fattet en gammel ged af det.

Det er måske din erfaring, tilsat lidt bitterhed?

Det er slet, slet ikke min erfaring, og dermed slet ikke min definition.

Vi sendes ikke halvforelskede ud af døren, du gør måske, men jeg gør ikke.

Jeg sendes beriget ud af døren. Jeg er glad, forløst, positiv, fuld af gejst, har varme tanker om pigen jeg sagde farvel til, glædes ved de tanker vi delte, og ikke nødvendig vis var enige om, men forelsket, nix Ludvig, ikke engang så´en små forelsket.

At sige farvel, kysse farvel, til en ægte GFE pige, er lige så let og lige så svært som at sige farvel og på gensyn til en hvilken som helst person, man svinger godt med. Glasuren på vaflen, ved farvellet til pigen er, at man har udvidet oplevelsen med tæt intimitet.

Beklager hvis du har læst mit indlæg som en generalisering, det har ikke været meningen.

Jeg har skrevet indlægget uden bitterhed, og udelukkende ud fra årelange erfaringer som du selv nævner.. :)

Det er muligt at jeg ikke har fattet en gammel ged af det hele, men jeg forsøger til gengæld heller ikke at pakke skyklapperne ind i glanspapir. 

Vil du tro mig, hvis jeg påstår, at forelskede gæster er et stort problem for mange piger..?

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Beklager hvis du har læst mit indlæg som en generalisering, det har ikke været meningen.

Jeg har skrevet indlægget uden bitterhed, og udelukkende ud fra årelange erfaringer som du selv nævner.. :)

Det er muligt at jeg ikke har fattet en gammel ged af det hele, men jeg forsøger til gengæld heller ikke at pakke skyklapperne ind i glanspapir. 

Vil du tro mig, hvis jeg påstår, at forelskede gæster er et stort problem for mange piger..?

VH Ludvig.

Ja det vil jeg gerne tro, faktisk så ved jeg, som du gør, at det er et problem.

Det medfører dog ikke at vi er en pæn lille flok ,nja nærmere en stor flok, som sagtens kan håndtere situationerne.

Derfor reagerede jeg på dit indlæg, idet jeg synes det var generaliserende. Det er det så ikke, skiver du. Godt så.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg læst (ikke det samme som nærlæst) det meste af denne debat, og jeg kan se at en del mener de køber mere end sex hos deres GP som derfor bliver til en GFE. 

Set i lyset af, at vi ved at flere af aktørerne er gifte elle rhar en kæreste eller hvad I kalder det, hvad er det så man køber som gør det til en GFE? Er det ikke det som man burde få hjemme, når det ikke er sex?

Jeg spørger fordi jeg selv har søgt og søgt og søgt og først efter mange år gik det op for mig, at det jeg manglede hjemme var ikke sex (ja, det gjorde jeg så også i høj grad), men lige så meget noget intimitet og nærvær og bare at røre et andet menneske. Men jeg kan ikke se hvad GFE er, hvis det ikke er førnævnte og det mener jeg altså man skal have hjemme hvis man har muligheden. I dag kunen jeg aldrig drømme om at gå andre steder hen for at få dette. Skal der knaldes med andre skal det være for fantastisk sex. Og kun sex.

Nogen der kan forklare mig fænomenet? Meget gerne af jer som er i forhold af den ene eller anden art.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Her bliver jeg nødt til at trække en kliché frem, desværre.

Man kan ikke beskrive udsigten fra toppen af Mount Everest, eller udseendet på en rigtig smuk solnedgang. Akkurat som med god GFE bliver man nødt til at svare: Du ved det når du ser det.

Jeg kan simpelthen ikke give dig et bedre svar, Agent. Beklager!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan jeg på ingen måde genkende. For mig har det nærmest været den omvendte verden af, hvad du beskriver. Jeg har altid tilbudt den samme oplevelse, for jeg kender intet andet. Jeg har ikke tænkt over, hvad oplevelserne mellem mine og gæster og mig kunne kaldes, eller hvilken "kategori" det kunne sættes ind under. Nogle har så efterfølgende valgt at beskrive det med bogstaverne GFE. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Her bliver jeg nødt til at trække en kliché frem, desværre.

Man kan ikke beskrive udsigten fra toppen af Mount Everest, eller udseendet på en rigtig smuk solnedgang. Akkurat som med god GFE bliver man nødt til at svare: Du ved det når du ser det.

Jeg kan simpelthen ikke give dig et bedre svar, Agent. Beklager!

Men du var en af de mænd der ikke kunne tackle det og som vel falder ind under det Ludvig skriver om og som var i avisen ? :) Så så betagende var udsigten vel ikke for dig til sidst ? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

aaahhh - skal vi nu ikke lige spise brød til :) 

1. hvis jeg har mistanke om at mine kunder udvikler følelser for mig - så bliver de pænt bedt om at finde en anden GP - jeg inviterer dem ikke retur

2. jeg siger og gør ikke ting der kan få mine gæster til at tro jeg har følelser for dem.... 

til gengæld er jeg rigtig rigtig god til sex - og jeg elsker det og jeg river de kunder rundt der har fysikken til at følge med... 30, 60, 120 min... og jeg mener river rundt.. 

men på intet tidspunkt i den fantastiske sex - der også indeholder pauser hvor vi snakker og griner og hygger - gør eller siger jeg noget der kan forlede dem til at tro at jeg ønsker mere af dem end sexen.. 

nogle ganske få gæster får så voldsom en udløsning af signalstofferne serotonin og oxytocin under selve sexen at de bliver forvirrede... men det er ikke et faktum jeg spiller på eller markedsfører!!! - tvært imod.

