Hop til indhold
Mia Z

Sexuel tolerence.......sexuel nysgerrighed.......

Recommended Posts

Nogen gange mærker man stor nysgerrighed om sin person og sit bud på at være det 3. køn;-)

Andre gange er det mere nedladende og direkte hadefulde breve der fylder ens lillepostkasse her.......og på chatten kan man da også opleve at få en grov verbal overfusning......

....og nej.....jeg er ikke sart....og ja....jeg forstår sagtens (og respekterer 100%) at der er nogen der bare IKKE tænder på mig.
Det er helt fint......og helt okay med mig.
Men at bede mig om at skyde mig selv......eller gøre en ende på mit miserable liv.....er liiiige i overkanten.....synes jeg.......!
....og ja ....jeg har  et screendump af det vås der blev lukket ud.....

Men jeg sorterer fint i den slags.....og overhører den slags sludder.
Hvad der gør mig mere nysgerrig og undrer mig er at nogen mennesker (heldigvis relativt få) har så lille en tolerence.....?
Hvorfor de i det mindste ikke sætter sig lidt ind i hvad jeg er for en dims.....før de banker løs?
Hvor er nysgerrigheden.......hvor er liderligheden......og tankevirksomgeden???

Knus og masser af Julekram
Mia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, det må du nok spørge om.

Frederik den Store sagde under indflydelse af oplysningsfilosofferne, at i Preussen måtte enhver blive salig i sin egen tro.

Jeg vil dreje den til at sige, at enhver må blive salig i sin egen sexualitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

På internettet bliver selv den blideste til fanden selv - måske fordi der, som oftest, ingen konsekvenser er.

Alle har ret til at være og gøre hvad de vil, så længe de ikke gør andre kede af det.

 

Nogle tænder på X, andre på Y og andre igen går efter Z ;)
Må verden en dag blive et bedre sted at leve (jeg tvivler, men jeg kan jo altid leve i håbet).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes desværre for mange mennesker der ikke kan tolerere at andre træder uden for "normen"

Vi har alle lov til at have vores meninger omkring ting, men man behøver ikke være ubehøvlet i sin måde at være på.

Det er bare så let at gemme sig bag en profil herinde, og derigennem svine andre til...... Gad vide om de selvsamme personer turde sige det samme face to face......næppe!

Jeg har et par gange i Hamborg lufthavn mødt den samme mand klædt ud som kvinde. Han går klædt i et stramt business suit med nederdel og høje hæle. Første gang jeg så ham tænkte jeg "hvad fanden har han gang i?"...... Anden gang var min undren blevet ændret til respekt for at han tør gøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen gange mærker man stor nysgerrighed om sin person og sit bud på at være det 3. køn;-)

Andre gange er det mere nedladende og direkte hadefulde breve der fylder ens lillepostkasse her.......og på chatten kan man da også opleve at få en grov verbal overfusning......

....og nej.....jeg er ikke sart....og ja....jeg forstår sagtens (og respekterer 100%) at der er nogen der bare IKKE tænder på mig.

Det er helt fint......og helt okay med mig.

Men at bede mig om at skyde mig selv......eller gøre en ende på mit miserable liv.....er liiiige i overkanten.....synes jeg.......!

....og ja ....jeg har  et screendump af det vås der blev lukket ud.....

Men jeg sorterer fint i den slags.....og overhører den slags sludder.

Hvad der gør mig mere nysgerrig og undrer mig er at nogen mennesker (heldigvis relativt få) har så lille en tolerence.....?

Hvorfor de i det mindste ikke sætter sig lidt ind i hvad jeg er for en dims.....før de banker løs?

Hvor er nysgerrigheden.......hvor er liderligheden......og tankevirksomgeden???

Knus og masser af Julekram

Mia

 

3d_applause.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æv, Mia... Det er helt væk fra vinduet, at du skal have sådanne grove udmeldinger kastet din vej. :(

Godt du ved, at disse mennesker er små mennesker. Må du kaste det hurtigt at dig igen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at du skulle lægge screendumpet ud, så kan vi alle se hvilke profiler det er der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes at du skulle lægge screendumpet ud, så kan vi alle se hvilke profiler det er der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt.

