Hop til indhold
Mia Z

Sexuel tolerence.......sexuel nysgerrighed.......

Recommended Posts

 

Meget sødt og rørende:-)

Men.....nu bliver det forvirrende.....(tror jeg) når jeg fortæller at jeg ikke er bøsse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Meget sødt og rørende:-)

Men.....nu bliver det forvirrende.....(tror jeg) når jeg fortæller at jeg ikke er bøsse :wink:

 

Nej nej, jeg ved godt du ikke er bøsse...jeg linkede det mere pga den ubetingede accept der var fra barnets side uanset lærerens seksualitet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Føler mig ikke som bøsse.........og jeg har bestemt ikke noget imod bøsser :wink:

Ved godt at det lyder mærkeligt......men når jeg er Mia.......er det bare anderledes.... :wink:

 

Der skal være plads til os alle, bare nemmer sagt end ført i virkeligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Det er ikke blot her folk får de underligste ideer med hensyn til andres seksualitet. Er på vej ud af et ægteskab med en der INTET har til overs for bøsser/lesbiske og da jeg har en rimelig stor sexuel appetit er jeg da også helt sikkert pervers i hendes øjne. Og min lyst til analsex er da klart et tegn på at jeg er mere eller mindre bøsse :roll:

 

Min filosofi er, at hvis det sker mellem voksne mennesker og ingen lider overlast (som de ikke ønsker :wink: ) så er det helt op til folk selv hvad de foretager sig, men det er vist mere undtagelsen en reglen mellem mennesker. Det er nu så rart at blive forarget på andres vegne :angry:

 

En god jul til alle . . .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min filosofi er, at hvis det sker mellem voksne mennesker og ingen lider overlast (som de ikke ønsker :wink: ) så er det helt op til folk selv hvad de foretager sig.

Enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen gange mærker man stor nysgerrighed om sin person og sit bud på at være det 3. køn;-)

Andre gange er det mere nedladende og direkte hadefulde breve der fylder ens lillepostkasse her.......og på chatten kan man da også opleve at få en grov verbal overfusning......

....og nej.....jeg er ikke sart....og ja....jeg forstår sagtens (og respekterer 100%) at der er nogen der bare IKKE tænder på mig.

Det er helt fint......og helt okay med mig.

Men at bede mig om at skyde mig selv......eller gøre en ende på mit miserable liv.....er liiiige i overkanten.....synes jeg.......!

....og ja ....jeg har et screendump af det vås der blev lukket ud.....

Men jeg sorterer fint i den slags.....og overhører den slags sludder.

Hvad der gør mig mere nysgerrig og undrer mig er at nogen mennesker (heldigvis relativt få) har så lille en tolerence.....?

Hvorfor de i det mindste ikke sætter sig lidt ind i hvad jeg er for en dims.....før de banker løs?

Hvor er nysgerrigheden.......hvor er liderligheden......og tankevirksomgeden???

Knus og masser af Julekram

Mia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du søger en forklaring? Måske spejler du bare alt det de ikke bryder sig om i sig selv, og afhængig af hvor stor væmmelsen er, reagerer de mere eller mindre kraftigt overfor dig.

 

Det er naturligvis ikke iorden at overfalde dig, men omvendt er de som overfalder tilsyneladende ikke istand til at holde 'det' indenbords. Sikkert også årsagen til, at de ikke sætter sig ind i, hvem/hvad du er ... det er for skamfuldt ... der er ikke andet at gøre end rapportere dem, og gøre opmærksom på, hvad du måtte opleve ...

Umiddelbart lyder du som et sympatisk menneske (ja det er med vilje jeg skriver menneske, for det er hvad du er uanset hvilken seksuel orientering du måtte have)

 

 

Nogen gange mærker man stor nysgerrighed om sin person og sit bud på at være det 3. køn;-)

Andre gange er det mere nedladende og direkte hadefulde breve der fylder ens lillepostkasse her.......og på chatten kan man da også opleve at få en grov verbal overfusning......

....og nej.....jeg er ikke sart....og ja....jeg forstår sagtens (og respekterer 100%) at der er nogen der bare IKKE tænder på mig.
Det er helt fint......og helt okay med mig.
Men at bede mig om at skyde mig selv......eller gøre en ende på mit miserable liv.....er liiiige i overkanten.....synes jeg.......!
....og ja ....jeg har  et screendump af det vås der blev lukket ud.....

Men jeg sorterer fint i den slags.....og overhører den slags sludder.
Hvad der gør mig mere nysgerrig og undrer mig er at nogen mennesker (heldigvis relativt få) har så lille en tolerence.....?
Hvorfor de i det mindste ikke sætter sig lidt ind i hvad jeg er for en dims.....før de banker løs?
Hvor er nysgerrigheden.......hvor er liderligheden......og tankevirksomgeden???

Knus og masser af Julekram
Mia

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal være stolt over at være anderledes. Det er hvert et menneskes forbandede pligt at være anderledes, men 99,9 procenter af folket har ikke guts til det. Det er de bevidst om på en ubevidst måde, og derfor banker de løs på mennesker som minder dem om det.

 

En helt egen teori, men jeg tror på den.

 

Altså, Mia, och alle andre. Husk at være anderledes og stolte af det.

 

Knus

 

En pligt til at være anderledes? Storhed findes i at være den man er, og ikke alt muligt andet. Det kan aldrig være et mål i sig selv at skulle være anderledes, det er noget vrøvl.

 

Man skal være sig selv. Jeg håber sgu at Mia Z er sig selv, og ikke er igang med at forstille sig ... det væmmes jeg ved - forstillelsen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror transkønnede bliver set som en udfordring af dem som er usikre på deres egen seksualitet. Og ikke alle reagerer lige godt på at blive udfordret...

 

Men godt at du er stærk nok til bare at ignorere den slags crap  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...