Omvendt, så lader jeg altid kunderne dvæle i oplevelsen og bare nyde virkningen af stofferne så de får max ud af oplevelsen mens de er her og så selv vurdere værdien. 

det er min definition af GFE - at jeg kan give dem en så gennemført sex at oplevelsen  som en helhed giver en følelse af at vi er nært forbundne.... uden at være det

Jeg tager selv stor afstand fra brugen af ordet "elskere" fordi det implicerer at der er kærlighed forbundet med legen... det er der IKKE!! og det skal der ikke være - hverken den ene eller den anden vej... men hvis man som kunde vælger en GP der reelt vælger en tilgang  der tillader hende at føle noget for hver gæst (det er der jo nogen der gør) - så ved  man også hvad man går ind til

så vil jeg bare mene at skellet mellem elskerinde, GP, Sugarbaby ect er blevet udvandet så meget at alle er i farezonen for at blive ulykkelige.... og det er ikke genialt for nogen parter... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Næh, det var den ikke på det tidspunkt - for snart et halvt år siden. Men der var nu flere ting i vejen, og den slags går heldigvis over.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror vi skal passe på med at sidestille GFE med at være forelsket i GP'en.

Følelser er i en helt anden boldgade end hvad jeg vil kalde GFE. For når der først kommer følelser med i ligningen, så er der ingen kontrol mere, og så falder korthuset sammen.

Måske er UGK et bedre udtryk (Ultra God Kemi)

Hvis man kan ligge og pjatte sammen efterfølgende, eller tale om andet end tiden der lige gik, uden at man(d) forventer at nu er pigen brændt varm på en, så er kemien der.

Kemien er det der i mine øjne giver en god GFE.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sex og følelser skal i min verden skilles groft ad også i det job her!! Har desværre set mange gæster men også piger, der brændte sammen på det alt alt for nære de fik. Jeg tænker ikke vi mennesker / gp'er er lavet til, at have op til 8-10 nære og meget bybe relationer pr vagt ( og i det hele taget) uden det gør noget ved os!! Ser det ved enkle gæster stadigvæk og må sige som jasmin- de må videre og jeg må ha det... De piger jeg har set give for meget af sig selv, har ikke haft det godt hele vejen og nogen har måtte stoppe. Oftes når de fik en kæreste/ ægte kærlighed og det siger jo også en del...

Jeg siger IKKE, at det ikke kan lade sig gøre ,eller skal være sådan for nogen. Siger, at jeg personligt har mine følelser ved de jeg elsker og mit omsorgs hjerte og giver gen på mit job her og mit cevile job. Ellers ville jeg brænde lys i begge ender og ikke passe på mig selv...

Hvis man bliver forelsket af sex, så tænker jeg, at man burde kigge lidt dybere ind i sig selv. Mener helt bestemt ikke, der kan være tale om bybe og ægte følelser så... Måske fordi jeg selv kun har været forelsket 3 gange i mit liv og det er lang tid siden sidst ,så har nok " glemt" det smil. Forelskelse ved jeg godt, at vi ikke er herre over ( og dog) men for mig er det stadiet før kærlighed og dette har intet med udløsning, ord, her og nu handlinger at gøre...

Er godt tilfreds med mine gæster og vores relationer, de fleste er gifte, i forhold og ligger dermed deres følelsliv der. Vi kan sexe, grine, pjatte, snakke alt verdes emner, men mit / deres hjerte/ følelser høre ikke ikke til den ydelse jeg sælger. Sex er et behov som mad, varme, kulde , skide og sove. Men ved da godt at der spindes guld på de gæster der bliver forelsket og tror vi har det lige sådan...

Tror man både som arbejdende gp og gæst skal kigge på, hvad man forventer at de halve/ hele time (og heldigvis også stadigvæk et hurtigt knald), forventer og forvæksler man sex med det man mangler af nærvær og følelser, så det vel værd at overveje at gå på en date i stedet for...?

Lad os nu bare kalde det for hvad det er- sex med hygge mellem fremmede mennesker med og uden kemi. Kemi er jo en helt anden diskution...

Og så det hug til Line tid hihi... Det vi peger ud kommer fra os selv har jeg lige brug for at sige... God weekend knus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan godt tilbyde mere end sex, uden der er tale om forelskelse og meget dybe relationer ;)

Ja det ville jeg også mene.

Det er ihvertfald min erfaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan godt tilbyde mere end sex, uden der er tale om forelskelse og meget dybe relationer ;)

Ja, og man kan også som kunde tilbyde lidt mere, uden at det behøver at blive tilbagebetalt i sex, ......eller noget som helst andet for den sags skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Man behøver ikke absolut at få noget, fordi man yder noget. Man kan udmærket give, blot fordi man kan, og har lyst.

Den største glæde i livet er at se andre få glæde af det man giver - uden faktura!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...