 

Jeg tvivler på det vil være ok for admin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi mennesker er vidt forskellige og har forskellige grænser. 

Jeg er meget tolerant menneske og har intet imod bøsser, lesbiske eller trans personer.

Grænsen for mig går, hvor de begynder at lægge an på mig, så skrider jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så vil jeg gå i den anden grøft, Mia. Giv dig selv et kram, et klap på skulderen og en highfive - fordi du tør stå ved dig selv og dine lyster. Det kunne mange da lære noget af :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi mennesker er vidt forskellige og har forskellige grænser. 

Jeg er meget tolerant menneske og har intet imod bøsser, lesbiske eller trans personer.

Grænsen for mig går, hvor de begynder at lægge an på mig, så skrider jeg. 

 

Jeg er sikker på, at en lesbisk aldrig ville lægge an på dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æv, Mia... Det er helt væk fra vinduet, at du skal have sådanne grove udmeldinger kastet din vej. :(

Godt du ved, at disse mennesker er små mennesker. Må du kaste det hurtigt at dig igen. :)

Har "smidt det"........undrer mig bare over at horisonten ikke er bredere :-)

Nogen tænder på dit....og andre på dat......og et eller andet sted er det nysgerrigheden der driver mig ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Æv, Mia... Det er helt væk fra vinduet, at du skal have sådanne grove udmeldinger kastet din vej. :(

Godt du ved, at disse mennesker er små mennesker. Må du kaste det hurtigt at dig igen. :)

 

Hvorfor tror du det er "dværge" der sender disse beskeder?

Og det er altså ikke pænt at opfordre til dværgkastning!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Well.... vi har jo alle forskellige grænser og tolerancer ... selv et sted som herinde.. jeg har ofte undret mig over hvor snævertsynede nogle mennesker kan være, der i forvejen tilhører den stigmatiserede gruppe vi alle (eller i hvert fald flertallet) tilhører herinde, nemlig købesexkunder og sexarbejdere. Men prøv at oprette en tråd omkring tatoveringer, bøssesex, transer, urinsex, tvang, smerte, utroskab, piger på 18 eller gangbangs for den sags skyld. Der vil altid være minimum én nedladende kommentar. Jeg husker tydeligt da visse personer herinde i deres nick havde skrevet:" Gangbangs er for bøsser!" - nedladende eller hvad!! De er her så heller ikke mere og fred være med det.

 

Jeg synes det er rigtig trist og sørgeligt hvad du og mange andre skal udsættes for Mia. En ting er almindelig nedladende kommentarer, men noget af det du siger her er jo virkelig ubehageligt og grænser til trusler. Og som om det ikke er slemt nok at læse disse hånlige kommentarer her på nettet .... men det er jo desværre ikke det eneste... heldigvis har vi ikke russiske tilstande herhjemme - men selv i et såkaldt frigjort land som Danmark, er der stadig hatecrimes, der indebærer overfald på sagesløse transer, ladyboys og  bøsser. - hvorfor??

 

Dit spørgsmål Mia var mestendels rettet mod de udøvende - og jeg forstår det så sandelig godt, jeg undrer mig også selv over hvad bevæggrundene måtte være. Du vil nok aldrig få de udøvende i tale, da de som oftes ikke tør stå frem - men personligt kunne jeg da også godt være nysgerrig på hvorfor forskellighed kan provokerer mennesker så meget.... ikke bare med hensyn til trans/ikke trans men i det hele taget???

 

Well .... hav en god og tolerant dag allesammen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi mennesker er vidt forskellige og har forskellige grænser.

Jeg er meget tolerant menneske og har intet imod bøsser, lesbiske eller trans personer.

Grænsen for mig går, hvor de begynder at lægge an på mig, så skrider jeg.

Lesbiske må meget gerne lægge an på mig, vi deler jo de samme interesser rent sexuelt :D

Bøsser og Trans'er får et pænt nej tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har intet problem med at bøsser og transer lægger an på mig - faktisk synes jeg det er lidt smigrende. Jeg har kun et problem hvis de bliver ved efter de har fået en høflig afvisning.

 

Og hvis de aldrig lagde an på nogen ville de jo heller aldrig finde nogen ligesindede at lege med vel ;)

 

god dag og god karma til alle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor tror du det er "dværge" der sender disse beskeder?

Og det er altså ikke pænt at opfordre til dværgkastning!

Bhaha, du er sjaw, men nu mente jeg det jo ikke bogstaveligt, og det har jeg på fornemmelsen, at du godt ved. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fordømmelse er oftes uvidenhed og eget elendige selvværd der ligger til grund for negativ opførel fra andre. Tænker at specielt herinde, skal du da overhovedet ikke lade dig påvirke. Vi er sgu i samme båd alle sammen - gode og dårlige, ærlige og uærlige, kærlige og ukærlige osv... Bare DU ved du ER god nok, så pyt da med hvad de andre gør og tænker!!

Du er dig og ok. God karma i din krop og sind kan ingen tage fra dig...

Mange juleknus til dig. Kh Line

"Og størst af alt er kærligheden.... "

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordømmelse er oftes uvidenhed og eget elendige selvværd der ligger til grund for negativ opførel fra andre. Tænker at specielt herinde, skal du da overhovedet ikke lade dig påvirke. Vi er sgu i samme båd alle sammen - gode og dårlige, ærlige og uærlige, kærlige og ukærlige osv... Bare DU ved du ER god nok, så pyt da med hvad de andre gør og tænker!!

Du er dig og ok. God karma i din krop og sind kan ingen tage fra dig...

Mange juleknus til dig. Kh Line

"Og størst af alt er kærligheden.... "

Åhhhh....du er SÅ sød Line ;-)

Stort knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi mennesker er vidt forskellige og har forskellige grænser.

Jeg er meget tolerant menneske og har intet imod bøsser, lesbiske eller trans personer.

Grænsen for mig går, hvor de begynder at lægge an på mig, så skrider jeg.

Det lyder da egentlig ikke særligt tolerant?! Hvad er du bange for der skulle ske og ville du ikke synes det ville være mærkeligt, hvis de kvinder du selv lægger an på skynder sig at løbe ud af døren? .... Eller, det gør de måske? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det lyder da egentlig ikke særligt tolerant?! Hvad er du bange for der skulle ske og ville du ikke synes det ville være mærkeligt, hvis de kvinder du selv lægger an på skynder sig at løbe ud af døren? .... Eller, det gør de måske? ;)

 

Jeg er desværre ikke herre over, hvordan du eller andre vælger at tolke mine indlæg, men det jeg mente var at hvis en bøsse eller trans lagde an på mig, så havde jeg pænt sagt: "Nej tak" og så gået videre. Det samme scenarie vil gælde, hvis det var en pige, som jeg ikke var interesseret i :-)   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal være stolt over at være anderledes. Det er hvert et menneskes forbandede pligt at være anderledes, men 99,9 procenter af folket har ikke guts til det. Det er de bevidst om på en ubevidst måde, og derfor banker de løs på mennesker som minder dem om det.

 

En helt egen teori, men jeg tror på den.

 

Altså, Mia, och alle andre. Husk at være anderledes og stolte af det.

 

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal være stolt over at være anderledes. Det er hvert et menneskes forbandede pligt at være anderledes, men 99,9 procenter af folket har ikke guts til det. Det er de bevidst om på en ubevidst måde, og derfor banker de løs på mennesker som minder dem om det.

 

En helt egen teori, men jeg tror på den.

 

Altså, Mia, och alle andre. Husk at være anderledes og stolte af det.

 

Knus

Du er altså sød Bananas ;-)

Men....anderledes ja...helt sikkert....og så altid super lækker ;-)

Det sjoveste og fedeste jeg ved er når kvindelige veninder bliver "sur" over at jeg har en bedre popo....eller ben en dem ;-)

Hi hi.......så er det sjovt at være det 3. køn :-)

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver sgu så trist, når jeg læser dit indlæg Mia. Hvis du ikke gør nogen fortræd eller har ambitioner om at gøre det. Så bør du kunne udfolde dig efter de præferencer, som er dig tildelt. Og det er da, at være lille, at chikanere andre, når man selv er anonym. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...